Keresés

Részletes keresés

Haralamos Creative Commons License 2013.05.15 0 0 215

159-es hozzászólás itt, második rész, 76. oldal.)

Előzmény: Szabler (214)
Szabler Creative Commons License 2013.05.15 0 0 214

Szóval honnan vetted, hol tanították neked és milyen források alapján, hogy a pápa személyesen koronázta császárrá VII. Henriket?

 

Csak nem kitaláltál egy középkort? ;)

Előzmény: Haralamos (213)
Haralamos Creative Commons License 2013.05.15 0 0 213

Végre kezditek megérteni, hogy nem kitalált középkorról, hanem késői történészek által elkövetett időcsúszás helyreállításáról szól a Hungár naptár.)

Előzmény: Törölt nick (212)
Szabler Creative Commons License 2013.05.15 0 0 211
Rosszul tettem fel a kérdést. Honnan vetted, hol tanították neked és milyen források alapján, hogy a pápa személyesen koronázta császárrá VII. Henriket?
Előzmény: Haralamos (209)
Haralamos Creative Commons License 2013.05.14 0 0 209

Egy szóval sem írtam, hogy Kelemen! 

 

Netán félrevezettelek? 

 

Szerintem akkor ott Rómában II. Kalixt a pápa (Kr.u 1119-1124 = i.sz. 1309- 1314)

Előzmény: Szabler (208)
Szabler Creative Commons License 2013.05.14 0 0 208
Mivel volt pápai felhatalmazásuk 'kóbor'-nak nem nevezném őket.
A kérdésemre viszont nem válaszoltál. Honnan vetted, hogy Kelemen pápa személyesen koronázott?
Előzmény: Haralamos (207)
Haralamos Creative Commons License 2013.05.14 0 0 207

Nocsak, nocsak, két kóbor kardinális is koronázhat Gregorovius nyomán? 

Előzmény: Szabler (206)
Szabler Creative Commons License 2013.05.14 0 0 206

Hol és ki tanította neked, hogy személyesen a pápa koronázta császárrá VII. Henriket?

 

http://www.csun.edu/~hcfll004/SV1314.html

 

"On June 22, the Emperor-elect finally ordered the cardinals to carry out the coronation at the Lateran Basilica, and the Cardinals reluctantly agreed to do so (Acta Henrici VII, no.21, pp. 48-50; Nicholas of Botrinto, in Baluzius, II, 1200). Henry was crowned at the Lateran Basilica (or what was left of it, after the ruinous fire of 1308) on June 29, 1312, the Feast of SS. Peter and Paul (Gregorovius, VI. 1, p. 59-60). The crown was placed on his head—under formal protest of the Cardinals, who did not have proper instructions from Pope Clement (The instructions which they did have are published in Acta Henrici VII Vol. 2, no. 20, pp.42-48).   The coronation was carried out by Cardinal Niccolò Alberti, Bishop of Ostia (Ferreto of Vicenza II, 60-61; see Gregorovius, p. 60 n.3; and Baddeley, p. 106):

 

sicque a Rege in templum Beati Ioannis in Laterano denique ventum est, quo postquam studiosus applicuit, Nicolaus de Prato Hostiensis et Vellitrensis episcopus cardinalis, apostolice Sedis legatus, ad altare perveniens, missam in laudem apostolorum celebrem exorditur, cui ministrantes Arnaldus et Lucas memorati cum clero, solemnibus vocum iubilis pariter concinnunt. iamque post angelorum canticum et evangeliste sacri paginam simbolum decantarant, et ecce sacerdos memoratus ex ara bicipitem mitram nivei coloris accipiens, Caesare pronis genibus coram flexo, capite eius reverenter imposuit; dein protinus aureum diadema superponens, obsequio ministrorum adiutus, illi pomum aureum sinistra, sceptrum vero regium in dextra obtulit....

