Keresés

Részletes keresés

etomcat Creative Commons License 2016.12.02 -1 0 39

> Miért ne mernék?

 

Amikor a héber gépek Szíriában bombáznak, az orosz Sz-300/400 lérak mindig hallgat. Előre egyeztetve van, a Kreml kiszolgálja őket. Akkor az MA-240 járat roncsának kiemelését hogyan merhetnék az oroszok?

Előzmény: Töck Jenő (37)
etomcat Creative Commons License 2016.12.02 0 0 38

> Nem erősséged a földrajz (sem)

> Az hogy az 1:1000000 léptékű térképen valami csak 3 cm az a valóságban kicsit több...

 

Libanon közvetlenül határos Szíriával - jellemző, hogy két napja megint libanoni légtérből rakétázták a magát választott nép harci gépei Szíria fővárosának, Damaszkusznak a környékét. Amúgy hajóval sem több 2 napnál az út L és Sz között.

Előzmény: HPSA (35)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.11.20 0 0 37

Miért ne mernék? Ha valaki megfizeti. Egyébként lásd eggyel lejjebb.

Előzmény: etomcat (34)
trizs77 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 36

Viszont a mi Tu-154-esünk roncsait kiemelhetnék helyette a ruszkik - már ha merik - nem sokkal van arrébb.

 

----------------------------

 

Minek ?

Mit tudnál meg, amit most nem tudsz ?

Előzmény: etomcat (34)
HPSA Creative Commons License 2016.11.20 0 1 35

Nem erősséged a földrajz (sem)

 

Az hogy az 1:1000000 léptékű térképen valami csak 3 cm az a valóságban kicsit több...

 

Előzmény: etomcat (34)
etomcat Creative Commons License 2016.11.19 -2 0 34

Az oroszok épp egy óriás úszódarut cibálnak a Boszporuszon át, azzal akarják kiszedni a Szíria előtt nemrég csobbant anyahajós MiG-29-est. Lesz meglepi, mikor kiderül, hogy a CIA és a Matkal-13 már kifosztotta a roncsot (vannak nekik gyűjtögető életmódra specializált tengeralattjáróik erős ROV-okkal, meg beépített keszon medencével). Viszont a mi Tu-154-esünk roncsait kiemelhetnék helyette a ruszkik - már ha merik - nem sokkal van arrébb.

Saughassy Creative Commons License 2016.11.15 0 0 33

Az mindegy, csak vér folyjon. Ez a topic is csak latszolag jo otlet. :)

Előzmény: Töck Jenő (32)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.11.04 0 0 32

Cseh

Előzmény: etomcat (28)
viricsi Creative Commons License 2016.11.04 0 0 31

Do not feed the trolls!

Előzmény: HPSA (30)
HPSA Creative Commons License 2016.11.03 0 0 30

Te mit szívsz amitől ilyen látomásaid vannak?

 

"zakkant Germanwings másodpilóta előtte majdnem egy évig szabadságon volt a légitársaságtól és az idő alatt egy mezőgazdasági célúnak mondott, zárt közösségben élt a Szentföldön"

 

Ha egy évet kihagy, akkor nem kerül vissza egyetlen légitársasághoz sem. Még egy mezei CPL-re is tuti hogy egy hatóság megújító vizsga kell egy év kihagyás után, meg pár óra oktatóval.

Előzmény: etomcat (29)
etomcat Creative Commons License 2016.11.03 -2 0 29

> Csak én kezdem itt elveszíteni a fonalat...? Csupa új infó - gát, Irán...

 

Irániak is voltak a gépen, ki lett volna nevezve az ügy második 9/11-nek, ha nem oldják meg olyan hamar.

(Az megvan, hogy az állítólag zakkant Germanwings másodpilóta előtte majdnem egy évig szabadságon volt a légitársaságtól és az idő alatt egy mezőgazdasági célúnak mondott, zárt közösségben élt a Szentföldön?)

Előzmény: V.Gy. (26)
etomcat Creative Commons License 2016.11.03 -1 0 28

Nemrég volt valamelyik Viasat TV-n dokufilm Sikorsky tábornok lezuhanásáról, talán fogják ismételni. Sok értelme mondjuk nem volt, azt állapították meg, hogy a lengyel pilóta hibázott - az pedig aljas rágalom, hogy a véletlenül éppen arra járó szovjet nagykövet babrált volna a géppel, aminek az angolszászok,  franciák és a németek is nagyon örültek.

