Sziasztok! Orlando 2.0 d 163 lovas gépezethez, hol vehetek vezérlést? Nem nagyon találok hozzá.. Egyáltalán kell-e cserélnem 139e km után? 😊 Visszaolvasgattam és a csomagtér mikrokapcsoló nekünk is rossz, de van egy másik beépítve a kormány alá, mi azzal nyitjuk. Egyébkénk a csere megoldja? Mert be tudom szerezni... A váltógomb is lejárt, rágyógyítottam, már 1 hónapja stabil. 😉
Jaj még egy dolog az infó rendszerhez ha ugyanarról beszélünk. Én sokszor (napi rendszerességgel) nyitogattam a navi alján a kis tároló rekesz ajtaját.
A nyitások egy idő után elvágják hátul a hozzá tartozó vezetékeket, amit valóban nem lehet pótolni. Csak az új, (nekem közel 400 ezret mondtak rá) vagy bontott helyette. Így csak 40-be fájt!
Sziasztok, pár éve már nem írtam ide, de most a közösség tapasztalatához fordulok, 2014-és orlandom van, születése óta velünk van. 5 éves 65ezer km-el és egyik napról a másikra megadta magát az infotainment rendszer, tök sötét a kijelző és nem reagál semmire, biztosítékot néztem, akkut 10 percre levettem, de semmi. Volt-e hasonló tapasztalata valakinek?
(a váltógomb nálam is előjött idén,pár hónapig próbálkoztam barkács megoldással, de mind megadta magát, végül maradt a teljes váltókar csere 60eft a váltókar+munkadíj)
Igen, találkoztam ezzel a jelenséggel. Nekem már abban a fázisban van, hogy teljesen lejár, azaz felfele húzva lehet eltávolítani (hiába csavarod, az nem segít, mert egy fogazott tengelyen kell szorulnia). A szervízben 95e pénz lenne egy új váltógomb. Ők azt javasolták, hogy zsírtalanítsam a váltóbotot, aztán epoxigyantával az örökéletig kitart majd....
Sziasztok. A váltó gombom elkezdett mozogni kb:8-10mm függőlegesen,egyébként minden működik a hátramenet kapcsolás is rendben csak idegesit,hogy valami szét ugrott,eltört.Valaki találkozott már evvel a problémával és hogy lehetne levenni a gombot.Tekerésre nem enged bár nem nagyon erőltettem.
na ezzel is betaláltál / tehát lehet, hogy ez is "típushiba". A régebbi autónkon ugyanez van.
A "mindent megoldó - saját szerelőm" azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele, nem fog kiesni; Viszont ki kellene barmolni a javításhoz, szinte az egész műszerfalat. Ez utóbbi állításban picit kételkedtem*, de most már több-10.000 km óta így van és
- tényleg nem esett ki és nem is rosszabbodott
- már alig veszem észre.
*Ami a műszerfal (részleges) kiszerválását illeti: azóta az újabbik Orlando-n volt egy kézifék-bowden csere: elképesztő módon szét kellett hozzá szedni a középkonzolt, sőt még a középső soros üléseket is ki kellett venni. Képeket küldött róla a szerelő / megszenvedett vele. (A legtöbb autóban állítólag, elég befűzni egy alagútba...)
Nekem simán megrendelték (+ beszerelték) ott, ahol korábban az autót vettem. Szerintem bármely GM (pl. OPEL, vagy Daewoo/Chevy) szervizben van rá lehetőség. Egyben van a szett a rendszámtábla világítással...
(Pont ezért elkértem a hibás alkatrészt*, mert a másik Orlandomon meg be van rohadva egy rendszámtábla-vil. csavar. Hátha egyszer még jó lesz oda...)
Annyi bonyodalom volt, hogy elsőre azt hitték, hogy a készleten lévő Cruze-é is jó; - de nem!
Belső nyitási hely: bentről megnézve az ajtó alját: alul/ középen van egy kb. 50 Ft-osnyi műanyag "gomba". Azt kipattintva, bele lehet dugni egy "sima", szabvány ajtókilincset. Vészmegoldásnak megteszi. (Mi egyszer ezzel jártuk meg Montenegrót, mert az indulás előtti este romlott el :()
*Ha gondolod, délutánig be is tudom ide csatolni az alkatrész (+ doboz +számok!) fényképét.
Sajnos típus hiba. Hamarosan teljesen meg fogja magát adni a mikro kapcsoló. Nálam mindkét autón kellett már cserélni. Volt olyan is itt a fórumon, aki megbütykölte.
Kis vészhelyzeti segítség: belülről sima ajtó kilinccsel ki lehet nyitni a csomagteret.
Mostanában a csomagtartó nyitás nem mindíg működik. Valamikor többedik nyomásra kinyit, de van, hogy egyáltalán nem. Aztán kicsit később megint nyit. Amikor nem jó, akkor a megismételt bezárás-kinyitás sem segít.
Nézegettem az auto lock beállításokat, de az sem oldotta meg. Volt, hogy átállítottam, utána nyílt a csomagtér, aztán megint nem.
Mi volt a hibakód? Mert egy hibakód törlése csak arra jó, hogy ne virítson a képünkbe, de magát a hibát nem javítja ki. Egyébként maga a törlés nem egy nagy mutatvány, hiszen ilyet a számítógépeden, de a telefonodon is megteszel nap mint nap. Mégsem "hal meg" a ketyere. Vagyis, ha normális módon van törölve egy hibaüzenet, az nem befolyásolhatja az autó működését. De -mint írtam-, attól a hiba amire utalt nem szűnik meg. (mivel lett törölve a hibakód?)
2 hónapja volt minden szűrő cserélve, meg az olaj. Viszont volt egy diagnosztika kb másfél hete, hibakódtörléssel. Lehet, hogy az okozott pár napra rá valami leállást?
Szia gyujtásnál nem hallom a szivattyú hangját ha beindítom és lementem az aknába a tank közepén hallani,hogy dolgozik a szivattyú de elégé kell fülelni hozzá.üzemanyag szűröt mikor cseréltél?