A mobiltelefonok sok kérdést vetnek fel, kezdőknek, haladóknak egyaránt. A fórumon sok topikot látok, de azok többsége vagy egy-egy típusra vonatkozik. vagy egy-egy részproblémára keres megoldást. és szinte mindegyik évekkel ezelőtt elhalt.
Bízom benne, hogy itt fel tudjuk vetni az Androiddal kapcsolatos panaszainkat, észrevételeinket, és lesznek majd akik megoldást is tudnak ajánlani egyikre, másikra.
van egy már viseltes 2016 Samsung telefonom, ma elkezdte hogy a Google Play szolgáltatás állandóan leáll - gondoltam majd lenyomom semmi fontos - de nem, bármit csinálok újra előjön és nem lehet vele mit csinálni , akármit nyomok eltűnik majd 5 mp-en belül újra - és ha közben bizonyos dolgokba belekezdtem - netezni pld. - azt lekapcsolja ás kész...
a nagyobb baj, hogy az akkujelző lett az új óra - mert közben 1% / 1 perc sebességgel merül a telefon, azaz bő másfél óráig bírja használat nélkül- ez pár napja úgy volt, hogy 8 óra állandó pofázással...
van a családban egy A10 amit cégnél adtak de nem használja aki kapta. Gondoltam beleteszem abba a sim kártyát., a telefonom úgyis kukaérett...
Az enyémen soha nem használtam feloldómintát - erre az új telóban (még arra tudok gondolni hogy mégsem új és valaki már használta???) kéri!
Egy órája a telefonom kérte a SIM kártya PIN kódját (amit egyébként kikacsolást leszámítva nem használok), majd bejelentkezett az Afwall+, és közölte, hogy a tűzfal le van tiltva. És a feloldásához rottolni kellene.
Azonnal töröltem az Afwall+ alkalmazást. Csak az a kérdésem maradt, hogy mi a helyzet a tűzfallal? Van-e teendőm vele? Egyáltalán, hogy érem el a telefonon. (Számítógépen tudom)
A telefonom kiírta, hogy csak segélyhívás indítható. Mikor kipróbáltam, azt kaptam, hogy "Nincs regisztrálva a hálózaton". Így aztán nem volt hívható sem.
Először arra gyanakodtam, hogy kimozdult a helyéről a SIM kártya. De nem, mert újraindítás után rendbejött.
Tekintettel arra, hogy ez egyelőre először fordult elő, meg vagyok ijedve, hogy mi van, ha nem egyszeri alkalomról lesz szó.
Tulajdonképpen szerencsém volt, vagy inkább akkor lett volna pechem, ha egy órával előbb történik. Ugyanis egy nagyméretű háztartási gép szállítását vártam, és telefonon értesítettek, hogy most hozzák. És ha nem tudtak volna elérni a telefon hibája miatt, az baromi kínos lett volna.
A Messenger appot a Google Play-en kb két-három hete a felhasználói véleményekben ütik-vágják. Nem küld, nem fogad, "kapcsolódás" címszóval aludni megy, avatarküldés helyett lefagy etc.; nem ragozom, ott van a Google Play oldalán minden. Mármint felhasználói oldalról. Csak magyar dühöngésből több száz.
Nálam (magam sem tudom, miért, és bocs mindenkitől) jól működik (eltekintve attól az évek óta rutinszerű viselkedéstől, hogy az üzenetek érkezéséről pillanatnyi hangulattól függően 0..5 óra közti késéssel informál, és a telefon vagy kijelzi, vagy csak az app-ba belépve tudom meg, de ezzel már úgy-ahogy tudunk együtt élni, amíg legalább - egyelőre? - az SMS nem vár órákat).
A felhasználói vélemények az utóbbi két hét alatt 4,0-ról 2,9-re bírták süllyeszteni a Mwessenger értékelését (mindösszesen 82 miliió értékelésről beszélünk!! tehát a romlás elképesztő mennyiségú lepontozást feltételez), de a fejlesztő meg se mozdult.
Tudható, hogy mi történik, vagy legalább hogy mire készül a "fejlesztő"? (*) (nehogy véletlenül feleslegesen gyújtsák fel a székházat az elégedetlen, le se szart "ügyfelek" ...)
(*) az app mellett kapcsolattartóként az 'android-support@fb.com' olvasható, kaliforniai címmel ... de hátha közelebb is van, akin le lehetne verni :)
Nem tudom, hogy az ilyesmi telefonfüggő-e. Szerintem inkább az appoktól függ. Én nemrég vettem magamnak SD kártyát. A fényképeket, zenéket (nem volt sok) át tudtam irányítani.
Az appokon végigmentem egy jó órás munkával egyenként. A tapasztalat az volt, hogy az általam használt appoknak legfeljebb a negyede alkalmas arra, hogy az SD-ről működjön. Egy további részüknél (talán közel egy negyed) legalább az app által használt adatokat lehetett áttenni. Az appok több mint a felénél egyáltalán nem hsználható az SD kártya.
De azért így is sikerült valamennyi tárhelyet szabaddá tenni. Most éppen 3.5 GB szabad a telefonomon.
Nekem android 10, 11 és 12 alatt sem igazán olyan, amilyennek képzelem, habár 12-n mintha kicsit jobb lenne.
Nálam a viselésérzékelés mellett a megbízható hely és megbízható eszköz is be van állítva. Ha itt van mellettem az asztalon, időnként felkapom, de néha mégis kéri a feloldó kódot. Ha meg elmegyek itthonról sokkal gyakrabban, pedig folyamatosan csatlakozik a megbízható eszközhöz.
Azt írja, hogy a smart lock legfeljebb 4 órára hagyja felodva a telefont, de nem tudom, hogy ha közben használom, akor újraindul-e ez a 4 óra vagy 4 óránként mindenképpen fel kell oldani kóddal. Valószínűleg az utóbbi és ezért kéri a kódot, de biztosan van, hogy ennél jóval gyakrabban is.
Nem hiszem, hogy sokat tudsz vele kezdeni, azon kívül, hogy elfogadod a működését.
Nem lassú. Pegazus meg miért lenne rajta. részt veszek ugyan a pártpolitikában ellenzéki oldalon, de nem vagyok olyan pozícióban, hogy legyen miért nyomozni utánam.
Szóval szerintem más lehet az ok. Kíváncsi vagyok, hogy másnál rendben működik-e a Smart Lock.
A legújabb problémám, hogy az Andr0id 7.0 verzió alatt (Samsung Galaxy A3) beállítottam a képernyőzárat PIN kóddal. Ugyanakkor szerettem volna a Smart Lock segítségével elérni, hogy bizonyos helyzetekben ne zárjon le mindig. Bekapcsoltam a viselésérzékelést, ami működik is.
Szerettem volna azt is elérni, hogy amíg otthon vagyok, szintén maradjon bekapcsolva, ezért a lakásomat megjelöltem megbízható helyként. Na ez nagyon összevissza működik. Van, amikor órákig rendben van, máskor pedig – sajnos ez a gyakoribb – az általam megadott 10 perc után kikapcsol.
Mi lehet az oka ennek? valamiért nem ismeri fel tartósan a helyet, ahol vagyok? Azt írják, hogy egyes lépések csak Android 10-től működnek, de akkor miért van az, hogy időnként meg működik a dolog.
A megbízható eszközök beállítása meg mintha teljesen hatástalan lenne. Látja a Bluetooth eszközöket, de nem veszi figyelembe.