A neveknél a különböző telefonszámok megjelennek, de az egyéb infók (pl. email, cím, stb.) nem. Ezért szerintem a bejegyzés nevekre vonatkozik. Ha számokra vonatkozna nekem már meghaladta volna a 2000-et.
A nem telefonszám jellegű dolgokkal kapcsolatban szkeptikus vagyok, bár igazából tökéletesen fogalmam sincs róla mit tud vagy mit nem tud, de az egész VW (ill koda) által ebbe a kategóriába kínált fedélzeti elekronika tudása annyira borzasztóan fapad, hogy az nekem fáj. Talán rossz irányból közelítem, meg talán mások is az elvárásaim informatikai oldalról, de nekem ez a tudás a fapad alja.
Tudom, hogy hülyeség, igazából nincs szükség az autóban egy komplett számítógépre, de szerintem meg lassan igenis lesz, legyen az Android vagy bármi más, csak lehessen igényekhez igazítani: navi, internet, kereső, augmented reality, stb. Egyébként az új Boleró már tudja azt az igen bonyolult dolgot, hogy VBR MP3 lejátszás esetén megmondja hol tart meg milyen hosszú a szám? Mert ez uye milyen bonyolult dolog már...
(ok, az egész hülyeség, tudja a telefonja akinek kell, a BC meg elég ha mutatja a fogyasztást, esetleg van hozzá drágán frissíthető csak kicsit lemaradt frissességű navi)
Ez a belső így teljesen jó, egyrészt mert a műfának látszó műfánál minden jóbb, másrész viszont ez tényleg tetszik is. A Bolero átalakítása egy kicsit még mindig nem tetszik, de azt el kell ismernem, hogy összhangban van a klímakonzollal, ettől függetlenül a sajátomat nem cserélném ilyenre.
Köszi, most jutottam el az útmutatóban a gsm III-ig, 2000 bejegyzést kezel, de nem tudni mi a bejegyzés, gondolom nem nevenként, hanem számonként egy, de szinkronizálja vajon a nem releváns adatokat is, pl email, cégnév?
Ha jól látom öt darab van benne. Bizonyára igazad van, és haldoklik valamelyik. Így jártam a két darab rendszámtábla volágítással is, de ott hol az egyik, hol a másik nem működött. Megoldottam egyszerűen, kicseréltem mindkettőt.
Nekem most a legutóbbi telefonkönyv update-kor 710-nél ált le (ennyi van a mobilomban is). Szerintem a GSMIII 1000 bejegyzést kezel (mintha valahol olvastam volna).
A rendszer túl érzékeny, ha már haldoklik az izzó bejelez. Ilyenkor ki kell szállni és megnézni, hogy a sok közül melyik nem világít. Előfordul, hogy csak sokadik alkalomra veszed észre, hogy a hátsó helyzetjelző izzók közül melyiket kell cserélni.
A típusát nem tudom, de a gyári izzókészletben volt ilyen(meglepődtem, hogy milyen kicsi izzó, majd a szervizben ingyen kaptam vagy 3-at). A lámpaburát könnyen kilehetett szerelni.
Közben a BT kapcsolat megoldódott, a briskoda . net fórum ajánlása alápján.
Tanulságos. A maxidot által kiírt, space-ekkel alválasztott 4*4 jegyű számsor (pl 0000 1111 2222 3333) NEM vagylagos, hanem egy space-ek nélküli 16 jegyű jelszó! Nekem megtévesztő volt, bár biztos van akinek egyértelmű...
És így is függ a bepötyögés sebességétől, nekem kb negyedszerre sikerült olyan gyorsan beírni, hogy működjön.
A telefonkönyv mérete mekkora? Nekem kb 300 körül leáll... Ez a Bolerótól vagy a GSM III-től függ?
Kérdezte korábban valaki, hogy milyen a bézs belső a Mirage fémhatású betéttel, hát ilyen:
Én kockáztattam, a műmárványhatású műfa nem volt opció, szerintem vállaható lett a Mirage. Talán a fényes fekete sem lenne rossz egyébként, ha lenne.
A szállítási idő is volt téma, dec 22-én rendeletem, pénteken vettem át, az alig több mint 8 hét! Kombi 1.8 tsi dsg panoráma nélkül. Úgyhogy akinek szintén 22-26 hetet igazoltak vissza és hozzám hasonlóan nehezen kezelte, hogy a haverok egyhén szólva hülyének nézték, hogy fél évet vár egy skodára, az megnyugodhat egy kicsit.
