Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.29 0 0 39

Szia!

 

Hát nem vetted olcsón.

 

Nekem ugyanez a konfig volt ülésfűtés és első radar nélkül 4,3mill

Előzmény: szkaliczkics (34)
StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.29 0 0 38

Szia

 

Nekem clarion nx 502e fejegységem van,ezt adták hozzá.

Az usb elég gány módon a kesztyűtartóba van egy kabelen kivezetve.

Mar újkorától szar volt,elvittem a Dózsa György úti szuzukiba ott egy autóvillanyász kiszedte,berakta ,de igazából elmondása szerint semmit se csinált vele azóta jó.

 

A dudát cseréltettem még kétszólamú kűrtre mert rém kellemetlen hangja volt.

 

Ha érdekel megadhatom a számát a szerelőnek.

 

A klimás problémámra vkinek ötket?

 

Nektek is kóvályog az alapjárat ha bekapcsoljátok a klímát?

Előzmény: tgera (33)
StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.29 0 0 37

Nekünk is jazz a másik autó.Sztem tök felesleges lecserélned azért mert 4 éves.A feleségemé 14 és hibátlan!

Előzmény: Piszti 2 (32)
szkaliczkics Creative Commons License 2016.05.23 0 1 36

"Cégnél van pár ilyen autó, mi hét közben nem arról beszélgetünk

hogy hét végén ki mit bütykölt az autóján, hanem hogy ki hova utazott vele. Ez nekem többet ér mint + 50 Nm vagy Le."

 

Ez nagyon jó! Osztom a gondolatot!

Előzmény: wqefg (35)
wqefg Creative Commons License 2016.05.23 0 0 35

Sziasztok,

 

Új vagyok a listán, eddig csak olvasgattam, bár nem volt túl nagy a pezsgés, eddig...

December óta vagyok s-cross tulajdonos. Alapvetően elégedett vagyok a kocsival, de egy-két dolog zavar egy kicsit.

Másnak is hangos a futóműve, vagy csak én hallom annak? Gyárilag Continental  Ecocontact 5 van rajta. Katalógusban nézve 73db db a zaja. Egy halkabb gumi 68-70 db.

Van aki próbálkozott utólagos zajcsillapítással? Ahogy néztem eléggé kispórolták az s-crossból. Pl. 17 éves Nissanban ha felhajtom a kárpitot a csomagtartóban, a lemezen bitumenezett lemezek vannak rezgéscsillapítás céljából. Az S-crossban csak a meztelen lemez. Ha ez rezeg a felette levő csomagtérrel együtt olyan mint egy mélynyomó. (csak nem olyan zene szól rajta amit szeretek :-)  ).  Van is dübörgés rosszabb utakon.

A következő bajom hogy az első ajtókban a kéder gumi zizeg nagy sebességnél, vagy nagyobb szélben. Tapasztalt még valaki ilyesmit?

A 17 colos felnit én is kidobnám legszívesebben mert ráz. Még a 16-os is , de az nem annyira. Szerintem a kocsi súlyához képest magas a guminyomás is. 2,2-2,3 bar-ra szoktam beállítani,

de próbáltam 2 bar-on is, úgy komfortosabb, csak a TPMS persze bejelez. 

De hogy jót is írjak, a fogyasztása mesés. Nem bírom 6,4 fölé vinni az átlagot, pedig próbálom :-). Sokat megyek pályán  (>50%) és még így sem! 

A motor is elég rugalmas. 2-3 ezres fordulat között autózva sem tűnik lustának. 3000 f/min fölött meg elég fürge a kicsike. Nyugodtan vissza lehet tenni 3. sebességbe és akkor 110-120km/h-ig megy szépen. 

