Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

asztalos_istvan Creative Commons License 2009.10.11 0 0 832
Talan fura...szerintem a legfontosabb hogy MINDIG biztonsagos korulmenyek kozott meg tudj allni, az utnak/utviszonyoknak fuggvenyeben. Te is tudod, van olyan lakott terulet (legalabbis Romaniaban), hogy a falutabla ki van teve, szuper jo, szeles, nyil egyenes E60-as ut, nincs egy haz, egy atjaro, egy semmi es csakis azert, hogy radarozni tudjanak na meg fogni, lakott teruletnek szamitjak. Ilyen helyen szerintem tulzas az 50es korla'toza's...
Ami igen fontos, egyes hasznos infot tudni arrol, hogy milyen korulmenyek kozott, hol es hogyan szamithatunk meresre, ne erjenek kellemetlen meglepetesek. Amugy meg 5 ev es kb. 100ezer vagy talan meg tobb kilometer alatt igen sok veszelyes helyzettel talalkoztam, de szerencsere mindeniket el tudtam kerulni, meguszni problemamentesen. SZERINTEM biztonsagosan vezetni nem azt jelenti, hogy LASSAN MENNI.
Előzmény: Macika (831)
Macika Creative Commons License 2009.10.11 0 0 831
Tudod, az a helyzet, hogy én nem csak ezt az oldalát látom.
Hanem amikor valaki elgázoltan, egy gyorshajtó miatt keserves kínok között hal meg.
IGEN, tudnék segíteni a gyorshajtás miatti büntetés megúszásában, de NEM TUDOK embert feltámasztani!!!

Továbbra is marad az egyetlen preventív megoldás: a sebességhatárok körülbelüli betartása.

Furcsa egyébként az alap hozzáállásod.

faluban azt hittem megbolondulok, mikor lattam, mindenki totyog 50 km/h-val, nyil egyenes, jo uton...[-/i]

Szó nincs arról, hogy egy úton az egyetlen sebességmeghatározó tényező az út vonalképzése/minősége lenne!