A szín, gondolom ezzel mindenki szenved, viágos színt keresetem, a fehér ugyan tetszett, de a bézshez nem mertem, a jellegtelen ezüst kiesett, a bugyikék szintén, maradt a platinaszürke, amitől ugyan féltem, de nem bántam meg, nagyon mutatós, inkább kékeszürkének vagy acélkéknak mondanám, annak is ajánlom, aki irtózik az ezüsttól és a szürkétől. És még a króm is mutat rajta.
Ülésbeállítás, középkonzol. Hát igen, ezzel el kell játszani, hogy ne nyomja a lábad, még nem tökéletes.
Néhány kérdésem is van cserébe :-)
- Bolerón meg lehet jeleníteni valahogy az órát?
- Akinek elektromos csomagtartója van segítsen,a könyv szerint be lehet csukni kulcsról és belső gombról is (bár ez utóbbinak a gyakorlati haszna kérdéses...), de nem sikerül, nyitja szépen, de lefelé nem indul. Félreértem, vagy beállítható valahol.
- HTC Hero tulajok, nekem nem megy a BT kapcsolat, Log-in not possible üzenetnél többet nem tudok kihozni belőle.
A legegyszerűbb az, ha rápillantasz a multi kormányra és ha látsz telefon gombot akkor biztosan van bent gyári telefon (BT2=kihangosító, míg a BT3 az lényegében egy beépített telefon amely bluetooth-val (rSAP) lép kapcsolatba a telefonodban lévő SIM kártyával).
Ahogy a másik topicban is írtam, megkímélném a moderátorokat egy kis munkától.
Viszont közben azon tűnődtem, hogy az S2 miatt most okosnak kéne tartanom magam, hogy ilyet vettem, vagy inkább szégyellnem kéne magam, hogy a politikusoknak is ilyet javasolnak? Végtelenül utálnám ha bármilyen párhuzamot éreznék köztük és magam között, akár csak így is. Vagy itt már most túlmentem a moderáció határain?
Az elmúlt napok történéseiből világosan látszik, hogy vezető politikusaink – igaz, némi közfelháborodás után – de képesek lemondani akár a luxuslimuzinokról is, ha kell. Ez rendben is van, de mivel járjanak ezek után? Tovább »
Igy vegigolvasva a forumot en is kedvet kaptam lecserelni az automat egy Skoda Superb II-re.Amit en szeretnek az 2.0CR, DSG valto, es ha sikerul excelent kivitel.De sajnos az ujjak arban eleg tavol vannak attol amit be tudok egy autoba most fektetni, ezert a hasznaltak között keresek.Talaltam is parat.Ehhez lenne egy kerdesem:Hogy tudom meg legegyszerübben hogy< az autoban van e Bluetooth kihangosito, ha a leiras nem irja.(ha rekerdezek mindenki persze azt mondja hogy van).tudom a legjobb ut ha elmegyek es megnezem, de pontossan mit nezzek meg.(a radion a gomb Telefon rajta van minden).
Valaszokat elöre is köszönöm, es elöre is lenezest ha a kerdesem tul banalis!:)
Igaza van Varshinak, erre az autóra nem jellemző az erős motorzaj (legalábbis a mostani motorszériával biztosan), még a dízelekkel (CR) sem. Autópálya tempónál inkább a szél és a gumik amit hallasz. Gondolom a TSI még csendesebb mint az én CRTDI-m. Sokan allergiások itt a különböző zajokra, zörejekre (többek között én is), de motorzajra nemigen volt panasz, még PD-re egyenletes országúti vagy pálya tempónál.
De mindenkinek más a füle, a legbiztosabb ha kipróbálsz egy tesztautót. Ha van pálya a közelben, általában megoldható hogy kerüljetek arra.
Újra itt a csend mániás. Még a zajszint miatt érdekelne egy összevetés. Mennyit pörög 130-nál illetve 140-nél az 1.4 TSI, 1.8 TSI és az 1.8 TSI DSG váltóval. Ha nem akarjátok "összeszemetelni"a topicot, akkor jöhet magánban is. A végeredményt megírom. Láttatlanban azt várom, hogy a 1.8 TSI DSG váltóval fog a legkevesebbet pörögni ergo ennek kellene a legcsendesebbnek lennie.