Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

was77 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 6026

Hello

Ezt igy ertem es jogos is.

engem meg is az erdekelne mire szolgalnak azok a csatik. 3 - 3 drb a hatso ulles alatt.

Az auto s60 D5 2003, xenon navi, tel, programozhato allofutes, full bor, tetoablak, automata,  tempomat..... stb. De ezek mind elol vannak.

Hatul mi lehetne? Mi hianyozhat???

Előzmény: Törölt nick (6025)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.02 0 0 6025

Fűtés, más ott nemigen lehet.

 

Üres csatik: csomó extra nem létezik bizonyos piacokon, illetve bizonyos motorokhoz, akkor sem, ha "fullos" az autó, de gyakoribb, hogy valójában kimaradt belőle ez-az, csak az eladó hirdeti akként.

Előzmény: was77 (6024)
was77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 6024

Sziasztok, Tudja valaki a hatso ulles alatti ures csatlakozok az S60 D5 2002 nel mire szolgalnak. Milyen extrak maradtak ki az enyembol.

Egy reszletes rajz, vagy leiras jol jonne.

Rengeteg az ures csatlakozo az autoban amire nincs semmi sem kotve csak ott van, pedig elvileg fullos.

 

Koszi elore is

N0rthF4c3 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 6023

Sziasztok,

 

ki jár velem hasonló cipőben, hogy brutál kattogás hallatszik az első ülések támlájából kanyarodásnál. 2006-os XC70-ről van szó. Kb a háttámla és az ülőlap találkozásnál... Volt elméletileg erre vonatkozólag anno egy visszahívás, amikor valahogy, valamilyen formában orvosolták ezt a problémát...

VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6022

Upsz; árul(gát)om,árul(gat)om

 

 

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6019)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6021

Ennek igazán örülök. :-) 

Előzmény: Törölt nick (6020)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6020

Irányárnak már elmegy.

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6019)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.28 0 0 6019

Megvan az utód, mostantól nem csak árul(gát)om, hanem szeretném is eladni.

2.3 millió helyett 1.95 millió. 

 

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6018)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.21 0 0 6018

Sziasztok,

 

A Volvo fórumon már érdeklődtem, de szeretném itt is közzétenni, ha esetleg valaki pont egy XC 70-ben gondolkodna.

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/xc70/volvo_xc70_2_4_d_d5_awd_automata_volvo_assistance_szolgaltatas-12850053

 

Szép hétvégét!

 

Üdv.:

Róbert

was77 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 6017

Köszönöm a tippet, mar mindent kiprobaltunk de megis ugyanaz a hiba.

A napokban azonban megtalaltuk / megtalaltak a bajt.

Van az Interculeren be vagy ki menö csövön telyesen mindegy, a söför oldalon egy lapos negyszögü szenzor.

Allitolag az normalisan csak egy szimpla nyomasmero szenzor 2 drot megy bele.

Az enyembe 4 szal megy mert van benne hömerö is erröl senki nem tudott.

Lemeres utan kiderult h. a hömerö resze a gond. Kicsereltuk azota jol megy.

Köszi megegyszer a tippet.

 

Előzmény: Tele Peti (5991)
zorko Creative Commons License 2018.04.10 0 0 6016

Hat igen...

De neha latok most is jo ajanlatokat, szerintem 1,0-1,5M korul is lehet kifogni jokat. Csak esetleg joval tvabb tart...

Amugy azt tanacsolnam, hogy nezzel meg egyet-kettot, akar kereskedesben is, hogy legyen egy benyomasod. Aztan meglatod, hogy tudsz-e, erdemes-e nyujtozkodni, es meddig. Vagy inkabb masik paripa lesz a nyero. :)

(Eggyel kisebb kategoria pl a V50, nekem az is tetszett, csak a belseje nem annyira, es vegul a nagyobb csomagtarto gyozott. :)

Előzmény: FunTom74656 (6015)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 6015

Köszönöm a válaszodat.

Akkor végülis te közel 2 millióból hoztad ki az autót. Ez számomra irreálisan magas összeg. Ha nyagyon muszáj tudok nyújtózni egy kicsit de ez már a duplája.
Az én Mazdámon még nem volt javítva a sárvédő, fent középen van belülről egy rozsdafolt, de még gyári fényezésű.

