Keresés

Részletes keresés

sashimi Creative Commons License 2010.07.28 0 0 33260
A fidesz (es a hozza kozeliek) viszont eppenseggel buszkek az aprilisi forradalom ujabb gyozelmere amelyett, hogy szegyellnek ezt az ujabb trukkot.
Előzmény: Platon (33259)
Platon Creative Commons License 2010.07.28 0 0 33259
Jól passzol a FIDESZ "demokrácia" -felfogásába.
Előzmény: sashimi (33258)
sashimi Creative Commons License 2010.07.28 0 0 33258
A törvényes határidőt teljes egészében kihasználva, már nem Sólyom Lászlónak, hanem az új köztársasági elnöknek, Schmitt Pálnak küldi meg a parlament utolsó nyári ülésnapján elfogadott törvényeket Lezsák Sándor, az országgyűlés alelnöke.


A hir ilyen formaban megteveszto. Schmitt Pál kuldi
Schmitt Pálnak, barmit is probal magyarazni Palink. A dontest viszont OV hozta.
Előzmény: toloba (33256)
Platon Creative Commons License 2010.07.28 0 0 33257
Szerintem ez inkább a FIDESZ-re nézve megalázó.
Előzmény: toloba (33256)
toloba Creative Commons License 2010.07.28 0 0 33256

Megalázó módon jött, megalázó módon megy...



Nem adják Sólyom kezébe az utolsó napon elfogadott törvényeket


[origo]|MTI|2010. 07. 28., 14:38|

A törvényes határidőt teljes egészében kihasználva, már nem Sólyom Lászlónak, hanem az új köztársasági elnöknek, Schmitt Pálnak küldi meg a parlament utolsó nyári ülésnapján elfogadott törvényeket Lezsák Sándor, az országgyűlés alelnöke. Ennek az lehet az előnye, hogy Sólyom nem tudja visszadobni vagy az Alkotmánybírósághoz küldeni például a médiafelügyeletről szóló törvényt.
...

http://www.origo.hu/itthon/20100728-solyom-laszlo-helyett-mar-schmitt-palnak-kuldik-meg-az-utolso.html
Qkorica Creative Commons License 2010.07.27 0 0 33255
Nos, kedves Olvasó, a továbbiakban Önre bízom a csörték megítélését, mivel ez a csont alaposan le van rágva (a macska pedig fel van mászva a fára!). Az egyik oldalon a pereces képességével megáldott „lokátor szakértő” enyhe zöld beütéssel, míg a másik oldalon egy személyeskedő „gugli” barát, aki nem képes helyesen értelmezni az „információkat”, és ezért trollba akarják küldeni, miközben Salzburgba megy pihenni. Itt az ideje tovább lépni, hiszen a kutya ugat, de a karaván, azért még halad...

 

Miden kedves Olvasómnak kellemes pihenést, jó nyaralást!

Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33254
Visszakanyarodva a témához, már jóval Sólyom László megválasztása előtt elkészült a Gyurcsány Ferenc által felkért független szakértői csoportnak a jelentése a lokátor telepítéséről. Idéznék belőle:

"Zengő
A lokátorállomás és kapcsolódó létesítményei a védett természeti terület védettségi szintjének csökkenésével, a védett és fokozottan védett növényzet egy részének elpusztításával, jelentős mértékben az élőhelyek építési célra való igénybevételével, további élőhelyek környezeti feltételeinek kedvezőtlen megváltoztatásával valósítható meg. Ezért a biodiverzitás megőrzését szolgáló kárenyhítő intézkedésekre van szükség, ha a lokátorállomást erre a helyre telepítik.
A tervezett felvezető út új nyomvonalán, beleértve a közművek létesítését is, mintegy 50-50, összesen 100 m sávban egyrészt veszélyezteti (útépítés, vízrendezés, közművek lefektetése stb.) a természeti állapotokat, másrészt a természetes felszín megbontásai közvetve kihatnak a távolabbi területek természeti állapotára (fragmentáció, benapozottság, felszíni- és talajvíz viszonyok megváltozása, gyomosodás, kiszáradás, szélhatás stb.) is. Ez a sáv a tervezett felvezető út hosszával beszorozva becslést adhat a védett természeti terület minőségi szintjének csökkenésével járó terület nagyságáról.
A lokátorállomás a meglévő növényzettel borított terület rovására való telekkialakítással való létesítése, illetve a meglévő fák által biztosított takarásnál magasabbra építése természetvédelmi, tájvédelmi jogszabályi előírásokba ütközik. "