Nekem ennyi elég. Fő szempont az volt hogy megbízható legyen mert nincs idő pepecselni a szerelőnél. Ebbe csak be kell ülni és menni, időnként szervizelni. Cégnél van pár ilyen autó, mi hét közben nem arról beszélgetünk

hogy hét végén ki mit bütykölt az autóján, hanem hogy ki hova utazott vele. Ez nekem többet ér mint + 50 Nm vagy Le.

köszönöm hogy "meghallgattatok" további problémamentes autózást Mindenkinek!

 

szkaliczkics Creative Commons License 2016.05.23 0 0 34

Sziasztok!

 

Örülök, hogy feléled ez a fórum is. 

 

Nekünk 4 hete van meg a Barna Medve, GL+ benzin + kértünk bele tolató radart elől hátul, ajándék ülésfűtést, matrica az 5 küszöbre, ajándék Clarion fejegység, gumiszőnyeg hátra, és a téli gumi szett átírással gyöngyház metállal, mindennel együtt volt 4,85 MFt.

 

Az éves biztosítása, B10-ben 9800 ft!!!!!!!!            a 25000!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ft-os önrészes casco havi díja 3000 ft, ez a Suzuki márkás casco.

 

Az eddigi fogyasztás:

 

első tankolás szinte csak város ( Békéscsaba, 2-5 km 2-3 megállással, ovi bölcsi) 6,4l

második tank vegyes fele kint fele bent 5,7

harmadik tankolás autópálya szinte végig 140km/h 4 személy, 6,3l

 

Alul erős, nagyon hamar kéri a váltást, 1000-2000 fordulat környékén szinte diesel-es erős, 2000 fordulatnál erőtlen 3000 környékén jön meg az erő.

 

Mi fehér Vitaráért mentünk be, de egymás mellett volt a két autó, 2 percen belül én már csak az S-crosst néztem, 2 gyerekkel szerintem nem kérdés, ha ez az első autó, a második egy 14 éves wagyonőr.

A hátsó lábtér és a csomagtartó valamint a fejegység elég gyorsan meggyőzi az embert, legalábbis engem.  

 

Használtan szinte héten belül elmegy, alig 5-8 db van a hahun. Az új tervezhető, kiszámítható, a diesel-ekben van már visszatekert a Suzukiban is (totalcar cikk).

A térkép nagyon friss magyarországon, a nemrég átadott szeged-hmezővásárhely körforgalmak mind rajta vannak.

 

A kartámaszos usb nekem is elvérzett, cserébe a kesztyűtartóban van az usb ajzat. A boot-olás lassú, ha be van dugva sd kártya vagy pendrive. Egyébként használható, szépen szól hat hangszóróval, cd lemezről. 

 

A fordulása nekem sportautós, a wagyonőr után, a gyorsulást még nem érzem, mert bejáratós. 

 

Egyenlőre ennyi, ha kérdés van tegyétek fel!! 

tgera Creative Commons License 2016.05.23 0 0 33

Szia,

 

nekem halott az USB teljesen. Kivezettek egy kábelt a kesztyűtartóba, mert a gyári csatlakozót nem tudták bekötni.

 

Nem tudom mi legyen, unom már ennyiszer viszavinni....

 

A Tiedet hová vezették ki? Vagy rátették a gyári USB csatira? Mennyire gáz otthon kivenni a fejegységet, van valakinek tapasztalta ezzel?

 

Köszi, Tgera

Előzmény: StakkaBoo (29)
Piszti 2 Creative Commons License 2016.05.20 0 0 32

Nagyon köszönöm a válaszokat,nem tudom mit csináljak,mert a jelenlegi 2013 as honda jazz tulajdonképpen megfelel az igényeimnek,kispesti autózás naponta  8-10 km,+hetente kétszer a telekre Biudakeszire oda 30 km és vissza,az M7 en és az M 1 sen pár km. Ennyi és egy évben kétszer egy kis vidéki ut a Balaton irányába max 150 km oda és vissza.A kocsit főleg a variálható csomagtartója miatt szeretem és a megbizhatósága miatt,csak már 10 éve a jazt használom,és egy kicsit szerettem volna egy másik típust.Mikor ujból a jazt vettem nem tünt fel a cross,még gondolkodom,dieselt semmiképpen nem ilyen rövid távolságokra szerintem nem is való, a 320 as nyomatékot ki sem tudnám használni.Lehet hogy majd frissitek az új jazzra.

