Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krisz975 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 39

Üdv!

 

Múlt héten megjártam Olaszországot, végig pályán, klímával, és mindig a megengedett maximummal. (GPS szerint!) 2400 km-re 9 liter lett az átlag, és nagyon szépen teljesített.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.09 0 0 38

Sziasztok

 

No, hamarosan tudok infoval szolgálni arról, hogy mennyibe kerül egy új szigetelés a motorháztető felől...rohadék nyestek kiették reggelre
egy tekintélyes részét. Persze remélem mindenki számára haszontalan tudás lesz majd.
Tudom nem Custom specifikus, de tud valaki működő megoldást nyestre ?

krisz975 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 37

Sziasztok!

 

35.000 Van az updates Customban. A fogyasztással nagyon elégedett vagyok, gyakorlatilag nem éri el a 8 litert. Simán kihozom a 7-7,5-öt. Az olajcsere periódus valóban tartható lenne, annál is inkább, hogy spéci olaj való bele. Én úgy vagyok mégis, hogy évente kicserélem, mert megérdemli. Sokat járok helyben, sok a hidegindítás. Ami továbbra is zavar, hogy sűrűn regenerál. Habár ezt nem jelzi semmi, de észrevehető. Igyekszem mindig megvárni a végét, ami néha nem egyszerű. Eltart vagy 10-15 percig is. Sajnos ezzel együtt kell élni.

 

deltastv Creative Commons License 2014.06.22 0 0 36

Üdv!

Jómagam 3. hete hajtok egy Customot. Ennyi idő alatt belement ~4200km.

Az 50ezer Km-es olajcsereperiódus tényleg igaz, illetve kiegészítésképpen annyit, hogy a csereperiódus rugalmas. Tehát előbb is kérheti az olajcserét, mint 50ezer Km.

Előzőleg, ez 115Le-s "sima" SWB-középmagas Transitot hajtottam, 3 éven és 156ezer Km-en keresztül, gyakorlatilag hibamentesen.
A Custom, LWB -magastetős, tehát az amúgy sem gyakori autóból is elég ritka darab!(még)
A lejjebb említett kuplungon érezhető vibrációt én is tapasztalom, szerintem ez ilyen, és kész.
A régi Transitomon sima, nem VGT(változó geometriás) turbófeltöltő volt, az 1500-1700-tól megindult, és ment szépen.
A Customon VGT van, ami érezhető is a karakterén. Ez 1200-tól érezhetően elindul, viszont feljebb hamarabb elfárad, mint a régi. Mondjuk nehezebb is 200Kg-al. Illetve, hirtelen gázadásnál kicsit többet gondolkodik. Megszokás kérdése...
A fék nagyon tetszik, elöl 2 dugattyús nyereg van, hátul sima, és a futómű is sokkal lágyabbra van hangolva, illetve ennek ellenére, a kanyarokban sem akar feldőlni. A gumiabroncsok is szélesebbek lettek 20mm-t(195-ből lett 215-ös szélesség). Kimaradt a lökhárítóból a fellépő. Ez mosáskor komyol hátrány, mivel a szélvédő feletti részt nagyon nehéz így elérni.
Az utasfülke összességében egy pár kategóriával feljebb van minőségérzetre, és számomra érthetetlen okból száműzték a kivehető gumiszőnyeget. A zajcsillapítás nagyon jó, "tankban ülök" érzés vele menni.
Viszont a raktéren érződik némi spórolás szerintem. Kevesebb a burkolat, illetve sok dolgot eléggé nyersen /elnagyoltan hagytak a mérnökök.
Fogyasztásról azt írja a kezelési útmutató, hogy az első 4-5ezer Km-en ne vegyük figyelembe.
Nos, a 4ezer megvolt, szóval, Board computer szerint autópálya ~9,2l, országúton ~7L.
Utánaszámolva a komputernek, tényleg annyi! :-)
Eddigi hiba: A BE fékbetétem rosszabb minőségű úton cincog-zörög. De ez csak akusztikai zavar, és csak lehúzott ablaknál hallom. :-) 
Nálam 9,5 pont a 10-ből!


