Sajna a myconnectben hiába állítottam be fotót az autó továbbra is a szürke kamu profil "képpel" fogad. Ez mást nem zavar? A telefon kapcsolat listájáról be vette a profil képeket, a saját, fő felhasználó profil miért marad ilyen?
Kb. 3 hete megvan a december közepén rendelt 1.5 kézi style Kodi. Szeretjük. Csalódás eddig nem ért.
A kézi váltó kicsit darabos a toyotáink után, de lehet ez azért van, hogy vegyen a user DSG-t. (én azt nagyobb motorhoz láttam volna jónak de a keretbe az már nem fért bele).
Pár dologra nem jöttem rá.
A DAB keresésnél az összes szerb rádiót is behozta. Ezeket a rádió fő menüből ki tudtam venni, ott sorba az a 4-5 magyar adó van amit hallgatunk, de ha a kormányon lévő csatorna váltót nyomok, akkor nem ezen, látható adók közt kapcsolgat, hanem a teljes rádió listán.
Hogy lehet kitörölni, ami nem kell?
Az oldal tükrök tolatáskor elvileg le billennek, ezt hogy lehet elő csalni?
A hátsó ablaktörlő néha tök száraz időben tök szárazon (nem is fúj oda) is töröl egyet tolatáskor.
Nekem tetszik, hogy tolatás után még megy a tolató kamera, néha van, hogy üresben hagynám még gurulni kicsit hátra sztem jó kikapcsolni olyankor.
Átvételkor néztünk olaj szintet, fullon volt, valaki írta 1x valahol, hogy a kocsihoz adott olajat ajánlott rögtön betölteni. Nem ajánlott, ha az előzetes szervíz lelkiismeretes. Sőt max fölé kárt okozhat.
Nem jöttem még rá a myskoda fotóm hogy lehet beállítani, csak egy szükre pofa néz vissza, minden induláskor. Saját telefonba ha saját számhoz adok képet azt beveszi?
Sikerült az elég régi telefonommal is működésre bírni az Android auto-t
Itt a két óra (km és rev) közti kijelzőn tetszik hogy mondja, merre kanyarodni mikor. Viszont néha a nav leállítása (hamarabb be nyomom hogy ott vagyunk mert már csak köröni kell és helyet találni) után még mindig mutogat kanyarodást meg menjek egyenesen 500 m, pedig már nem is megy a navi (csak fut a térkép).
Meglepett, hogy a kivehető zseblámpa nincs már a csomitartóban.
Hirtelen ennyi.
Össze raktam az új konfiggal a kocsit, style-ból indulva drágább majd 700-al, perfect-ből indulva is 200-al (de abból meg azt mondták nincs kedvezmény). Én nem kaptam szívbajt az új Kodi-tól szép szép, de az új arca nekem nem jön be.
A fogyasztás városban ha nyugodtan mászkálok 8 alatt tartható, amit nem hittem volna.
Vicces hogy az auto stop-ot egy kormány rándítás felülírja. Ismerem kb. a lámpákat, néhol tudom, hogy max 10 mp-et kell állni, kuplungolni addig nem akarok, az auto stop-ot amúgy ki kapcsolni se, így még 1-ből N-be rakás előtt kicsit forgatom a kormányt és nem áll le.
Ezzel a 2 éves szervízzel... elég egyszer behajtani egy poros útra. A hátsó szélvedő megtelik porral 10 perc alatt.
A levegőszűrő is megtelik, egyesek szerint akkor még jobban szűr, de erre nem lehet keresztet vetni...
A VW motorok részcskeszűrőjének a regenerálása úgy működik, hogy kipufogóütembe extra üa fecskendez be a rendszer, így az a kipufogó ágba jut és begyullad a korom.
Namost, ha elindul a regenerálás, amit egy differenciál gázszenzor mérése alapján indit el a rendszer (pluszban ehhez elég sok feltéttel kell teljesüljön egyszerre), akkor nem biztos, hogy azt be is fejezi.
Akkor megint fog probálkozni a rendszer. Miden regenerálásnál valamennyi üa mindig a motorba marad és hígítja az olajat.
Ha az kocsi sokat jár pályán, optimális olajhőmérséklettel, akkor ez az kis mennyiségű üa elég, de ha inkább városba, akkor nem....
Szóval ha keveset jár a kocsi, akkor mindenképpen 1 évenként kell cserélni olajat és szerintem minden szűrőt, talán üa szűrőt is.
