Én is vájtfülű vagyok és rosszul vagyok+azonnal felgyújtanám ha zörög valami, de nekem a SuperbII-ben az égvilágon semmi nem zörög, nem recseg...
Csodálkozom, hogy Neked igen... A Toyota-ban hallok zörejeket, de ebben semmit....
Az Octavia-ban pl. nagyon zavart az ülések nyikorgása újkorától fogva....
Egy dolog zavar engem is a Superb-ben (bizonyítandó, hogy vájtfülű vagyok): ha alapjáraton gurulok, akkor a motor 900-as fordulaton megy és "kellemetlen" a hangtónusa. Amint megállok, lemegy 800-ra az alapjárat és elmegy ez a hang
Pedig tényleg csak apróságok. A zörgős kárpit pl. Vagy most újabban egy ideje van valami kis nemtudompontsanmegfogalmaznideolyankisreccsenőshang valahonnan, és nem lelem a forrását. Hogy valami időnként úgy hallatszik a bal B oszlopból vagy a bal hátsó ajtóból, mintha éppen szétesni készülne (de tényleg). A műszerfal időnkéntirettenetes ropogása.
Ezek nem nagy dolgok, de ilyenek az Octaviámban sem voltak, a társam O2-jében sincsenek. Ebben meg vannak. Ne legyenek ilyenek, ezek bosszantanak a legjobban.
Az ajtókárpit zörgése a kezdetektől kurvára bosszant, kólünösen mert van (volt) olyan zene ahol a basszus még külön rátett egy lapáttal. Aztán ezt ugye javították, majd megint, és talán harmadszorra lett nem rosszabb, sőt jobb mint kezdetben volt, de most megint kezd vacakolni, de jóindulatúan betudom a minuszoknak, ami egyébként nincs hatással ezekre a jelenségekre, de legalább van mire fognom.
Esetleg ha tud valaki egy olyan műhelyt, ahol garantáltan megcsinálják ezeket, annak tudatában, hogy ha azt mondják, hogy garantáltan és nem, akkor felrobbantom a műhelyt, akkor szóljon.
Más autóból átülve sokaknak ezek fel sem tűnnek, húdecsendes, húdeszuper, húdebazmegnagy, ilyesmik. És tényleg összességében pl tényleg sokkal csendesebb mint egy Octavia, de _NE_ zörögjön benne semmilyen kárpit, a fene egye már meg (ezt a végét többször átfogalmaztam).
Biztos bennem is van hiba, túl hisztis vagyok erre, a múltkor valami hosszított 450h-val furikáztunk, és abban is zavart, hogy nyekereg itt-ott, pedig az kimondottan nem egy ócóautó.
Olvastam a hírt: Gratulálok szép új autódhoz. Azt szeretném kérdezni, hol rendelted? Ugyanis és júliusban rendeltem egy Superb Kombi dízelt (szintén fehéret), és még csak le sem gyártották... semmi hírem róla. Azt modták hogy a dízel kombik szállítási határideje nagyon csúszik. Ehhez képest a Tied megjött 3 hónapon belül.
Sajnálom,de nem mi kértük!Nem feleltek meg az EU-s normáknak a mostaniak,sem az előírásoknak.Az állam vállalta,hogy ezt cserélni fogják.Ennyi.Ja!És mi fizetjük ki,nem ti.
Igazán nincs vele bajom, apróságok zavarnak, azok viszont néha nagyon. Ezek miatt nem venném meg újra. Másrészt meg már most van egy, nem akarok többször ugyanolyan autót csaknem ugyanolyanra cserélni, volt már erre példa. Az igaz, hogy ha most úgy adódna, hogy hírtelen másik atót kéne vennem, nagyon nehezen tudnék rámutatni a polcon bármelyikre is, hogy azt tessék csomagolni köszönöm. Illetve hát dehogyisnem tudnék, az új 5-ös nagyon tetszik, csak a költségvetésbe nem fér bele.
de aminek igazán örülök, hogy a gyerkőc nem éri el a gyerekülésből a jobb egy háttámláját. Korábban, ha valaki ült elől ülést visszabb kellett tolni, és állandóan összetapickolta. Most, nyújtózva sem megy neki :-)))
Ülőlap: tudom hogy azonos a két változatban, csakhogy az elektromos kiviteleknél (Ambition esetén is ha rárendeled) billenthető az ülőlap és változik a dőlésszöge. Így comb magasságban jobban/kevésbé tart. Mivel én nem vagyok magas (172cm) ha nagyon felemelem az ülést (jobb kilátás), hosszú távon (értsd min 400-500km egyhuzamban) túlzottan emel az ülőlap végén. Ezt úgy oldom meg, hogy hosszú autópályázásnál lejjebb engedem a teljes ülést.