 
 

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.22 0 0 35

Sziasztok

Ma láttam az első nem Ford kereskedéses Customot szembejönni utcán :)
Szoktam kérdezgetni Veszprémben a kereskedésben, hogy veszik-e de azt mondják mindenki nagyon érdeklődik de inkább csak
nézegetik.
Más. Írta valamelyikőtök hogy vitte 25.000es szervizre. Ezt saját megnyugtatásul ? Csak azért mert nálam a szervizkönyvbe 2 év/50.000 km van
beírva, fel is hivtam akitől vettem hogy ez tényleg igaz-e és azt mondta igen.

savoltp Creative Commons License 2014.05.25 0 0 34

Dilemmázok , hogy 100 vagy 125 le-s motorral vegyem-e. Most a Vivarom 120 lovas, és imádom ahogy megy, de őszintén szólva azt a 350e Ft-t inkább extrákra költeném. Ha valakinek van tapasztalata a 100-as motorral, írja már meg, hogy mennyire szereti, mennyire használható. Nagy súlyt nem tennék bele.

Előzmény: Weizen (33)
Weizen Creative Commons License 2014.03.11 0 0 33

Sziasztok!

 

Mi egy Trend felszereltségű 100 lovas Custom Kombit várunk izgatottan, márciusra ígérték, de még gyártási időpont sincs. Noha megrendelés után találtam rá erre a topikra, az eddig leírt hibák ellenére mégsem bántam meg, mert úgy gondolom, hogy a mai autók között a legtöbbje belefér. Ráadásul még Fordunk sosem volt (Azért a többes szám, mert céges autó lesz, ketten-hárman használjuk majd felváltva).

 

Procam2! Nagyon érdekelne, hogy a külső fényezéseket (tükör, oldalsó díszléc, hátsó lökhárító) hol és hogyan intézted, mert nagyon sokat dob rajta! Ford szakszervíz, vagy van fényező ismeretséged, akire rábíztad. Ez utóbbi esetén érdekelne az elérhetőségük, meg hogy kb. hol állt meg a számláló. Bocs, ha idétlen a kérdés: gondolom az oldalsó díszlécet leszedtétek hozzá - de a lökhárítót és a tükröt is?

 

Utánanéztem, hogy össze lehet még lasszózni néhány lovat a karámba, de látom ezt privátba kezdtétek el. Ha nem hagynátok ki, megköszönném!

Fordospék Creative Commons License 2014.02.15 0 0 32

Sziasztok,

 

Az én autóm már 1 éves. Tapasztalataim hasonlóak a tiétekkel, volt már ezzel is gond. 100Le-ős, Piros.

Tapasztalataimat később részletesen is leírom, és kérdéseim is lesznek.

krisz975 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 31

Örülök, hogy tetszik. Nekem nincs sok viszonyítási alapom, csak a régi Tranyó. Ahhoz képest mindenben jobb. Ha belemennek a tuningba, lépd meg minél előbb! Ne teketóriázz egy percet sem!

 

Üdv!

Előzmény: Petigsxr (27)
krisz975 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30

Üdv!

 

Ma megfigyeltem, és nekem is érezhető parányi lüktetés, amit bakancsban igazából nem is érzek. Ha kézzel próbáltam, úgy igen. Lehet, hogy tényleg jellegzetesség.

Előzmény: Procam2 (29)
Procam2 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 29

Sziasztok! Kéréssel - kérdéssel fordulok hozzátok!

Ennek oka az, hogy az én autómon (Custom 125  lovas) "0" kilométeres kora óta ha lábban elkezdem nyomni a kuplung pedált (de nem nyomom ki) már alapjáraton érezhető egy pici "lüktetés". Nagy(obb) fordulaton viszont a pedált még beljebb nyomva (kb félállásnál, nagyjából ahol a rúgóerő a legerősebb) zavaró vibráció érezhető - olyan mint amikor masszírozzák a talpadat (és ez minden váltásnál érezhető amikor nagyobb fordulatszámnál váltok el...). (Direkt nem használom a "jelentős" vibráció kifejezést mert az félreérthető lehet, de az tény, hogy a más autóknál tapasztalt "0" mértékű vibrációnál ez jelentősen több...)