Előzmény: StakkaBoo (31)
StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.20 0 0 31

Szia!

 

Lebeszéllek a dizelről.

Tök felesleges.Most ha közel 100e van benne pár éven belül lehet kettőstömegűt cserélni,jöhetnek a turbo és befecskendezés problémák a common rail dizelnél.

 

Vegyél 1,6 benzinest amig van mert jövőre már csak turbo benzinessel adják.

 

 

Nem egy nyomaték király,de nem is kell.

Alul sem remeg be ,kellemesen megy és 5 személlyel,sem erölködiK.

És most a fogyasztási adatok;

 

Télen város+140 km/palya 6,7l

Tavasz város+140km/h palya 6,2

Országút kirándulós 5,4!

 

És ez nem kamu lefizetett újsagírói marketing duma,ez a motor ennyit fogyaszt.

 

 

20 év dízelezés után ültem át és ezzel a motorral úgy érzem 300 e km gondtalan stresszmentes autózás elött állok.

 

Újonnan megkapod 4,2 ért és sose lesz vele gondod.

Előzmény: Piszti 2 (20)
StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.20 0 0 30

Sziasztok

 

Én nagyon szeretem az scrossomat ( fogyasztás,menetdinamika,beltér méretei nagyon meggyőzőek), kicsit a 17es kerékkel a pattogást szokni kell.

 

2 problémám lenne vele kivancsi lennék másnál jelentkezett e?

 

 

A kipufogónak alapjáraton gázfröccsre illetve gyorsitáskor fura fémet repedtfazék hangja van.

2 helyre már bevittem közölték,ez ilyen.

 

 

A másik hogy ha be van kapcsolva a klima a kompresszor kapcsolásakor furán imbolyog az alapjárat és néha elég durván beremeg a blokk is.

 

 

Ti tapasztaltatok ilyet?

StakkaBoo Creative Commons License 2016.05.20 0 1 29

Szia!

 

Nekem is szar volt de bevittem,kiszedték,betették és meggyógyult.

sztem a készülék seggén rosdzul volt összedugva.

 

 

Nekem más bajom van ezzel a csoda fejegységgel.

Konkrétan erdélyben hasznalhatatlan volt a térkép.

Semmit nem talált,mellékutakat nem is mutatott.

Olyan körforgalmakat nem is jelölt ami mar legalább 6-8 éve kész van.

 

Teljesen használhatatlan volt kint,cimeket sem talalt meg.

Furi mert belföldön jól műkködik.

 

 

lehet vhogy frissteni a térképet?

Előzmény: tgera (27)
theman3 Creative Commons License 2016.05.20 0 0 28

Be van kötve? Legtöbbször nem csinálják meg.Én átköttettem máshova ahol kényelmesen hozzáférni.

Előzmény: tgera (27)
tgera Creative Commons License 2016.05.18 0 0 27

Azokat kérdezem, akik ajándékba megkapták a Clarion 504E fejegységet, hogy bárkinek sikerült munkára bírnia az USB portot?

 

Sajnos úgy látom ezt a funkciót elvesztettük a kütyüvel, mert Pendrive-ot nem kezel sehogy sem :(

Ez hiányzik nagyon, most a gyári USB aljazatot nézegethetem a kesztűtartóban.

tgera Creative Commons License 2016.05.18 0 0 26

Sziasztok,

 

Sok mindenben osztom az előttem szólók véleményét, de van amit másként látok.

 

Egy 2015. augusztusi S-Cross 1,6 benzin, GL+ autóm van, CVT váltóval (15 ezer km után, épp most van első szervizen).