Nem kívánom, hogy a gyereked figyelmetlenül kiszaladjon egy Hozzád hasonló, falubanmegőrjítaz50 típusú autós elé...
Előzmény: asztalos_istvan (830)
asztalos_istvan Creative Commons License 2009.10.11 0 0 830
Koszi az infokat, de azzal kapcsolatosan, amit vitattunk, mi koze?
Masreszt meg...szerintem ennek a forumnak, ennek a TOPIC-nak pontosabban, a szerepe, hogy egymast segitsuk, sempedig gunyolodjunk es egymast mocskoljuk (jellemzo egyebkent a magyar nepre...hatarok nelkul!)
Tekintettel, hogy egy alapember vagy ezen a a topic-on (vagy forumon), igen fontos lenne es igen halasak lennenk, ha olyan infokkal szolgalnal, amivel segitesz tobb utitarsat is, forumta'rsat, hogy megusszon egy buntetest vagy kettot, esetleg tudja, mikor, hova es legfokepp hogy MIT figyeljen.
Visszaterve a sebessegtullepesre...En is e'szleltem, hogy nem ugyanaz a mentalita's a hata'ron tul...pl. faluban azt hittem megbolondulok, mikor lattam, mindenki totyog 50 km/h-val, nyil egyenes, jo uton...
En felajanlottam es felajanlom segitsegem...HA barkit is erdekel a romaniai helyzet, szinte egesz pontosan minden fele informacioval tudok az itteni helyzetrol szolgalni, efe'leke'pp SEGITENI a tobbi forumos kollega'n, sempedig ha kerdez vagy kijelent valamit, gunyolodni vele...
Előzmény: Macika (829)
Macika Creative Commons License 2009.10.11 0 0 829
Ajánlom figyelmedbe a #15034-et itt!
Előzmény: asztalos_istvan (828)
asztalos_istvan Creative Commons License 2009.10.11 0 0 828
Bel 995 detektor + cb radio + gps, fix radar jelzes funkcioval...ezek a "vedekezesi eszkozok" voltak az auton. Na meg...esetleg egy negyed millio forintos lezer blokkolo es akkor mar biztosra veheted, semmi eselyuk sincs a rendoroknek. En csak annyit tudok, hogy itt Romaniaban legtobbszor feher, sarga vagy kek Dacia Logan-ban vannak a radarok, nem ir semmit rajtuk, megis, ahogy a varosbol kier a mero''auto', a hire maris 60 km-re tovabb terjed, meg akkor is, ha nincs a radarja bekapcsolva...ha tudod kb. milyen autot kell "figyelni", rajossz. Pl. az elobb is szembe jott velem egy sarga radaros Logan, civil auto, nem volt bekapcsolva a radarja, mentek, alljanak ki valahova Marosvasarhely utan (Segesvar vagy Szovata fele). Maris cb radion bemondtam, a bord-on a radart eszrevettem, na meg tudom hogy milyen autokat kell figyelni. A rendor megcsak a kanyart vette, a hire mar szerintem Segesvaron tul volt, es megcsak meg se erkezett a ponthoz, ahol kell folytassa tevekenyse'ge't...
Autopalyan, megertem, mas a helyzet, ott tenyleg nincs ahogy egy TIR-es se eszrevegye a mozgo radart/lezert, kiveve ha van radarjelzoje es pont becsippan velnetlenul. Amugy meg mozgasban levo meres eleg keves itt Romaniaban is, ujabban, es ha jol ertettem, MAgyarorszagon is, krizis van, nincs penz benzinre meg hasonloak...
Masreszt meg...engem hiaba buntetne'nek is meg Magyarorsza'gon, megirjak a csekket, majd megigerem, kifizetem, es elhuzok...aztan va'rhatja'k...ugyse kuldik haza ide a penzugyi hatosagokhoz, legkozelebb meg nem en fogok vezetni es mas autoval megyek...Nem tudjatok itt milyen talalekonyak az emberek, semmi szabalyt be nem tartanak, nemcsak a kozlekedesiket; ujabban oda jutottunk, az orszagos hirekben is mutatjak, egyre tobben megfenyegetik a rendort...
Előzmény: CiluHS (826)
Macika Creative Commons License 2009.10.04 0 0 827
Erről van szó!
Álságos a biztonságérzet.
Nem kell a megengedett határérték felett hajtani és nem lesz gond!
Ha pedig valaki annyira fontos ember, hogy nem elég neki a megengedett max. seb. + a tűréshatár, akkor az kalkulálja hozzá az autópálya-matrica árához (vagy a benzinköltséghez) a bírságot is.
Ennyi.
Előzmény: CiluHS (826)
CiluHS Creative Commons License 2009.10.03 0 0 826
Egy mozgó autóból való mérést egy kamionból még csak esélyük sincs meglátni... szóval eléggé vakrepülés. No meg akár 5 perc alatt is bármi történhet. Aztán nézheted a radart meg a lézerblokkolót a kirakatban, amikor megjött a közig. bírság.
Előzmény: asztalos_istvan (825)
asztalos_istvan Creative Commons License 2009.08.07 0 0 825
Egy magyarorszagi kiruccanas utan (kb. 3 hete), miutan bejartam a fel orszagot, menet ejszaka, jovet nappal, azt tudom mondani hogy a legjobb megoldas hogy ne kapjanak el, egy cb radio. Ahogy figyeltem, van a forumon ilyen topic is. Igy tudod minden rendor pontos helyzetet, ha mozog, ha all, ha van TIR az uton vagy akarki akinek cb radioja van, elmondja neked hogy hol van traffipax vagy barmilyen mas celbol rendor. Nem kell detektor se lezerblokkolo.
Pl. ahogy Artandon megalltam autopalyamatricat venni, beleszoltam a cb radioba, az FM 22-esen (a roman tir-esekkel tudsz ezen beszelni) es jott is a valasz hogy szabad az ut egesz Budapestig. Nekem se kellett ketszer mondani :)
Macika Creative Commons License 2009.07.19 0 0 824
Mindkét bekezdéseddel teljesen egyetértek!

Annyi kiegészítéssel, hogy az üzletembereknek (akiknek TÉNYLEG forintosítható az idejük) nem jár SEMMI PÉNZÉRT rendőri felvezetés (érkezett már a testülethez kérés, hogy busásan megfizetné, ha kapna 3-3 motoros rendőrt felvezetőnek).