HPSA Creative Commons License 2016.10.31 0 0 27

Csak várj, előkerül majd a HAARP meg a chemtrail is :)

 

Előzmény: V.Gy. (26)
V.Gy. Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26

Az elkövető kilétét azért hozták olyan gyorsan nyilvánosságra, hogy a Germanwings támadást ne lehessen Iránra ráfogni és háborút kirobbantani.

 

Csak én kezdem itt elveszíteni a fonalat...? Csupa új infó - gát, Irán...

 

A szimplán-egy-beteg-elme teória nem volt elég jó a világnak?

Előzmény: etomcat (21)
V.Gy. Creative Commons License 2016.10.26 0 0 25

És miért nem ezt csinálta?

 

Ja. Ha egyszer azt "akarta". Kb. 50 km onnan az a víztározó, simán mehetett volna oda is, hogy nagyobbat szóljon a dolog. Ehelyett "egyszerűen" süllyedésbe vitte a gépet, és vége. Talán még a legvége előtt kivette süllyedésből, és vízszintesen haladva lett vége - de ez halovány emlék, téves is lehet.

Előzmény: Töck Jenő (23)
Biga Cubensis Creative Commons License 2016.10.25 0 0 24

A köríven gondoltam, hogy északabbra. A körív jó részét még mostanra sem térképezték fel.

Előzmény: etomcat (22)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.25 0 0 23

És miért nem ezt csinálta?

Előzmény: etomcat (21)
etomcat Creative Commons License 2016.10.25 -1 0 22

> akkor jóval északabbra kellene lennie, mert kevesebbet tud repülni

 

Ez nem lehetséges, hiszen az MH370 végső helyét meghatározó kört az INMARSAT műhold által fogott rádiós pingekből ismerjük. Azon belül pedig az eddig fellelt roncsdarabok óceáni sodródásának visszafelé szimulációja pontosít, nagyjából a tág keresési zónára, legfeljebb 2-3 fokkal északabbra a most hajókkal megkutatott szűk keresési zónához képest. Tehát egy égő, kiégett pilótafülkéjű gépnek több órán át kellett volna még repülnie délszaki irányban - nem arról van szó, hogy Vietnam partjai előtt esett le az MH370, ahol először keresték.

Előzmény: Biga Cubensis (20)
etomcat Creative Commons License 2016.10.25 -1 0 21

> Lubitz tömeggyilkosunk ilyet próbált volna, nem "csak" a maga (+többiek) elpusztítását?

Egy Lac de Serre-Poncon nevű víztározó völgyzáró gátjába akart belerepülni az A320-al. Ott egy 125m magas fal tart 2/3-ad Balatonnyi vizet, alatta települések vannak.

(A 2.vh-ban a britek csináltak német víztározók elleni "Dambusters" bombázásokat, ami több, egyébként szövetséges hadifogoly kényszer-munkásokkal teli falut elárasztott, talán onnan lett az ötlet?)

Az elkövető kilétét azért hozták olyan gyorsan nyilvánosságra, hogy a Germanwings támadást ne lehessen Iránra ráfogni és háborút kirobbantani.

Előzmény: V.Gy. (18)
Biga Cubensis Creative Commons License 2016.10.25 0 0 20

Persze a cikk pont ezt mondja a tűzzel kapcsolatban, ha kiégett a pilótafülke, berobbant a szélvédő-kihermetizálódás történt, akkor jóval északabbra kellene lennie, mert kevesebbet tud repülni. Ha a pilótafülkében volt a tűz, akkor viszont a kihermetizálódás elolthatta és nem terjedt tovább, csakhogy a gép már vezethetetlen volt, illetve a pilóták/utasok már ájultan/holtan voltak a gép utasterében. De ha idetéved egy szakértő, kommentálhatná ezt a pilótafülke tűz teóriát.

Előzmény: Biga Cubensis (19)
Biga Cubensis Creative Commons License 2016.10.25 0 0 19

Égő repülőgép valóban nem repül sokáig, ezzel egyetértek, a többivel kevésbé.

A maláj kapitány nagy szimulátor rajongó volt, gyakorlatilag mindent kipróbált. Nem találtak vele kapcsolatban semmiféle motivációt öngyilkosságra. A maláj rendőrség megszüntette a vele kapcsolatos nyomozást, illetve a másodpilótánál sem találtak semmit.

A gátról én sem találtam semmit, erről hol van forrás? Nála egyébként nem kéne többet belegondolni, beteg ember volt, egy időzített bomba... 

