Igazán nincs vele bajom, apróságok zavarnak, azok viszont néha nagyon. Ezek miatt nem venném meg újra. Másrészt meg már most van egy, nem akarok többször ugyanolyan autót csaknem ugyanolyanra cserélni, volt már erre példa. Az igaz, hogy ha most úgy adódna, hogy hírtelen másik atót kéne vennem, nagyon nehezen tudnék rámutatni a polcon bármelyikre is, hogy azt tessék csomagolni köszönöm. Illetve hát dehogyisnem tudnék, az új 5-ös nagyon tetszik, csak a költségvetésbe nem fér bele.
de aminek igazán örülök, hogy a gyerkőc nem éri el a gyerekülésből a jobb egy háttámláját. Korábban, ha valaki ült elől ülést visszabb kellett tolni, és állandóan összetapickolta. Most, nyújtózva sem megy neki :-)))
Ülőlap: tudom hogy azonos a két változatban, csakhogy az elektromos kiviteleknél (Ambition esetén is ha rárendeled) billenthető az ülőlap és változik a dőlésszöge. Így comb magasságban jobban/kevésbé tart. Mivel én nem vagyok magas (172cm) ha nagyon felemelem az ülést (jobb kilátás), hosszú távon (értsd min 400-500km egyhuzamban) túlzottan emel az ülőlap végén. Ezt úgy oldom meg, hogy hosszú autópályázásnál lejjebb engedem a teljes ülést.
Na ja. A bordót nálunk is órákig kell mosni (van, hogy újra kezdem :s), kapkodva még mosás közben is képes karcolódni, a fehéret meg elég "lecsapatni", és ha rá is szárad, 1 méternél távolabbról meg se látod a foltokat.
Na jó, a fekete üvegtetővel szívás van, azt rögtön cseppmentesre kell törölni, de úgyis azt nézik meg, eltereli az embert a fehérről --> kivéve az őszi latyakot, amikor halványbarna az egész kocsi segge/oldala. :)
Szerintem a "középszürke" talán az egyik leginkább kosztűrő. A világosszürke (vagy ezüst) a koszt vagy a sarat viseli rosszul, a sötét meg a karcokat. Nem lesz többet sötét kocsim, meg is fogadtam.
én meg az "elegance"-okból "irigylek" két alap extrát :-)))
- bixenon
- vezetőülés állíthatósága.
Persze rendelhető volt ide is, csak kimerült a keret, és dönteni kellett.
Amugy nincs bajom az Ambition ülésével sem, az hogy manuális vagy elektromos kevéssé érdekel, viszont megszoktam a Vectraban, hogy tudom dönteni az ülőlapot is, ami hosszú úton kellemes (nem teljesen azonos a pozició és a megtámasztás). Végül is itt is lehet varálni, csak liftezni kell egy kicsit az ülést.
Nagyon tetszik a kombi, de már akkora bálnának néz ki, hogy továbbra is maradnék a limuzin felépítésnél, ha most vennék Superbet. Megjelenésekor meg is lepődem magamon, hogy kéne egy kombi, talán még cserélnék is, de aztán láttam élőben, túl drabális, meg amúgy sem vennék még egyszer Superbet.
Viszont a krómcsík szerintem egy fehér autónak nem áll jól, sőt, szinte egyáltalán sehogy sem áll, láttam elegance fehér kombit sokszor, akár ne is lenne rajta. Bármilyen más színű autón már inkább, bár én nem igazán kedvelem a túl sok csiricsárét az autón. A fehér enélkül is szép, talán ma is ezt választanám, és tulajdonképpen a szín miatt lett PDTDI motor az autóban... (egyébként talán a zöld tetszik a legkevésbé az S2-n, a többi amit élőben láttam mind jó)
Nekem is azt mondták, hogy díszcsik csak Elegance-hez jár, de ha nagyon akarom, utólag megoldható. Milotec honlapján is láttam, bár biztos van máshol is.
Ami Business-t én láttam a szalonban azon egyiken sem volt, bár ha a kereskedő megígérte önerőből meg tudja oldani.
Én is Business-ben gondolkodtam eredetileg (ami végül is egy Ambition némi extrával és jobb áron), de végül azért lett Ambition mert Kombiban még nem lehetett Business-t rendelni, plusz nem lehetett hozzá kérni navit (felárért sem, noha akkor még nálunk a Bolero drágább volt mint az Amundsen. Mára igazodtak a többi országhoz, jól felemelték az Amundsen árát)
Remek választás,süper autó,vagyis Superb autó,ennél nem is kell több!Panasz kevés lesz az autóval kapcsolatban!Úgyhogy csak sok balesetmentes km-t kívánok! :)