A báboknak meg ha kell, ha nem, jár alanyi jogon az MKJ...
Előzmény: Tibola (823)
Tibola Creative Commons License 2009.07.19 0 0 823
S lehet ebben az országban sok olyan üzletember akinek baromi sok pénze múlhat azon hogy egy nap hány helyre jut el időben. Ehhez képest egy miniszterecske megnyitó beszéde egy isten háta mögötti falucskában pitiáner dolog. És a megérkezése után még fél óráig kávézik meg jópofizik. Szóval induljon el időben ő is. Ez a véleményem.

Mekkora felhajtást csináltak a Toller miatt is. Bocsánat, de nem kötötte be magát. Innentől kezdve ne sajnáltassa senki. Tragédia, de nyeljen egyet a család. Hülye volt és kész. Őt sem mentette meg a kék lámpa (fogalmam sincsen hogy használta-e vagy sem)

Mára ennyi. Szia.
Előzmény: Tibola (822)
Tibola Creative Commons License 2009.07.19 0 0 822
1. Sajnos bármennyire is szomorú, a trabis fiatal is hibás volt. Nem elég időben jelezni a balra kanyarodási szándékot, az utolsó pillanatban is meg kell győződni hátratekintéssel arról, hogy nem előznek-e? Mert lehet egy mentő, tűzoltó kocsi, vagy csak egy szabálytalan őrült. Így szól a szabály. Győzőrdj, meg, nem előznek-e téged. S, mondjuk, saját érdeked.
2. Ezt Te jobban tudod. Valószínüleg nem használt hangjelzést.
3. Tudom ki volt, földim. De még nála sem indokolja a különleges elbánást, mert két megbeszélés között rohan. Én csak felvezetéssel engedném az ilyeneknek a megkülönböztetést. A közjogi méltóságoknak, senki másnak. S
Előzmény: Macika (821)
Macika Creative Commons License 2009.07.19 0 0 821
Mégsem emlékszel olyan tisztán, úgy tűnik... ;)

1. Nem voltak mindketten hibásak. A trabantosnak ESÉLYE SEM VOLT észrevenni időben a hátulról a megengedett sebesség közel kétszeresével közeledő autót. Azon kívül pedig egyáltalán nem kellett számítania arra, hogy a balra kanyarodási szándékát SZABÁLYOSAN jelző Trabant mellett balra próbálnak meg elszáguldani.

2. A nagy fekete autókban NINCS a szélvédő mögött (vagy ha van is, nem csak ott) kék lámpa. Ugyanis az NEM megkülönböztető jelzés a KÖHÉM6-os szerint. Amerikában meg a mozifilmekben elmegy, a magyar utakon NEM! Az ordacsehinél történt balesetben mobil kék-lámpa, ún. KOJAK-lámpa volt az autó tetején. Ennek használata akkor is, ma is jogszerű, amennyiben engedéllyel használják és a járművezetőnek megvan a szükséges engedélye MKJ használatához.
Mellesleg ilyen sebességnél (na meg nappal) NEM a fényjelzést kell észleljék a forgalomban elsőként, hanem a hangjelzést. Arról pedig az egyetlen helyi tanú sem tudott nyilatkozni, hogy ment-e végig a hangjelzés, de feltételezhetően nem (aki utazott már MK hangjelzést használó járműben, az tudja, hogy pár perc után igen idegesítő tud lenni és esetünkben nem pár percről volt szó).
Azon kívül a vizsgálat kimondta, INDOKOLATLANUL használták az MKJ-t.

3. Nem titkárocska volt. Hanem a Magyar Köztársaság Közlekedési Miniszterének szolgálati Audija, benne a közlekedési miniszterrel Nógrádi Lászlóval.
Előzmény: Tibola (818)
Tibola Creative Commons License 2009.07.19 0 0 820
Április. Te nyertél :o))
Előzmény: Macika (819)
Macika Creative Commons License 2009.07.19 0 0 819
Igen, januári! :)
Előzmény: Tibola (817)
Tibola Creative Commons License 2009.07.19 0 0 818
Ordacsehi? Tisztán emlékszem. Mindkettő hibás volt. Lehet hogy a KRESZ szerint csak az egyik, de a gyakorlat szerint mindegyik. Azok a kék lámpák meg amik a szélvédő mögött vannak a nagy fekete autókban, sz@rt sem érnek. Én nem adnék nekik. Mitől másabbak mint mi. Ne siessen. Aki igazán fontos, annak van felvezetése. Az oké. De a kis titkárocska közlekedjen úgy mint a pórnép.
Előzmény: Macika (816)
Tibola Creative Commons License 2009.07.19 0 0 817
Te is 66-os vagy? Mert én igen. Micsoda véletlen!
Előzmény: Macika (816)
Macika Creative Commons License 2009.07.18 0 0 816
Ha azt is annyira tartanák be, mint a STOP-táblát, akkor ugye...

