Keresés

Részletes keresés

Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4014
Van még 260-as fordán Mórahalmon a BPA-673 Kisteleken a BOX-017 és Üllésen az ABU-390 ennyi jutt eszebe hirtelen, de sokkal több nem is lehet a BOS már tartalék, mert kicserélték valamiért a BPA-val.
Előzmény: Csoki bácsi (4013)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4013
Kicsit meglepődtem, hogy a 272 helyére Volvo menne (ha jól értelmeztem), annak a kocsinak elég laza a fordája, délutánonként is bent áll folyamatosan a Mars téren, hétvégén nem is dolgozik egyáltalán, oda bőven elég lenne mondjuk a DZA-035, a 722 meg akkor inkább az ESZ-361 helyére mehetne, az se jár hétvégén, de hétköznap lenne egy stabil Szeged-Üllés alacsonypadlós forda :-)

Nem kizárható, hogy KNR-988 valami csuklós gép helyére fog kerülni, vagy valamelyik másik üzemegységhez.
Kérdés: van még fordás helyközis 260 Szegeden? BOS-252-re tippelnék, de nem vagyok biztos benne...
Előzmény: Arnold007 (4012)
Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4012
Most azért a 4 Merci helykőzibe érkezésével 4 kocsi felszabadúl meg még Bordányból is bekerül a DUD-272 és Domaszékről is a MAN ezekel is csinálni fognak valamit, meg kiváncsi vagyok hova kerül a KNR-998 is.
Előzmény: Csoki bácsi (4011)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4011
Szerintem 388 az egyik nagy esélyes a 2010. évi selejtbajnokságban.
Előzmény: Arnold007 (4010)
Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4010

Bakson szerintem a BSE-388-at kellene lecserélni, ő lehet a legjobban lerobant 280-as.

Előzmény: Csoki bácsi (4008)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4009
... de nem lennék meglepve, ha a 618 esetleg Hódmezővásárhelyre távozna, mondjuk BSE-386 helyére, a tesói már úgyis kihullottak, egyedül a 388 tartja magát, de kitudja meddig.
Előzmény: Csoki bácsi (4008)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4008
Én megtennék egy CCN-157 -> DUD-618 cserét és akkor a relatív rosszabb állapotú 157 mehetne tartalékba, másik ötletem, hogy DUD-618 mehetne Baksra (?) a HES-808 helyére.
Előzmény: Arnold007 (4007)
Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4007

Sajnos Szegedi tartalék kocsi lett a DUD-618 egyenlőre.

Előzmény: bop308 (4002)
Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4006
Eléletileg a JOX-721 fogja váltani Domaszéken az FJU-s MAN-t.
Előzmény: bve2 (4005)
bve2 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4005
Ki jön Domaszékre???
Előzmény: Arnold007 (4001)
KZR-283 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4004
Ha 2 Merci megy Algyőre, akkor szerintem valószínűleg az egyik a KNR-998-at, a másik pedig a JOX-722-t fogja váltani.
Előzmény: Arnold007 (4001)
KZR-283 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4003
Igen, igen. Sajnos most csak telefonnal van lehetőségem képet készíteni, egyébként használnák állványt, de nem baj, majd idővel :)
Előzmény: bop308 (4002)
bop308 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4002
618 hova kerül?

Verval! Telefonhoz hogy használjon állványt?
Előzmény: Arnold007 (4001)
Arnold007 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4001
Sándorfalván a KDJ-356 lesz a másik Merci a JOX-721 helyén, a másik 2 kerűl Algyőre a DZA-035 pedig Üllésre került a DUD-618 helyére, Az egyik JOX fogja váltani Bordányban a DUD-272-őt, a másik pedig Domaszékre kerül. Nem tudjátok, hogy Algyőről most a Mercik oda kerülésével a KNR is elkerül vagy csak a JOX.
Előzmény: verval (3996)
verval Creative Commons License 2010.02.01 0 0 4000
Állványt tessék már használni, mert ez így nem jóoké! :)
Előzmény: KZR-283 (3998)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3999
:-(((
Előzmény: verval (3996)
KZR-283 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3998
Sándorfalvi helyzetjelentés:

JOX-721 fordáját a KDJ-357 csinálta
DZA-035 fordáját a JOX-721 csinálta
KNS-083 fordáját a DUD-957 csinálta




Előzmény: KZR-283 (3997)
KZR-283 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3997
Ma már kerestem, de a 357-en kívül nem láttam másik Csitát, gyors megnézem, hogy áll-e a buszállomáson másik :)
Előzmény: verval (3996)
verval Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3996
Mostantól Algyőn és Sándorfalván (2-2 gép) keressétek a 4 KDJ-s Mergát! Jó fotózást :)
verval Creative Commons License 2010.02.01 0 0 3995
Pontosan, van is képem hozzá:
Előzmény: Galaxar (3994)
Galaxar Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3994
Szegedről Hódmezővásárhelyre került az egyik CCR. Méghozzá a CCR-690. Budapest-Hódmezővásárhely vonalon közlekedik. Az IAR-479 helyett ami pedig tartalék autó lett. A JAF-682 is felújításra ment. Így Hmvhelyen a 395-ök megszépülnek.
Galaxar Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3993
a BOS-770 már volt felújításon. Ezen kívül volt még felújításon a GIM-056 és a GIM-058. Valamint a DUD-922 is ami azóta hódmezővásárhelyi állományba került. A JYR-261 megy felújításra, de lehet már elvitték. A többi busz véleményem szerint még elég fiatal a felújításhoz. De én is kíváncsi vagyok mit újítanak fel. Ha újítanak.
Előzmény: Normann Trancer (3989)
srac27 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3992

Ilyen volt régen is:

11-M52-M52-11

13-M15

50-11-11-50

 

Akkor újra előszedték.

Előzmény: Normann Trancer (3990)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3991
Értettem :-)
Előzmény: Törölt nick (3976)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3990
Van ilyen, Tarjánból nem is egy olyan forda van délután (16-18h között) ami rezsibe megy a Nagyállomásra és úgy jön 90-esbe.
Eléggé megszaporodott a rezsibe járás a Nagyállomásra.
Példaként tudom írni a 21-est, reggelente helyközi (DUD-945) megy a Nagyállomásra, este meg szóló alacsony padlós körforda.
Előzmény: srac27 (3988)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3989
Mely 4 jármű az ami felújítást kaphat még?
Tulajdonképpen a GTU-882 meg a BOS-770-en kívül más helyi gép nincs is Szentesen.
Vagy helyközi flotta is bele van kalkulálva eme 4-be?
Előzmény: Törölt nick (3987)
srac27 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3988

2010.01.29.

 

15:30 90F-1  (IDY-768)

16:05 90-2    (GOX-154)

 

??

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3987
Szomorú hírek a helyi buszközlekedésről a Szentesi Élet, 2010. január 8-i számából:
(ha volt már, akkor elnézést)



Változó autóbusz-közlekedés
Nem lesz fejlesztés, járműbeszerzés idén

A díjtételek nem növekedtek, viszont január 4-től járatszűkítésekre került sor a helyi autóbusz-közlekedésben. A pontos menetrendváltozásról az utasok a gépkocsivezetőknél, az autóbusz-állomáson és az 561-030 telefonszámon érdeklődhetnek.