 

The Cardinal Bishop of Ostia already had permission from the Pope in his original instructions to anoint the Emperor, though the ceremonial in these instructions envisioned that the Pope himself would place the mitre and crown on the Emperor's head (Acta Henrici VII, p. 45)."

 

 

 

Előzmény: Haralamos (205)
Haralamos Creative Commons License 2013.05.14 0 0 205

Iskolai tanulmányaink szerint VII. Henrik (Luxemburg-ház) tekintélyes hadsereg élén i.sz. 1312-ben Rómába érkezik, ahol a pápa császárrá koronázza. 

 

A bibi csak az, hogy V.Kelemen (1305-1314) folyamatosan Avignonban tartózkodik...

 

A hungár naptár szerint van megoldás, a pápa II. Kalixt (Kr. u. 1119-1124), aki Kr.u. 1122-ben (i.sz. 1312) aláírja a wormsi egyezményt.)  

Haralamos Creative Commons License 2013.03.11 0 0 204

Battista Mondin enciklopédiája szerint  

"Egyes történészek szerint V. Gergely volt az, aki először foglalkozott egy keresztes hadjárat gondolatával a Szentföld visszafoglalására."

 

V. Gergely i.sz. 1186-89 között (AD 996-999) volt pápa, Szaladin pedig 1187-ben foglalta el Jeruzsálemet.)

Érdekelte a téma... 

Haralamos Creative Commons License 2013.03.07 0 0 203

Lemondott, vagy lemondatták akkoriban V. Celesztint?  

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/V._Celesztin_p%C3%A1pa

Haralamos Creative Commons License 2012.12.06 0 0 202

Lépjél ki, abból amellyel elégedetlen vagy...

Előzmény: babaji (201)
babaji Creative Commons License 2012.08.14 0 0 201

Lehetne-e demokratikusabb az egyház ? Mit tegyünk ?

babaji Creative Commons License 2012.03.22 0 0 200

A szentember szüztől születése ÁLTALÁNOSAN elterjedt butáskodás a keleti vallások szinte mindegyikében.

Még Sai Baba is ezt állitotta :)))

De nem ez a téma hanem hogy MIT JELENT VALÓJÁBAN ? Etikai tisztaságot jelent és ez MINDANNYIÓNK esélye.......

kisharsány Creative Commons License 2012.03.22 0 0 199

Ja, egy másik:

 

A szerénység fontos dolog, de vagyonközösségben nincs rá szükség, mert nincs mire büszkének lenni.

 

Ezt azért alaposabban körüljárnám. Az anyagi javak bitorolta világban valóban így van - de csak ott !!!

 

Mindg van mire büszkének lenni - bármire, amiben az illető különbnek érzi magát a többinél,  -  (alappal, vagy anélkül), s így helye van a szerénységnek ugyanott. "Furcsamód", a szerénységnek ott is van helye, ahol nincs büszkeség. Ennek túlzó mértékét alázatosságnak nevezik. Tehát a szerzetesi szerénységet alázatossá változtatni már célzott tevékenység volt. a túlzott alázatosság viszont éppenhogy zavarólag hat a környezetre, mert az ember alaptulajdonsága egy egészséges mértékú önbizalom: bízok magamban, helytállok, megoldom a magam választotta, vagy rámszabódott feladatokat, helyzeteket.

Mivel a tólzott alázatosság egy belső önbizalomhiányt takarhat - mely született vagy kialakított - ezért e hiány érzete a külső személyben (mert a környezetre bocsájtott rezgések viszik ezt a hiányt is) egy kínos érzést kelt. Ez rengeteg zavart okozhat a kapcsolatrendszerekben is. (dióhéjban ennyi)

Előzmény: püspök-ladány (197)
kisharsány Creative Commons License 2012.03.22 0 0 198

A szűztől születik mondandója a zsidó hitvilágban gyökeredzik

 

Konkrétabban ?  (mert erről nem hallottam még)

Előzmény: püspök-ladány (197)
püspök-ladány Creative Commons License 2012.03.22 0 0 197

A szervezettség nem azonos felesleges funkciók kitalálásával és legalizálásával. Így nincs szükség ott játékvezetőre és partjelzőre, ahol a két fél becsületesen játszik. Köztünk sem volt soha a grundon. És mégis jól éreztük magunkat.

