Pityusz meg ezt írja: "eredeti állapotot visszaállítani tudok segíteni motor, váltó beszerzésében."
írjál neki hátha nem olvassa a fórumot.(299 hsz)
Van a Gyuró Gabi (Nagy Sanyi volt haverja, aki ígérte neked a zsanért, mondjuk azóta se hallottam felőle) Ő rendszeresen jár ki, jól beszél Németül, ( gyggarage@gmail.com )
Ha neki futsz 1 hét alatt szerzel,Te is, meg hát Attila is , vagy társuljatok, ebben az ügyben ( is ).
Én nem bízok ebben a "S"csapatban, élénkebb lenne ez a fórum,akkor, talán.
A másik fórumon vannak vagy ezren azt össze jönnek 1-1 túrára 8-an 10-en (ha).
Az se biztos, hogy jó ha osztani akarnánk a LR-s társaságot.
Igazad van persze, műszakilag érthető lenne, de szerintem mégis csak csatlakozni kellene.
Mondom én, pedig én biztos nem megyek "sarazni", sajnálnám az autót, kap az így is eleget.
( most ép téglát hordok, 1,6-1,8t rakok1xre, készül a garázs a LR-RR- hez, az előtt fát húzkodtam gyökerestől)
De Szegedre le szoktam menni, igaz csak pénteken.
Meg az Áprilisi Premier Outlet az biztos, bár ott egyedül szoktam lenni LR-l, mint láthattad.
Én se mentem végül is! Sajnálom az autót, ami nekik kényelmes tempó, ahhoz nekem azért kell nyomni rendesen. Igazából a probléma nem a motorerővel van, hanem, hogy ez mégiscsak egy 50 éves technika nem pedig 20. Azt a szériás túrát csak össze kéne hozni valamikor.
Én így oldottam meg, mint látni--rosszul, a kép javítás miatt-- amúgy ki lehet látni, csak be nem.
Ez ragasztott üveg, nem tudom mit értesz autó üveg alatt, mert ezt is használják, meg van az edzett üveg. Ahogy törnek ki szép sorjában én mind erre cserélem, a faluban az üvegesnél simán lehet kapni.
Az oldal üveghez van RR sínem, de még nem építettem be.
LR sínt nem veszek, kár a pénzért.
Persze lehet fel lehetne javítani ha bekenném folyékony gumival, vagy keresni valami más vegyi cuccot.
Jut eszembe azt is kölcsön kért a Dávid, és azt se hozta vissza.....
A fagyhalál túra időpontja: 2016. december 10. szombat. Találkozó reggel 9 órakor az alábbi (szokásos) helyszínen: 47.607226, 19.292001 Ld. csatolt térkép. Indulás 9:30 körül, ne nagyon késsetek. Mivel teljesen más területen leszünk, mint korábban, meleg étkezésre (ebéd) nem lesz lehetőség, mindenki készüljön szendviccsel, innivalóval. Aki éjszakára is marad, az meleg cuccot, enni-innivalót, alvós felszerelést hozzon, nem szállodában leszünk, hanem szabad ég alatt! És nagyon fontos, mindenki legyen szíves tankolni, mivel off-road túrára megyünk, nem benzinkutakat látogatunk végig, hanem terepen leszünk. 30-40 km-nél többet nem megyünk, de azért legyen elég nafta mindenkinél. A találkahelytől 3 km-re, Szada szélén van egy benzinkút. Estére valami sütési/főzési lehetőséget (kb. gázpalack+tárcsa) biztosítunk, tehát vacsorára lehet hozni sütnivaló húst. Vasárnap reggel (ha megérjük) összedobunk valami reggelit, ezt Pingurura bízzuk, nem tudom, szalonna, rántotta, kolbász, babfőzelék, ilyesmi, aki beszáll, az pár száz Ft-tal járuljon hozzá Pingurunál a költségekhez. Tányér, pohár, evőeszköz, fejlámpa legyen! Találkozunk 10-én reggel 9-kor. Ja, most hétvégén bejártam a terep nagy részét, elég klassz, nem akadtam el sehol, és mivel tudom a szabályt, hogy egyedül nem megyünk terepre, vittem a 8 éves fiamat is :) Délelőtt lesz egy fél órás opcionális program is, ami tetű karcos, és a végén 100 m hegymászás gyalog, ez opcionális, aki nem jön, az megvár alul. Vagy lent hagyja az autót a karcos rész előtt, és beül valakihez, akinek karcálló a kocsija.
Piros X a találkahely.
Az utóbbi pár évben voltam, ottalvoson is. Most is megyek. Ha jönnétek, csinálhatnánk egy klasszik csapatot. A terep még nekik sem nehéz, hát még nekünk.:)
Nekem hiányoztak a hátsó nagy ablakok, azokba vágattam autóüveget és csúszósínnel körbevéve a kasztnihoz ragasztottam, a sín szétrohadt, az üveg alul bedőlt, csupa moha a sín maradványa... Az elsőket kiszereltem, kipucoltam, a keretet durván lemázoltam, és összeszerelem. A jobb oldali éjjel 3 óra alatt elkészült, a balon valamiért minden problémás...
A hátsó ajtóimban még a gyári, kb. 35 éves sínek vannak, az első ajtóim fölső részét 2006 körül vettem újonan angol katonai készletből, mind mostanra rohadt el.
Most plexiből csináltattam alsó sínt, a függőleges új klasszikus, a fölsők maradnak az eredetik, azok még bírják...
Nem. Emlékszel az S3 88-ra amiben S2 diesel motor volt? Na azt azért nem vettük meg. Ettől függetlenül keresünk, igazából nem sürgős a tartalék motor. Majd csak adódik valami. :-)
Szerintetek mennyiért lehet egy üzemképes S3 diesel motorhoz hozzájutni ? Kellene egy tartalék. S2 diesel nem jó, fontos, hogy 9-el kezdődjön a motorszám. Válaszotokat előre is köszönöm. Az S3 109 amit hirdetnek és Mercedes motor és váltó van benne érdekes dolog. Aki egy fasza és megbízható gépet keres, az bizonyára nem fogja sokallni az árat, de aki OT-ra vágyik, annak ez a gép nem pálya. A Series Land Rovereket csak szeretni lehet, Igazi klasszikusok. A miénk napi használatban van, most 5. éve "hajtom" 80000km-t tetem bele. Igazi szerelem. :-)