 

Kérlek mondjátok el, hogy Ti tapasztaltok-e hasonló kuplungpedál pulzálást-vibrációt bármilyen mértékben? (A legjobban és legegyszerűbben úgy tudjátok "megvizsgálni", (ha eddig nem tűnt fel), hogy kézzel nyomjátok a pedált - azzal jobban érezni ezt - alacsony és nagy(obb) fordulaton is - természetesen álló helyzetben, vagyis nem kell sebességbe legyen...)

Azért lenne fontos, mert jeleztem ezt a szervizben, és kértem, hogy javítsák meg (cseréljék ki...) ezt a hibát - teszem hozzá nem is zárkóztak el előle, tehát nem ez a gond - de amikor otthagytam az autót a "hiba" (?) javítására, később felhívtak, hogy mégsem nyúlnak hozzá, mert van a kereskedésben két másik Custom is (egy vadiúj és egy tesztautó), és mindkettőnél ugyanez tapasztalható, vagyis ez egyfajta sajátossága a típusnak...??? Bár felajánlották, hogy győződjek meg erről személyesen, de egyéb okokból nem tudtam élni a lehetőséggel... Így tőletek próbálok meg ilyen irányú információkat beszerezni.

Segítségeteket előre is köszönöm!

pati71 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 28

Sziasztok!

 

Én is vezetek egy Customot.Céges autó,nekem egy kicsit csalódás eddig a menetdinamikája.Igaz terhelve van maximálisan.Az indulása egy kenguruugrás majd 2000 fölött kezd meglódulni.Az első fogyasztási adata 

a kocsi szerint 9.8 valójában 9.3 L/100km. 770km volt ,de ebből kb360km autópálya.Nem volt hajtva takarékos használat mellett.Majd megosztom még a tapasztalatom.

Üdv! 

Petigsxr Creative Commons License 2014.02.12 0 0 27

Szia Krisz!

 

Megkaptam a gépsárkányt és nagyon király! Az enyém is 125 lovas de jó lenne a 155-ös. Rátértem az átvételnél de mondták, hogy ha van véletlenül garis problémám akkor vissza kell tölteni a gyári szoftvert mert az gond lehet. Mondtam, hogy akkor tesztelem előbb aztán meglátjuk. 

 

Két napja mászkálok vele és összességében meg vagyok eddig elégedve. Kettő dolog zavart de már most kezdek hozzászokni. Az egyik, hogy 1500-ös fordulatnál indul meg igazán és nem olyan simán megy a váltó.

A scudó lényegében az alapjáratról rántott és nem volt ilyen érzés egyáltalán. A váltókart meg ha finoman ha vadul akarsz gyorsulni és rángatod akkor is nagyon pontos.

 

Ezeket meg lehet szokni hamar mert már most se tűnik fel annyira mint amikor elhoztam. Viszont szerintem visz mindent ebben a kategóriában! Legalább 2 hónapig nézegettem, hogy most mit vegyek de egyik gyártó kocsija sem ér a közelébe ennek.

 

Eddig ennyi amit tudok írni. Néhány hét múlva ha pénzt is keresett a kicsike akkor meglátjuk.

 

Szia 

krisz975 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 26

Az erősebbik verziót rendelted? Az szépen repíti a kasztnit!

Remélem szerencséd lesz vele! A kezdeti nehézségek óta nincs panaszom a gépre. Jó lenne, ha ez így is maradna...Még mindig tartok egy kicsit a technikától, mert nagyon sok kütyü van benne. Talán idővel elmúlik az aggodalom.

Előzmény: Petigsxr (25)
Petigsxr Creative Commons License 2014.02.06 0 0 25

Sziasztok munkatársak!

 

Örülök, hogy van már fórum is pedig szinte nem is látok Custom-ot az utakon. Jövő héten veszem át én is! Alig várom már aludni is alig tudok!!! :-) Viszont végigolvastam az összes hozzászólást és hát nem dobtatok fel! Megláttam ezt az autót és beleszerettem de kiborulok ha ennyi gondom lesz vele.

Az előző négy autó hibái:

Hyundai H1: minden! egy rom!!

2001-es Citroen Jumper: 200000 km-ig semmi csak kopó alkatrész

2005-ös Fiat Scudo: 96000-től 190000-ig semmi! (imádtam)

2007-es Citroen Jumper: 160000 km-ig egy gyári csatlakozóhiba újkorában ezen kívül semmi!

