Azért mert a BKV mást kért attól még össze lehetett volna rakni,nem?Te szerinted akkor ha én rendelnék 7700at akkor én mondjuk csak alvázat kapok mert én más vásárló vagyok. Kérdezz meg még egykét embert itt a 7700ről?Minőségileg szerintem még a Localo is odaveri pedig annak is kell még javúlnia. pl tető dekor nagyon zörög,ajtók müködése,össze illesztések. ha ezeket majd kijavítja a gyár akkor ez is jó lesz majd.a Credo sokat javult amiota elkezdte és a Localo is de neki még sokat kell
Ehhh... milyen gyermekbetegsége van egy 7700-asnak? Jó pár éve gyártják, több száz példány készült belőle. OFF GST-12-ből is rohangál jó pár darab európában komolyabb gondok nélkül. Az más dolog, hogy a BKV egy teljesen más konstrukciót kért, mert nekik nem volt jó az ami ment Landskronába, Tallinba meg mittomén még hova... ez a BKV hülyesége miatt van. Skoda megvette a Ganzot. ON.
Nem haragudtam meg, csak hülyültem.Természetesen elfogadom, ha másnak más véleménye van.:)Csak én Solarisos vagyok nagyon.Lengyelbe elég sokat utazgattam velük, és szívemhez nőttek.
A Trollinóba a Ganz rakott cuccot, ha jól tudom, most akkor kire haragudjunk?
Nem csak a magyarok veszik...még sok hülye veszi meg a Trollinót, Combinot, és Volvo 7700A.Egyszerűen elképesztő!:)Mi hatja a társaságokat arra, hogy ilyen ócska gépeket vegyenek...;)
Egy életre elástad magad a szememben amiért leszóltad a Trollinót.:)Solarisra egy rossz szót se.;)
Nem értek egyet Veled mindenben, ha nem haragszol. Az tény, hogy valóban különleges érzékünk van hozzá, hogy sz@rt vegyünk, de...azért ez sokkal összetettebb szerintem. Nézd csak meg a Combinokat, már korántsincs annyi baj velük, mint a kezdetekkor. A Solaris...nem mondanék semmit Kőbányáról, de elnézve a buszaikat...viszont ez megint általánosítás lenne. A Volvo 7700-asok pedig azért nem rosszak. Alapesetben. Az, hogy az Fjx-eink szétesnek, és az Flr-ekbe még mindig nem került tudtommal retarderprogram, s ezért anélkül mennek, az más kérdés. A 7000-esek pedig...ott inkább az ajtó a ludas -persze, Jox 714, 715 jól össze van rakva szvsz-, az 5000-esekről viszont nem lehet sok jót elmondani. A Localo-ra pedig szerintem is több figyelmet kellene fordítani. MEg egy kis (?) pénzt, és jobb lehetne.
Különjárat indul szombat reggel a veterán és új autóbuszok találkozójára Tatára, az Öreg-tó partjához. 7:45 –kor van a találkozó a Moszkva térnél a 6É megállójánál(ami a 22 -es busz felszállóhelye mellett van) Kérjük minden érdeklődő jelentkezzen nálam(e-mailom címem publikus), vagy az alábbi címen: molnam@pannonmail.hu
Hát a 4. ajtónál utazva, a recsegést hallgatva nem is biztos hogy ki kellett volna vágni..... Vagy gondolták hogy majd az alváz úgyis összetartja, minek merevíteni?
A kulcsszó egyébként még mindig: AJTÓK! Ma volt szerencsém Kwy-462-höz, harmadik ajtó fél szárnya nem működött, be volt szorulva, de legalább már nem olyan tetű lassú. Kwz-189 első ajtajának fél szárnya nem működött, erszetette a levegőt. A motorja alapjáraton pedig még önmagához képest is iszonyat hangokat adott ki. Az egész összeszerelés eléggé...igénytelennek tűnik. A tejüveggé vált ablakok Kwz 189 és 217 esetében, a 217-esen a fülke oldalában lukak vannak belül, 189-en van egy leesett dekoritlap hátul, lógó díszlécek, és az a plexi...nem telik már üvegre, úgy tűnik. Mindezeket még csak elviseli az ember, de legalább az ajtók működnének. Az első általában elereszti a levegőt, a többi pedig beszorul. Mindegyiken. De ugyanez a probléma a 7000-ekről is elmondható. De hát várunk...majd lesz megoldás...majd.
Egy kis helyesbités: A Volvo-Säffle buszok a Swebus tulajdonában voltak, Göteborg városi járatain kezdtek, majd 2004-töl Stockholmban jártak elövárosi forgalomban. Svédországi életük alatt végig 3 ajtóval rendelkeztek.
:-)) Igen, eredeti Volvo-k. A KVW-sorozat korábban Genf városában közlekedett, ezek Volvo 7000A típusúak. A KWY és KWZ rendszámú kocsik Volvo Säffle (ha úgy tetszik, Volvo 5000) gépezetek, ezek Malmö elővárosi forgalmában jártak, három ajtóval. A negyedik ajtó már az Alfánál került rájuk. Továbbiakról egyenlőre nem tudok, szerintem ha jön még, akkor kettő és 7000A lesz.