Nem hallottam egyetlen személyről sem, akit eltávolítottak volna hitbéli alapon a gyülekezetekből, hacsak nem felsőbb hatalmi nyomásra.

 

A szűztől születik mondandója a zsidó hitvilágban gyökeredzik, ennek Jézusra írt analógiája pedig hitviták eredménye.

 

A szerénység fontos dolog, de vagyonközösségben nincs rá szükség, mert nincs mire büszkének lenni.

 

 

Előzmény: babaji (194)
babaji Creative Commons License 2012.03.22 0 0 196

"Jézus elvetette a hierarchiát - aki közületek a legnagyobb az olyan legyen, mint a legkisebb."

-----------------------------------------------------------------------------

Ebből   az idézetből következik  hogy Jézus rabbi elutasitotta a hierarchiát :))) sőt kijelenti  : KÖZÜLETEK LEGNAGYOBB....vagyis elismeri hogy vannak alszerepek és főszerepek,csupán a S Z E R É N Y S É G igényét fogalmazza meg ! Aki a szervezet csucsán áll ne büszkélkedjen vagy cseszegessen hanem ALÁZATTAL SZOLGÁLJON !

babaji Creative Commons License 2012.03.22 0 0 195

A "szüztől született" nem biologia vagy történelmi eset,hanem ÉGI MONDANIVALÓ.

Létezik az ETIKAI tisztaság,aki megérett és nem vétkezik illetve helytáll/t tetteiért vagyis nincsen felróhatósága az szüztól születik.

Hasonlóképpen egy vétkéért büntetését letöltött ember is mondhatja hogy ujból TISZTA /szüz vagyok.

A Szent és a Mester szüztől születik :)) miközben az  biologikus apja és anyja kedves egészségére legyen ölelkeztek  fogantatásakor natürlich a hálószobában.

Előzmény: püspök-ladány (193)
babaji Creative Commons License 2012.03.22 0 0 194

"Egyházra nincs szükség, ha a vallás és a közösség egy, és oszthatatlan."

------------------------------------------------------

A közösség egy és mindenki azonos lényegü.....ettől azonban még elkerülhetetlen egy szervezettség,célszerü egy közösségi istentisztelet levezető ,szentségeket kiszolgáló pásztor,amiképpen a futballmeccsen is van játékvezető és partjező :))) ami nem azt jelenti hogy ő a góré:))) hanem hogy S E G I T I a rendet fenntartani hogy szervezettség legyen és nem káosz.

Az egy másik téma hogy egyes SZOLGÁLATRA való személyek uralkodnának inkább,hát el kell távolitani mint alkalmatlant.

Előzmény: püspök-ladány (193)
püspök-ladány Creative Commons License 2012.03.20 0 0 193

Ha figyelmesen elolvastad volna, amit elsőként bemásoltam ide, akkor észrevehetted, hogy ugyan nem szűztől született, csodákat sem tett, de még is különleges volt. Nem véltetlen támasztották ugyan is fel. A szokásos kereszt cipelésen kívül felhívta a figyelmet arra, miként lehetne itt a földön úgy élni, hogy túléljünk – vagyonközösség - nem esszénus alapon.

 

A valóságot tisztelve megemlítem:

Jézus elvetette a hierarchiát - aki közületek a legnagyobb az olyan legyen, mint a legkisebb.

Legkedvencnek nem Jézus, hanem János nevezte saját magát.

Ha Péterre bízta volna a nyájat, akkor nem egy közösség dönt a noahita törvényekről.

Bizalmasai köre a régebbi ismeretségre vezethető vissza, nem az érdemekre.

Tizenkettő név szerint ismeretes, csak sehol sem egyezik.

