Tévedés itthon vagyok jelenleg a mühelyem épitem. A tudos egy dolog te is össze tudod szedni ezt csak le kell ülni és foglalkozni a dolgokkal. A másik én sem tudok mindent. A másik időmből kitelik h ide irja ha láttom értelmét. Sokan jönnek ide tanácsért segitségért igaz nem mindenkinek lehet mert egy alaptudás kell anélkül nem megy sajnos hiába kér segitséget. A másik én is törtem el dolgokat szoval én is eltudok baltázni elég sok mindent. Azt a tudást magam tapasztalatára meg másnak is eltudom mondani.
Köszönöm a válaszodat, gondolom még kintdolgozol idegenbe,ha igen akkor nagyon sajnálom, viszont meg értelek,igaz nem találkoztunk igy személyesen , igy a fórumon keresztül tudom leszürni, hogy a mit a Depmod irt pozitiv dolgokat rólad az meg álja a helyét . Ennyi év elteltével a mai napig olvasod a fórumot és még segitesz , ezért sajnálom ,hogy azt a tudást nem itthon kamatoztatod üdv.
Bekell rakni elektormos AC pumpát és elég sok gond le van tudva. A tankot ovatosan szed szét mert a fedél könnyen törik és a csavarok is ésszel meghuzni mert ha tulhuzod eltök.
Szia: Hát igen ,ez sajna igyvan , bizony ahhoz képest, hogy milyen idösek a leok elég drágán mennek . Megint szétszedtem igy az üzemanyagcsöveket azt most át nézem , meg a tankot is leveszem és kitakaritom, egyéb ķént biztos hogy valami koszt felszedet mert meg néztem a gyertyát és tök száraz volt . Bilincseket látva azok még gyáriklehetnek a tanknál . Köszi a biztatást , további szép estét szia.
Aki eladja a motorját az mindig ezt mondja és mindig tudja mi a rossz a motoron azért adja el általában. A leo egy egy kis fürdős K igazából soha nincsen kész és mindig megkéri a magáját. Én jól ismerem ezeket a dögöket volt kettő is nekem a kicsi a nagy is jópárat szereltem annó. Majdnem minden szerelő annó utálta a leokat ami nem csoda drága alkatrész és minden megbosszul. Igaz még mindig rengeteg uj és használt leo alkatrész van a kisraktárban. Szép de szép h nem adod fel. Sok sikert hozzá.
Ui : Borzasztó sok türelem kell hozzá, de azért az én számat is elhagyta egy, két szó, viszont nem értem ,hogy merte feladni igy hirdetésbe , hogy költségmentes .
Sziasztok:: Ugyebár már irtam ,hogy egy költség mentes robogot vásároltam a (a tulajszerint) ,de sajna nagyon beletenyerltem.Leo 150-es st röl van szó, leirom, hogy eddig mi, mindent csináltam meg. Nos kérem,olajgomba csere,vízhőfok jeladó, teleszkop szimerigcsere, olaj , olajszüröcsere, a hütö az úgy elvolt rakodval,hogy a hűtörácsnak a 2/3-a tiszta vìzkövolt, a hűtöcsvek is nagyon csunyák voltak . Én nem is tudom, hogy volt ez napi használatba na mindegy, akkor még irom továb, nos kérem még ittvan a vízpumpacsere + ugye , egy új generátor fedél t. Kérem szépen összerakom,hogy megyek vele, elötte ugye bár azért ellet indìtva .Nos kérem gyujtásrá és nem világit a lámpa (olajnyomás vissza jelzö) hát nem voltam valami nyugis, idomle , izzó kimérés az jó a csati volt kicsúszval biztós akkor a fék olajat cseréltem ,de most már jó. Hát akkor megyek vele egy kört , mentem is , de nagyon verte a piros seggét a mutató és vártam ,hogy a lámpa jelez csak hogy nem jelzett és kifogyot a benzin az ízzó pedig jó.Szerencsére csak pár métert toltam , a párom az nem nevett rajtam , de hogy nem . Akkor töltök egy kis benzintbele úgy is volt ,viszot nem, és nem indul ell, valami koszt szedet fel , most megint szedhetem szét . Mire kész leszek és le vizsgáztatom addigra lehet kitiltják a forgalomból . De nem adom fel.a szere28 nagyon jól mondta, hogy az a biztos amit maga csinál meg az ember üdv
Igen be sem indult a motor és már jött is az olaj!
Ne haragudj, de ezt nem tudom elfogadni, ez lehetetlen szerintem normál körülmények között, valami banális dolgon csúszik el a mutatvány! Hát, azért csak nem alakult át a Rotax motorblokk egy hatalmas olajszivattyúvá!? :)
Sajnos ahogy láttom ez igy nem fog menni. Mert ahogy láttom nem értesz hozzá igazán. Keres egy olyan személyt aki tud segiteni közvetlen már mind ott a motornál mert igy se én se senki nem fogja nekem megmondani miért csinálja és miért nem indul el. Olajszintet megnézted? Az jó nem tul magas? Mert állásban elég sok dolog össze tud folyni. Én Érden vagyok én max itt vagy környéken tudok neked segiteni.
