Az egészet azzal a céllal mutatták be, hogy ez az új irány, vagyis ehhez hasonlóak lesznek az új modellek.
Remélhetőleg valóban lesz egy 5 ajtós kompakt moddellje a Skodának, ez már nem halogatható tovább, ha növelni akarják az eladásokat.
Egyébként nagyon bejövős, a félresikerült Fabia2 illetve a nem olyan rossz Octavia FL cicalámpás irányzata szerencsére a kukába került, az új egyszerű, éles high tech dizájn sokkal profibb.
A cicalámpás kaotikus kavalkád dizájn meg maradjon meg az összes japán, koreai, francia, ill. Ford gyártóknál.
Tetszik az egész új design, logóval, stílussal, mindennel. A kérdés, mennyit enged ebből majd a muter. Szerintem az új koncepció amit most bemutattak túl jó ahoz, hogy sorozatgyártásba kerüljön (nyilván nem a túlbonyolított belsőre gondolok).
Izzó téma: nekem is dobál hibákat: bal hátsó oldalsó izzóra, bal tolatólámpa izzóra, valamint a jobb hátsó ülésfűtés kezelgombján a középső led nem ég. Persze aztán varázsütésre minden okés....Más: menetközben dobál csomagtartó nyitottságára utaló ábrát a BC-re, pedig a motor be is húzza...valakinek ilyesmi?
A bal hátsó ködlámpa, bal hátsó rendszámtábla lámpa, bal hátsó (egyik) helyzetjelző izzó után ma a bal hátsó tolatólámpa izzó is megadta magát! Valahogy a balosokkal nincs szerencsém! Még szerencse, hogy könnyen lehet cserélni!
Egy újabb adalék ami csak erősíti az eddigi véleményemet a VW szoftverfejlesztőiről. De most komolyan, mennyire bonyolult már egy ilyennek a lekezelése, és elkészítése, különösen úgy, hogy nem túl nagy kutatómunka árán ki lehet deríteni, hogy pl Európában is használnak a hülye népek mindenféle elbaszott karaktert?
Ja, ha már szoftver, itt van a másik übernehéz nem megoldott téma... Aki mostanában vett Columbust az új autóba, elárulná nekem (bár már kérdeztem párszor), hogy tudja végre rendesen kezelni a VBR-es mp3-akat? Pl mutatja hol tart, mennyi a hátralévő idő, tehát kb mint a leggagyibb mp3-as lejátszó mondjuk a kínai piacon párezeré'. (e nélkül is kedvelem, de azért mégis...)
Akit még érdekel esetleg a GSM III telefonkönyv, revidiálnom kell magam, az ékezetek okozták a problémát!
Igaz, hogy a 435 névből először felment 230 között bőven voltak ékezetesek is, de egy olyan sem ahol a vezetéknévben és a keresztnévben is volt egyszerre ékezet!
Szóval outlook export, ékezet kiírtás, import, szinkron, most jó. Viszont vállalhatatlan kompromisszumnak érzem...
Igen én vagyok az a Zeusz, csak valamiért törlődött a hozzáférésem és már nem engedte a régi Zeusz logint.Bizony az elnöknek már Superb -való. Nem? :))))
Viszont nem adtam fel a helyzetjelző kivételének megoldását. Sikerült. Pattintós, de nagyon be van szorítva.Nagy levegőt vettem, majd körkörösen elkezdem lazítani és mikor már kicsit mozgott, egy határozott húzással kijött. Bátorság kell mert azt hiszi az ember ,hogy most szakad, törik de nem. Persze az újaim ismét megsérültek. Elég bal..ul van megoldva.További skodás napot
Segítséget szeretnék kérni. hogy a fenébe lehet kicserélni a helyzetjelzö izzót. 20 perc próbálkozás után feladtam.A z még hagyján ,hogy 90 fokban kell benyúlni, de bár merre forgattam a foglalatot, már ha elértem, sehogy nem jöttki.Patentos, hornyos, vagy milyen? Előre is köszi a választ. Üdv: Zeusz
Köszönöm. Majd töltök felképet is róla. De március vége április elejére tervezzük az évadnyitó S.O.F bulit a Komáromi Várnál. Ott majd összejöhet a banda. Üdv:Zeusz.
kodáéknál már kezdik szidni a VW-t! A Porche Hungáriát is már átvette VW az Osztrákoktól. Ezért vannak a szállítási határidőkben az óriási különbség. Előfordul. hogy egy Superb megjön 6 hétre, míg pl. egyes Superb-re és Octaviára több mint fél évet kell várni, mivel a kormányzati (nem Mo.) és nagy flotta rendeléseket a VW előnyben részesíti!
Szili biztosan igazad van, de tudod én nem vagyok bennfentes!
Én is csak hallottam olyantól aki ismeri azt akinek a barátjának a testvére már látta!
Ma egy Superb 2 tulajdonosa lettem. Nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség lehet az Octavia2 és a Superb között. Azt is nagyon imádtam de ebbe rögtön beleszerettem. Már vagy öt Skodám volt előtte de ez mindegyiket felülmúlja. Na ennyit az ömlengésről. Skodás üdvözlettel: Zeusz
Sokakkal ellentétben nekem tetszik a limuzin hátsó része. Kicsit féltem, hogy lehet rajta rontani, mint ahogy az első lámpánál meg a Bolerónál sikerült. Eddig ami ilyesmi apróságokat csináltak az nálam mind negatív. Hope the best.
Sajnos a közeljövőben nem lesz Skoda Sharan. A VW-nék leállították! Octavia (csak a) hátsó ajtókárpít felső része (üveg alatt) kopogós műanyagot kapott! Elkezdődött!
Bemutatták bennfenteseknek az új Skoda Superb Face lift 2011-2012 autókat. A Superb kombi szinte semmit sem változik, ellenben a limuzinak megújul a hátsója (nem árulok el nagy titkot, de nagyobb lesz a lámpa belső része!)
Na, és a lényeg, hogy most sokkal több várossal, és rövidebb utakkal sincs 6.5 a fogyi, mármint valóságosan, és emellett az sem érdekelne, hogy 10-et mutat a BC.