Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 121

Az bizony nem kevés.

Előzmény: yakuza1 (120)
yakuza1 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 120

Igen 2.5-ös és 463000-km.

Előzmény: Surci126 (119)
Surci126 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 119

2.5-ös? Hány km van benne?

Előzmény: yakuza1 (118)
yakuza1 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 118

Oké köszönöm a tanácsot!

Előzmény: Frinyi (117)
Frinyi Creative Commons License 2012.12.16 0 0 117

Akkor az P1226 lesz.(Fuel Line Malfunction)

Akkor üzemanyag oldalról kell megközelíteni,ez elég összetett lesz.

Az injektorokat be kellene vizsgáltatni,valamint a nagynyomású szivattyút,ehhez viszont le kell szerelni.Javaslom az Autonet Kft-t,mi oda küldjük,és jól dolgoznak,a toyotával szerződésük van.

Ha ez megvan,és valami rossz,(a vizsgálatból kiderül)akkor azokat cserélni ill.javítani kell,és utána lehet továbblépni.

Én egyszer megszívtam,mert volt 2 injektor,ami rossz volt,és a pumpát javítani kellett,beépítettem,és megmaradt a hiba.Kicseréltem utána a rail csövet(ezt nem tudják mérni),és utána jó lett.

Nagyjából ennyi.

 

Előzmény: yakuza1 (116)
yakuza1 Creative Commons License 2012.12.16 0 0 116

Szega.

A hibakód p226.

Előzmény: Frinyi (115)
Frinyi Creative Commons License 2012.12.15 0 0 115

Helló.

Én az elsőre nem tudok mit mondani,a villamosság nem nagyon az erősségem,a másodikra,meg annyi,hogy kellene egy hibakód,mert több dolog is lehet,vagy vezetékszakadás az injektorvezérlő áramkörében,vagy injektor,ill. magasnyomású pumpa/rail cső meghibásodás.Ha van hibakód,akkor lehet lépni valamelyik irányba.

 

Előzmény: yakuza1 (113)
bbene Creative Commons License 2012.12.07 0 0 114

Sziasztok!

 

 

Toyota Hiace 9 személyes, összkerekes első tengelyen kapcsolható, 1994 körüli évjáratú autót keresek.

 

 

Üdv:

 

Barta Attila

0036204858388

 

yakuza1 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 113

Helló!

Két problémám is lenne a dyna-100-sal-2006-os évjáratú.

Az első: a müszerfalon/nyomtatott áramkörös/ lévő visszajelzők közzül a gyújtás ráadása után jelenleg csak az/ olajnyomás+izzitó+oil..+müszerfal világitás+index+fényszóró/ a többi nem világit,már megnéztem a biztositékot de ott nem találtam hibát,cseréltem izzót,de igy sem változott,mi lehet a probléma,valami ötlet.

A második:Menet közben visszakapcsolásnál /második fokozat/ leesik a motor fodulata kivillan-villant mert már ez sem világit  a motorhiba jelző és nincs fordulat csak alapjárat és  egy idő után leáll,ujrainditás és pörög a motor rendesen de a következő visszakapcsolás és kezdi előlről az egészet valami ötlet mi lehet a probléma.

Frinyi Creative Commons License 2012.11.05 0 0 112

Ennyi elég,akkor 2KD a motorkód.Le kell venni a szíj burkolatát,6 csavarral,a főtengelyt 22-es kulccsal addig hajtod,míg a vezérműtengely kerekén lévő bevágás a burkolat jelével egybe nem esik(felfelé áll a jel).Ilyenkor ellenőrizd le az alsó keréken is a jelet.Azt a keréken akkor kb 5 óra irányában találod meg,lehet tükör kell hozzá.Egybe kell esnie a kerék alatti alu dekni jelével a bevágásnak.(vagy megjelölöd egy festékjellel máshol).