 

Én 17"os alu kerekekkel kaptam, plusz járt hozzá a Clarion navi és a 16"-os gyári lemez felni téli gumival.

 

A futómű vegyes, inkább kemény. Nagyon sok múlik a keréknyomáson. Gyárilag 3 értéket figyel a computer, 2,4-2,6-2,9 Bar. Rengeteget számít a komfortban, hogy melyikre állítod, én levettem 2,4-re, így elviselhető. De jártam vele Németországban, ahol normál utak vannak, ott simán elmegy a 2,9 (Eco) beállítással úgy, hogy nem ráz, mert nincs úthiba.

 

A feneke tényleg hajlamos elpattogni. Az egyenesfutása pálya tempónál nem tökéletes, szerintem munkásabb, mint más autók. Akkor okoz ez gondot, amikor nagyobb tempónál egy úthiba miatt korrigálni kell, nem akar magától középre beállni a kormány. Focus erős ebben, ott meg kimozdulni nem akar középállásból könnyen :)

 

De ne felejtsük el, hogy nagyon könnyű.

 

Előtte a Megane II kombim volt, annak is elmászott a segge, pedig jóval nehezebb volt.

 

A fogyasztása remek, de relatív ki mit hív városnak. Nálam a napi belvárosi tötymörgésre simán megette a 8,5-9,5-et. De ebben tényleg araszolás van. Országúton 5,2-5,8. Autópálya 7-7,3. A rekord 4,8, Budapest-Velencei-tó, Budapest a régi 7-esen. Budapest-Zakopane-Budapest 3 személlyel, csomaggal, télen 5,8.

 

A beltér tetszik, a felszereltség kiváló szerintem. Elől nagyon sok hely van, hátul a lábtér óriási. A fejtér hátul már nem annyira fejedelmi. Hátul csúszkálsz az ülésekben.

Klíma atom hideget fúj, kiváló.

 

Szerintem jól megy, nem kell tőle sajnálni a fordulatot. 4000 felett van a nyomaték csúcsa, de lent sem halott túlzottan.

A CVT ugye érdekes "fajzat", de a gázpedállal könnyen "kiválaszthatod+, hogy milyen stílusban vezetsz. Nem kell folyton tökig nyomni, hogy menjen. 

eznemmentseg Creative Commons License 2016.05.17 0 0 25

Kár :) Kíváncsi lettem volna, hogyan viselne az autó egy ilyen extrém igénybevételt...

Előzmény: fidorrr (22)
eznemmentseg Creative Commons License 2016.05.17 0 0 24

Csak annyit tennék hozzá a lentiekhez, hogy ha 3,8 milliót rá tudsz szánni, akkor egy használt dízel helyett érdemesebb lenne venni egy új benzinest. Abból pont kijön és most akcióban adnak hozzá navigációt is.

A másik, hogy szerintem akár használtat, akár újat nézel az S-Crossból, szerintem inkább a benzines 1,6-ost érdemes választanod. A Suzuki egyik fő erőssége ugyanis a kinyírhatatlan és pörgős, Japánban gyártott szívó benzinmotor. Szóval azt a megbízhatóságot, amit a Jazznél valószínűleg tapasztaltál, leginkább egy benzines S-Crosstól kaphatod meg.

Előzmény: Piszti 2 (18)
fidorrr Creative Commons License 2016.05.17 0 0 23

Szerintem, sem a futóművel, sem a kormányzással semmi probléma nincs.  Egy kicsit magasabb, mert elméletileg crossovernek városi terepjárónak  mondják de pont annyira csak, hogy még nem billeg az utakon. Szerintem jó!

Nekem gyári 16" alu kerék van az autón, szeretnék rá 17", bár pár hozzászólással lejjebb (veberz) ezt írta, hogy 17" kerékkel neki kényelmetlenebb az autó.

