Léteznek a gyári rádiók helyére beépíthető, a gyárinál olcsóbb, nagyobb tudású és egyszerűbb kezelésű készülékek. Vajon miben jobbak, miben rosszabbak?
Igen, valami ilyesmire gondoltam, de ahogy olvasom, ezek a fehér kódolású dupla csatlakozóval ellátott fejegységek adnak ki tápot az erősítőnek... ezt nem ártana ellenőrizni.
Nem feltétlenül ilyen antennára gondoltam, inkább valami olyasmire amit mondjuk a szélvédőre lehet ragasztani. Nekem is volt ilyesmi cuccom, valami Blaupunkt AutoFun volt a neve ha jól rémlik, de nekem nem ilyen dupla bemenetes volt az autóm, szóval egy közösítővel volt megoldva, de sajnos nem működött jobban mint csak a gyári antennával.
Viszont ezek erősítővel ellátott antennák, szóval nem kell külön erősítő! Csak azt kell kideríteni, hogy a fejegység feladja-e a tápot az erősítőnek. és akkor kell neki egy ilyen fehér dupla a két szimpla zöldbe adapter és kész is! ...még lehet hogy fantomtáp sem kell...
Nem javaslom! A VAG csoport autóiban nagyon jó minőségű antenna van, esetleg azt érdemes megnézni, hogy a fejegység nem kezel-e dupla antennát és a meglévő mellé betenni egy másikat is.
A VAG autóiban a komolyabb fejegységekben ilyen dupla tuner van, két antennával.
en is azert kezdtem el nezelodni, hogy tolatokamerahoz...mert lehet h felesegem is elkezdi a hasznalni az autot es hatha a kamera segit neki a parkolasnal....
Igazából tolatókamerával indult a projekt, aztán itt az indexen valamelyik topikban javasolták, hogy akkor már inkább egy másik fejegység, ami fogadja a kamerát.
És igaza volt annak, aki tanácsolta...
Van kis cumi, mert számomra ismeretlen - egyenlőre- a "terep", de szerintem megéri nyűglődni vele.
Eddig minden kinai multimédiámban 126 volt a kód. Írj az eladónak az ebay.-en, hogy árulja el a kódot neked.Én is az eladót kérdeztem elsőnek és másnapra már mondta is a választ
Itt a környékemen pl a pont a házunk előtt sistereg, de általában jó. Pesten mindkét rakparton és még jó pár helyen sistereg. Pont itt hallgatnám, amikor jövök-megyek melóba és tökölődök a dugóba...
Mindenképpen az eladóval kellene felvenned a kapcsolatot és valamilyen használati utasítást kérni tőle olyan nyelven amit beszélsz, vagy amin segítséget tudsz kérni. A világításra levenni a képernyő fényerejét, egy olyan opció amit simán ki lehet kapcsolni, az enyémben is volt, persze az még Win CE rendszerű volt.
A fantomtápból többféle is létezik olyat kellett volna rendelni ami jó a fejegységhez... de még nincs veszve semmi, mert léteznek átalakítók is, csak a megfelelőt kell megvenni!
Szerintem a jelszó és a logó kérdésére is ott lesz a válasz a használati utasításban, de lehet hogy a logóhoz nem férsz majd hozzá. Van amelyiken lehet cserélni van amelyiken nem... az enyémen sem lehetett, mondjuk az Skoda logóval jelentkezett be szerencsére.
Skodát nem ismerem, nekem Toyota Priusba pont ilyen 8 colos van betéve. A gyári antenna csatlakozó 2 részből áll. Van egy kicsi hengeres csatlakozó meg van még egy 1 szálas vezeték mellette. Nekem azt mondták okos szerelők, hogy a gyári antennán azt a plusz szálat ne kössem sehová, de nekem is sistergett a rádió, gyenge volt a vétel. Próbaképp a készülék kimeneti kábelei között volt egy sehová se tarrtó piros vezeték amiben +12V-ot mértem. Ezt hozzáérintettem az antenna csatlakozó magányos kábeléhez és megjavult a rádió. Azóta sokkal jobb, de a gyári vétel erősséget így sem éri el.
Szuper akkor ezek szerint a Factory setting-set megtaláltad. Ott lehet oda 126 kóddal belépve állítani a bejelentkező logót és azt is, hogy a lámpa felkapcsolásakor ne vegye le a fényerőt.
Az egyik gondom az vele, hogy világításra téve az autót ( akár helyzetjelző is) visszaveszi a fényerejét a kijelzőnek. Annyiból baj, mert nappal rosszabbul látszik pl a navigáció.
A másik gondom, hogy a rádió jele gyenge, sokszor sistereg. Vettem ugyan fantomtápot, de az nem jó hozzá.
A gyári antenna csatlakozik hozzá
A harmadik, hogy hol lehet átállítani a bejelentkező W jelet Skodára, mert elvileg tudja, de nem találom benne sehol.
A negyedik, hogy van egy gyári beállítás menüpont, factory settings, de oda kódot kér. Nem kaptam hozzá semmilyen kódot. A 0000, 1234 kódokat próbáltam, nem jó. Lehet, hogy ott lehet állítgatni, hogy a fényerőt ne vegye vissza világításra, ( CAN BUS) nem tudom.
Én már jártam úgy, hogy vettem egy 2.1-es aktív hang"fal" szettet és borzasztóan sistergős zaj volt rajta. Belenéztem a vezérlőjébe és egy óngömb volt a ludas ami a végfok két lába közzé volt szorulva. Kipöcköltem és azóta is működik.
Sajnos ezek a kínai cuccok elég gyatra összeszerelési minőséget képviselnek. Megeshet, hogy van egy rossz forrasztás, vagy egy beszorult óngömb és azért zajos két csatorna. Próbáld ki az erősítőt is másik jelforrásról és ha akkor nincs sistergés, akkor lehetséges, hogy a fej után beépített szűrő megfogja a zajt.
...ja, hogy van erősítőd is... az kicsit megkeveri a képet! Akkor ezek szerint vagy az erősítő előtti kábelezés szed össze valamilyen zajt, vagy a fejegység egyébként alacsony zaját húzza fel az erősítő. Érdemes átnézni kábelezést és minőségi árnyékolt kábelekre cserélni, esetleg betenni egy szűrőt az erősítő elé is!
Nekem a Passat DRL-jében van Osram LED és nem jelzett hibát, de hallottam már olyat, hogy másnak meg jelzett, szóval kétesélyes a dolog, de legjobb kikapcsolni az adott izzó cold test-jét.
Aztán a probléma fő oka talán meglett. A tolató kamera testje máshová lett kötve. Így már az nem csíkoz, de az első hangszórókból halkabban, de jön a sistergés. A szűrővel még halkabb lett, egyenlőre így marad.
Én már több Erisin márkájú 2 dines fejegységet vettem. Nagy hátrányuk volt a gyenge hangminőség, mélyhang nagyon kevés volt benne (mélyládával már jobb) és akkor lett elegem belőlük amikor a vadi új készülék előlapjában az alaplap 1 napi rövid használat után szó szerint elfüstölt. Senki nem tudta megjavítani, vissza nem küldtem mert akkor még a visszaszállítást nem fizette vissza a Paypal. Erisint már biztos nem vennék.