Ha Lázárt feltámasztotta, akkor nem lehetett Jézus az első feltámadott.

A nők akkor és most is megbízhatóbbak voltak a férfiaknál.

 

Egyházra nincs szükség, ha a vallás és a közösség egy, és oszthatatlan.

Jézus szerint sincs szükség templomra, pásztorra és más hasonlókra.

Az egyház régen és most sem szolga volt, hanem hatalom.

Előzmény: babaji (188)
babaji Creative Commons License 2012.03.20 0 0 192

Irgalmatlan tömegü irat maradt fel Jézus életére és mondataira utalásokkal,emlékezésekkel,legendákkal. Mindegyik minimum több évtizeddel később iratott hogy a messiás eltávozott.

A szerző megbizhatósága mindegyiknél kérdéses illetve teljesen természetes hogy itt V Á L O G A T N I kellett és ma sincsen másként.

A Biblia válogatás.

Az apokrifek ujabb összeállitás hiszen lehetnek még bőven :)))

Csakhogy.

Mondom csakhogy ezt a világot Isten nemcsak teremtette de fenntartja és ujraformázza ezért a hindu háromistenség a Teremtő,a Fenntartó és az Ujraátgyuró /Brahma,Vishnu,Shiva / vagyis MENETREND szerinti,ÉGI AKARAT hogy éppen ez a szövegsokadalom került a Szentkönyvbe amit Bibliának nevezünk.

Mondjuk a cölibátus nekem hülyeségnek tünik,de ez a vélemény engemet sem érdekel :))az számit ISTEN MIT AKAR ! Márpedig a Magasságos akarata minden LÉNYEGESBEN megnyilvánul. Ha uralmas az aszketizmus,akkor ezt Isten óhajtja igy.Oké.

Általam  máris RESPEKT :))) persze van szabadságom,pofázhatok is :))  Isten néha ad munkát ujulásra reformra és átfordulásra.....de....Ő A FŐNÖK és ha azt tudom  máris nem idegeskedek.

Előzmény: kisharsány (191)
kisharsány Creative Commons License 2012.03.20 0 0 191

A VALÓSÁGOT tiszteld ne a véleményedet !

 

Egyetértek. De akkor ezt is ismerned kellhet:

 

http://magyarmegmaradasert.hu/nyitolap/gyors-eleres/filmtar/item/3152-ami-a-bibli%C3%A1b%C3%B3l-kimaradt 

Előzmény: babaji (189)
babaji Creative Commons License 2012.03.20 0 0 190

Az egyház mint szervezet és tevékenység és  klérus azért SZÜKSÉGES hogy a közösségi világnézetet lásd VALLÁS szolgálja elősegitse :

kell templom,pásztor és hasonlók.

Az egyház SZOLGA !

 

babaji Creative Commons License 2012.03.20 0 0 189

A VALÓSÁGOT tiszteld ne a véleményedet ! :))

 

Jézus ismerte a hierarchiát :

1 Legkedvence akit szinte testvérként istápolt JÁNOS !

2,Péterre bizta egyházát :Legeltessed bárányaimat.

3.Bizalmas belső köre János,Péter ,Jakab.

4.És persze a TIZENKETTŐ tanitvány név szerint ismeretes mindegyik !

5.A "civil" szintjéről a barát : Lázár és egy hölgy sok legendával Mária Magdaléna.

babaji Creative Commons License 2012.03.20 0 0 188

"Jézus léte a történelemben nyomotthagyott és konkrét személyként sem kérdőjelezhető meg."

---------------------------------------

Ugyanez a véleményem nekem is.

Csak éppen EZEN FELÜL kihangsulyoztam hogy ÁLTALÁNOS EMBER ! Mindenkinek van keresztje szokás ezt mondogatni és igaz.Az elmult évezredek gyötrelmesen volta ma is feszülünk a kereszten.Mindannyian.

 

Előzmény: püspök-ladány (187)
püspök-ladány Creative Commons License 2012.03.17 0 0 187

Jézus J E L K É P és nem történelem és nem konkrét.