Előzmény: zorko (6014)
zorko Creative Commons License 2018.04.09 0 0 6014

Kb. fél évet keresgéltem, nézegett, míg végül választottam, nem kellett sietni. :)

Elolvastam a becsületesnepper vonatkozó cikkeit több évre visszamenőleg, a végére néhány típusra szűkült a kör: Skoda Octavia, VW PAssat, Mazda 6 (mind kombiban, és dízelben) - amik árban is passzoltak az elképzeléshez.

12-16 éves, 1,2-1,4M körül gondolkoztam. (Ebből a Honda pl. kiesett az ár miatt.)

A V70 mintegy véletlenül került a képbe menet közben, inkább a közepe vége felé.... :)

 

Szóval az előbbiekből megnéztem párat, egyet sem találtam, amibe békességgel beültem volna, mind olyan leharcolt-lepusztult volt. (Na  persze mihez képest, de mondjuk nekem akkor egy Fiat Lineám volt, 138e km-rel (új korától volt nálam), a belseje ezekhez a járgányokhoz képest, érintetlen új volt. :)

Mazdából egyet sem találtam, ami a sárvédőíveknél ne lett volna már rozsdás (vagy belülről kigittelve, újrafújva), Passatból és Octáviából, amiben ne lett volna ránézésre is minimum 300e km (130-150-es óraállás mellett).

 

Aztán megnéztem egy D5-ös V70-et, amit 1M-ért hirdették, tulajdonképpen rendben volt (rozsda sehol :), motor is szépen járt, de nagyon el volt használva a belseje. Ha eladásra se tudja kitakarítani, akkor mennyire lehet(ett) gondos vajon...? Letettem róla.

 

Aztán elkezdtem nézegetni a többi ajánlatot, emelkedő árakkal. (Automata, full bőr, 4WD, benzines nem játszott, így szűkült a kör.)

Itt is tanácsolták többen, hogy 1M alatt ne reméljek sokat, amit annyiért adnak, azok már olyan állapotúak, hogy sokat (esetleg irreálisan sokat) kell (vagy kellhet) majd rákölteni. Ebben azért nem lennék 100%-ig biztos (nem lehetetlen kifogni viszonylag olcsón valami jót), de azért mindenképp van benne valami. :) Ha ilyesmire pályáznék, az biztos, hogy sok időt kell rá számítani (nem egyhamar lesz ilyen ajánlat), vagy ismeretségi kör kell, és még nagy szerencse is, plusz gyorsan le kell rá csapni, mielőtt más megveszi.

 

Lényeg, hogy végül 1,7-ért találtam egy nagyon jó állapotút, több jel is mutat arra, hogy valós 157e km-rel, hát ezt vettem meg. Ez most már több mint egy éve volt, azóta huszonvalamennyi ezer km ment bele, és semmi komolyabb baja nem volt. (Bal első kerékcsapágyat cseréltem, pohártartót, egy légbeömlőt, egy ajtóbehúzót (kapaszkodót), egy hátsó ajtóhatárolót, első féktárcsákat az ősszel, valami kis rőgzítőlemezeket, amik a kipufogót tartják (zörögtek), meg volt egy vezérléscsere, ami amúgy is esedékes volt a km alapján. Emellett olajcsere (váltóban is :), és egy téli nyári gumiszett. Ez utóbbi (a gumik + négy felni) volt a legnagyobb kiadás, az összes többi szervíz amúgy nem haladta meg a 40-60e Ft-ot.)

Motor, futómű, kormányszerkezet, karosszéria minden jó, nem kellett ezekre semmit költeni.

 

Az olajat abszolút nem fogyasztja, nem füstöl, megy mint a gép, és 6,5-7,0 liter körül fogyaszt nem nagyon visszafogott vegyes használattal. :)

Előzmény: FunTom74656 (6012)
dane Creative Commons License 2018.04.08 0 0 6013

Listaáron 540k a lendkerék listaáron , plusz a munkadíj.

A többi sem lesz olcsóbb mint a Mazda szerintem. 

Ha sokat mész, hosszú távon szeretni fogod a Volvot. 

Előzmény: FunTom74656 (6012)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 6012

Köszönöm! A leírás alapján nekem az jött le, hogy egyrészt a karosszéria nem tartogat meglepetéseket, tehát ezen lehet spórolni, alkatrész téren pedig hasonló költségekre lehet számítani, mint a Mazdánál. A kettőstömegű kicsivel olcsóbb, és ha jól tudom Bosch üzemanyagrendszere van ami felújítható, míg a Denso nem.

Előzmény: stevie-13 (6011)
stevie-13 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6011

Lecserélném egy soröt dízel Volvóra, nekem ezek az autók a biztonság, a megbízhatóság, a kényelem és minden skandinávság megtestesítői.

