Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gpp_II Creative Commons License 2021.03.22 0 0 16817

mármint az autó

 

Előzmény: gpp_II (16816)
gpp_II Creative Commons License 2021.03.22 0 0 16816
f_k Creative Commons License 2021.03.17 0 1 16815

Dokumentum jelleggel.

Munkában az AYA-666

 

GyuriBicske Creative Commons License 2021.03.10 0 0 16814

Hasonló dolgon gondolkodom 566 ossal szeretnék dagonyázni. Valaki ismeri ezeket a triál géoeket? Vagy a tulajokat? 

Előzmény: Alexander80 (3297)
Shenk Creative Commons License 2021.03.04 0 0 16813

Isten éltesse a KÁZMÉRokat  : )

buszospali Creative Commons License 2021.02.11 0 0 16812

Egy ilyen óra rdekelne!

Előzmény: Vsport (11090)
dutrancs Creative Commons License 2021.02.10 0 0 16811

Pléhúsz barátunk, nem fórumozik!

Előzmény: GyuriBicske (16809)
GyuriBicske Creative Commons License 2021.02.10 0 0 16810

Szia. Olyan képed nincs esetleg amelyiken a plató fel van emelve? 450 es platót tennék a 344 esre. Viszont a csörlőt meg akarom hagyni. Jó lenne egy kép. Köszi

Előzmény: Vsport (13192)
GyuriBicske Creative Commons License 2021.02.09 0 0 16809

Üdvözlöm. Ezen a csepelen van vagy volt a plató alatt csörlődob?

Előzmény: pléhúsz (6712)
RhB Creative Commons License 2021.02.03 0 0 16808

Másik topikból loptam. A balatonfőkajári önkormányzat udvarán áll (mostani fotó), nem tudom kié és a mi a szándéka vele. Én Csepel D350 vagy B350-nek nézem.

 

 

D705 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16807

 KÖSZÖNÖM!!! Elfogadom! Néhány hozzászólással ezelőtti fotón  P 705 N7 szerepel, de némi változás lehet.

Előzmény: Rospe (16806)
Rospe Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16806

Szia !

Ha ezt én jól nézem akkor ez a pótkocsi a D705.10-7 vámzáras árúszállító pótkocsi lenne.

Egy leírásom és egy típuslapom van hozzá, azt átküldöm szívesen, ha gondolod. Fényképem sajnos nincs róla.

Előzmény: D705 (16802)
Luckylaci Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16805

Luckylaci Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16804

Ez az.

Előzmény: Luckylaci (16803)
Luckylaci Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16803

Urak!

A Veterán magazin legutóbbi számában látható Csepel 705 tartályos tgk képeit nézegetve eszembe jutott, hogy (ha érdekel valakit,) a Jófogáson hirdetnek egy magyar gyártmányú, vélhetően Csepel, üzemanyag tartályos félpótkocsit

" Szivartartály" címszó alatt. Nem lepukkant, menthető állapotú, az ára sem óriási. D705-710 mögött láttam ilyet.

Remélem tudtam segíteni,üdv: Lucius

D705 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 16802

Sziasztok!

Látom hogy Csepel pótkocsikról is van információ! Felújítunk egy az árlistában is szereplő platós pótkocsit, keresek hozzá alkatrész jegyzéket, vagy fotót, esetleg információt hogy milyen oldalzárral szerelték, ezt már az Ifa oldalkapocsra alakították át. Gondolom nem az az eredeti! Ha valaki tud segítsen köszönöm!!!

frundsberg Creative Commons License 2021.01.30 0 1 16801

Egy kis pontosítás, volt hosszú orrú 6hengeres D450 aminek előre lett beletoldva az orrába és volt a másik fajta aminek befelé engedték a motort, kívülről ugyanúgy néz ki mint a 4 hengeres. Belül persze nincs középen lábtér. A lejjebb látható cementes szerelvén gépes részét egy barátommal együtt találtuk csepelen egy csirkeudvaron. Onnan lett kiásva és hazahozva. A váltó olyan szépen kapcsol, hogy szerintem a kevés szinkronváltók egyike van benne. A mostani gazdájának pedig meg volt hozzá egy cementes pótkocsija így újra szerelvénnyé válhatott :)

https://www.youtube.com/watch?v=lTOFTMBcyPs

Előzmény: Altekaroly (16798)
gumidani Creative Commons License 2021.01.30 0 2 16800

Ilyen volt? 

Pumukli89-el együtt láttuk 2015-ben Veresegyházon.

Előzmény: Altekaroly (16798)
pumukli89 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 16799

Parancsolj. Annak idején Gumidani fórumtárstól kaptam én is az 1968-as Autóker árjegyzéket. Köszönet a munkájáért most is!

 

Remélem így már jobban látható számodra:

 

Előzmény: Altekaroly (16798)
Altekaroly Creative Commons License 2021.01.29 0 0 16798

Kedves Pumukli89!

