"Más: Pozitív dolog lett, hogy újra csuklóssal adják ki a 20-ast, és legalább azokkal a gépekkel akik a selejtezés szélén állnak (Műszaki vizsga végleges lejártáig való gépek)." A 20-ast továbbra is szólókkal adják ki. Mivel most csuklósokkal vannak jobban eleresztve, ha valamelyik szólóval van valami, akkor lehet, hogy egy napra szóló fordára is csuklóst adnak ki, de nem nagyon lesz jellemző.
"De lett a 90-90F-es szendvicsből is beforgatás a 20-asra." Nem lett.
"Ami fontos változás még januártól, hogy a 7:05-ös Személy P.U.-ról induló, és 7:35-kor Új-Petőfitelepről induló 21-es helyközi fordásoké lett, a héten a hajdani vezérgép csinálta (DUD-945)." Az Új-Petőfitelepről 7:25-kor induló 21-esre segít rá a DUD-945. LegaLlább szeptember óta...
"A 7:02-es 79-es is szintén helyközi fordába került rásegítő járatként, vissza pedig 79-75Y-ként jön a Logisztikától illetve a Kollégium úttól." A 7:00-kor induló 79-esre szorgalmi időszak alatt segít rá egy helyközis kocsi, de az 7:20-kor ugyanúgy 79-esben jön vissza a SZILK-től. A 75Y koleszjáratot egy másik helyközi kocsi végzi.
"És ami még egy fontos változás, hogy reggel a 6:32-es Üllési járat Sziksósfürdőtől 7F-es járatba közlekedik." Ha arra gondolsz, hogy ami 6:30-kor indul Üllésről járat (és kb. 6:50-7:00 között ér a Szikihez), a Szikitől átvált 7F-be, akkor nem így van. 7:00 órakor van 7F-es a Sziksósfürdőtől a Mars térre, de azt egy dorozsmai kintalvós, a DUD-921 végzi. Reggel rezsiben megy ki Dorozsmáról a Szikihez.
"A reggeli 20-as változatlan, csak meglepő látvány, hogy már Carrusa is néha beforog." A két 20-as rásegítő járatot valóban szokta Carrus is csinálni.
OFF Meglehetősen érdekes olvasmány. Több ponton egyezik a közlekedési rendszerek jegyzetemmel, de persze ez az üzemtani könyv azért jóval bővebb mint az enyém. Szóval nice, de még nem végeztem ki. :) ON
Hittől, felekezettől, bőrszíntől, kortól és nemtől függően opcionálisan eltérő jelzők is behelyettesíthetők! Az igények ilyen irányú teljesítését verval végzi majd :-P
Jogos. De ez még ugye csak egy terv.. Tehát nem a teljes reggeli és teljes délutáni csúcs lenne helyközisként, csak egy darabja annak. Pl. 9-kor már bővel helyiben nyomnák a gépek.. De ezekről több infó majd később. :)
Majd - a tervek szerint - a 4 db kocsi olyan rendszerben fog működni, hogy a reggeli és délutáni csúcsban Sg-Sándorfalva, Ez nálam alapvetően reggel 5-9 és du. 13-17 óra közötti időpontot jelent.
a kettő között pedig Szeged helyi osztottat fognak csinálni. A helyi osztott ugyanezen időszakban végez feladatot szerintem :-))) Most hogy is lesz akkor? ;-)
Ezen módszer szerintem nagyon jó ötlet, így jól ki lesznek használva a gépek. Ámen!