 

Jézus azoknak jelkép, akik mást sem látnak belőle, pld. a hívőknek. Ezt aztán az agnosztikusok és ateisták átvették.

Jézus léte a történelemben nyomotthagyott és konkrét személyként sem kérdőjelezhető meg.

 

Felvetésedre:

 

A pápaság ott a sírban kezdődött azzal, hogy Péter nem futott el a fővárosból a többi tízzel, hanem Jánossal ott maradt. Így vasárnap reggel láthatta a feltámadás tárgyi bizonyítékát. Innen hirdette Jézus életét, halálát és feltámadását. Nem egyházat alapított, nem volt szüksége papokra, ingyenélőkre, dogmákra, holmi akkor nem is létező írásokra.

A hit, nem pártalapon szerveződik most sem, így demokratizmusra sincs szüksége. Attól, hogy rendszeresen gereblyézik a szart, még semmi sem lenne jobb. Ami meg igen, karitász, lelkigondozás, az nem hit. Nem az olasz bíborosok vannak sokan, hanem bíborosokra sincs szükség. Jézusnak sem volt egy sem. Viszont Ő a papi hatalmat megkérdőjelezte. Undorító, hogy pont belőle faragtak főpapot, aki világ életében megvetette azt.

 

 

Előzmény: babaji (185)
babaji Creative Commons License 2012.03.15 0 0 186

Beszéljünk a pápaságról !

Én hivőként nagyobb demokratizmust szeretnék,például MUNKAJELLEGÜ zsinatot minden évtizedben és hogy ne legyen olasz tultengés a biborosi testületben !

babaji Creative Commons License 2012.03.15 0 0 185

Jézus J E L K É P és nem történelem és nem konkrét.

Előzmény: püspök-ladány (184)
püspök-ladány Creative Commons License 2012.03.12 0 0 184

A kereszténység valódi alapja!

Az örök életre vivő út!

 

Nem érzem feleslegesnek azt, hogy előzményekre is utaljak, mert csak így válik érthetővé mondandóm. Ahhoz, hogy álláspontomra eljussak hosszú évtizedek gyűjtő és rendszerező munkájára volt szükség. Talán ez tette lehetővé számomra, hogy átlássam mindazt, amit a mindennapokba belefáradt emberek nem.

A jelenlegi vallások és benne a kereszténység bármely formája, az összes felekezet, irányzat és eretnekség is hibákon, tévedéseken alapul. Jelenlegi formájában nem más, mint ókori mesék zagyva halmaza, amely a lélek megnyugtatásán kívül semmi másra sem szolgál. Ez sokaknak talán elég, nekem nem.

Azért írom e sorokat, mert talán lesznek néhányan, akik hasonlóképpen gondolkodnak.

Azonban az előbbiekben leírtak ellenére mégis azt kell mondanom: van Isten és Jézus élt, meghalt és feltámadt!

 

Miként egyeztethetők össze akkor az előbbi gondolatok?

Ma már nincsenek polihisztorok, mindenhez legalább egy bizonyos szinten értő emberek. Márpedig az összefüggések átlátásához az első esetben legalább ez szükséges.

 

Az őskori és ókori hiedelmeket ma már az összes ember nevetségesnek tartja és elfogadja az azokat magyarázó tudományos kutatások eredményét. Tisztában vannak azzal, hogy például a kétezer éve még elfogadott és nagyhatalmú Izisz kultusz nem más, mint babonaság és butaság.

Miközben azt már nem veszik észre, hogy annak idején és most is sokak számára az volt a fontos, hogy a templom melyik részébe helyezkedjen el a kórus. Tehát a külsőségek számítanak, magát az egyes vallások és szekták alapvető dogmáit sem ismeri a hívek többsége.

Tudniillik, hogy annak idején a kereszténység alapját szolgáltató írásokat sem szent iratoknak készítették, tekintették, még a zsidók sem sajátjaikat. A történelem fintora, hogy a körülmények furcsa összejátszása folytán mégis ma már ennek ellenkezőjét hitetik el a tömegekkel.

