Nem tévedsz, de ahhoz a kékhez amit a BKV buszokon használtak, a RAL kobaltkékje áll a leg közelebb. A sárgához amit az Ikarus használt meg a RAL kukorica sárgája. És nem volt ezer különbözö árnyalat, maximum a fényképek szerint. Írj be egy tetszöleges RAL szint a keresöbe, és csodák csodájára a számítógépen ugyanazon RAL színkód alatt különbözö színek fognak megjelenni. Tehát a fényképek es a monitorok színei nem megbízhatóak ebböl a szempontból.
Az IKARUS nem használta a RAL rendszert, ha nem tévedek, csak a 80 -as évek végén - kezdik el használni a szabványos színrendszert a szabványosításhoz Eközben: még a RAL specifikáción belül is egy színnek lehet színeltérése (korábban a +/- delta-ról írtam), tehát egy színnek más a nézete
A friss lakkú új festéknek más a pantone -ja, mint a régi festésnek
Emberek, nem fontos részleteket vesztek figyelembe :) Készítse el modelljét a rendelkezésre álló fénykép alapján néhány színjavítással
A színezési szabványok eltérést tesznek lehetővé */ - 3 Delta - mit jelent ez: ha összehasonlítja a -3Delta +3Delta színeltérést, akkor a különbség nagyon jól látható
Vessen egy pillantást a BKV történetére, ha nem tévedek, négy szín "séma" eltérés volt: - sötétkék (mint egy zafír) - sötétkék (egyszerű hangszín) - Sötétkék, de világosabb - sötétkék, néhány piros színű "megjegyzéssel"
This means - one color from one supplier may have differentes color tones and this will correspond fully to standard demands
Az Ik260/280 régi gépén - világosszürke színnel festették (közel fehérhez), később - egyszerű világosszürke színnel, most pedig inkább kék szürkével
Még a zafírkéket (RAL 5003) próbáltam de az sem igazán jó. Csak a RAL színkártyán olyan esélyesnek tünt. De amit kifújtam, azonnal tudtam hogy nem ez lesz a megfelelö.
Hétvégén megkapom a matricákat ehhez a modellhez, és végre egy év kihagyás után folytathatom. Volt hozzá matricám, csak sajnos olyan vastag hordozó filmre nyomtatták, hogy inkább ujra csináltattam mással. Aztán jon a BKV 556-os (Classicbus) átfestés, meg a szintén BKV-s 180-as (Vector) építés. Mázli hogy minden tervezett átépítésemhez megvan a Classicbus moodellem, mert ugye sajnos a CB lehúzta a rolót, többé semmilyen Ikarus nem érkezik tölük. :-(
If its earliest 80s of XX century - Ikarus 260/280T has a barbells from ZiU and I can offer cheaper solution, because I have a set only for ZiU-9 (I have both option BKV ZiU barbell type and simply ZiU (Soviet barbells type))
This full kit - 110USD (high price because of all details printed with photopolymer and tolerance 25 mciron, cant to reproduce by other tehnology to make it cheaper (for example resin of ABS 3D printing) - cant reach tolerance and accuracy+some technological issues)
If you asking about this part (picture below) - to be honest: even dont know how it will cost, outsourcing company which prints me my model - prints me a full set, only in this case I have a cheapest production price due to 3D printing table shouls be filled fully with details otherwise Im paying for "empty space"
Augusztus 21-28. Között nem lesz lehetőségem meglátogatni ezt az oldalt, bármilyen kérdés esetén-kérjük, vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben vagy Viber/ Telegram
- pince az elektromos egységek számára Összeszerelheti az Ikarus Ganz 280T
Az ülésekkel kapcsolatban Most az Ikarus 260 és 280 modellekhez lett kifejlesztve, de a jelenleg felfüggesztett magas ár miatt Csak tájékoztatásul Az ülések előzetes ára/ ára Ikarus 260 45 USD Ikarus 280 60 USD És ... a főbb jellemzők, amelyeket az ülések csak a ClassicBus modellhez fejlesztettek ki (nem alkalmas a SOVA -hoz), és az összeszereléshez tesztelni kell (hogyan illeszkedik, méret, minőség stb.)