 

Igazából a scudo vitt mindent és most is azt vettem volna ha szép lenne és raknának bele valami kényelmi extrát. De nem szép és alig van benne valami ami használható.

 

Ezt csak azért írtam le mert egy kicsit csalódott vagyok és irreálisak a hibák mennyisége amit írtatok!

Várom mert gyönyörű az autó de nagyon csalódott leszek ha tapasztalok ennyi gondot. 

 

Átveszem, kipróbálgatom és megírom, hogy mit tapasztaltam meg amúgy is érdekes lehet az a 155 paci nekem is!!

 

Üdv.

krisz975 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 24

Holnap viszem 25.000-es szervizre az autót. olajat nem kellene cserélni, de kértem, hogy tegyék meg, mert sokat közlekedek helyben... Mikor megtudtam, hogy 5000 Ft-ért akarják rám adni literjét a bele való Castrol olajnak, majdnem elájultam. Miután az orruk elé dugtam egy ajánlatot 2300-ról, azt mondták, ők is tudnák adni ennyiért, csak vegyem meg ott. Felháborító annak tükrében, hogy majdnem 8 liter megy bele.

Összességében elégedett vagyok a géppel, fogyasztása 8 körül alakul. A komputer továbbra is hamis adatokat közöl, folyton többet mutat. Van, hogy egy literrel. Téli gumival (Matador) határozottan megugrott a fogyasztás, de ezt talán már írtam.

A kezdeti problémák óta műszaki hibám nem volt, remélem sokáig így is marad...

blumpen Creative Commons License 2014.01.25 0 0 23

Sziasztok !

Nagyon tetszik az új Custom ! Ábrándozgatunk is egy 8 személyes SWB kivitelűvel.

Egyedül az nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet egy ilyen tökös autóba egy automata klímát berakni (pláne ennyi pénzért).

A kereskedésben bőbeszédűen annyit mindtak - NINCS. Oszt ennyi !

De azért már barátkozom a gondolattal ! Talán tavasszal már aktuális lesz !

Alig várom !

Procam2 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 22

6,67... Aaaaaz igen! Hát igen, végül is akkor tudja... Az már másik kérdés, hogy milyen "áron"... Viszont az is kérdés, hogy tényleg plusz 1-200 km nem annyira mindegy, főképp annak a ki sokat megy - pl. nekem...

Én visszaálltam egy "normális" tempóra (nem sportos, nem túl gyors, de nem is tötyörgős), így a 7,5 tekinthető átlagosnak - nálam. Nem rossz ez sem, főleg ha a kezdeti 8,5-9 litereket nézem, na akkor kicsit magam alatt voltam... 

Bár télnek nagyjából nyoma se, párásodásoknál tesztelgetem az ablakfűtésemet, most látszólag működik mindkét oldal... Ez azért érdekes, mert ugye kezdetekkor jó volt, majd a bal oldal nem működött, majd - miután "megpiszkátam" a kötéseket, csatlakozásokat - újból működött, de ezt követően ismét volt amikor nem :(  És most ismét megy... Ki érti ezt... Kíváncsi vagyok egyszer valahol, valakinél kiderül-e valójában mi okozza ezt a jelenséget... ("kinn" van akinek már a harmadik szévédő van a kocsin...)

Előzmény: Törölt nick (21)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.10 0 0 21

Sziasztok,
Lassan egy éves lesz az autó, ennek örömére csináltam én is egy teletankos tesztet még decemberben, már téli gumikkal.
Hozta a gyári adatot,  79.8 literrel megtettem 1196 km utat, harmadát autópályán (annak egy jórészét
undorító fajta araszolós megállós dugóban) harmadát főúton harmadát városban, így lett végül szerinte 7.0 valójában 6.67 a fogyasztás.
Örültem mint állat, de rögtön tegyük hozzá, hogy így képtelenség vezetni. Városban szerintem mindenki anyázott aki mögöttem
volt mert nulláról 50re kábé egy perc alatt gyorsultam, főúton 90 a max, pályán 110. Ugyanakkor így plusz 200 km van egy tankban, meggondolandó.

krisz975 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 20

A mikrofon sajnos hiánycikk. Legalábbis ezt mondták.

Értesítést én sem kapok, időnként ránézek a fórumra...