 

https://s60v70.blog.hu

Előzmény: FunTom74656 (6008)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6010

Nem zavarna ha öregebb lenne a Mazdánál. 1 millió fölött nagyon kivételes állapot vagy végig vezetett valódi szervizkönyv esetén adnék érte. Lehet ki is mennék. Nagyon elrugaszkodott?

Előzmény: Törölt nick (6009)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6009

Sokmindentől függ a válasz, így pl. évjárattól  is, ami pedig felveti azt a kérdést, hogy mennyit szánsz rá.

 

Az általad felsoroltak közül az Audi motor egy őskövület, de állítólag jó (ha nincs még széthajtva), a sajátok közül a 185 lóerősre szokták mondani, hogy inkább kerülendő, és a 163 lovast mondják a legjobbnak. A 130-as gyenge (bár van, aki megesküszik, hogy nem :-) ), a 205-ös meg nem tudom, hogy belefér-e a keretedbe.

 

Nekem egy 2004-es R-em volt, így a benzinesekről tudok információt adni: a DPF kivételével szinte bármi előfordulhat velük, ami a dízelekkel, plusz ugye egy részük összkerekes, amivel azért voltak bajok - igaz, nem lettek volna, ha kezdettől tudom, hogy miket kell cserélni / karbantartani úgy, hogy a gyári útmutató egy büdös szót sem szól róla. Ha érdekelnek részletek, akkor kérdezz. Jól mennek amúgy, és nem hagynak az út szélén, de igénylik a törődést.

 

Ami még neked fontos lehet: az S60-ak olyan felületkezelést kaptak, hogy hacsak nem balfácán módon lett javítva, a 15 éveseken sem lehet rozsda. Az, hogy a hátsó kipufogódob elrohad, viszont típushiba, meg tud állni a tetején a víz...

Előzmény: FunTom74656 (6008)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6008

Sziasztok!

Jelenleg egy 2004-es dízel Mazda6-osom van, és hát itt-ott megindult, nem akarok vele foglalkozni, ráadásul a kuplung-kettőstömegű is esedékes lenne 3 éven belül, mert már viszonylag fent fog, márpedig az munkadíjjal 300 ezer Forint.

Lecserélném egy soröt dízel Volvóra, nekem ezek az autók a biztonság, a megbízhatóság, a kényelem és minden skandinávság megtestesítői.

Érdeklődnék, valóban ennyire ennyire tökéletes autók ezek, vagy nagyon sokat ki kell csengetni egy ennyire jó példányért?

Melyik dízelt érdemes megvenni az audi féle 140 lovas 2460ccm-est, vagy a saját 2,4-est? Sajátból melyik? 130, 163 vagy 185 ló? Inkább manuálist keresnék, imádom az automatát, de azért 3-4-500 ezer forint kicsengetésétől nagyon félek.

Sokszor 15-20 éves autók már ezek, mennyire érdemes ilyen idősen megvenni őket? Hogyan öregszenek? Mennyire kedvező a fenntartása? Hogyan alakulnak az alkatrészárak, mennyire gyakran romlik el valami? Mik a típushibák? Mindenképp megéri-e nekem a csere? Ebbe mennyi a kettőstömegű? VAG-osan olcsó, vagy japánosan drága? Esetleg a soröt benzin turbók mennyire rizikósak? Csábít a 200+ lóerő. Összkerék megéri? Mennyire befolyásolja az autó viselkedését, gyorsulását, úttartását, fogyasztását?

stevie-13 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 6007

A jelenség az ,hogy a megtett kilóméter/a nullázható kilóméter teljesen sötét.

 

 

Kiégett mögötte az izzó.

 

Előzmény: num (6006)
num Creative Commons License 2018.04.01 0 0 6006

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. A jelenség az ,hogy a megtett kilóméter/a nullázható kilóméter teljesen sötét.

S60 2002 diesel

 

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 6005

Bocs, hogy továbbküldelek, de a "nagy" (általános) Volvo topikban hamarabb találsz. Van róluk ott lista is, csak rá kell keresni.

Előzmény: jczigi (6004)
jczigi Creative Commons License 2018.03.30 0 0 6004

Sziasztok!

Sajna történt némi töréskár az S60-asomban. Tud valaki megbízható bontót? (ha budapest, gödöllő környéke az nem baj)

(lámpatest, sárvédő, ...)

zorko Creative Commons License 2018.03.13 0 0 6003

Jól hangzik! Sok sikert hozzá!