Kiveszed a feszítőpatron alsó csavarját teljesen egy 10-es kulccsal,azután kiveszed a felső csavarját is.Addig ne lazítsd meg a felsőt,míg az alsót ki nem vetted,mert feszülni fognak a csavarok. Ha lejött a patron,leveheted a szíjat,majd vedd ki 10-es imbusszal a feszítő kerék csavarját,így lejön a kerék komletten az ingájával is.A blokk és az inga közt egy alátét is van,ne ejtsd le,mert keresheted.Ezután tedd fel az új patront a 2db csavarral (10-es fejű),nyomatéka 13Nm.Tedd fel az új feszítőkereket az ingával,és az új csavarral,ne felejtsd az alátétet alárakni(10es imbusz),nyomatéka 35Nm.Ha meghúztad,ell. le,hogy könnyen mozog e az inga.Rakd fel a szíjat,kicsit nehézkes lesz,ha még iyet nem csináltál,de nem kivitelezhetetlen.(legutoljára a feszítőre tedd a szíjat,vagy a feszítőt a szíjjal együtt szereld be)Ell. le a jeleket,majd húzd ki a rögzítőt a patronból.Tekerd körbe,és újra ell. a jeleket.

Nagyjából ennyi.A konkrét leírást nem tudom elküldeni.

Egy komplett nagyszervizet csinálnék rajta,olaj,olajszűrő,légszűrő,gázolajszűrő,diffiolaj,esetleg váltó,és fékolajcsere,valamint fagyállócsere.

Előzmény: JRRY75 (111)
JRRY75 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 111

Az évjárata 2002-es és 2.5D4D motor van benne. Hátha ennyi elég.

Motorkódot később tudok írni, mert most nem vagyok az autó közelében, de ha az is kell, természetesen kiderítem.

Előre is köszönöm a segítséged.

Előzmény: Frinyi (110)
Frinyi Creative Commons License 2012.10.27 0 0 110

Először is jó lenne tudni a Hiace korát,és pl. a motor,vagy modellkódot.

Előzmény: JRRY75 (109)
JRRY75 Creative Commons License 2012.10.23 0 0 109

Sziasztok !

Van egy Hiace-unk, 5 éve állt, egy cm-rt nem mozdult egy peres ügy miatt.

Szeretném lecserélni a vezérlést, olajat, olajszűrőt, légszűrőt, üzemanyagszűrőt.

Tud valaki leírást adni a vezérlés cseréhez ?

Mi az, amit ilyenkor még érdemes lecserélni az autón ?

Előre is köszönöm a segítséget.

Helena.80 Creative Commons License 2012.08.23 0 0 108

Eladó 99-es évjáratú Toyota Hiace teherautómről az alábbi 4 db MAK gyártmányú ALUFELNI + 24 db kerékőr. 

 

Paraméterei az alábbi link-ken megtekinthető.

 

http://aprod.hu/hirdetes/4-db-mak-storm-alufelni-ID6wkx.html

 

Frinyi Creative Commons License 2012.08.08 0 0 107

Jó a rajz,azon már el lehet menni.

Előzmény: vizeslajos (105)
Frinyi Creative Commons License 2012.08.08 0 0 106

De talán lehet sejteni.

Bontsd ki a féltengely csavarjait,középen,az a 6db,alatta lesz egy-egy alátét,meg egy-egy kúpos félbevágott rögzítőalátét.Szedd ki azokat is,így kijön a féltengely.

Alatta lesz 2db csillagcsavarhúzó fejű csavar,tekerd ki,ez egy furatos tárcsa amúgy,ami belül menetes.Tekerd le az egész menetes tárcsát a helyéről.Ott meglátod a kúpos csapágyat,azt vedd ki,és elvileg akkor lejön a fékdob is. 

Ha mégsem,akkor állíts vissza a munkahengereken,belül a féktámlán találsz gumidugókat,és ott.

Fékdob szabályozásakor az agyra belülről rá van csavarozva a fékdob,ez belül látható,ha levetted.

Mindenképp féltengelyszimmeringet cserélj,ha már szét van szedve. 

Előzmény: Isti betyár (102)
vizeslajos Creative Commons License 2012.07.25 0 0 105

Üdv!

