Sziasztok! Lenne egy pár gyári új külső kilincsem 311-hez két kulccsal együtt. Érdekessége, hogy a kulcsokban még nem a Doblina felirat szerepel, hanem Döbeln, a város ahol a cég volt. És zár is csak egy oldalon van, a másik kilincsen csak perforáció van!
Este tudok képet is feltenni. Érdeklődni a publikus mailcímen lehet. Pécsen van, postázom szívesen, viszont maximum hétfőig, utána külföldön leszek sajnos.
1965.06. kiadású. Benne van a 900-as is, sorozatszámok tól-ig. Köszönet cm5499 márkatársnak, hogy a rendelkezésre bocsájtotta. Remélem használható lesz.
Kiskerekű Wartburgom van és valamelyik este észrevettem, hogy nincs műszervilágítás. Ma nekiálltam a cserének, de az lett a vége, hogy kiderült: a vezetékben van áram, de az órába már nem jut be. Az órán lévő rézlapok hibátlannak tűnnek. Hogyan tovább?
Üdv! Szeretném megkérdezni a márkatársakat, hogy 1 db fékdob nincs e eladó 312-es vagy korai kocka Wareszhoz. SOS kellene, műszakira vinném, de sajna sikerült elrepednie. Köszi
Apám is ezzel zsibbasztott ... hagytam szó nélkül ... :o)
Haladunk, csak lassan. 3 dolog kéne még: övet beszerelni, ablaktörlő motort cserélni 12V-osra, és a kombiműszert összehozni. Ez utóbbihoz az elképzelés már megvan, de még nem álltam neki. Jó lenne az őszi találkozóra már a Púpossal menni ... Már kulcsra indul, hátsó fék OK, az első is fog, csak kérdés, hogy mind a 4 munkahenger mozog -e ... Nagyjából látom már, mik lesznek a következő rendbe tenni valók, de előbb vizsga.
Na, a hét végén elvesztettem a "hardy-szüzességemet"! :o) Mivel, amit beszereztem, egy 1963-as deLuxe-t, a bal oldali hardy-tárcsája már csak 3 csavarral rendelkezett a négyből, egy már el volt szakadva belőle. Ez nagyon nem tetszett, apám-nagybátyáim elbeszélései nyomán tisztában voltam a várható következményekkel, ezért szombat délután nekiültem kicserélni (cseredarab volt hozzá a csomagtartóban). Maga a kerékagy kiszerelés pikk-pakk megvolt (függőcsap fent leköt, gömbcsukló kinyom, tengely kihúz), utána jött a játék komolyabb része. Tippeket elfogadok, ki hogyan szereli ki helyén levő hajtáslánccal a hardy-t (kiszerelt váltóval nem ér, azt én is tudom), nekem végül az jött be, hogy a bal hátsó váltó gumibakról lecsavartam az M10-es anyát, és féloldalasan aláemeltem krokodillal a motornak, hogy a keresztvas elemelkedjen a baktól. Ugyanis az alváz és a hardy közt van egy pár centis átfedés, amitől nem jött ki a hardy, elakadt az alvázban. Utána a cseredarab már becsusszant a helyére egy perc alatt,de a kifelé, az rendesen fejvakarós volt. De ha van jobb-gyorsabb tipp, akkor kérem megosztani, mert vélhetően nem ez volt az utolsó hardy csere az életemben ... :o)
Részemről passz ... addig nem lesz műszakija ... :o( Pedig a saját esküvőmön DE LUXE64 Laci barátom volt a sofőr, tehát tudom, milyen történet ez. Bocs.
Sziasztok! Azért írok, mert jövőhéten lesz az esküvőm, és mindig is nagy tervem - álmom volt, hogy az esküvőn majd valami kicsit rockabilly-s/swinges retro autó vigyen minket. Mint pl. wartburg 311. Jómagam trabantos voltam valaha, tudom, hogy milyen életérzés társul hozzá. Vannak ilyen esküvői autó bérléses oldalak, csak sajnos a készleteink végén vagyunk már, azok pedig extra drágák. A következőről lenne szó:
Esküvő helye: Dunaharaszti - Július 30. Kb egy 25km-es távot kellene megtenni az autóval és velünk + egy kis fotózás a kocsival. Kb 1-2 óra lenne az egész.
És kb. 10-15.000Ft-ot tudnánk rászánni. Kifejezetten ilyen swinges autót szeretnénk, mint pl. wartburg 311.
... de természetesen ha valami elviselhető áron megválsz tőle, nem fogok tiltakozni ... csak akkor kell szereznem egy 312/1 órát is, hogy egyforma legyen ... :o)
Tudod mi ez? Korai Barkas (1961-től) műszer. Nekem nem jó, mert ezüst gombos, a laprugósba meg arany gombos kell. Marad Laci donor műszere, a keret miatt ma már megbontottam egy 353-as műszert, ebből a kettőből lesz egy olyan, ami nekem is tetszeni fog ... :o)
Nem tudom, hogy gyárilag miben volt? (Talán a barkas volt 12v-os?) Én amikor vettem csak otthon esett le, hogy nem 6V-os. Nem is értem, miért nincs még benne a cabrioban... :S
... egyébként ideiglenes jelleggel most egy Barkas busz műszer, valamint egy 140-ig kalibrált, szintén Barkas busz kilométeróra lesz benne, amíg a műszer problémával meg nem birkózom. Mindkettő piros mutatós, de krómkeretes lenne, ha a műszeré nem lenne elpattanva egy ponton. Felperemezek mindkettőre egy feketét (az órán már fekete van, csak a műszerre kell már áttenni egyet), és lesz benne műszeregység.
Laci, mondom, hogy csak a villamos tekercses részt akarom átszereltetni, hogy 12V-ra működjön. Minden más marad Púposé. Még Bagor1 kollegát kell megkörnyékeznem, mert PiZo azt mondta, készít műszer gyűrűt is, és a Tied is, valamint a saját órájáé is elég gyenge küllemű ...
Lehet,hogy neked inkább barkas műszer kéne donornak a visszajelzők miatt ,van itthon abból is majd ránézek mennyire kompatibilis a kettő ,lehet.hogy a mutatók lesznek rövidek.
Köszönöm, szerintem a jobb állapotúval tudok majd mit kezdeni. Az a terv, hogy elviszem a Haudek-műhelybe, meg teszek mellé egy feláldozható 353W kombiműszert (van egy pár ...), és csak a tekercses részét átszereltetem velük. Mert ugye a púpos műszer mutatója középről indul, a kockáé meg alul-felül van felfüggesztve, tehát még az is eltérő. Így talán lesz egy 12V-os és villamos hőmérős (az éteres csőrendszer már sehol sincs benne) Púpos-műszerem. Ha elvállalják.