Ehhh... milyen gyermekbetegsége van egy 7700-asnak? Jó pár éve gyártják, több száz példány készült belőle. OFF GST-12-ből is rohangál jó pár darab európában komolyabb gondok nélkül. Az más dolog, hogy a BKV egy teljesen más konstrukciót kért, mert nekik nem volt jó az ami ment Landskronába, Tallinba meg mittomén még hova... ez a BKV hülyesége miatt van. Skoda megvette a Ganzot. ON.
Nem haragudtam meg, csak hülyültem.Természetesen elfogadom, ha másnak más véleménye van.:)Csak én Solarisos vagyok nagyon.Lengyelbe elég sokat utazgattam velük, és szívemhez nőttek.
A Trollinóba a Ganz rakott cuccot, ha jól tudom, most akkor kire haragudjunk?
Nem csak a magyarok veszik...még sok hülye veszi meg a Trollinót, Combinot, és Volvo 7700A.Egyszerűen elképesztő!:)Mi hatja a társaságokat arra, hogy ilyen ócska gépeket vegyenek...;)
Egy életre elástad magad a szememben amiért leszóltad a Trollinót.:)Solarisra egy rossz szót se.;)
Nem értek egyet Veled mindenben, ha nem haragszol. Az tény, hogy valóban különleges érzékünk van hozzá, hogy sz@rt vegyünk, de...azért ez sokkal összetettebb szerintem. Nézd csak meg a Combinokat, már korántsincs annyi baj velük, mint a kezdetekkor. A Solaris...nem mondanék semmit Kőbányáról, de elnézve a buszaikat...viszont ez megint általánosítás lenne. A Volvo 7700-asok pedig azért nem rosszak. Alapesetben. Az, hogy az Fjx-eink szétesnek, és az Flr-ekbe még mindig nem került tudtommal retarderprogram, s ezért anélkül mennek, az más kérdés. A 7000-esek pedig...ott inkább az ajtó a ludas -persze, Jox 714, 715 jól össze van rakva szvsz-, az 5000-esekről viszont nem lehet sok jót elmondani. A Localo-ra pedig szerintem is több figyelmet kellene fordítani. MEg egy kis (?) pénzt, és jobb lehetne.
Különjárat indul szombat reggel a veterán és új autóbuszok találkozójára Tatára, az Öreg-tó partjához. 7:45 –kor van a találkozó a Moszkva térnél a 6É megállójánál(ami a 22 -es busz felszállóhelye mellett van) Kérjük minden érdeklődő jelentkezzen nálam(e-mailom címem publikus), vagy az alábbi címen: molnam@pannonmail.hu
Hát a 4. ajtónál utazva, a recsegést hallgatva nem is biztos hogy ki kellett volna vágni..... Vagy gondolták hogy majd az alváz úgyis összetartja, minek merevíteni?
A kulcsszó egyébként még mindig: AJTÓK! Ma volt szerencsém Kwy-462-höz, harmadik ajtó fél szárnya nem működött, be volt szorulva, de legalább már nem olyan tetű lassú. Kwz-189 első ajtajának fél szárnya nem működött, erszetette a levegőt. A motorja alapjáraton pedig még önmagához képest is iszonyat hangokat adott ki. Az egész összeszerelés eléggé...igénytelennek tűnik. A tejüveggé vált ablakok Kwz 189 és 217 esetében, a 217-esen a fülke oldalában lukak vannak belül, 189-en van egy leesett dekoritlap hátul, lógó díszlécek, és az a plexi...nem telik már üvegre, úgy tűnik. Mindezeket még csak elviseli az ember, de legalább az ajtók működnének. Az első általában elereszti a levegőt, a többi pedig beszorul. Mindegyiken. De ugyanez a probléma a 7000-ekről is elmondható. De hát várunk...majd lesz megoldás...majd.
Egy kis helyesbités: A Volvo-Säffle buszok a Swebus tulajdonában voltak, Göteborg városi járatain kezdtek, majd 2004-töl Stockholmban jártak elövárosi forgalomban. Svédországi életük alatt végig 3 ajtóval rendelkeztek.
:-)) Igen, eredeti Volvo-k. A KVW-sorozat korábban Genf városában közlekedett, ezek Volvo 7000A típusúak. A KWY és KWZ rendszámú kocsik Volvo Säffle (ha úgy tetszik, Volvo 5000) gépezetek, ezek Malmö elővárosi forgalmában jártak, három ajtóval. A negyedik ajtó már az Alfánál került rájuk. Továbbiakról egyenlőre nem tudok, szerintem ha jön még, akkor kettő és 7000A lesz.