Ja, és bejáratás utáni csere volt, amit én akartam. 8500km-nél. Azóta ment 8000-et ismét. A bejáratás alatt 1dl olaj fogyott összesen. Most a pálcán a ricnizett rész legfelső 1mm-én (fél deci?) nincs olaj, ennyi fogy 8e km alatt, vegyes üzemben.
Teljesen egyetértek veled. Ez a kitolt szerviz ciklus az autógyártók új reklámfogása. Én 15.000km nél cserélek olajat. Nálam az kb egy év. Akkor az a miskolci tényleg jó ár. A köztes olajcsere márkafüggetlen szervízbe gyári szűrővel ,olajjal de értelemszerűen nincs rávezetve a szervízkönyvre 36.000 ft. Ugyan ez márkaszervízben 78.000. Csongrád megye.
Nekem most májusba 1éves. 16ezer km. van benne.Most voltam olajcserén.Pesten Szentmihályi úti Skoda Schillernél.Olajat/szűrőt cseréltek. 60ezer Huf. volt az ára.
Én azért mentem ide mert akár az autó mellett is állhatsz.De nem kell mert nagy üveg fal van a várótér meg a szervíz között.Mindent látsz.Nekem is rossz a tapasztalat.Dunaújvárosba is van Skoda szalon/szervíz.Ott nem is látod a kocsidat.Van aki betört ködlámpával kapta vissza a kodiaq-ját.Én soha nem mennék el 2évet egy olajjal.De még 20ezer se.
Olajcsere után húzd ki a nívót.Szép őzbarnának kell lenni az olajnak.
Igen, mindkét szerviz rögzítve van a szervizkönyvben, ki is nyomtattam velük, hogy nekem is meg legyen. Az egy éves szerviznél 10.000 km felett voltam egy kicsivel.
Az 5000 km-es olajcserét én gondoltam pluszként. Műszaki ember lévén nem igazán hiszek a két éves ciklusban, pláne akkor, ha sokat kell rövid távot menni. Talán őskövület vagyok, de én az egy éves olajcsere periódust alkalmazom. Nyilván jó marketing fogás is, hogy a gyártók egymásra rálicitálva tolják ki a szerviz periódus időket. Ameddig garis az autó, minden probléma nélkül el fog menni a lazább szervizperiódussal is, de utána ha valami baj lesz, akkor
rosszul érezném magam, ha ritka olajcsere miatt történne a dolog. Szerintem az autónak is meg kell adni azt ami jár, ezt én így gondolom. De mindenkinek
a saját döntése, hogy él-e ezzel a lehetőséggel. Egyébként a szerelők elég jelentős hányada gondolja úgy, hogy a két év 30.000 km kicsit sok.
Én is lassan elérem a 15.000 Km-t a tavaly augusztusi Kodi-val.
Az alkalmazás és a szerviz szerint is csak 30.000-nél kell olajcsere. (A kereskedő azt mondta, hogy ezek már olyan szuper olajak, hogy nem kell sűrűbben cserélni.)
Kérdésem felétek:
1. Ez tényleg így van? (én azért még ebben nem hiszek)
2. Lehet hogy naív kérdés, de hogyan tudom leellenőrizni, hogy valóban lecserélték az olajat+szűrőt?
Sajnos rossz tapasztalatom van a márkaszervizekkel. Pl. Fordnál utólag derült ki, hogy szűrőt nem cserélték ki. (70.000-ért)
Én mikor most voltam az 1éves szervízen 16.000km.-el akkor is mondta a felvevő srác,hogy ráértem volna mert 2év vagy 30000km a szervíz.De ki megy el 2évet vagy 30ezret egy olajjal?
A TDI ben a gyári olajcsere ciklus 30.000 km. vagy két év. Elvitted 5.000 km nél lecseréltetted az olajat. Utána 1 évnél miért kellett? Hány kilométer volt az autóba egy éves korában? Illetve a beavatkozást rögzítették a szervízkönyvbe ? Kösz a választ.
Szegeden a PoHu. nál 2.0 TDI 78.000 . Úgy ,hogy a motorolaj literje 10.500 ft. Nekem most a 60.000 km 3 éves szerviz jön ahogy mondták 290.000 ft körül lesz. Én úgy tudom 2 év a gyári garancia. Majd kiterjesztett garanciát meg 2 évet a Porsche Hungária ad. Akkor ha elviszem nem PoHu. márkaszervizbe például Miskolcra megmarad e a plusz 2 év garancia.