Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E11 CR14 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 4521

Üzemanyag nem lötyöghet ?

Előzmény: Dsa123 (4520)
Dsa123 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 4520
Bal hatsolampa korul nalatok is kolompol valami rossz uton?
Mintha 1 kabelkoteg a ütné a kasznit. Ha meglokom az autot oldaliranyba akkor is hallom, baromi idegesito
Poldaufo Creative Commons License 2019.09.16 0 0 4519
Sziasztok!
Lancer sportbackomra szeretnék majd vonóhorgot rakatni, mindenképpen levehetőset szeretnék és olyat amihez nem kell a lököst kivágni. Persze nem a százezres kategóriában. Sok féle gyártó van, de nem tudom, hogy melyiket érdemes...
Lalagu Creative Commons License 2019.09.16 0 0 4518

Szia! Szeretnék én is beszerelni, viszont nekem nincs ködfényszoróm. Kérdésem hogy lehet e esetleg kiépìtve és ezt a csatit merre találom kb. Köszi

Előzmény: Bandit_UA (4511)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.12 0 0 4517

Legfeljebb minden motorinditásnál kicsit hosszaban nyomod az info gombot és utána eltűnik a bazi nagy hibajelzés ha nics bennük szenzor, csak a kis felkiáltójel marad a kijelzőn ha jól emlékszem. Én most veszek 4 acélfelnit a téligumikhoz és egyenlőre nem rakatok bele szenzorokat, nem  befolyásolja a jármű üzemét csak jelez. Amúgy is hetente megszoktam nézni itthon a guminyomásokat. A nyári gumik maradnak az alufelnin amikbe benne vannak a gyári szenzorok, aztán majd ha meggazdagodok lesz az acélfelnikbe is szenzor! :)
Amúgy korrekten működnek a szenzorok, csak akkor jeleztek ha valóban kicsi volt a nyomás az adott gumiban. Aki hajlamos nem nézegetni a guminyomásokat annak nagy segitség hogy ne a felniken közlekedjen! :-)
Majd utánajárok milyen utángyártott alternativák vannak amik megbizhatóan működőképesek és nem méregdrágák (ha van ilyen)....

Előzmény: Dsa123 (4516)
Dsa123 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 4516
Kaptam hozzá téli szettet nemtudom abban van e szenzor. Gondolom ha új szenzor kell azt párosítani kell a computerrel valahogy...
Serivor Creative Commons License 2019.09.11 0 0 4515

Be kell rakni a szenzorokat a téli kerekekbe is. Van, akinek jó tapasztalata van az utángyártottakkal is, talán egy profi gumis már tudja, mit lehet adni, ami működik. (Én is csak hallottam, nekem a négyévszakos kerekeken a gyári szenzorok vannak.)

 

Ellenkező esetben a műszerfali jelzéseket folyton takarja a rendszerhibáról szóló figyelmeztetés, minden indulásnál nyomkodni kell a gombot, hogy láss valamit.

Előzmény: Dsa123 (4514)
Dsa123 Creative Commons License 2019.09.09 0 0 4514
Guminyomás ellenőrző szenzorral mi a helyzet, ha téli abroncsok felkerülnek? Mi a teendő? Egyáltalán direktrendszerű?
gypeter Creative Commons License 2019.09.09 0 0 4513

Vettem én is egy OSRAM nappali menetfény/ködlámpa kombót (Osram LEDriving FOG PL 103 Silver Edition), és tegnapelőtt be is szereltem. Jól világít, megéri az árát. (most akciósan a Lumenet.hu-n 30eFt).

A kompatibilitási listán csak a Lancer 2007-2011 évjáratai vannak felsorolva, de a 2016-osra is felszerelhető volt. (csak hosszabb lámparögzítő csavarok és néhány plusz alátét kellett)

Előzmény: Törölt nick (4512)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.07 0 0 4512

Nekem márciusban volt olajcserém, és kb 11 ezer km után ennyi olajfogyás természetes szerintem (avagy nem gond), főleg hogy sokat használtam intenziven. Én is tetettem be menetfényt és imádom, végre nem kell szarakodni a világitással, sokszor elfelejtettem bekapcsolni. Nekem is 2 funkciós osram van, tiszta led, alul ködfény, felül menetfény és stabilan jól működik. A mai eszemmel már inkább olyat rakatnék be ami 3 funkciós, annak a led menetfénye a ködfénylámpa külső oldalán van ivesen beaplikálva, és kanyarodáskor mikor indexel az ember bekapcsol a megfelelő oldali menetfény és hazakisérő fényként funkcionál, igy egyben ködfény-menetfény-hazakisérő fény funkciója is van. Csak ajánlani tudom….