Előzmény: etomcat (17)
V.Gy. Creative Commons License 2016.10.24 0 0 18

Ostobaságnak tűnik a pilóták mentegetése azután, hogy a Germanwings másodpilótája megpróbált belerongyolni a vízerőmű völgyzáró gátjába.

 

Öö... izé, le vagyok maradva bizonyára, akkor bocsánat, én ezt még nem is hallottam, hogy Lubitz tömeggyilkosunk ilyet próbált volna, nem "csak" a maga (+többiek) elpusztítását. Tényleg volt ilyen verzió? Hol lehet erről olvasni?

Előzmény: etomcat (17)
etomcat Creative Commons License 2016.10.24 -1 0 17

Megint mosdatni próbálják az MH370 járat személyzetét, előhoztak egy újabb nyakatekert elméletet:
http://iho.hu/hir/eltunt-777-es-folytatni-kellene-a-kutatast-161024


- Égő repülőgép nem repül sehová még 6 órán át, mivel a dural már 205C fokon kezdi elveszíteni a szilárdságát. Amúgy gondoljunk csak a svájci MD11 tragédiájára, ami a látótávolságban lévő partot sem tudta elérni a pilótafülke tüze miatt!

- Ostobaságnak tűnik a pilóták mentegetése azután, hogy a Germanwings másodpilótája megpróbált belerongyolni a vízerőmű völgyzáró gátjába.

 

- Miután az öreg kapitány otthoni repszimulátorán megtalálták az MH370 akció főpróba-repülését, igazán semmi kétség sincsen már a szándékosság felől:

http://www.duncansteel.com/archives/2798

http://www.duncansteel.com/archives/2810

 

- Nem értem, miért nem lehet belenyugodni abba, hogy gazemberek is ülnek a botkormány mögött? (Miközben azt mindenki természetesnek veszi, hogy a világ legtöbb országában gazemberek vannak kormányon).

etomcat Creative Commons License 2016.10.21 -1 0 16

http://iho.hu/hir/kettetort-tu-154-es-a-pragai-baleset-haromfelekepp-161021

> Nagyon rossz széria darabja volt a Malév életében a prágai esemény.

>

> Igen, volt Párizs, Bukarest, az isztambuli gépsérülés, az Il-18 Ferihegyen, Kijev,

> Koppenhága, Bejrút, ami tőlünk független dolog következménye volt.

 

Tehát lelőtték a bejrúti járatot. (Ha elrejtett bomba vagy tűzpárbaj lett volna a fedélzeten az nem tőlünk vagy Malévtól "független dolog" hanem gyenge utas-biztonsági ellenőrzés eredménye.)

Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.20 0 0 15

Meg elhihette volna a parancsnok pilótának.

Előzmény: Töck Jenő (13)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.20 0 0 14

Erről mindíg az a vicc jut eszembe:

Tud úszni?

Nem. 

És ha megfizetem?

Előzmény: Töck Jenő (13)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.20 0 0 13

Legalább is annak idején én is így tanultam. Elnök úr(né)nak ezt nem kellett feltétlenül tudnia, de annyi esze lehetett volna, hogy ennek jó vége nem lehet.

Előzmény: sualsidal (12)
sualsidal Creative Commons License 2016.10.20 0 0 12

Se elnök, se elnökné, se a tábornok úr jog szerint nem adhat(na) egy repülőgép felelős kapitányának a gép vezetésére vonatkozóan semmilyen utasítást, MÉG JÓT SEM!!!   Szomorú, ha ezt egy államelnök vagy tábornok a beosztásából következően se tudja, még szomorúbb ha tudja, de nem tartja be!!  A felelős kapitány meg nyilván hiába tudja, ha a főnöke erőszakoskodik, akkor megpróbálja a majdnem lehetetlent is, és tömeghalál a vége (egyetlen szerencse hogy legalább nem lakott területet taroltak le, akkor sokkal több lett volna az áldozat).

Előzmény: Töck Jenő (10)
Miocsó Creative Commons License 2016.10.19 0 0 11

Szűkített balfordulóban  hirtelen  ráadni a gázt, bármelyik egymotoros gépet kipördíti jobbra.

Rossz napja volt  a pilótának.

Előzmény: etomcat (8)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.17 0 0 10

Nem egészen értem ezt a keresgélést. Ha jól emlékszem nem az első próbálkozásnál verték oda magukat. Sokkal inkább arról van szó, hogy egy elnök(né) nem adhat rossz utasítást és nem erőltethet olyan dolgot aminek majd száz halott a következménye.

Előzmény: etomcat (7)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!