Az lenne a jó, mint a gyalogosoknak van az a cikk-cakk labirintus, amin nem lehet csak úgy átszaladni. Valami olyasmi kéne autósnak is, hogy észrevegye az Istenbarma, hogy nem vicc, ami történik.

14 éves koromban (jó régen, 1980-ban) történt 1 átjáróval előtte, hogy a járatos Volánbusz hajtott a Szergej elé, az ABC előtti vasúti átjáróban. Úgy 150 méterről láttam az egészet. Beleégett a retinámba a kép, 29 év után a mai napig fel tudom idézni a repülő testrészek látványát. Borszasztó volt...

Tucatnyi ember halt meg ott, köztük a jutalomtáborom két nevelője is. Majdnem ott voltam velük én is, be akartak vinni egy fájó fogam miatt Siófokra, de gyáva voltam, inkább majd itthon, a saját fogorvosommal megoldottam. Ez az életet jelentette nekem...

Az MKJ használatát meg az ordacsehi baleset után szigorították meg, ma is többtucatnyian használnak jogosulatlanul kék lámpát...

Szóval - na de ezt tudjuk jól - minden szabály annyit ér, amennyit az emberek felfognak a szükségességéből...

És ebben nem igazán állunk jól...
Előzmény: Tibola (815)
Tibola Creative Commons License 2009.07.18 0 0 815
Vitatkoznék. Emlékeim szerint ezt a szabályt a Siófok Szabadi-Sóstói baleset után vezették be. Amikor is a német turistabusz elément a kanizsai gyorsnak. Nos, ott akkor a lámpa piros volt. A busz max 20-al kanyarodott a sinekre, mert hogy az út párhuzamos a sinekkel és egy 90 fokos kanyarból kell ráhajtani. Vagyis nem a sebesség, hanem maximálisan a figyelmetlenség volt az oka. A bamba 30-al is belemegy a pirosba, a hülye meg szándékosan is. Én meg 60-nal is figyelek. Ha nem látom be, lassítok. De ha már annyira erősködünk, legyen az átjáró egyenértékű egy stop táblával. Megállsz és kész. Tudom, ez bizonyos helyeken extra dugót okozna. Viszont nincsen tolerancia. Megállt vagy sem? tekintsük úgy, hogy a vasút egy védett út, amit keresztezni csak megállással lehet. És akkor nem kell 150 métert 30-al cammogni.
Előzmény: Macika (814)
Macika Creative Commons License 2009.07.18 0 0 814
Apropó, vasúti átjáró. Mi a véleményed? Szerintem az egyik legnagyobb baklövése a magyar kresz alkotóknak. Aki nem áll meg a pirosnál meg kikerüli a félsorompót, az ezután is megteszi. Nem kell ahhoz korlátozás.

Ahogy egyik tanárom mondotta volt, mindenkinek állampolgári joga hülyének lenni.

De ha tovább látunk az orrunknál (mert tovább nézünk, gondolkodva), akkor rájövünk, hogy valóban nem érdekel senkit, ha az az idióta megdöglik keserves kínok között, aki nem képes felfogni, hogy a vonat a nagyobb és az erősebb.

Amiért MÉGIS szükség van arra, hogy ezt büntessék és szankcionálják, az az, hogy MÁSOKNAK IS IGEN KOMOLY KÁROKAT OKOZNAK ezzel!!!
Teljesen vétlen embereknek, akik pl. a vonaton utaznak, akik esetleg vétlenként kerülnek bele az ütközésbe, akiket vétlenként sebesít meg súlyosan az autóról lerepülő roncsdarab, stb-stb., hogy soroljam az elmúlt évek tapasztalatait.

Azt mondom, hogy aki meg akar halni és ehhez közlekedési balesetet akar, tegye meg.
Nyomja neki, ahogy a csövön kifér, aztán irány a fa. Sajnálom a fát, de attól nem lesz másnak baja, kára, sérülése.