Előzmény: gypeter (4510)
Bandit_UA Creative Commons License 2019.09.06 0 0 4511

Menetfényt illetően: nekem a gyári ködfénylámpák helyére került beszerelésre egy Osram Ledfog 101 szett, ami DRL + ködfény funkcióval rendelkezik.

Előzmény: gypeter (4510)
gypeter Creative Commons License 2019.09.02 0 0 4510

Én még nem tapasztaltam olajfogyást, több száz kilométer intenzív hegyvidéki használat + sok autópályázás után sem (Ausztria). Pedig nyomtam neki rendesen, gyakran egyes, kettes fokozatban + padlógáz, hogy egyáltalán felmenjen az emelkedőkön. (Ilyen használathoz azért jobb lenne az 1.6-osnál erősebb, nyomatékosabb motor). Előtte volt olajcserén, és most is a nívópálcán a maximum jelzésnél van.

 

Más: Valaki tett utólag nappali menetfényt a Lancerre? Milyet?

 

Előzmény: Törölt nick (4508)
angelero00 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 4509

Nah, gondoltam írok én is pár sort az én micumról (2012-es, 1,6, sportback) :-)

Tavaly márciusba vettem 101eKm-el, azóta volt egy alvázvédelmen (rászorult de inkább prevenciós céllal, viszont most voltam karrosszériásnál és azóta is jó) volt egy első féktárcsa és fékbetétcsere, meg gyertyacsere az elején, azóta csak 10e km-enként olajcsere, más nem, most 140eKm van benne.

Most volt műszakin, átment simán de majd sajnos hátsó lengéscsillapítót kell cserélni idővel, nem tudom mennyire micufüggő, de az is igaz hogy napi szinten szar úton járok vele, néha megpakolva és nem is mindig lassan...

Ezeket leszámítva összességében elégedett vagyok vele, azt vettem észre hogy igazán 3000-től kezd csak húzni, de 100-as tempónál nem eszik 5,5-6-nál többet, télen is 6 körül, 150-170 között meg 8litert.

Röviden ennyi.

Törölt nick Creative Commons License 2019.08.23 0 1 4508
Intenzív használat során természetes a motorolaj fogyás, az én lancerem kezelési könyve is ezt írja. Júlus közepe óta beletoltam az autóba kb 2500 km-ert és sokat megterhelő szerpentineztem vele mint írtam korábban. Megnéztem, a full felsőnívóig feltöltött olajból kb. 0, 3 - 0, 4 dl olaj hiányzott, ennyit töltöttem utána.
Voltam szervízben, meghalgatták és nem gatyáztak, azonnal megrendelték a gyári jobb hátsó kerékagyat és gariba cserélik. Bár eléggé csodálkoztak mert a micura nem jellemző ilyen kevés km esetén, de korrekt volt a szervíz.
Dsa123 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 4507
Első hosszabb utam megvolt az 5 éves lancerrel. Vegyes tapasztalatokkal. Egy nap 700 km majd vissza ugyanennyi. Nagy része pálya 140- 150 el, megpakolva, emelkedőkkel, keves szerpentinnel, klímával fogyasztas 7l .
Úttartás, kényelem jó, 9% os emelkedőn szenvedett szegény.
Egyetlen negatívum a menetzaj, hosszútávon nagy sebességnél nagyon zavaró.
Ja és mintha fogyott volna az olaj, pár dl kb. Normális ? Tiétek eszi az olajat? vagy a
nagyobb terhelés miatt volt ...
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 0 4506

Azért én nem vagyok negati véleménnyel a Lancer-ről, ha jól értettelek ilyen aspektusba irtad hogy bármi lehet, annyira tré?
Alapvetően meg vagyok vele elégedve, jól üli az utat, jól kormányozható, nagyon jó a fogyasztása. 3 hete bejártam vele erdélyt 5 személlyel fullig pakolva, 4 nap alatt kb 2000 km-ert toltam bele és nagyon sokat szerpentineztem vele romániában, zokszó nélkül teljesitette. Pedig nem szedánnak való terep, és ráadásul 7,5 l körüli átlagfogyasztással.

Amit te irtál hibát nem tapasztaltam még eddig se a kormánynál, se a kuplungnál. Gondolom ez garanciális téma, legalábbis amig tart a garancia az autón beleértve az én kerékcsapágyam is. Mert ezek csak nem egyszerű, pár évente cserélendő kopó fékbetétek.... De irjátok meg ha tévedek.

Ennél rosszabb járgányom ne legyen én azt mondom! :-)

Előzmény: E11 CR14 (4505)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 4505

Simán lehet, szerintem ennél az autónál semmi sem kizárt. :)

 

 

Nekem a kuplung kezd szar lenni, kb. mióta elhagytam az 50.000 km-t.

Nehezebb is nyomkodni, plusz kinyomáskor ilyenkor súrlódó-recsegő hangot ad, jó hangosan.