"Természetvédelmi szempontból a legkedvezőtlenebb helyszínnek minősíthető a három alternatív javaslat közül.'

"Zengő

Hátrányok:
• a természeti értékek sérülnek, a táj jellege hátrányosan változik;
• nagyméretű helyi, esetleg országos tiltakozási mozgalom folytatódik és fel-erősödhet;
• az élőhelyvédelem vonatkozásában egyeztetés szükséges az EU-val.
"

És ezeket Gyurcsány Szakértői mondták, nem valami méregzöld aktivista.

Azaz már Sólyom előtt tudott volt hogy környezetkárosító lenne a létesítmény. A köztársasági elnöknek pedig mint már korábban kitárgyaltuk alkotmányos kötelessége a környezet védelme. Azaz Sólyom László a témában csak a munkáját végezte, meglehetősen jól, mert sikerült megakadályozni egy értelmetlen környezet károsítást.

Tegyük hozzá hogy a pénzből amit elköltöttek már eme fix radar körüli felhajtásra, már be lehetett volna szerezni egy megfelelő mobil egységet is. Aminek ugye lenne egy olyan előnye is hogy tényleges harci cselekmények során is használható, ami sok milliós céltáblaként funkcionáló fix radarról nem mondható el.

Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33253
Tudod az úgy van, - de most már tényleg utoljára - hogy a magyar honvédség légi irányítási vezetési rendszere nem azonos a hungarocontorlal.

Sokadszorra hangzik el, de úgy látom még mindig nem érted, pedig alapvető ismeret lenne a témában.

De berakom neked ismét (33247):

A hungarocontrolnak a világon semmi köze a MASE/CSI rendszerhez, - ha csak annyi nem hogy a polgári rendszerek adatait integrálják a katonai vezetési rendszerbe, azonban ez fordítva nem igaz- amely integrált katonai légi vezetési rendszer. A gugli, és a személyeskedés nem pótolja a szakértelmet.

Megpróbálom a lehető legdedósabban le egyszerűsítve.

A polgári légi irányítás (hungarocontrol) nem kapja meg a katonai adatokat. A katonai ellenben megkapja a polgáriakat. A normál légi forgalomban közlekedő repülőgépeket mint amilyen a Hejcénél lezuhant szlovák járat is volt a polgári légi irányítás vezeti, akiknek a rendszere pl. a magsaságadatot a szekunder rendszerből veszi, és nem jut hozzá a katonai 3D radar adataihoz. Azaz az integrált vezetési rendszerben hiába vannak meg az adatok, az nem jut el a polgári légi irányítóhoz. Arról már nem is beszélve hogy a kérdéses járaton a transzponder a becsapódás pillanatáig kifogástalanul működött, azaz semmilyen radar nem tudott volna ehhez képest plusz információt adni a légirányítónak.

Summa: Hiába van a légvédelemnek részletekbe menő adatsora minden légi célról, azt nem osztják meg a polgári légi irányítással, mert annak egyrészt nincs rá szüksége, másrészt pedig a légvédelmi képességek védett adatnak számítanak. De erről már körülbelül 3, 4x volt szó. Nehezen hiszem el hogy ilyen szinten értetlen lennél. Erősen Troll gyanús.