A Tisza Volán Zrt. szentesi kirendeltségén tavaly egy új autóbusszal bővült a járműpark, illetve néhány járművet felújítottak, idénre azonban nem várható fejlesztés. A helyközi és távolsági tömegközlekedés díjszabásában február 1-től várható változás, a helyi tömegközlekedés tarifáinak 6 százalékos emelését javasolta a társaság, azonban a képviselő-testület ezt az előterjesztést nem szavazta meg. - Várhatóan tavasszal vagy nyár elején teszünk ismét javaslatot a jegy- és bérletáremelésre. Az üzemanyag árak emelkedése is kihatással volt a javaslatra, bár ezt közvetlenül érvényesíteni nem lehet. Az üzemanyag jövedéki adója és a szolgáltatási díj Áfa 2009. júliusi növekedését nem tudtuk bekalkulálni a tavalyi jegyárakba. Ezért gondoltuk, hogy a képviselők elé terjesztett 6 százalékos emelés indokolt lenne, de nem fogadták el - magyarázott Mészáros Zoltán kirendeltség vezető, aki elmondta: A helyi tömegközlekedés veszteséges, az utasok által befizetett összegből, az árkiegészítésből és az önkormányzat által adott támogatásból a 2009-ben érvényes menetrend nem tartható fenn. Ezért szűkíteniük kellett a járatokat, az összes teljesítményből kilométert kellett csökkenteniük. Ennek következménye, hogy január 4-től az 5-ös, két járatpáros vonalat, ami a vasútállomás és a Drahos utca között közlekedik, megszüntették. Részben ennek hiányát pótolják a Hékédre menő járattal. Teljesen megszűnt a reggel 5.40-kor és 5. 55-kor a Drahos utcára induló járatpár, a számlálási adatok alapján ez nem volt kihasználva.

- Kevesen veszik igénybe a helyi tömegközlekedést, bár a hideg és a tél beálltával egy kicsit javult a tendencia. Ilyenkor mindig többen vannak az autóbuszokon - jelentette ki Mészáros Zoltán. A kirendeltség vezető szerint a kerékpárutak fejlesztése miatt sokan közlekednek biciklivel, egyre kevesebben veszik igénybe a tömegközlekedést, amelynek üzemeltetése nem gazdaságos. Ennek következményeként, illetve a válság hatására munkahelyek szűntek meg a környéken, ezáltal kevesebben vesznek bérletet. Tavaly a TESCO áruház felmondta a társaságunkkal kötött szerződést, felül kellett vizsgálni a járatok működtetését, szűkíteni kellett. 2009. május 10-én új menetrend lépett érvénybe, azelőtt három busz közlekedett a helyi vonalakon és összesen 5 ember dolgozott. A csökkentések után már csak két jármű három sofőrrel, így két munkahely felszabadult. - Társaságunk továbbra is azon dolgozik, hogy ne szűnjenek meg munkahelyek, ne kelljen munkatársakat elküldeni. A helyi kirendeltség vezetőjeként nem bocsátottam még el embert amiatt, hogy csökkentettük a járatok számát, azaz munkát vesztettünk. Viszont a nyugdíjazás miatt van egyfajta természetes fogyás. Ennek hatására 2004 óta 10 százalékkal csökkent az állomány, mert egy távozó kolléga helyére nem tudunk felvenni új embert. Létszámbővítésre a közeljövőben egyáltalán nincs remény, hiszen a közlekedési társaság munkája is nagymértékben függ a gazdasági hatásoktól.

2009-ben még nagyobb számú autóbuszt tudtak beszerezni, részint állami segítséggel. A szentesi kirendeltség is kapott egy új járművet a tanulószállításhoz, ennek keretében végezzük a derekegyházi iskolások szállítását a Koszta József Általános Iskolába, illetve a diákokét úszásoktatásra. Erre olyan buszt állítottak be, amivel a tanulószállítást a törvény szerint végezni lehet - mondta el Mészáros Zoltán.

A Tisza Volán Zrt.-nél 2010-ben nincs tervezve új beszerzés, így Szentesre sem kerül új jármű. Tavaly 4 járművet felújítottak, ebből a munkából - mely 6-8 évvel fiatalítja meg a gépjárműveket - idénre is 4 van betervezve.

Cseh-Lakos
colossal404 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3986
Nem kell küldeni, ITT van nagyban.
Előzmény: Tourismo (3985)
Tourismo Creative Commons License 2010.01.31 0 0 3985
Köszönöm, ha kérhetném el tudnád küldeni nekem nagyban. mail publikus...
Előzmény: RMCR (3984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!