 

Utolsó autóm aminél kellett kuplungott cserélni, az egy ACCORD volt, 8 éves volt 165.000 km volt benne akkor. Az ACCORD akkor kezdte ugyanezt a jelenséget produkálni. Kuplungcsere megoldotta, vagy 230.00 km volt az autóban amikor eladtam, hibátlan kuplunggal.

 

 

 

Másik, megyek egyenesen, balra indexelek, elkezdem a kormányt is balra tekerni. Aztán jön mondjuk egy úthiba, így egy kicsit vissza tekerem a kormányt elkerülve  a tetves kátyút. Na ekkor a jobbra vissza tekeréskor ilyen kattogó, cicipelő hang jön a kormány mögül. Ritka idegesítő. Eddig nem volt ilyen hangja, ezt mostanában kezdte.

Előzmény: Törölt nick (4504)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.14 0 0 4504

Üdv! 
A jobb hátsó kerékcsapágyam mintha kezdene "csapágyas" lenni. Kb. 2 hónapja kezdtem hallani, olyan fémes erősen surlódó, finoman morgó de határozottan zavaró hangja van. Ismerős szerelő meghallgatta és szerinte is, de mivel garanciális nem nyúlunk bele. Megcseréltük az 1 éves gumikat azon az oldalon hátha a gumi csinálja de úgyanúgy megvan a zaj. Létezik hogy ennyit birt a csapágy? Ilyen irányú tapasztalat valakinek? Összesen 46 ezer km van az autóban......
22-én megyek szervizbe, majd beszámolok...

Törölt nick Creative Commons License 2019.08.10 0 0 4503
nyugiba2 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4502
Előzmény: Dsa123 (4500)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4501

"Kopó-fogyóra" nincs gari - ha csak nem gyártási hibás.

Előzmény: adathor1 (4499)
Dsa123 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4500
Jobban megnéztem skyfol felirat van rajta, szóval biztos utólag lett. Keresek egy szakit remélem csinálnak hozzá műbizonylatot és nem kell leszedetni A gyári sötétítést mivel igazolják?
adathor1 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4499

Legutóbb szerviznél észre vette a az egyik szerelő,hogy az egyik féktárcsa nem fog rendesen.

Mondtam is neki,hogy nagy ritkán alacsony sebességnél és mikor fékezek ,minta "dübögne"

Elkezdte csiszolni egy csiszolópapírral ,és jobb lett.

De most egy hónap múlva újra tapasztaltam .

2 és fél éves az autóm ,ha visszaviszem a szervizbe vajon kicserélik a féktárcsákat ingyér vagy annál olcsóbban?

nyugiba2 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4498

Ha Intense felszereltség (1.6-os kombi 2008-ig), akkor a hátsó ablakok gyárilag sötétítettek. Ezzel jár sötét hátterű műszerfal és alu pedál is.

Ha Invite a felszereltség (fehér hátterű műszerfal), akkor keress egy szakszervízt, akik tudnak valamit mondani.

Előzmény: Dsa123 (4497)
Dsa123 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4497
Suzukinal voltak ilyen gondok, lancernel még nem, mondjuk ezzel keményebben kell bánni.... Másik problémám hogy levan sötétítve és erről semmi bizonylat nincs. előző tulaj így vette használtan. Azt mondta műszakin nem volt gond. Lehetséges hogy gyári a fólia?
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.04 0 0 4496

Hát én azt szoktam mondani ez esetben hogy először vegye ki üresbe, engedje el a váltót egy pillanatra ilyenkor a rugók berakják középre a sebváltókart ( ahol előre a 3 hátra a 4 van) aztán ha 3 at akar akkor előre nyomja ha négyet akkor hátrahúzza de úgy hogy oldalra egyik irányba sem feszegeti.

 

Előzmény: Dsa123 (4491)
Petrol4 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 4495

Így igaz, kipróbáltam. :)

Előzmény: E11 CR14 (4494)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 4494

Ötösből közvetlenül rükibe nem lehet tenni, reteszel, nem lehetséges. Próbáld ki álló motornál. Nem lehetséges. Probléma megoldva.

Előzmény: Dsa123 (4491)
Petrol4 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 4493

Nekem állóhelyzetben sem sikerül mindig elsőre. :)

Gyakorolja az 5-ösből 4-be rakást naponta 100-szor, álló motornál.

Szerintem mondjuk menet közben nem olyan egyszerű rükverbce rakni, nagyobb erő kell hozzá.

 

Előzmény: Dsa123 (4491)
nyugiba2 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 4492

Vezetéstechnikai oktatás. Vagy felhagy a vezetéssel, ha ezt némi oktatás után sem tudja megoldani.

Előzmény: Dsa123 (4491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!