A beázáson szerintem a sziló fog segíteni a motortér felöl esztétikai okból.

Ma tankoltam. Computer 8.7L-t mutatott, de számolással kerek 8 jött ki. A nyári szettel fél literrel kevesebbel el szoktam járni hasonló körülmények között.

 

Örülök, hogy megoldódott a szélvédőfűtés. Az egyik legobb dolog az autóban.

Előzmény: Procam2 (19)
Procam2 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 19

Még mindig jobb, hogy a computer által mutatott adat nagyobb a tényleges fogyasztásnál, mint fordítva :)

 

Krisz! Mikrofonod megjött???

 

Én is téli kerekekre váltottam, kíváncsi leszek...

Közben megnéztem a szélvédőm fűtését. A bekötési pontok a két "A" oszlop belső műanyag burkolata alatt vannak, tulajdonképpen nem találtam hibát, azért "igazítottam" a kötéseken és csatlakozókon - és ma reggel működött !!! mindkét oldal!  Tehát mégis csak valami kontakthiba jellegű bajok lehetnek velük... Az angol fórumon valaki azt írta, hogy kinn a gépháztatő alatt az ablak alsó pereménél a műanyag borítás alatt is van valami bekötés (elvileg neki ott volt a baj), de azt még nem volt időm lecsekkolni... Majd ha megint azt veszem észre, hogy nem megy, megnézem... 

Beázással szintén nem volt időm foglalkozni... pedig kellene... 

 

 

Más! Ti kaptok email értesítést ha valaki hozzászól a topikhoz? Ha igen, hol a toszba lehet beállítani? (Ha nem, miért nem lehet...?) 

Előzmény: krisz975 (18)
krisz975 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 18

A fogyasztásmérő nekem is mindíg többet mutat a valóságosnál kb. fél literrel.

Viszont a téli gumi cserésvel úgy érzem, hogy több lesz az átlagom a szokottnál. Tegnap estére részben lejegesedett a szélvédő, kipróbáltam és úgy néz ki, hogy nekem ehyenletesen fűt.

Az updateval még nincs előrelépés, csak beszélünk róla...

A motortér beázás ellem csinált valaki valamit?

Procam2 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 17

Újabb rövid fogyasztási infó: megismételtem a "max 90 km/h"-ás teletank ciklust. Az eredmény picit rosszabb mint az előző: 7,2 l/100km. (ez a valóságos - tankoláskor mért (kiszámolt) - adat, a computer ugyanerre 7,5-öt számolt. Érdekes, mert más típusokon - legalábbis az én tapasztalataim alapján - általában a computer szokott kevesebbet kalkulálni a valóságosnál...) 

Sajnos a szélvédőfűtés problémával nem tudtam foglalkozni azóta, de hamarosan megnézem, mert nagyon kezd aktuálissá válni a használata...

krisz975 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 16

Persze, átnéztem a világítást működés közben. A vonóhorog gyári, és a csatlakozója más szabványú, mint a régi utánfutóé, úgyhogy csak egy átalakítóval tudom használni. Nem tudom az izzó watt számát, de emlékeim szerint az első alkalmakkor nem volt vele gond. Na mindegy, ha szervizbe viszem a kocsit, majd megnézetem.

Ma kocsi mosás közben én is megfigyeltem ezt a motortér beázást. Igaz, hogy már sötét volt, de én úgy láttam, hogy a szélvédő sarkánál egy kis résen folyhat oda a víz. Szerinted is? Mert ha igen, akkor azt talán egyszerűen ki lehetne tömíteni.

Ja! A szétszedésről jut eszembe, hogy ha esetleg nem tettétek volna meg, érdemes kiüregelni a kasztnit, mert gyárilag kispórolták a gyantát. A legtöbb helyen por száraz volt, ahonnan remekül ki tud indulni a rozsda.

Előzmény: Procam2 (15)
Procam2 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 15

Hasonló volt az ára a mikrofonnak nálam is, én is kaptam kedvezményt, nagylelkű dolog, angliában természetesen garanciába megy... De legalább működik, remélem neked is beválik!

