Ma akartam feltenni thule kerékpártartókat és a keresztléc trapéz alakja miatt nem mennek fel, túl nagy távolságot kellene átfogni a thule szereléknek.
Van valakinek tapasztalata? Holnap mennénk túrázni...
Azt hiszem, én inkább nem örülök neki. A kocsi jó, kellemes, egyetértek, de annyira nem szeretném ha egyzer akár véletlenül is valaki azt gondolná rólam, amit nem szeretnék, hogy gondoljon rólam...
"Nehéz olyan logikusan gondolkodó flottakezelő szakit találni, aki a felsővezetőknek Superbet osztana ki, "nagyobb kényelem kevesebb pénzért" címszóval!"
Ezúton szeretném minden fórumtársnak megköszönni az információkat, amelyekkel segítettek megfelelő autót választani magamnak (és családomnak) mind felszereltségben, mind motor tekintetében.
Régebbi hozzászólásokra reagálva és pár észrevétel:
- A Business felszereltségi szinten nincs krómozott díszléc. (A végén sikerült tartozékként belealkudni.)
- Pirelli P7-es gumikkal jött.
- 72Ah-s akkumulátor van benne. (alapesetben nem tudom milyen van benne, lehet, hogy az állófűtés miatt kaptam ilyet, de lehet, hogy mindegyikben ilyen van.)
- Kaptam hozzá esernyőt :)
- Ebben a szériafelszereltségben ("Külső tükrök, elektromosan állítható, fűthető, Színre fújt tükörházak") benne van az is, hogy elektromosan behajthatóak gombbal és távirányítóval egyaránt.
- Acél szükségpótkereket rendeltem a defektszett helyett és 205/55R16-os kereket kaptam. Lehet, hogy ez jelenti a szükségpótkereket? Azt hittem, hogy valami virsli lesz. :)
- Az állóhelyzeti fűtéshez nem kaptam külön távirányítót a leírással ellentétben. Még felhívom a PoHu-t ezügyben.
- Persze 10 km-nyi gázolaj volt benne, és utána egyből szólt az ablamosó tartály is, hogy üres. A kevés gázolja miatt az állófűtést ki se lehetett próbálni.
Ma mentem vele 200km-t. Negyon jó vezetni, nagyon jó benne ülni, csak szuperlativuszokban lehet róla regélni. A két gyermeket alig bírtam kivenni a csomagtartóból, annyira tetszett nekik ott feküdni.
Gratula. Az enyém Conti-val jött, de ez lehet a greenline miatt. Engem a servíz intervallum visszaszámoló és a fékpedál lepett meg. Előbbi még pár nap múlva is úgy nézett ki mintha nem indult volna el. - - Utóbbi pedig pár óra állás után beton keménnyé válik.
Én megkérdeztem, hogy milyen olajjal van töltve, mert ugyan azt akarom használni. Ugyais nem tartom kizártnak, hogy az olajcseréig pótolni kell. Ekkor esett le a dealernek, hogy matricát szoktak tenni a motortérbe és most majdnem elfelejtették.
Nem tudom van-e kihangosítód. Érdemes azt is még ott összejátszani, mert egyes márkákat, típusokat állítólag kevésbé szeret. Ha van navi annak a DVD-je se maradjon ott.
Köszönöm, ez jó infó, ezek alapján akkor maradjon ez inkább így, a némítás helyetti kikapcsolás az nem szimpatikus feature. Motorvezérlésben nem hinném, hogy nagyon érintett lennék, ez egy teljesen korszerűtlen PD, szerintem ezen már nem frissítenek semmit csak a múzeumi plakettet... ;)
Nekem tavaly novemberben frissítették a Bolerot. Az autóm 2008. októberi. Jobb nem lett csak rosszabb, mert a ki/be kapcsoló rövid megnyomásával lehetett addig némítani, most már ahogy hozzáérsz rögtön kikapcsol! Tolató radar grafikája is kissé megváltozott, meg pár változás van a rádió kezelésében is. 2 hete még nem volt ennél frissebb. Motorvezérlés esetén mostanában több frissítés is megjelent.
Nem is mondtam egy szóval sem, hogy drámaian rossz, csak a tudásával nem vagyok teljes mértékben megelégedve. A használati értéke viszont számomra teljesen elfogadható. Inkább csak azért zavarnak pl az említett hiányosságok is, mert sw fejlesztőként elég jól látni, hogy ez mind olyan amit egy nem túl nagy erőfeszítéssel implementálni lehetne, ha amúgy hardverileg nem spórolják ki a pár centes memóriát ahol elfér a szoftver. A VAG csoportot ismerve azonban ezen sem csodálkoznék, bár inkább azt is mondhatnánk, pont olyanok mint a többi, pár centért mutert is megcsinálják a géptetőn.
Nekem a sebességbeli problémám az SD főmenüjének beolvasásával van, az borzasztó lassú, illetve annak érződik (és ezen van a hangsúly ilyen eszközöknél szerintem), mert néhány mp várakozás nyilván nem a világ, de ez ebben az esetben határozottan zavaró. Más vonatkozásban, mint pl a rádió-mp3 váltás vagy lejátszás indítása esetén nincs ilyen probléma vele. De ha csak 2 gigás SD van benne, akkor sincs, szóval a probléma egyszerűen orvosolható. És ezért nem is akarok belegondolni milyen lehet együttélni egy fullosan megpakolt 16 vagy 32 gigás kártyával. :)
Nem teljesen értek egyet, a Bolero ugyan egyszerű, de közel sem drámaian rossz.
A 32 gb-os kártyákat elvileg kezeli, mert más fórumokon már megerősítették. Hogy az enyémet miért nem azt nem tudom.
Azért 32 gb, mert nagy volt a kisértés, hogy a zenéim nagy részét egyben a kocsiban tudhatom... Mohóság...
A sebességgel nincs bajom, talán mert nem vártam csodát. Az első betöltés indulásnál 19 mp (mint említetem kb 14 gb-ot lát most a kártyán), ha átkapcsolok rádióra és vissza, akkor 4 mp kell neki és újra játszik. A menüben mozgás és a parancsokra reagálás ezután azonnali (illuminationt 1-re kell rakni!)
A mix az alkönyvtárakban érdekes. Kicsit próbálgattam és ha egy könyvtárat indítasz el a mellette levő lejátszás gombbal, akkor csak az első alkönyvtárban mixel, ha viszont beteszel egy számot a főfönyvtárba és azt indítod mixszel, akkor az alkönyvtárakban is! Szóval gyártani kell egy mix.mp3 nevű 2 mp-es "csendet" és miden gyűjtőkönyvtárba bemásolni, ahol mixelni akarsz...
Playlistekkel még dolgozom, magát a playlistet látja, de nem játssza le, gondolom az elérési utat nem tudja, hiszen a számítógépen készült a playlist. Ötlet?
És hogy egy korábbi kérdésedre válszoljak, a VBR-nél még mindig nem írja ki a hátralevő időt...