És hogy hogyan, miért született ez a vasúti átjárós furcsaság?
Mert akik túlélték a nagy kék vasalóval való találkozást, azok azt mondták, hogy nem látták, nem észlelték a vonatot, azt hitték, átérnek még, stb-stb.

Elhitték nekik, ezért arra köteleznek MINDENKIT (azokat is, akik MAGUKTÓL sem mennének át gyorsabban az átjárón), hogy lassítva haladjanak át a kiemelten veszélyes részen.

HÁTHA így nem lesz annyi vétlen áldozat...
Előzmény: Tibola (812)
Tibola Creative Commons License 2009.07.18 0 0 813
Valóban két kategória létezik. Az egyik a tökéletes, ez a drágább. A másik, aminek korlátai vannak. Ez olcsóbb, bár néha ez lesz a drágább. És mint írtam, az okosabbja nem kekeckedik veletek. Ők az előre nem látható támadások miatt vették.
Előzmény: Macika (811)
Tibola Creative Commons License 2009.07.18 0 0 812
Na ez jó hír. Köszi. Valóban az a helyzet, hogy az inteligensebbje úgy használja hogy lassít és kikapcsol. Valamint alapból nem egy eszement gyorshajtó, csak munkás ember aki nem akar belefutni egy elnézett korlátozásba, vasúti átjáróba, stb. Persze itt is vannak barmok, akik direkt nem kapcsolják ki. De azok meg is érdemlik ha esetleg packáznak velük.

Apropó, vasúti átjáró. Mi a véleményed? Szerintem az egyik legnagyobb baklövése a magyar kresz alkotóknak. Aki nem áll meg a pirosnál meg kikerüli a félsorompót, az ezután is megteszi. Nem kell ahhoz korlátozás. E
Előzmény: Macika (811)
Macika Creative Commons License 2009.07.18 0 0 811
Nincs ráírva egy járműre, hogy mi okból van rá blokkoló szerelve.
Vannak olyanok, amiket lehetetlen bemérni akár, 20 méterről is (gondolom, ez a >negyedmilliós jammer-kategória).
Vannak olyanok, amiknek a 'páncélja' csak 50-60 méterig hatásos, utána átlő rajta a lézer.
Amennyiben van lehetőség utánafordulva rámérni (mert folyamatosan a büntetendő sebesség felett halad szemmel láthatóan), akkor megtesszük elhaladó-méréssel.
Amennyiben nem mérhető, DE láthatóan 69 km/h alatt közlekedik, akkor hagyjuk.

El kell mondjam, hogy 1-1,5 óra mérés alatt max. 1-2 olyan járművel találkozunk, akinek jammer-e van, ám általában általában azok sem hajtanak gyorsan (ami a büntetendő sebességet illeti).
Előzmény: Tibola (810)
Tibola Creative Commons License 2009.07.17 0 0 810
Folyt, mert szarakodott a net.

Szóval ilyenkor mi a reakció? Ne a pofátlanokra gondolj, hanem azokra akik kútúráltan használják. Van rá valamilyen utasítás, vagy a kezelő vérmésléktetére van bízva a reakció?
Előzmény: Tibola (809)
Tibola Creative Commons License 2009.07.17 0 0 809
Szia!

Egészen értelmes és normális fazonnak tűnsz, annak ellenére hogy hol dolgozol. És ezt most minden irónia és cinikus felhang nélkül írom. A szomszédom is rendőr, körzeti meghízott. De távolságtaró és kettőt nem tud önállóan előre gondolkodni. Sakkbajnok sosem lesz belőle, mert a logika az ismeretlen fogalom számára. Amit mondanak neki azt megteszi, de gondolkodni azt nem tud. Persze ez nem a szakmájából fakad, inkább a jelleméből. Majd mesélek eccer róla.
Szóval, kérdeznék. Ha egy kicsit is utánam néztél, tudhatod, ha nem leírom. Az autós társadalom egyik kegyvesztett részébe tartozom. Pick-Up a mindennapi eszközöm. Munkaeszköz, baromi sokat megyek. Jóval az átlag felett. Természetesen engem is irritál hogy egy átlag feletti jó minőségű autóval a hülye magyar szabályok miatt úgy kellene közlekednem mint ha IFA lenne a segem alatt. Ez késztetett arra hogy védekezzek. Vagyis van blokkoló a kocsin. Nem azért mert őrűlt módjára száguldozok, hanem azért, mert a mindennapi munkámat gond nélkül szeretném végezni, nem az út szélét vizslatva állandóan. Gondolj csak bele. Nagykanizsa és Budapest oda-vissza 80-al, meg dolgozzak is. Mikor érnék haza a családhoz? És a kocsi bőven hozza az átlag személyautók tulajdonságait, sőt, felette is teljesít.
De a lényeg, a kérdésem. Mit teszel/tesztek akkor amikor egy olyan kocsival találkoztok amin van blokkoló? És most nem a gagyikra gondolok, hanem arra az esetre amikor tényleg nem tudjátok megmérni, csak amikor már a megengedettel megy és kikapcsolta, vagyis mérhető, de a határon belül van? El
Előzmény: Macika (808)
Macika Creative Commons License 2009.07.17 0 0 808
Egy esetleges biciklis gázolás megelőzése, vagy a szabály szigorú alkalmazása?

