Önkori a szokásos: Már Bús idejében ez eldőlt. Nekem mondjuk ez mindegy. Egykutya mindkettő.
Eddig is gyalog jártam a Hímző utcába a haveromhoz , ezután is gyalog járok. A lakótelepről 8 éve jöttünk el már akkor is durva volt a parkolás nem szeretném átélni ami most van.
Még fent az Ófalúba is betontömböket raktam ki a portámra az ideparkoló parasztok ellen.
A Mocsárosban sem volt semmi, a nem tudtam róla, nem tudtam róla, nem szólt senki, aztán ott a levél a Bárdóczitól Kissnek november végén, hogy a kerületi tulajdont is kikérik.
A Városház ügy fényében meg Kis a fővárost kéri a lakó9vezet zöldparkba sorolására. Most aztán várhatjuk a döntést onnan! ....háát!
Botrány, hogy az 1938-as VIII. építési övezetben 25% beépíthetőséggel, két szinten engedett lakóházak vannak ma külterületben, míg üres mezők épülnek be a környékén!
Az a fura nekem hogy ma már a Duna felőli oldal szinte "menőbb" mint a hegy felőli. A házak szigeteltek ott, szebbek, a csarnok a parkosítás is jó lett. Nálunk a hegy felőli oldalon előtt meg kezd leszakadni a környék.
KIvéve a Táncsics játszóteret amit most csinálnak. Árakban is annyik a panelek mint itt nálunk. 10-15éve drágább volt a hegy felőli oldal. Bár a 35 millás panelokat valahogy nem tudom elfogadni.
All anal volt tegnap du kifelé bemondta a rádió kalászpm volt valami. Cshegytúl állt minden kifelé és Dunakeszitől idefelé. Hátul jöttem direkt a Pustakútin.
Nem tudom, mi lehetett az ok, de tegnap este állt a forgalom egész Békásmegyeren. A Hadrianusról nem tudtak kikanyarodni Kalász felé. A mellékutcák java is bedugult. A 11-esen még a Pók utcánál is araszolgattak.
---
A Hunyadi utca áteresztőképességét tovább csökkentették. A két új fekvőrendőr nem volt elég, az északi végére telepítettek két "kútgyűrűt" jobbról-balról. Így már én sem fértem el bringával a szemből jövő kocsisor mellett.
Valamilyen szintű fórumonként van egy közös moderációs topik, itt felül a regionális közösségek alatt lesz a moderációs csoport, azon belül általában a Megkérdeztük a... című topik mindenhol. A Moderátor, segíts! topik pedig olyanok ellen, akik az egész fórumot szórják tele, és nem kötődnek egy tematikus csoporthoz.
a 30-50 úgy értem, hogy nem mindenütt van harminc, tehát tól-ig. Persze h vannak jobbkezesek, de kb senki sem tartja be a kisebb mellékutakon, ami persze baj. De ezektől függtelenül számomra érthetetlenek ezek a forgalomlassítók, ha alpból lassítasz egy kereszteződsénél, akkor minek oda? mert pl iskola környékén ok, mert előtte van, hogy lassításra kényszerítsen. DE manapság amikor pl mindkinke SUV-ja van,ey ilyen kis kiemelkedés szart sem ér, csak apénz megy rá, azán meg lehet folzoni körülötte (mert túlvgáhják a négyszöget ahova emelvényt éptenek). Mindegy, semmi értelme szerintem, kidobott pénz, én inkább egyirányúsítanék kb mindenhol, ahol lehet, és a x hetenkénti oldalankénit pakrjolást is bevezetném
Tőlünk a cégtől visznek el biztonsági megsemmisítésre CD/DVD-t is, ha arról van szó. Ez nyilván egy fizetős szolgáltatás, de legalább nem a kommunális szemétbe került és nem is kell Seregélyesre vinni személyesen...
nekem is van rengeteg cd stb (régen le lehett adni bécsi úti Tescoban azt hiszem), most kb az egyetlen hely, ahol hivatalosan leadhatod, az a HWD Recycling Kft,, Seregélyesen, de csak személyesen (tehát ha küldöd pl futárral, azt neme lehet). Tudnak róla, hogy ez porbléma, de a jogszabályok...
itthon a szelektív hulladékkezelés csakl látszat sjanos.
más: mi az értelme annak, hogy itt Cshegyen kb minden kereszteződésbe fekvőrendprt (forgalomcsillapítót) raknak? Keresztezúdsben alapból lasítasz, tele van jobbkezes ucával, 30 a max (sőt még oda is raknak, ahol egyirányú utca találkozik kétirányúval, tehát rztelme nulla). Kb nincs gyorshajtó a környéken, mindenki tarta a 30-50-et. Tehát mi ezeknek az értelme?