A topikkal célunk egy olyan közösségi tér létrehozása, ahol bárki megoszthatja a másikkal véleményét, tapasztalatát, kritikáját, hogy jobb, minőségibb buszok készülhessenek.
Régebben én is úgy voltam vele hogy nem tetszenek a Credok. Aztán most hogy Győrben majdnem minden nap utazom velük, nagyon megkedveltem őket! tényleg az a jó hogy van egyéniségük! A régebbiek szerintem még kicsit trehányabban vannak összerakva, de nem vészesek azok se.
Utolsó iskolai előadási napokon szokott járni a kis Credonk. 15 00 gyorsjárat Budapst - Szfvár vonalon (mellette a kálozi Scania). Esetleg hétfő reggel meg felfelé olyan 6 20- 6 30 között ha a két Scania megtelik be szokták állítani. Legalábbis már láttam ilyet...
Háát... a vezetni nem tudás azért elég nagy akadály... Ha először vezetsz, ne buszt vezess, főleg ne ilyet :-) Régen 2 év teherautózás volt előirva ahhoz, hogy buszjogsid (D) lehessen... Nem volt hülyeség, de most éppen nem kell. Állítólag megint be akarják vezetni, nem mondom, hogy rosszul teszik... Nameg a 2 órás busz-forgalmivizsgán megfeleni némi gyakorlattal lehet csak.
Azt, hogy mikor mennek, nem tudom, de a Kálozi E95-tel egyidőben indul az ugyancsak Albás Credo, ami Szfvárig gyorsjárat. Egyszer utaztam is vele, de a pontos indulási időre nem emlékszem. 16-17 óra körül lehetett...
Credok kívülről tényleg pofásak, és igazbából a belső kialakítással sincs semmi bajom, feltéve ha nem kell 10 km-nél többet utazni vele, és nem esik az eső.
Legutóbbi Credozásomkor semelyik kritérium nem teljesült:P
Több mint 200km-es távolsági járatra tették be,de az jobban zavart,hogy az ablakon folyamatosan szivárgott befelé az esővíz.
Egy biztos, érdekes a külsejük. Nekem folyton a tetszik és a nem tetszik határán mozog :) néha nagyon tetszik. A BN 18 zerintem nagyon hangulatos a hosszával és a nayon alacsony ablak alsó szegélyekkel. Meg az EC/IC 12-esek ablakvezetése tetszik még nagyon. A 11-es széria annyira nem jön be, bár van akinek kimondottan bejön az a zsömle alak :) A BC 9,5 még aranyos :) Kíváncsi lennék az eredeti SOR 7,5 métereeseire élőben :) az meredek lehet... egy komolyabb fékezéskor tuti orrabukik és gurul egyet előre, majd kerékre ál :)))
6 éves Credo már van. HFZ-??? Albás. Tavaly utaztam vele, kitűnő állapotban volt. (utasszemmel).
A karbantartás hiánya pedig egyetlen hazai üzemeltetőre sem jellemző, legyen az Volán vagy magánvállalkozó, úgyhogy ha gond lesz/van velük, nem kifejezetten ezért...
D55: hallani sokmindent lehet... Az összeszerelés minőségével nincs különösebb gond. Az tény, hogy könnyű, vékony anyagból van, ennek van előnye / hátránya (lásd autóknál Suzuki).
A MÓR kft. meg van elégedve a Credoival, terveznek is venni még. Bakonynána-Mór és hasonló járatokra tökéletes egy ilyen busz. (is!)
(Ebből kitalálhattátiok, hogy nekem tetszik a Credo, annyira nem mint az EAG, de jobban mint az Alfa... Ja és a külseje is tetszik, de ez szubjektív ugyebár...)
Jaja, a festése jellegzetes:) Nekem kimondottan tetszik... bár a Kisalföld Volános a kicsit világosabb, vidámabb árnyalataival szerintem szebb. De jól állnak a Credoknak a meleg színek:)) Én ilyen homo aestheticus vagyok:))
Jaja, szerintem a Credok külön jópofák, és végre visznek egy kis színt a sok kocka-busz világába---olyan, mintha az ember a jól megszokott szalámis szendvicsek közé néha kapna egy kis lekvárosat, vagy nutellásat...én személy szerint mindig örülök, hogyha egy Volvo buszról leszállván meglátok elmenni mellettem egy Credot:) Sokkal kevésbé néz ki "gépnek", mint a hagyományos Ikarusok, MAnok, vagy Volvók...és én pont ezt szeretem bennük:) A 10. hozzászólásnak pedig örülök:D