 

A kritikai ellenvetések, Meslier abbé testamentumától, a modern Bibliakritikákig legtöbbször a vallások elméleti alapjait, dogmáit kérdőjelezik meg. Legfeljebb rámutatnak az írásokban található, és ma már könnyen kimutatható ellentmondásokra, hibákra. Megkérdőjelezik a teológiai istenérveket, majd meghagyják filozófiai kérdésnek Isten létét és a benne hívők hitét.

 

A huszonegyedik században azonban már eljuthatunk oda, hogy feltárjuk a kereszténység valódi alapjait és rekonstruáljuk a történéseket. Ebből pedig egy igen furcsa história kerekedik ki, és sokszor ellent kell mondjak, a közkeletű hiedelmeknek is.

 

Kezdjük az elején. A Biblia ószövetségi része ma már jól megközelíthető tudományos alapon. Maga a Szent Szék sem tekinti a kezdetekről szóló történeteket másnak, mint eredetmagyarázó mítoszoknak: Fidesz et Ráció 13. enc.

Ezek a aitiológikus alapokon keletkezett mítoszok, az akkori embereknek a világban található dolgok és folyamatok általuk vélt megértésére szolgált. Mint ahogy nem voltak Küklopszok, úgy Noé ( bárkája ) sem létezett. Ez utóbbi nyilvánvaló átvétele egy jóval korábbi sumér legendának. A későbbiekben a zsidók saját történelmük kiszínezésével, majd a fogságból történő visszatérés után múltjuk megszépítésével olyan krónikákat hoztak létre, amely a mai napig elfoglaltságot és nem kevés megélhetést ad a mással sem dolgozó ráérő személyeknek. Ugyanez igaz a kereszténység és más vallások papjaira és érintett laikusaira is. Boncolgatják és értelmezgetik a meséket, rég idejét múlt tanításokat, miközben az egész úgy értelmetlen, ahogy ezt meg lehet tenni a Gyűrűk Ura világával is.

 

Van azonban valami, ami a történések vizsgálatával kideríthető és kivesézhető. A Jézus történet valódi magja olyan támpontokat ad meg, amely elvezet a valódi igazságokra, a túlvilág ismeretére, világunk igazi értelmének megértésére.

 

Jézust ma már sokan, főleg Vermes Géza után elfogadják annak, ami valóban volt: zsidó vándorprédikátornak. Ilyenből azonban volt akkoriban jó pár tucat. Ezek egy része lázadó, más része fanatikusan vallásos, megint mások öncélú haszonlesők voltak. Jézus sem végezte volna másként, mint ők, azaz a feledés enyészete végzett volna történetével, amennyiben nincs Pál. Ő volt az, aki történetét elvitte a pogányokhoz és azok így betérés nélkül úgy váltak zsidóvá, hogy a rendszert fogadták el, megkötések nélkül - Jézust megvallva megváltójuknak. Bizony itt történt az alapvető hiba is. Jézus ugyanis nem volt megváltó, nem volt Isten fia, és próféta sem. Viszont valóban feltámadt!

 

Miként egyeztethetők össze ezek az egymásnak látszólag ellentmondó igazságok?

A történéseket kell kihámozni a rendelkezésre álló írásokból, elhagyni a meséket, csodákat, a szépítő betoldásokat és a lényegre koncentrálni.

 

Jézus születése: a zsidó és keresztények között, személye körül kialakult hitviták eredménye. Jézus születését legendás alapra helyezték, szűztől történő születését a megfogalmazott rágalmak kivédésére találták ki.

 

Jézus gyermeksége: Semmiben sem tért el korának többi társáétól. Az utólag kreált gyermekségtörténetek, az akkori korban ismert és közismert Mózes-i gyermekség történetek, mondák analógiái voltak.