 

Mint írtam, egy 2002-es Astrából ültem át, ahhoz képest sokkal jobb, bár nyilván korban és fejletségben sem ugyan az a kategória.

 

Apósom, aki térd, és derékfájós (izület) dicsérte, hogy milyen kényelmes, ki és beszállni, nem kell mélyre görnyednie, és magas üléspozíció miatt azt mondta sokkal kényelmesebb neki vezetnie , mint a saját Toyota corolláját.

 

 

Javaslom próbáld ki teszt vezetésen, van rá lehetőség bármelyik szalonban.....

Előzmény: Piszti 2 (20)
fidorrr Creative Commons License 2016.05.17 0 0 22

Upsz! Elírás 25000 Volt benne... :))

Előzmény: eznemmentseg (21)
eznemmentseg Creative Commons License 2016.05.16 0 0 21

"250000 Km volt 1,5 évesen"

Ez 25 ezer akart lenni, vagy tényleg 250 ezerrel vetted az autót?

Előzmény: fidorrr (19)
Piszti 2 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 20

Köszönöm az értékes információkat,érdekelne a futómü keménysége,uttartása, valamint a kormánymü egyenestarása,ezekról a tesztek nem tul jót irnak.

A mostani honda jazz-om nem rossz kocsi, de valahogy ennél a tipusnál a vezetó oldali ülést még nem tudtam megfeleleöen beállítani.Szóval nem kapkodom el a cserét,persze mivel 71 éves vagyok mindent meg kell fontolnom!pl anyagiakat is!

Előzmény: fidorrr (19)
fidorrr Creative Commons License 2016.05.16 0 0 19

Kevés fut az utakon, mert amikor elkezdték árulni, (kb. 2013-ban) a Suzuki nem nagyon reklámozta, és igen drága volt a lista ára (kb.6 millió Ft.) és semmi kedvezmény... (dízel még ritkább)

 

Tavaly amikor a Vitarát kezdték árulni, akkor jöttek a SX4 S-cross-ra is a kedvezmények, és az akciók, én is akkor határoztam a vásárlás mellett bár én nem szerettem volna új autót venni ezért húzódott el az idei év elejéig.

 

Saját véleményem, hogy kényelmesebb, és nagyobb a beltér, és a csomagtér mit a Vitarában.

GL+ felszereltségben a Vitarában nincs elektromos tükör, és könyöklő! az S-cross ban van.

 

Én, egy 1,7 dti G Astrábol ültem át, az idei év elején,  egy GL+-os S-cross-ba amiben 250000 Km volt 1,5 évesen. + ülésfűtés, + tetőcsomagtartó + télgumi, gyöngyházmetál,  Szinte full. felszereltség, tempomat, minden elektromos, stb....

Csak jókat tudok mondani az elmúlt pár hónapban mindentekintetben. Fogyasztás, téli időszakban 7l/100km. most mióta melegebb van és nyári kerék van alatta, 6-6,5/100km.

Kíváncsian várom a nyári nyaraláskor hosszabb úton mennyit fog fogyasztani?

 

Az elején kicsit szokatlan volt, a turbó hiánya, de mára megszoktam, hogy tovább kell pörgetni, a benzines motort. Nyilván a motor ízlés kérdése, a alap 1,6 120 lovas benzines motor, szintem pont elegendő.  Bár szívesen kipróbálnám, az új 1,4-es turbós benzinest!

Szerintem nem kell az S-cross-bol dizel ezt a neten található autós tesztek is megerősítik, bár én személy szerint nem ültem dízel s-cross-ban

 

Az hogy megbízható és jó autó, szerintem az is bizonyítja, hogy a használtautó piacon nagyon kevés van belőle, illetve ami van azt nagyon gyorsan elkapkodják....

 

Ez a saját véleményem, de ha van kérdés, és tudok rá válaszolni akkor szívesen segítek.

