Renault Budakalász-nál vettem az autót, az ő áraik még a többi márkaszervizhez képest is kétszeres szorzó, szóval oda semmiképpen nem viszem. Az M5 kivezetőnél még Citroennel fürödtem be nagyon. A Hargita utcairól tudsz esetleg bővebbet? Köszönöm!
Még azelőtt kéne lépni, hogy behozzák a közvetlen befecskendezős motorokat......., bár abba szerintem nem lesz LPG, mert az jóval drágább rendszer lenne.
De én vettem meg a kék szinüt, RGK-475 volt a rendszáma.
2020-ban mikor jöttek az uj Daciak akkor értesültem arról, hogy nem lesz kombi (de lesz a Jogger, de akkor nem volt róla szó), nekem meg gázos kellett volna nagyon, ígyhát eladtam gyorsba, és megvettem az uccsó MCV-t magyarországon, benzin-gáz, 1.0 Tce motorral, nem bántam meg a gázüzemet idáig.
Ha majd lecserélem a Joggerre (feltett szándékom a modernebb kasztni végett), abban is benzin-gáz üzemet szeretnék.
Az előző MCV-t én is ott vettem kiállított darab volt 2019 márciusban jóval olcsóbban mint máshol.
Nézd meg a pedálok tengelyét fújd be vmi olaj-zsir spay-el.
Acea A3/B4 olajat irnak elő a 0.9Tce-hez, sokan idegenkednek a Mannol márkátol, de ha neked jó akkor jó( én Castrol-t raktam bele szintén 5w-30-ast acea A3/B4-et)
Ezt az autót cseréltem le a mostani MCV-re 2020 októberben ez 1.0Tce, benzin gáz üzem.
Egy Logan MCV2 Stepway tulaja vagyok, az autó 2018.12 havi, újonnan vettem. A motorja a kis 0.9tce. Összességében szeretem ezt az autót, a nagy helykínálat miatt vettem családi autónak. Van pár érdekesség illetve bosszantó dolog amiben kérnék tippet Tőletek.
Az egyik észrevétel az alvázvédő trehány felhordása, gyakorlatilag a hővédő lemezektől kezdve az alsó műanyag motorvédő burkolaton át mindenhol van. Gyakorlatilag összerakták a kocsit és telibe gányokták alvázvédővel. Ez másnál is ilyen? Kecskeméten vettem a kocsit, akkoriban itt nálunk Sopronban kb. 500.000Ftal volt drágább ugyanez,és elgondolkodtatott,hogyan lehet ekkora különbség.
A bosszantó dolgok a nyikorgások,újabban a kuplung pedál hajlamos rá ,illetve a fékpedál is. Lehet vajon ezt valamilyen kenőanyaggal orvosolni?
Fogyasztását újkora óta jegyzem, átlag 5,92. De legtöbbször 6liter felett van . Olajból Mannol Energy 5W-30 A3/B4 -et használok 10.000Km periódussal. Olcsó olaj ,a flakon alapján az elvártaknak megfelel.
1- Kitől lenne válasz, gari már lejárt, max az egy cm.-es hajamat vakarhatom. Természetesen a vélemény az RH kérdésére megvolt, ott van a fotón mit írtam nekik. Időpocsékolás, mint írtam is, nem érdekli ez őket, ez csak protokoll.
2- Úgy fog átmenni, mint az összes az országban használt fiatal és öreg "letaknyosodott városi" kisautó, aminek a katalizátora 1 évben ha egyszer elérte azt a hőfokot ami a tisztulásához normál lenne. De előtte megméretem a normának megfelelő-e vagy sem.
3- Igen. Írtam is anno, így járok vele, de nagyon foglalkoztat, hogy leálljak vele és javíttassam. Állandó használatban van, ez viszont hamarosan változik, többet fog állni.
4- Márkaszervizben voltam (Vételi helyére vittem) "Frissítek rajta" ez volt az úr ajánlata, miután elmondta, hogy mi a hibakód, és próbál segíteni, "hátha" erre mondtam, hogy tőlem frissítheti az agyát is ha van lehetősége de ha beletolják majd a szondát a műszakin, akkor is megfelel-e, mert attól a "szűrő kritikán aluli működése" C0420, nem fog változni. A lényeg az volt, hogy én tudjam a gyárival mit olvasnak ki, ezt kértem.
4- Kérdezz.
5- A független is a képen látható hibakódról tájékoztat. A gyári is ezt dobta, és nem a két lambda valamelyikét. Minek, hányszor is kellene 10E fizetni annak akinek még gyári programja sincs? Ha ismered ezt a programot, "PyClip" akkor tudod miért írtam, hogy nem lepett meg a szakszerviz diagnosztikája, mert a jelzett program is ki tudta olvasni, törölhető is, de újra megtelik a bank és akkor ismét kijelzi.
Felteszem a Drive-ra a hangot, az autó itt már végzett, és X véleménye is hallható. Videót nem akarom, arcokat kellene takarni. Ha nem lenne jó a linkelés akkor bocs, majd máshogy adom meg.
Jövő hónap 4. éves az autóm, első műszaki. 46E.km-nél tartok, cseréltem olajat, megoldottam magam, leszedő poharat bárdinál vettem. Elvittem a vételi helyére, kértem diagnosztikát, csekklámpa miatt. Katalizátor hiba volt a megállapítás. 10E.ft.-ért megerősítették amit gyakorlatilag már tudtam. 300E huf. az ára, megnézte a m.felvevő. Ezt az "ajándékot" kihagyom, nem fogyaszt többet, nem zörög a kipufogó és nem fogja vissza az autót, kérdés megfelel-e EU6-os normának, nem hiszem. A szerelő (felvette az autós kamera) dobott egy hátast, mikor beindította és meghallotta a váltó hangját. Leállította és újra indította, "ja a váltó" Azt hiszem ő volt aki 4 éve is megnézte a munkafelvevővel, "járjak vele". Jött a szervizben tett látogatásom után kérdés a R.H-tól, hogy ha autót vennék maradna-e ez a típus. Leírtam, mert eddig is csak kérdeztek, (gondolom ez automata levélküldés a részükről) hülye protokollmánia vagy mi ez, nem tudom, (szerintem lexarják ki mit irkál, akár Petőfi összest is írhattam volna) hogy nem igazából az autóval van gond, mert hibátlan nem létezik, hanem azzal amivel én találkoztam a "jóvanezezilyen" szakszerviz és az ő hozzáállásukkal, a lepattintani minden áron ha már megvette az autót, a sunyi olajrátöltéssel, egy munkagép is megirigyelhetné csörömpölő váltóval, mert az én motorkódomhoz milyen érdekes"ez jár" csak másnak ez nem csörömpöl és mindez az ő hírnevüket nálam már maximálisan lejáratta és eddig csak két szervizükben voltam.
Hamarosan 5 éves lesz Piroska! Már nem vinném feltétlenül márkakereskedő szervizbe. Tudtok ajánlani Sanderohoz jól értő, megbízható szerelőt Észak-Buda és környékén?
Csak, hogy megosszam a történet végét! A keréknyomás ellenőrzőnek nem a hideg idő ártott, és nem is műszaki oka volt. Mint kiderült, a jobb hátsóban volt egy lassan ölő szög
Az elég csúnya elírás, bocs :) ELF NFJ 75W80 kell. Hallani hallottam az újról, de nem próbáltam. Amíg kapni az NFJ-t, nem is fogom. Nem szeretek variálni, ha valamivel 20-on évig semmi gond nem volt.