Érted már?

Nem elég ám kiguglizni egy cikket, ha hiányoznak az alapismeretek akkor mint a mellékelt ábra is mutatja nem vagy képes helyesen értelmezni az információkat.
Előzmény: Qkorica (33252)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33252

Dehogy trollba, Salzburgba megyek...

 

Érdekes

 

Igaz, nem én találom itt fel a kanálban a mélyedést, de azért lassan mondom, hogy te is értsed – Olvass figyelmesen – és meglátod a neked szánt irományok lényegét, értelmét és esetleg a kérdéseket.

 

Érdekésségek:

2000-ben a haderő-átalakítás következtében ezred összevonásra került a Nemzeti Légierő Vezetési Központtal és felvette a 64. Vezetési és Radar Ezred nevet. A 64. Vezetési és Radar Ezred a terep domborzati viszonyait figyelembe vevő pontokon telepített mérő állomásai a Magyar Légierő "szemei".

A váltásokban szolgálatot teljesítő alegységek feladata a nap 24 órájában a folyamatos légtér figyelés és az észlelt repülő eszközök azonosítás nélküli regisztrálása, s az ismeretlen légi cél távolságának és magasságának közlés a rádiótechnikai század harcálláspontjával. Az információk innen a zászlóaljak harcálláspontjára kerülnek, ahol a szolgálatot teljesítő szakemberek már ismerik a Magyarország feletti repülések aznapi, precízen kidolgozott járatszám-, időpont-, magasságtervét - ezt számukra az MH Repülési Adatfeldolgozó és Tájékoztató Szolgálat biztosítja -, így azonosítják a transzponderkóddal a repülési magasságot is jelző polgári gépeket, és az IFF saját-idegen felismerő rendszerrel felszerelt katonai repülőgépeket és helikoptereket is.

 

"a primer radar adatokban magasságadatot nem kezelnek. Következésképpen a Hejcére vonatkozó állítások csak a tudatlanságot leplezik le."

 

Na most akkor, hogy is van ezzel a magasság adatokkal?

 

Előzmény: Platon (33251)
Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33251
Kezdesz elmenni trollba.

Ebben semmi új nincsen végigmentünk már rajta bőven.

De még egyszer utoljára.

1, A fix telepítésű 3d radarrendszer háborús konfliktus idején hasznavehetetlen. Ezen vita nem volt. A mobil 3D radar rendszerek - mint amilyen mondjuk a szomszédban használt AN/TPS-70 - békében telepíthetőek fixre, háború esetén mobilizálhatóak. Minden békebeli feladatot el tudnak látni amit a fix radar, viszont még háborúban is hasznavehetőek. A fix radar katonailag értelmetlen, mivel az a fegyver amely háborúban hasznavehetetlen az nem fegyver. A fix radar rendszer katonailag egy rossz döntés.

2, A polgári légi-irányítási rendszer el van különítve a katonai légirányítási-vezetési rendszertől, annak adatait nem kapja, meg de ha megkapná sem tudná hasznosítani, mivel a polgári repülésben elsődlegesen szekunder radart használnak, a primer radar adatokban magasságadatot nem kezelnek. Következésképpen a Hejcére vonatkozó állítások csak a tudatlanságot leplezik le.

3, Valóban nem kellene belecsapni a polgári, és katonai rendszerek kapcsolatába, és különbségeibe, mivel ahhoz szakértelem kellene ami nálad - ne vedd sértésnek - de az eddig elhangzottak alapján hiányzik. Összekeverted a polgári légi irányítást a katonaival, láthatóan fogalmad nincs arról mi az a szekunder radar rendszer. (gugli a barátod.), és meglehetősen furcsa elképzeléseid vannak a légiforgalmi irányítás működésértől.