 

Jézus apja szakmáját követte, de jól ismerte az írásokat és azok magyarázatait. Ortodox álláspontot képviselt a legtöbb kérdésben.

 

Jézus, Fürösztölő János hatására látott neki a prédikálásnak, tanítványok gyűjtésének. Ebben segítette, hogy szombatév volt. A római uralmat pedig sokan szerették volna lerázni.

 

Jézus a pusztában kapcsolatot talált olyan civilizációval, akik segítették a későbbiekben. Magaslatokon imádkozott és egyedül. Amikor magával vitte egy alkalommal néhány társát, akkor szembesültek azok ezzel:

 

Hat nap múlva Jézus maga mellé vette Pétert, Jakabot és Jánost, felvitte csak őket külön egy magas hegyre, és szemük láttára elváltozott.

Ruhája olyan tündöklő fehérré lett, amilyenre nem tud ruhafestő fehéríteni a földön.

És megjelent nekik Illés Mózessel együtt, és beszélgettek Jézussal. 

 

Jézust a magaslat másik oldaláról egy reflektorral világították meg, ettől látták fehérnek ruháját!!!

 

Jézus a későbbiekben is ember maradt, félt a hatóságoktól, ezért az idegenektől kapott tanítását csak köznapi történetekbe csomagolva merte előadni. Ismerettel rendelkezett a táguló világegyetemről és még sok más, csak számunkra érthető dologról:

 

Más példázatot is mondott nekik: "Hasonló a mennyek országa a kovászhoz, amelyet fog az asszony, belekever három mérce lisztbe, míg végül az egész megkel."

 

Jézus azt hitte elfogása után, hogy az idegenek megmentik. Ezt azonban a ’be nem avatkozást’ fizikai értelemben betartó idegenek nem tehették meg.

 

Jézus halála után azonban testét annihilálták, ennek melléktermékeként keletkezet a ’feltámadását’ bizonyító torinói halotti lepel.

Ez volt az első követők kézzelfogható bizonyítéka a feltámadásra.

 

Pál értelmezte át elsőként a történetet a maga hasznára úgy, hogy annak később már nem volt szüksége a tárgyi bizonyítékra, tanítása, meséje önmagában megállta a helyét.

Jézus e szerint nem az, akinek ma hirdetik, és sosem volt az, aminek korábban tekintették!

 

Mi akkor a konzekvenciája a történetnek?

 

Az, hogy Ufók vannak, és azok, bár néha felveszik a kapcsolatot az emberekkel, alapjában magára hagyják őket?

Ennél sokkal többről van szó.

 

Ha elhagyjuk a mesés és nyilvánvalóan kitalált történeteket, amelyekkel csak Jézus személyét kívánták isteni magasságokba emelni későbbi követői,

az alábbi érdekes dolgokat állapíthatjuk meg:

 

Jézus közönséges emberként születet és élt, míg kapcsolatot nem talált a ’fentiekkel’, ’idegenekkel’, ’angyalokkal’, ’Istennel’, stb.

Ez után is megmaradt embernek, de a közösséget megpróbálta olyan irányba vezetni tanításaival, amelyek ma is elfogadhatatlanok a döntő többség számára. Úgy élni, ahogy hirdette szinte lehetetlen.

 

Legalábbis a mai rendszerben, amely szinte semmit sem változott az évezredek alatt.

 

Halála után teste eltűnt a sírból, és erre, nem a későbbi kitalált jelenéseire tekintettel tudhatjuk, hogy feltámasztották és ma is él!

 

Aki hasonlóképpen szeretne járni, annak követni kell őt!

 

Nem a vallások által meghirdetett és kitalált módon és úton.

Hanem az írásokból kiszűrve a valódi igazságokat, úgy élni, ahogy csak nagyon kevesen tudnak.

A mai világ elérkezett a végidejéhez. Nemsokára milliárdok halnak és pusztulnak.

Aki az életet választja, és nem a halált, az megkereshet:

 

Email címem: emberfiaistenfia@gmail.com

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!