A index gyorsabb villogása ugye eredetileg is izzóhibára utal (utánfutó nélkül is). Ha csak utánfutóval tapasztalod, akkor nyilván a kocsin minden ok. Bocs a hülye kérdésért: Körbenézted olyankor is a "komplett szerelvényt" amikor gyorsabban villog? Tuti minden izzó megy olyankor? Ha igen, a következőkre tudok gondolni: elképzelhető, hogy az utánfutón 21W-os helyett 5W-os izzó van (?) netán LED-es(?) - így nincs meg a megfelelő terhelés, és a computer hibának látja. Ha ez nem áll a fenn, akkor lehet gond esetleg a vonóhorog illesztőmodullal is (elvileg ott van valahol jobb hátul)  - és lehet még gond sok minden mással :)  Sok helyen megbontottam már a kocsit a különböző "extrák" szerelése során, ennyi vezetéket és csatlakozót utoljára a NASA űrtechnikai bemutatótermében láttam :)   (Pont ezért is bosszantó - és aggasztó - a sok helyen "levédetelen" ázó-fázó csatlazók, elektromos részegységek...) 

Gyári - gyárilag felszerelt - horog van fenn?

Előzmény: krisz975 (12)
Procam2 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 14

FOGYASZTÁS! Végetért az első egésztankos "max 90 km/h"-ás teszt időszakom. A fogyasztás kerek 7 liter - vegyes használattal (1040 km 73 liter, egy része üresen, másik része súllyal (kb 300 kg), kb fele autópálya, többi város ill. egyéb)! Ez akár jó hír is lehet, bár jobb lenne ha ezt 100-110 körül tudná... Szóval 70-80-al hátszéllel lejtőnek valószínűleg tudja gyári adatot is :) szép...

Procam2 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 13

Ha a saját ízlésemre támaszkodom - bár pirosat nem láttam még élőben - de azt mondom jól döntöttél! :)  Én készletről vettem a kocsit (0 km-est, egészen jó áron), így nem sokat kellet gondolkodnom a színén :) :(  De hamarosan kerül rá egy kis céges dekor, remélem kicsit feldobja majd.

Előzmény: Törölt nick (11)
krisz975 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 12

Köszi a tippet a mikrofonra, úton van a sajátom. 17000-et mondtak rá, de majd jön le némi kedvezmény. Mindenesetre meg éri majd, ha nagy sebességnél is jól használható lessz a cucc. A tuninggal kapcsolatban majd valahogy jelzünk egymásnak, ha valamikor aktualizálódik...

Ablakemelő problémát a sajátomban nem tapasztaltam. Viszont a szélvédőfűtst alig várom, hogy ki tudjam próbálni. Eddig nem volt módom rá, mert mindíg garázsban parkolok esténként. Talán az elkövetkező párás idöszakban meg tudom figyelni.

Nem bánnám, ha nem kellene kicserélni...

Van egy régi típusú Lady utánfutóm, amit csak egy adapterrel tudok csatlakoztatni a gyári vonóhorog csatlakozójához. A jelenség az, hogy minden világítás és irányjelző működik, de valamiért bal oldalra gyorsabban villog az index, és a computer irányjelző izzó hibát jelez.

Nincs valakinek valami ötlete, mitől lehet ez? Egyébeként emlékeim szerint  nem csinálta ezt mindíg.

Előzmény: Procam2 (9)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.08 0 0 11

Hali, a tatai biztos nem mi voltunk, az enyém piros. De megnéznék egyszer kéket élőben, még csak piros//fehér/összes szürke volt meg, és a kék piros közt tanakodtam annak idején.

Procam2 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 10

Hi Jutocsa,

A bal ablak nekem is be szokott időnként rezonálni fel vagy le (?) húzásnál hülye hangot hallatva...

Érdekes, nekem a baloldali "lábtartó" (kuplungtól balra) kimondottan kényelmes (184cm vagyok - voltam :) ) Ízlések és testtartások :)

Olvastam valami kontrol modul problémáról is (ami pl a központizárért is felelős), típushibának tűnik az is :(

Az esőelvezetést pedig okvetlenül megoldom mielőbb, egy olyan csörgéstől amit mondtál én tuti agyf@szt kapnék, inkább megpróbálom megelőzni. 

A múltkor (okt 23.-án) láttam egy nyolcszemélyes kéket Tatán a tóparton...?

Előzmény: Törölt nick (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!