Szia. Olyan képed nincs esetleg amelyiken a plató fel van emelve? 450 es platót tennék a 344 esre. Viszont a csörlőt meg akarom hagyni. Jó lenne egy kép. Köszi
Másik topikból loptam. A balatonfőkajári önkormányzat udvarán áll (mostani fotó), nem tudom kié és a mi a szándéka vele. Én Csepel D350 vagy B350-nek nézem.
A Veterán magazin legutóbbi számában látható Csepel 705 tartályos tgk képeit nézegetve eszembe jutott, hogy (ha érdekel valakit,) a Jófogáson hirdetnek egy magyar gyártmányú, vélhetően Csepel, üzemanyag tartályos félpótkocsit
" Szivartartály" címszó alatt. Nem lepukkant, menthető állapotú, az ára sem óriási. D705-710 mögött láttam ilyet.
Látom hogy Csepel pótkocsikról is van információ! Felújítunk egy az árlistában is szereplő platós pótkocsit, keresek hozzá alkatrész jegyzéket, vagy fotót, esetleg információt hogy milyen oldalzárral szerelték, ezt már az Ifa oldalkapocsra alakították át. Gondolom nem az az eredeti! Ha valaki tud segítsen köszönöm!!!
Egy kis pontosítás, volt hosszú orrú 6hengeres D450 aminek előre lett beletoldva az orrába és volt a másik fajta aminek befelé engedték a motort, kívülről ugyanúgy néz ki mint a 4 hengeres. Belül persze nincs középen lábtér. A lejjebb látható cementes szerelvén gépes részét egy barátommal együtt találtuk csepelen egy csirkeudvaron. Onnan lett kiásva és hazahozva. A váltó olyan szépen kapcsol, hogy szerintem a kevés szinkronváltók egyike van benne. A mostani gazdájának pedig meg volt hozzá egy cementes pótkocsija így újra szerelvénnyé válhatott :)
A 15246 bejegyzésedet már régen tetted meg, de hozzám csak most jutott el. A képen másodikként látható nyerges tartálykocsi adatait, a lapon nem látom, nem olvasható a raszterek szétestek. Szeretném megismerni, mert ez egy nagyon ritka, nagyon kis számban készült 450 es vontató. Kérlek, ha teheted, küld el nekem. 1971-ben kezdő szakmunkásként az 1 ÉPFU keretén belül egy ilyen műhelykocsin dolgoztam rövid ideig. Ez az autó már akkor is kuriózumnak számított. Állítólag Vietnamba, és az oroszoknak vittek pár darabot. Emlékeim szerint 10 alatti gyártási mennyiségről beszéltek a hozzáértők.
Lehet, hogy tudod, azért nyújtott az orra, mert ebbe 6 hengeres motort szereltek, turbó nélkül. Kissé hátraengedték, (ezért a tűzfalat középen bepúposították), annyira, hogy a váltókar, még elférjen az ülés előtt, a többit nemes egyszerűséggel hűtőstől, kinyújtották előre. A többihez már csak karosszériások kellettek. Ez akkoriban nem volt akadály. A szakmunkás vizsgán 350-es első sárvédőt készítettünk tábla lemezből.
A Gyevi Csepel baráti kör 1 hónapja egy Csepel d344-essel bővült. Méhészautónak használták, a volt tulaj elmondása szerint kb. 4-5 éve áll, de lehet hogy még régebb óta. Sándorfalva-Szatymaz közötti tanyáról sikerült megmenteni. A mentésről és a hazahozatalról tettem fel videókat a videomegosztóra Gyevi Csepel néven, néhány linket ide is bemásolok:
Ha valakit tudtok vagy benneteket érdekelne van egy Csepel 344d eladóm. Nagyon sok plusz alkatrésszel (dinamó,adagoló,gumik,hengerfej, felnik... stb.)Az autóról annyit, hogy a 90-es évekbe vette édesapám a katonaságtól, méhészeti célra volt használva egészen 2010-ig azelőtti évben teljes felújítást kapott (m zárolt első tengely,fékek,m zárolt motor,festés..stb) akkor vettem egy másik teherautót és onnantól kezdve nem használtuk. Felbakoltuk és azóta ott áll a kertben és ki van téve a természet erejének.Az összes papírja meg van! Amikor letettük mindene működött most két akksi kell és megint életre lehet kelteni. Szerintem egy nagyon jó felújítási alap lenne. Tehát ha valakit érdekelne a mezeiattilav@gmail -en elértek. Köszönöm előre is!
346 nem volt platósban csak vízszállíto/üzemanyagos/aggregátoros műhelykocsi. A sima platós 344 súlya 5700kg a plató súlya kb 300kg. Mini nyerges el tudja vinni vagy egy 12T autómentő.
Régi olvasója vagyok a topiknak, nagyon szeretem! Most értem oda hogy be szálljak egy kérdéssel. Azt szeretném tudni hogy kb mennyi a súlya egy 346-osnak plató nélkül? (Tréler végett kell) Előre is köszönöm!!