 

Facebookon van Volvo adok-veszek meg S60/V70 csoport, érdemes csatlakozni (pl. szerelő kérdésedre ott valószínű kapsz választ).

Előzmény: joccccc (6002)
joccccc Creative Commons License 2018.03.09 0 0 6002

Köszönöm a tippeket, sikerült dekódolni :) Megnéztem tegnap. Féktárcsákon minimális váll, betétek 50-60%, szilentek használtak, de nincsenek szétesve. De kopó-fogyó csere bele van számolva az árba, cseréltetem úgyis. Motor szépen jár, tiszta, egyedül a nívópálca tövénél volt egy kis olajsár (nem durva, de volt), illetve a szervószivattyú tengelyénél egy minimális. Minden működik, klíma, ablakok, lámpák, rádió. Utastér egész rendben van. Ami meggyőző: a kesztyűtartóban végig vezetett szervízkönyv és mellette a szervíz számlák, ez azért gondos tulajra utalhat. Azthiszem belevágok, a próbaúton meggyőzött. Aztán ha belenyúltam valami romba, akkor így jártam :) Tud amúgy valaki Miskolcon vagy környékén hozzáértő megbízható szervízt (márkaszervízen kívül) ?

 

 

Előzmény: zorko (6001)
zorko Creative Commons License 2018.03.08 0 0 6001

Jaj, az "okos" telefon.... 😒

Előzmény: zorko (6000)
zorko Creative Commons License 2018.03.08 0 0 6000

Hat, titkos tipp szerintem nincs...

a kiprobalod, akkor nyilvan a szokasos, fek (nem huz-e), futĂłmĹą (kotyogas, kopogĂĄs, iranytartas), fektarcsak mennyire "vallasak" (kopottsag), osszes funkciĂł megnezni (vilagitasok, kivul-belul, hamasik feklampa, ablaktorlok/mosok elĂśl -HĂĄtul, kp. zĂĄr, osszes ablak, stb... :)

A motornak szepen kell járnia, ha mar az nincs, akkor gaz, amugy belelátni ugye nem,nagyon lehet sajna. :) Kuplungot padloig nyomva ne,légyen rajta érezhető semmi. (razas, lüktetés)

Ha dízel akkor mindenkepp nezzel egy kövér gazt tükörben nézve nem,fustol-e. (kormolas) benzinesnel is, de ott ne legyen kékes füst. Olajbeonro belső fele ne legyen paras, habos.

Erdemes lehet benezni rejtett helyekre, pl. hamutartĂł alĂĄ (felfele lehet kihuzni), csomagterben az oldalsĂł nyithatĂł panelek mĂŠlyĂŠre (szivacs melle, alĂĄ), abbol lehet latni, hogy mire hasznaltak, mennyire "kulturaltan".

De persze, minden lehet (meg az ellenkezője is), a kulturalt tiszta gazda is szethejthatta, de talan inkabb megsem. :)

Biztos van mas is, amit lehet nĂŠzni, most ezek ugrottak be hirtelen.

(Tolatolampa mĹąkĂśdĂŠst ellenorizheted ĂĄllĂł motorral, gyĂşjtĂĄs, hatramenet, kiszĂĄll megnez...)

Ablakok mellett a tükröket is ellenőrizd. Fűtés kézzel érezhető, langyosodik. Szelvedofutes is, de azt inkabb járó motorral mert sokat fogyaszt. Klímát ilyenkor nehezebb, de a fűtést konnyebb...... :)

Előzmény: joccccc (5998)
stevie-13 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 5999

Akkor holnap rárepülök a gépre

 

 

A jó Volvókat egy-két nap alatt el szokták vinni, csak szólok.

Előzmény: joccccc (5998)
joccccc Creative Commons License 2018.03.07 0 0 5998

Köszi, ez szuper hír, ebben bíztam! Igazából nem bírta feldolgozni az agyam, hogy "rozsda" és "Volvo" egy mondatban :)

Akkor holnap rárepülök a gépre, átnézem mégegyszer alaposabban. Van esetleg valami titkos tipp, hogy mit nézzek meg alaposabban?

 

 

Előzmény: zorko (5997)
zorko Creative Commons License 2018.03.07 0 0 5997

Vagy esetleg újra is fényeztetheted.... :)

 

De a ki-be szereléshez kellenek patentok, nehéz úgy leszedni, hogy egy se törjön el.

(YT-on találhatsz videót róla.)

Előzmény: joccccc (5995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!