De tényleg utoljára, mert nem szeretnék a troll etetés bűnébe esni.
Előzmény: Qkorica (33250)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33250

Csaxólok:

Rozsda Marja válasz | megnéz | könyvjelző 2010.07.24 15:13:37 © (33239)

Márpedig egy hiteles környezetvédő ügyel a költségekre is. Nem jár a fejében állandóan a háború (ami ugyebár az élhető környezet legnagyobb pusztítója, ennek megfelelően küzd ellene), hanem szétválasztja, hogy mire van szükség békeidőben és mire háborúban és annak megfelelően tervez. A magyarországi 3 (eredetileg 2) radar békeidőre készül, feladata főként nem katonai, hanem csupán szemmeltartani mindent, ami a levegőben van. (Annakidején felmerült, hogy nagy valószínűséggel nem következik be a hejcei repülőszerencsétlenség, ha a bánkúti radar már működött volna.)
Sólyom László (láthatóan) ezt nem értette meg.

 

 

Nyugi, olvasd el lassan, figyelmesen, amit neked szánnak, és akkor talán meg is érted. Azt hiszem abba már nem kéne belcsapni, hogy viszonyul a polgári és katonai légiirányítás egymáshoz békeidőben és mozgosítás idején. Szóval légiirányításról kérdezz olyan szakembereket, akik a mai radartechnikával foglalkoznak, vagy esetleg hitelesítik is a radarokat. (azt például tudod, hogy milyen gyakran kell?)

 

 

Előzmény: Platon (33247)
Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33249
"A radar sötétben is lát, a pilóta meg nem. Tehát Bánkút látta volna, hogy a repülő rossz helyen van, aztán üzen a pilótának. Ennyi."

Na most a szlovák légirányítás, de a magyar is végig látta a gépet. Volt magasságadatuk is a transzponderről. Ezen semmilyen radar nem változtatott volna. Ugye titkosították a jelentést de annyi bizonyos hogy pilótahiba volt.

Tegyük hozzá hogy hiába látja a légtér ellenőrzés, attól még a hungarocontrol (vagy szlovák megfelelője) még nem jut hozzá az adatokhoz, márpedig a géppel ők vannak kapcsolatban.

"Sijenice fölött a hegyrerőn levő kupola nem tűnt mobil radarnak"

Erre gondolsz ugye?

Nos ennek az lehet az oka, hogy nem is az. Még csak nem is katonai radar.

Súgok RHMZ az a szerb meteorológiai szolgálat.

Előzmény: Rozsda Marja (33248)
Rozsda Marja Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33248
A radar sötétben is lát, a pilóta meg nem. Tehát Bánkút látta volna, hogy a repülő rossz helyen van, aztán üzen a pilótának. Ennyi.
Sijenice fölött a hegyrerőn levő kupola nem tűnt mobil radarnak. Igaz, Te nagyon tudod.
A radar annál költséghatékonyabb, minél korszerűbb és minél többet lát, vagyis magasabban van. Azt hol hallottad, hogy a Mecsekbe telepítendő radar háborúzásra kell?

De inkább nem nyújtok több segédkezet önégetésedhez. Maradj inkább Sólyom Lászlóelnöki tevékenysége magyarázásánál (bár az se megy jobban).
:)
Előzmény: Platon (33242)
Platon Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33247
Persze ha értenél hozzá, akkor tudnád, hogy ez a légiirányítás nem az a légiirányítás.

A hungarocontrolnak a világon semmi köze a MASE/CSI rendszerhez, - ha csak annyi nem hogy a polgári rendszerek adatait integrálják a katonai vezetési rendszerbe, azonban ez fordítva nem igaz- amely integrált katonai légi vezetési rendszer. A gugli, és a személyeskedés nem pótolja a szakértelmet.

Azaz borzasztó nagy bakot lőttél Hejcével is.
Előzmény: Qkorica (33245)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33246
Előzmény: Qkorica (33245)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.26 0 0 33245

"A légi irányítási és vezetési rendszerbe (AirC2) integrálva a radarokat, azok felderítési adatai a légi helyzetről automatikusan kerülnek továbbításra a kijelölt vezetési pontokra, ahonnan működésüket a távvezérlő és távfelügyeleti rendszerről (SRCC) vezérelni lehet."