Eleve nem lehet kérdés, ugyanis nincs olyan szabály, ami előírná, hogy csak olyan helyen lehet sebességet mérni, ahol jó előre értesítik az utazóközönséget erről...

De az előzőben már válaszoltam erre...
Előzmény: Tibola (805)
Macika Creative Commons License 2009.07.17 0 0 807
A KRESZ (1/1975. II/5.) KPM-BM együttes rendelet nem ismer "Radar Kontroll" elnevezésű tájékoztató táblát.
Ebből következik, hogy erre épülő jogszabály sem létezhet, ami előírná/megtiltaná ennek alkalmazását.

Természetesen kiírható az is az út szélére, hogy "Dinnyét vegyenek!". :)

Kutatások mutatják, hogy egy kitámasztott farostlemez ál-rendőr is micsoda pozitív hatással van a forgalom sebességére.
Portugáliában életnagyságú, pozdorjalemezre kasírozott rendőrautó-fényképpel próbálkoznak.
Ami szintén jó annak, aki akkor jár először arra.

Ám aki már másodszor, az már tudja, hogy mi a dörgés.
Itthon előbb végezné kilósáron leadva a MÉH-ben a cucc, minthogy egyetlen életet is megmentene. Sajnos...

De kérdezted, mi a véleményem.
9 éve azon fáradozok, hogy minél több ember mondhasson igazat, amikor azt mondja a szeretteinek, hogy este jön haza.
Úgy érzem, ennek elősegítése érdekében BÁRMILYEN eszköz megengedhető!!!
Előzmény: Tibola (804)
Macika Creative Commons License 2009.07.17 0 0 806
Igen, vidéken én is láttam, Szolnokon (mint már vagy 3x leírtam) a várost elkerülő gyűrűn.

Az előbbi hsz-emet félbehagyva küldtem el.
Szóval a de utá naz akart jönni, hogy "...de 6ezer alatti bírságot nem szoktak kiadni, ugyanis az be nem fizetés esetén nem hajtható be."
Előzmény: Tibola (803)
Tibola Creative Commons License 2009.07.16 0 0 805
Folyt:
Mi a fontosabb? Egy esetleges biciklis gázolás megelőzése, vagy a szabály szigorú alkalmazása? Mert csak havonta egyszer-kétszer mérnek, ezért nem lehet kitenni egy táblát. Vannak öreg nyugdíjasok alkik biciklivel mennek és alig látnak-hallanak.
Előzmény: Tibola (804)
Tibola Creative Commons License 2009.07.16 0 0 804
Igyekszem majd képet készíteni.

Amúgy mi egyszer szorgalmaztuk itt kicsiny falunkban hogy tegyenek ki egy "Radar Kontroll" táblát. Mert hogy mindenki száguld. Lévén főútvonal, egyenes szakasz. (74-es) Azt a választ adta a rkp, hogy nem lehet, mert nem olyan gyakori a mérés hogy ez indokolt legyen. No, mit gondolsz? Mi a fontosabb?
Előzmény: Macika (802)
Tibola Creative Commons License 2009.07.16 0 0 803
Az elmúlt hetekben láttam rá példát Egerben, valamint Körmenden a 8-ason és Szentgotthárd elött egy faluban szintén a 8-ason. De bizonyára ezt a terepviszonyok is meghatározzák. Mert mondjuk az Üllői úton nem sok lehetőség van megállítani a renitenst. Vidéken ezt könnyebb megtenni.
Előzmény: Macika (801)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!