 

A 15246 bejegyzésedet már régen tetted meg, de  hozzám csak most jutott el. A képen másodikként látható nyerges tartálykocsi adatait, a lapon nem látom, nem olvasható a raszterek szétestek. Szeretném megismerni, mert ez egy nagyon ritka, nagyon kis számban készült 450 es vontató. Kérlek, ha teheted, küld el nekem. 1971-ben kezdő szakmunkásként az 1 ÉPFU keretén belül egy ilyen műhelykocsin dolgoztam rövid ideig. Ez az autó már akkor is kuriózumnak számított. Állítólag Vietnamba, és az oroszoknak vittek pár darabot. Emlékeim szerint 10 alatti gyártási mennyiségről beszéltek a hozzáértők. 

Lehet, hogy tudod, azért nyújtott az orra, mert ebbe 6 hengeres motort szereltek, turbó nélkül. Kissé hátraengedték, (ezért a tűzfalat középen bepúposították), annyira, hogy a váltókar, még elférjen az ülés előtt, a többit nemes egyszerűséggel hűtőstől, kinyújtották előre. A többihez már csak karosszériások kellettek. Ez akkoriban nem volt akadály. A szakmunkás vizsgán 350-es első sárvédőt készítettünk tábla lemezből.

 

 

Köszönöm fáradozásodat.

 

Rikker Károly

     

Előzmény: pumukli89 (15246)
Gyevi Csepel Creative Commons License 2021.01.24 0 1 16797

Sziasztok!

A Gyevi Csepel baráti kör 1 hónapja egy Csepel d344-essel bővült. Méhészautónak használták, a volt tulaj elmondása szerint kb. 4-5 éve áll, de lehet hogy még régebb óta. Sándorfalva-Szatymaz közötti tanyáról sikerült megmenteni.
A mentésről és a hazahozatalról tettem fel videókat a videomegosztóra Gyevi Csepel néven, néhány linket ide is bemásolok:

https://www.youtube.com/watch?v=9z6H5NjQS6o

https://www.youtube.com/watch?v=WHSo4NOVm_Y

https://www.youtube.com/watch?v=0x08G4o95A4

https://www.youtube.com/watch?v=qlzcAnqwqyM

https://www.youtube.com/watch?v=HQFDGTO9-bU

Hamarosan a próbaindításról is készülnek videók. 

Két kép:

 

poc1980 Creative Commons License 2021.01.21 0 0 16796

Sziasztok!

Ha valakit tudtok vagy benneteket érdekelne van egy Csepel 344d eladóm. Nagyon sok plusz alkatrésszel (dinamó,adagoló,gumik,hengerfej, felnik... stb.)Az autóról annyit, hogy a 90-es évekbe vette édesapám a katonaságtól, méhészeti célra volt használva egészen 2010-ig azelőtti évben teljes felújítást kapott (m zárolt első tengely,fékek,m zárolt motor,festés..stb) akkor vettem egy másik teherautót és onnantól kezdve nem használtuk. Felbakoltuk és azóta ott áll a kertben és ki van téve a természet erejének.Az összes papírja meg van!  Amikor letettük mindene működött most két akksi kell és megint életre lehet kelteni. Szerintem egy nagyon jó felújítási alap lenne. Tehát ha valakit érdekelne a mezeiattilav@gmail -en elértek. Köszönöm előre is!

Shenk Creative Commons License 2021.01.18 0 0 16795

Köszönöm szépen. 

Előzmény: dutrancs (16792)
Shenk Creative Commons License 2021.01.18 0 0 16794

Köszönöm, majd kereslek. 

 

Előzmény: frundsberg (16793)
frundsberg Creative Commons License 2021.01.17 0 0 16793

Jó felújítási alap. Lámpákat tudok adni meg sok mást is ami majd kelleni fog.

Előzmény: Shenk (16791)
dutrancs Creative Commons License 2021.01.17 0 0 16792

Gratulálok!!

Előzmény: Shenk (16791)
Shenk Creative Commons License 2021.01.17 0 2 16791

Üdv az Uraknak!

Jelentem Csepel tulajdonos lettem!!! Egy nagyon régi álom vállt valóra. Be is mutatnám az én drágámat!

 

Shenk Creative Commons License 2021.01.14 0 0 16790

Köszönöm a választ frundsberg! Én fogalmaztam rosszul 346 alváz, tank, pótkerék stb nélkül. 

Előzmény: frundsberg (16789)
frundsberg Creative Commons License 2021.01.13 0 0 16789

346 nem volt platósban csak vízszállíto/üzemanyagos/aggregátoros műhelykocsi. A sima platós 344 súlya 5700kg a plató súlya kb 300kg. Mini nyerges el tudja vinni vagy egy 12T autómentő.

Előzmény: Shenk (16788)
Shenk Creative Commons License 2021.01.13 0 0 16788

Üdvözlet az uraknak!

Régi olvasója vagyok a topiknak, nagyon szeretem! Most értem oda hogy be szálljak egy kérdéssel. Azt szeretném tudni hogy kb mennyi a súlya egy 346-osnak plató nélkül? (Tréler végett kell) Előre is köszönöm!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!