 </P>

"Fontos megemlíteni, hogy minden NATO-nemzet egyhangúan hozzájárult, ahhoz, hogy az új radarok beszerzéséhez és üzemeltetéséhez Magyarország közös, szövetségi anyagi forrásokat használjon fel."

Szóval én úgy gondolom, ha elmondom a véleményemet valamiről, vagy valakiről, az még nem személyeskdés, csak egy vélemény, ennyi.

Előzmény: Platon (33244)
Platon Creative Commons License 2010.07.25 0 0 33244
Érvek fogytán jön a személyeskedés.

Információ tartalom nulla.

Mindenesetre gondolkodj el azon mekkora hülyeséget írtál le pl. pl. 33232 ben, és filózz el rajta hogy vajon nem te magad tartozol e a "szerény képességű okoskodók" közé.

Nem baj ha nem értesz hozzá, ellenben ha úgy teszel mintha igen, az hamar kibukik ha belefutsz valakibe aki viszont igen.

És ezen az sem segít ha átmész nulla információ tartalmú személyeskedésbe.
Előzmény: Qkorica (33243)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.25 0 0 33243

Most már látom, mi különbséég van az okos és az okoskodó között.

 

Légy szerény, mint a képességeid!

Előzmény: Platon (33236)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33242
Figyu attól hogy folyamatosan hajtogatod nem lesz igazad.

Borzasztóan tudatlan vagy a témában és innen onnan összeszedegetett félinformációkkal próbálsz operálni meglehetősen rosszul.

De talán meséld el hogy mi köze van a légtér ellenőrzésnek a hejcei repülőgép szerencsétlenséghez :)

Égek a vágytól hogy halljam hogyan próbálod kimagyarázni ezt a sokadik ostobaságodat amit összehordtál.

A költségekről meg csak annyit hogy hiába olcsó valami ha a kívánt célra nem alkalmas.

Az általad példának felhozott szerbek tudják ezt, mit tesz isten ők mobil 3D radar rendszert szereztek be. Amúgy pedig a NATO ugyanúgy megfinanszírozta volna a mobil rendszert is. Csak mi spórolunk a kiképzésen is.

Capito?

Előzmény: Rozsda Marja (33241)
Rozsda Marja Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33241
Mint írtam, ismerem a zöld észjárást, azaz tudja, sőt időnként nagyon tudja.
Már ne is haragudj, de összehordasz hetet-havat. Te is vehetnéd a fáradságot, hogy beleolvass a két aktuális topicba, és akkor tudnád, mire való a gerincradar, mi a különbség a légiirányítás és a légtérellenőrzés között, hogyan megy az adat az utóbbitól az előbbihez. Mert a transzponder jó dolog, márha van (merthogy nem kötelező mindenkinek, aki repül), vagy nem romlott el, vagy nincs kikapcsolva.

De ez itt off, bár terelésre igen alkalmas. Féligmeddig ez is
"Miután a légtér ellenőrzése megoldható a nemzeti parkok rombolása nélkül, is ezért a Zengőre építendő fix telepítésű radar mind a honvédelmi célok, mind a környezetvédelmi célok elleni merénylet. Védhetetlen, és vállalhatatlan."
Meg kell hagyni, erőtől duzzadó, lendületes szöveg. De (mint szintén írtam) a hiteles környezetvédő a költségeket is szemmel tartja, figyel az arányokra.

Egyébként Sólyom László egyszer azt mondta, hogy ő tudja, hova kellene telepíteni a radart, de végülsem árulta el. Te tudod?



Előzmény: Platon (33240)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33240
A hadsereg célja a haza védelme. pont.