 

Ui:

Érdemes a szalonban megnézni egymás mellett a vitarát és az S-cross, kíváncsi lennék, hogy másnak mi a véleménye a két autóról.  

Előzmény: Piszti 2 (18)
Piszti 2 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 18

Én teljesen új vagyok a topikban.Egy 3 éves honda jazz-az autóm,már 10 éve honda jazzal járok,megvagyok elégedve,de megláttam egy fehér cross-ot,és nagyon megtetszett.Most láttam a hirdetésben egy és két és féléves diesel motorral ellátott crost,aminek a turbomotorja 320 Nm nyomatékot tud.Gondoltam ez már igen az ára 3.8 millió, a futott km 99000.Gyorsan belerakták a km-t,vajon miért adják el,érdemes -e belevágni egy ilyen kalandba?

Valaki meséljen erről az autóról,tényleg olyan kemény pattogós a futómüve?

Mennyire kényelmes a vezetőoldali ülése?

Fényezés minősége?

A motor mennyire dinamikus jol mozgatja -e a gk-it,

stb stb....

Várom válaszotokat.

Egy kicsit vérszegény a topik forgalma ebből arra következtetek,hogy mintha nem volna  elég sikeres ez az autó tipus!

 

Előzmény: xyznincs77 (6)
Bükk14 Creative Commons License 2016.05.11 0 0 17

Sziasztok!

Van valakinek az integrált tetősínhez való gyári tetőcsomagtartóval tapasztalata?

A T-horony mérete érdekelne.

Köszönöm!

lacifair Creative Commons License 2016.04.28 0 0 16

Sziasztok!

 

újdonsült s cross tulajdonosként kérdésem lenne:

Az autóba ajándékként beépített navigációs cucc nem akar párosodni az iphonommal bluetooth-on kersztűl.

 Van valakinek tapasztalata ezt illetően? Hol, merre, kinél orvosolhatom ezt a hibát?

Köszönettel,

lacifair

fidorrr Creative Commons License 2016.04.17 0 0 15

Köszönöm az infót! 

 

Volt már korábban egy másik autómon 17” / 45-os azt nem szerettem, a Magyar utakra nem való!!!

 

Viszont volt már /50-es is az szerintem pont megfelelő bár ez nyilván ízlés kérdése is.

 

Előzmény: veberz (14)
veberz Creative Commons License 2016.04.16 0 0 14

Szia!

5x114,3     KF60     ET50

Nagyon kemény a szekér a 17-esen. Én pont azon morfondírozok hog levágom a gyári 17-est /50-es gumival együtt :)

Előzmény: fidorrr (13)
fidorrr Creative Commons License 2016.04.13 0 0 13

Sziasztok!

 

Ha még jár erre valaki.... :)

 

Az lenne a kérdésem, (elsősorban xyznincs77- től) de természetesen más se fogja vissza magát... :)  sikerült e kideríteni, az SX4 S-Cross kerék adatait, méreteit?

 

17" kereket szeretnék vásárolni, de 17x6,5J kívül nem találok egyéb információt, még a könyvében sem

A minap még a 16-os gyári kereket is leszereltem, de abban sincs írva semmi azon kívül, hogy 16x6J.. :(

Előzmény: xyznincs77 (6)
axa13 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 12

Köszi szépen a válaszokat!

theman3 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 11

Én nézegettem annak idején mi fog változni rajta.Az újságok szerint(tehát nem hiteles)megkapja a vitara érintőképernyős készülékét és a modernebb extráit pl: távolságtartó tempomat.

A külsejét nem említették.

Előzmény: Törölt nick (10)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.06 0 0 10

Lesz valami változás, de nem tudni, hogy mit is értenek ráncfelvarrás alatt? Egy-két elektromos kütyüt kicserélnek, vagy esetleg belenyúlnak a futóműbe, a szervóba, és külsejébe is?

 

 

Előzmény: axa13 (9)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!