Üdv! Van a FB-on egy TFSI csoport. Ott sok ismeretet kaphatsz. :-) Nálam még nem volt koksztalanítás. (úgy tudom, másnál sem) Fogyasztás 4-12 l/100km. Ahogy használod :-D (130-140 Km/h -nál kb. 8-9l) Olajfogyasztás a Castrolból 1l volt ~10.000 km-re. A Mobil1-ből jóval kevesebb. Típushiba a camfallower lehet. Azt érdemes megnézetni/csrélni az olajcserekor. Vezérlés és olajcserére figyelni kell, mint ahogy az olaj minőségére is. És felejtsd el a longlife cserét :-)
Szeretett 5J Fabiánk eladó sorba került és mindenképp maradnánk a márkánál (a családban a 3. Skoda volt).
Octavia II RS (2.0 TFSI) kombiról szeretném meghallgatni a véleményét azoknak, akiknek van tapasztalatuk a típusról. Olajfogyasztás, gyertyák fogyasztása, kokszosodás stb...esetleg más tipushibak.
Van esetleg olyan évjárat, amelyik tartósabb vagy olyan amelyik esetleg hajlamosabb a problémákra?
Lassan eladóvá válik 2016.novemberi Octavia RS TSI DSG 220 lovas autóm.Az egybe-lámpások egyik utolsó darabja.
(Lejár a kétéves lizing. Nagyobbra cserélném) Még két év teljes körű gari van rá.
Acélszürke, kombi. 43000 km. Makulátlan kívül, belül. Karc mentes. Csak egyedül én használtam.Hibátlan. Fűtött garázsban áll. Az elekronikus szervízkönyve bármely szakszervízben lekérhető. Az RS felszereltségen kívül tele extrával. Gemini antracit felni. Smart link,tolató kamera,park.assist, fűthető szélvédő,minden ülés fűthető,automata táv.fény stb.
7.5-8 M-t gondoltam érte.Új ára 10.4 M volt.
Az autóban három fejes ALP dolgozik,amely külön alku tárgyát képezi.
Nálam gyári van. De vannak páran, akik cseréltek. Csak már ritkán járnak erre. De hátha... Egyébként keresd pberencet, anno árult ilyen cuccokat. Van egy topikja is.
Egy garis autot inkabb masik markaszervizbe vigyen, egy fokkal erelyesebb, de kulturalt hangvetellel.
Nincs ket eves az auto, en tuti egy forintot nem fizetnek sajat zsebbol fuggetlen helyen. Hogy utana meg hivatkozasi alap legyen a gari megvonasra, ha pl. frissitenek egy valto vagy ecu szoftvert es ez aztan kibukik. Nyilvan semmi koze nem lenne a hibahoz, de ahhoz eleg hogy a PoHu szettarja a karjat.
A legkisebb szalmaszalba kapszkodnak, csak gariban javitani ne kelljen.
Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni, talán már előfordult másnál is a következő hiba.
Van egy 2017. 2. Havi Octavia RS TSI 220 Le-s DSG autóm. Az lenne a problémám vele, hogy 1-es vagy 2 -es fokozatban komolyabb gázadásra az autó alól olyan hang jön, mintha egy kalapáccsal ütné valaki az autó alvázát a bölcső körül. Márkaszervizben azt mondták, hogy ez így rendben van. Szerintem nagyon nem. Én az alsó motortartó gumibakra gondolok, szerintem az üt bele a nagy nyomaték hatására a bölcsőde, és az adja a hangot.
Adott egy Octavia Rs 2 faceliftes verzió. Az lenne a problémám, hogy a bal oldali tükör nem áll meg a normál helyzetében amikor kihajlik, hanem túlhajlik...
Találkozott már valaki ilyen problémával? Megoldható egyszerűen otthon vagy komplett tükörcsere?
Nekem rendszeresen csinál ilyet, akkor ha sokáig nem használom.
Elsőként mindig a telefonon a letöltött file-knál rákattintok, ilyenkor a telefon mindig megkérdezi hogy frissítsen-e mert, hogy új verziók is vannak.Elindítom a frissítést, a telefon eljátssza, hogy kurvára frissít, de nem tölt le új verziót, nem csinál semmit, de onnantól megint működik.
Ha ez nem jön be, ilyen 2 év alatt kétszer volt, újra letöltök egy újabb verziót az APKmirror.com-ról.
Sziasztok, van valakinek tapasztalata az Android Auto-val? Visszamenőleg kb. 1-2 hónapig jól működött úgy, hogy annak idején föltettem a telóra az appot, majd installáltam. Majd most nem tudom mi történt, de nem akart működni, letöröltem, majd ismét fölmásoltam a telóra az appot, installáltam, de most már fölismeri, hogy Magyarországon van és persze kiírja, hogy itt nem használható. Van esetleg valamilyen megoldás?
Újabb Octavia vásárlás előtt állok. Eddig az 1.8 TSI motoros verzió jöhetett csak szóba, viszont most eljátszottam az RS Octavia gondolatával is. Van esetleg itt a tagok között eladósorba került példány?
Csak a hármas Octavia FL előtti verziója érdekel, benzines, nem kombi.
Az olajzabálós, láncfeszítős botrányos 1.8 & 2.0 tsi-k a gen2 motorokat érintik.
O3-ban már gen3 2.0 tsi-k vannak, amik 2013 óta vannak forgalomban és se túlzott olajfogyasztás se vezérműlánc gondjai nincsenek.
Egyedi esetek nyilván vannak, de semmi olyan, amit típus hibának lehetne nevezni. A korai 2013/2014-es autóknál a termosztátház/vízpumpa ami több esetben hibás lehet, de az azért nem gazdasági totálkár, mint az előző szériáknál az olajzabálás miatti motorfelújítás vagy a lánc átugrása miatti motorcsere.
Emellett kettős befecskendezésűek a gen3 1.8&2.0 tsi motorok, így a kokszosodás se annyira érinti + a fogyasztása is 10-20%-kal kedvezőbb, mint az előző motorcsaládnak.