A haza védelme alkotmányos kötelezettség. pont

Ha a hadsereg erre nem képes akkor célja, oka fogyott, olyan mintha nem lenne. pont.

A fix radar sem elrettentésre, sem a haza megvédésre nem alkalmas. pont.

Üzemeltetése kidobott pénz. pont.

És akkor még a környezetvédelmi szempontokról nem is beszéltünk.

Miután a légtér ellenőrzése megoldható a nemzeti parkok rombolása nélkül, is ezért a Zengőre építendő fix telepítésű radar mind a honvédelmi célok, mind a környezetvédelmi célok elleni merénylet. Védhetetlen, és vállalhatatlan.

"Annak idején felmerült, hogy nagy valószínűséggel nem következik be a hejcei repülőszerencsétlenség, ha a bánkúti radar már működött volna."

Jah persze. Megint egy szakértő. Könyörgöm.... Legalább alapszinten utána kéne nézni hogyan működik a légi irányítás. Példának okáért van fogalmad arról hogy a légi-irányítás honnan veszi a magassági adatot?

Súgok. A szekunder radar rendszertől, ami pedig a repülőgép transzponderétől kapja. A légi-irányításban nem használ független magasságadatot.

Radar ide vagy oda, a légirányításnak nem lett volna semmivel sem több adata. Tudnilik a gép transzponderének jele végig megvolt, azt csak a lezuhanáskor vesztette el a hungarocontrol. Azaz a légirányítóknak minden adatuk megvolt ami csak lehetséges, és használatos. Egyébként akkor már a szlovák légi irányításnak át volt adva a gép. Ha lett volna ott működő katonai radar a légirányítók akkor sem használták volna annak az adatait, mert a rendszer ezt nem támogatja.
Előzmény: Rozsda Marja (33239)
Rozsda Marja Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33239
Márpedig egy hiteles környezetvédő ügyel a költségekre is. Nem jár a fejében állandóan a háború (ami ugyebár az élhető környezet legnagyobb pusztítója, ennek megfelelően küzd ellene), hanem szétválasztja, hogy mire van szükség békeidőben és mire háborúban és annak megfelelően tervez. A magyarországi 3 (eredetileg 2) radar békeidőre készül, feladata főként nem katonai, hanem csupán szemmeltartani mindent, ami a levegőben van. (Annakidején felmerült, hogy nagy valószínűséggel nem következik be a hejcei repülőszerencsétlenség, ha a bánkúti radar már működött volna.)
Sólyom László (láthatóan) ezt nem értette meg.
Előzmény: Platon (33238)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33238
Fix radar költség takarékosság. Egy nagy országban van értelme nálunk 3 radar, meg pár réskitöltő egység lefedi az egész országot. Miután a hadsereget háborúsdira tartjuk úgy vélem a minimális elvárás hogy háborúban bevethető egységeket rendszeresítsünk, de javíts ki ha tévedek. Túl nagy elrettentő ereje harcképtelen egységeknek nincsen.

Ami a szerbeket illeti, kezdhetsz sírni, ők mobil egységeket telepítettek mindenhová. Jah, nekik van némi háborús tapasztalatuk.
Előzmény: Rozsda Marja (33237)
Rozsda Marja Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33237
Nagyon beleragadtál a háborúsdiba. Szövegedet olvasván az a gyanúm támadt, hogy az egész világ hülye, építi a fix radart mindenhová. A szerbek tettek egyet a montenegrói határ mellé is, pedig ott nem valószínű háborúskodás. Dehát nehéz használható érvet előbányászni onnan, ahol nincs. Szerencsédre(?) ismerem én a "zöld észjárást".