Hali! Kicsit most értetlenkedni fogok: már önindítózás alatt kezdett folyni az olaj a légszűrőből, anélkül, hogy elindult volna a motor? Mert ha ez így van, akkor ez nem a túlzott kartergáz hozadéka! Köztudott, hogy fokozott kartergáz termelődés üzemelő, járó, kopott, tömítetlen motornál van. Tuti, hogy motorolaj folyt a légszűrő házból?
Leirtam miért folyhat olaj más oka nincsen. Inditási gondokat nem a membrán okozza ha nincsen benne annak akkor is indulnia kell. A leo kényes ezekre már mind motor és minden másra is. Egy kirepedt gumicső és már nem vagy nehezen inditható. Igy megmondani mi lehet a gond nem tudom.Annó sokat javitottam leot de most már vagy 10 éve nem csináltam de alkatrészem van hozzá még most is raktárkészleten. Ha minden a helyén van akkor a henger a gond nagy a kartergáz és azért jön fel az olaj azon meg csak a csere segithet.
A szelepfedélen található szűkítőre már én is gondoltam hogy az lehet a baj! De ebbe mi tud tönkremenni? Márha az olajleválasztóra gondolsz(gondolom ez a neve). A két terelő az az lenne ami a vezérmű lánc alatt és felett található fekete műanyag? Mert az is benne van! De az alsót azt simán ki tudom húzni a hengerfej felől de a felsőt nem! Ahogy írtam tavaj ősszel ahogy be jött a hűvösebb idő le raktam de semmi gond nem volt vele azon kívül hogy nehezen indult! Itt a membránra gondoltam vagy az automata szivatóra mint hiba ok! (a nehézkes indulás miatt). Most ahogy eló vettem tavasszal ahogy rá adtam a gyujtást és el kezdtem indítózni azt vettem észre hogy a szelepfedélen található csőből ami csatlakozik a levegőszűrőhöz folyik az olaj a levegő szűrőből! Ezt nem értem hogy miért!
Hát ha sok van benne megkell nézni a nivópálcával. Ezt a kérdést nem is értem. Miért folyik ott. Mert valamit kisporoltak a pl a vezkeréknél a terelőt vagy a kis szükitöt a szelepfedélnél. A harmadik ami lehet kopot a henger nagy a kartergáz és azért folyik. Kb ennyi lehet.
Sziasztok! Remélem valaki nézi még ezt az oldalt! Olyan kérdésem lenne hogy van egy 150.-es leóm és elővettem a tavaszra való tekintettel. Erre indításnál el kezdett folyni a levegőszűrőből a motorolaj. Arra gondoltam hogy nem e sok lett bele öntve, de akkor ezt tavaly is csinálta volna szerintem. Van e esetleg valakinek erre ötlete hogy mi lehet a baj? Üdv. :Zsolti
Na így már világos! Akkor az a golyó egy visszacsapó-szelep a gyorsító szivattyúhoz. Mindegy miből van, a szerepét betölti, de Szerének igaza van, jobb lenne üvegből. Ugyanis az üzemanyag rendszerek elég gyakorta tartalmaznak némi vizet ami jó elektrolitja tud lenni különböző fémek találkozásánál helyi galvanikus korrózió kialakulásához. Persze ehhez sok víz kell és tartósan. Ami pedig a golyó méretét illeti, a lényeg, hogy jól ráüljön a szelepülékre és tömítésen csak záróirányba.
Hali! Nekem van elfekvőben egy KeiHin karburátor, ami a 150-es Leora teljesen passzol. Ennek a karburátornak a típusa CV va-1 ha jól emlékszem. Viszont ebben, az általad elmondottak szerint ilyen golyó nincs. Azt tudod nagyjából mi a szerepe az említett golyónak a te karburátorodban? Másik kérdés: gyorsító szivattyús kivitel a CVK karbid?
Nekem nincsen ilyen kapbim már igy nem tudom megmondani. De ahogy emlékszem ez nem acélgolyó hanem üveg. Egyébként meg olyat kell venni ami bele illik elkel menni a boltba vinni a karbit és bele probálgatni. Annyira filléres tétel az ilyen kicsi golyó ha veszel 100 féle méret akkor is sem vág padlora vagy 1000ft lesz.
Érdekes eset de az mindha nem acél lenne. Az a baj nem emlékszem már rá régen szereltem ilyet. De lehet acél de ha golyó akkor azt lehet venni pl csapágyboltban mindenféle méretben.
kis segitséget szeretnék. cvk 7 30 as keihin karburátor takaritása közben elvesztettem a karbi alsórészében a pohárban a fuvóka alatt lévő kis golyocskát ,acálos golyónak nézett ki. ha esetleg valaki tudna infót róla, hogy milyet kell szereznem, akkor azt meg köszönném