 

Remélem ez segít?!

 

Előzmény: Isti betyár (102)
Isti betyár Creative Commons License 2012.07.25 0 0 102

Üdv!

 

Nem tudjátok, hogy 150-es Dynánál hogy jön le a hátsó fékdob?

 

(Kicsit kihalt a fórmu, de hátha...)

yakuza1 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 101

Oké,köszönöm a segitő hozzászólást.

Előzmény: Frinyi (100)
Frinyi Creative Commons License 2012.03.23 0 0 100

Oké,örülök neki.Használd egészséggel.

Előzmény: yakuza1 (99)
yakuza1 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 99

Megoldódott a probléma a nagynyomású pumpa halott volt,kicserélték és üzemel az autó.

Előzmény: Frinyi (98)
Frinyi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 98

Ha az injektor tutira jó,és lehet hinni a bevizsgálásnak(sok helyen nem tudják mérni),akkor a pumpát is be kellene vizsgáltatni,lehet szarakodik a szívásszabályozó szelepe(SCV).Mi ilyen esetben elküldjük az injektorokat,és a pumpát bevizsgálásra,volt már,hogy ezek jók voltak,akkor viszont a rail csövet kellett cserélni,bár ehhez volt hibakód is,de nem minden esetben ad kódot.Műszerrel meg csak annyit látni,hogy nem épül fel a rail nyomás,de hogy miért nem,azt nem lehet megmondani,csak így,ha elküldjük.

A toyota szerződésben áll az Autonet Kft-vel,mi oda küldjük,és amit eddig mondtak,és csináltak,az jó volt,tehát pozitív a tapasztalat.

Így látatlanban mást nem tudok mondani.Szerintem az injektorokkal,és a pumpával kellene kezdeni.

Előzmény: yakuza1 (97)
yakuza1 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 97

Szega.

A motorhibajelző nem világit,hibakód semmi,az alkatrészek használtak, az injektor bevizsgált.

Előzmény: Frinyi (96)
Frinyi Creative Commons License 2012.03.16 0 0 96

Helló,üdv.

A motorhibajelző lámpa világít esetleg?Kellene egy hibakódot olvasni,van e egyáltalán.A beépített alkatrészek újak,vagy felújítottak?

Előzmény: yakuza1 (95)
yakuza1 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 95

Üdvözlök mindenkit.

Tanácsot kérek az alábbi problémával kapcsolatban.

Van egy Toyota-dynám amin le lett cserélve a magasnyomású szivattyú+ magasnyomású cső a szelepekkel+az injektorok az autó a csere után beindult rendesen lehetett 2-napig menni vele,de két nap után elkezdett rángatni majd leált azóta csak nagy nehezen indul,de utána leáll nem lehet közlekedni vele,kaptam egy tanácsot,hogy valószinü sok a rés olaj elfolyás,de ez kizárható,a csere oka idegen anyag került az üzemanyagba,a csövek és a tank ki lett takaritva,mi lehet még a probléma?

Papka11 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 94

Ja, 1997-es évjárat.

Előzmény: Papka11 (93)
Papka11 Creative Commons License 2012.02.25 0 0 93

Sziasztok!

 

Lassan eladósorba kerül a céges Toyota Hiace 2.4 d, 9 személyes, szgk-ra vizsgáztatott autó. Ha esetleg érdekel valakit, a mail címem publikus.

pepe parts Creative Commons License 2012.02.13 0 0 92

Iszugy!

 

Találtam ijet bontottba...E-mail  elküldve!

 

Köszi,

Pepeparts.hu

Előzmény: Törölt nick (91)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 91

Szia!

Nem a szűrőre gondoltam,hanem amire rá kell tekerni a szűrőt.-és abból is a régebbi kellene,amelyiknek nagyobb az átmérője.Ha lenne bontott az is jó.

 

Köszönöm a választ.

Előzmény: pepe parts (87)
Frinyi Creative Commons License 2012.02.08 0 0 90

Köszi szépen,vissza is írtam.

Előzmény: pepe parts (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!