Sólyom László kinevezte magát zöld elnöknek, de a látható ezirányú tevékenysége megmaradt a dunakörös aktivista, a zöld mozgalmár szintjén. Végigkirándulta Nemzeti Parkjainkat, találkozott sokakkal (akiket a protokoll odaengedett), meghallgatta a beszámolókat, meg a vélt, vagy jogos sérelmeket, aztán elégedetten hümmögött, vagy éppen csóválta a fejét és hazament. És bezárkózott más elnökökkel, nyilván hogy a külügyeseket idegesítse, mert átfogó (legalább regionális szintű) javaslatot nem láttam tőle (a mentsük meg a Földet programnak kevés).
Előzmény: Platon (33226)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33236
", és akkor talán a Hungarocontrol sem adná át a gépeket Zágrábnak Kecskemét előtt "

Hűha te aztán nagyon képben vagy a polgári és katonai repülésben, és légi irányításban :DDDD LoL.

Itt egy 3d primer radarrendszerről volt szó, a légirányítás pedig elsődlegesen szekunder rendszert használ. Ó persze azért lehetne használni a polgári légi irányításban is, kár hogy a műveleti vezetési rendszer adatai katonai titoknak minősülnek és üzemszerűen nem igazán adhatóak ki polgári személyeknek.

Nem nagyon lőttél bakot. :) Áááááá dehogy... :D
Előzmény: Qkorica (33232)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33234
Súgok neked.

A NATO halál sokkal szívesebben fizette volna a hadra fogható mobil radarokat, csak mi nem akartuk bevállalni az üzemeltetés költségeit. Mert azt állításoddal szemben mi álljuk.

Egy harcképtelen rendszerről van szó. Nagyon megéri ám emiatt nemzeti parkokat bolygatni.
Előzmény: Qkorica (33232)
Platon Creative Commons License 2010.07.24 0 0 33233
Egészen közelről, működés közben sőt, még üzemeltetni, és javítani is volt alkalmam. Sorry.

Te?
Előzmény: Qkorica (33231)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.23 0 0 33232
Azt már csak halkan teszem hozzá, hogy a NATO fizeti, üzemelteti, és mivel az a radar a polgári repüléseket is képes kezelni (jelet tovább adni), és akkor talán a Hungarocontrol sem adná át a gépeket Zágrábnak Kecskemét előtt (ezzel szép kis summát kereshetne).  Végül is a Honvédség főparancsnoka mérlegelte, hogy az ország érdeke fontosabb, vagy a bazsarózsa.

Előzmény: JEFFREY (33230)
Qkorica Creative Commons License 2010.07.23 0 0 33231
Áruld már el, milyen közelről láttál radart?

Előzmény: Platon (33228)
JEFFREY Creative Commons License 2010.07.23 0 0 33230

Én hallottam egy vitát a radarról. Mindenki azt mondta, hogy a zengő a legmegfelelöbb.A probléma ott volt az egészbe, hogy nem mutátták be és nem beszélték ki rendesen a civilekkel a katonai vezetök a dolgot.(ma már tudjuk miért, kik is voltak a vezetök és milyen szakértelmet mutattak fel)

 

Csampa azt mondta, hogy a mai modern technológiák és építésí körülmények olyanok, hogy el lehettett volna kerülni a környezetben a károkat, hísz a kivitelezés légiuton, és légi szereléssel történhetett volna, s egyetlen egy út az ami helyszinre vezet, ami szintén nem károsított vona. Csampa mondta, hogy a költségeket a NATO fedezi.

 

Itt valami nagy buli volt, készülöben, mert valakik a kivitelezésnél kaszálni akartak, valami mek-mek melóval amin jó sokat lehetett volna elszámolni, hogy elhordják a hegyet.

 

Sólyom beszállt az ügyben és mivel nem ért a dologhoz valaki nagyon átverhette őt, s a bazsarózsák helyet inkább megjelöl egy olyan helyet (Pécs) a Tubest ahol bazsrózsa nincs, de több, mint 110.000 ember. Mi az neki, hísz Ő a zöld KE. Röhely. 

Előzmény: Qkorica (33227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!