Elvihető egy komplett R75 ülőgarnitura (bézs, plüs, mechanikus állítású, hibátlan állapotú, kb. 10 évet/120e km-t volt használatban, aztán kiszereltük), illetve négy ajtóbelső mindenestől (az korának megfelelő állapotban, sérülésmentesen).
Van még pár dolog, még meg kell néznem, pontosan mi. Úgy rémlik, napellenző, fűtésbox, ez-az.
üdv,tisztelt márkatársak! Egy 216si, megmaradt alkatrészeít kínálom fel az eseteleges érdeklődőknek . (pl: fényszóró, váltó,stb) érdeklődni a 06/20/293 4449 számon vagy a joe35@citromail.hu email címen lehet!
Kedves Csilla! Nagyon szívesen. Nincsen "szőke" kérdés, csak fel nem tett kérdés van. :)
Az előttem szóló tökéletesen leírta helyettem is a tényállást. Én azt mondom, használd bátran a 95-öst, de azért érdemesnek tartom 2-3 egymást nem ismerő, megbízható szerelő vagy nagyobb szerviz véleményét is kikérni.
Teljesen jogos kérdés, és igaz is: a 95-ös benzin ma egész mást jelent mint amikor ezek a kézikönyvek íródtak, ezért sajnos semmit nem jelent, hogy a kézikönyv szerint jó bele, mert ez már nem az a 95-ös.
Ettől függetlenül a válasz az, hogy nagy valószínűséggel tankolhatsz bele E10-est, de ez hivatalosan sehol nem lesz leírva.
Pár éve, amikor az E10-et általánosan bevezették a legtöbb gyártó kiadott egy listát, hogy melyik motorjaik felelnek meg a normának. Mivel a Rover ekkor már nem létezett, ezért értelemszerűen a Roverekről nincs ilyen hivatalos adat, ezért teljesen biztosat nem lehet kijelenteni, az viszont tudható, hogy a Land Rover azt közölte, hogy az összes 1996 után gyártott benzinmotorjuk megfelel az E10 normának, márpedig a Rover és a Land Rover akkor még egy cég volt (Rover Group), ezért elég valószínű, hogy a teljes cégcsoportra vonatkozik az 1996-os dátum, nem csak a Land Roverekre. Ez már csak azért is lehet így, mert a Land Roverekben is a Rover benzinmotorjait használták, pl. a K series motor ami a te autódban is van, megtalálható volt a Land Rover Freelanderben is, csak 1.8 változatban.
Közben megtaláltam, eléggé bele van gyógyulva, nem feszegetném. Látok két kis fület oldalt, azokat kihúztam, de nem mozdul a relé. valakinek tipp, hogyan kell kiszedni?
Köszi a gyors választ. Kicsit megpróbálom körbejárni a témát a neten, nem tudom hirtelen, melyik relé lehet az - van egy pár. Vagy esetleg tudja valaki? Több helyen is van (motortérben, kormány alatt)
Sziasztok! Rover 25, 2002, 1.6 benzin. Index egyik napról a másikra mint a mesében, hol van, hol nincs. Néhány biztosítékot kicseréltem, aminek ehhez lehet köze. Semmi javulás. Ötletek? Tudni kell, hogy nem csak félig megy, meg nem csak jobb/bal, hanem az indexkar fel-le mozdításakor nem történik semmi. Elakadásjelző dettó. Aztán eltelik egy fél nap, megy tovább, majd útközben gondol egyet, és megint kikapcsol. Azóta nem közlekedek közúton, de jó lenne, ha meg tudnám úszni a szerelőt. Köszi!