Abban szertnem kérni a segítségeteket hogy Citroen c6 ba keresek convertert. hasznalhatot vagy amit fell kell újítani . 2006 kiadás es 2,7 HDI 6 sebeseges
Udvozlok mindenkit! Muszaki problemam adodott. Siemens rhy kodos 2.0 hdi 2003 evj. Tunet az hogy hidegen elindulas utan parszaz meter felvillan a chek lampa es megtorpan a motor ill. nehezen porog.2000 ig csak majd parszazmeter megint monden ok.ez a tunet ismetlodik parszor aztan vege. Kozben hollok mintha valami bugo hang jonne a motorterbol.elalszik a lampa es minden rendben.nekem van sejtesem a problemaval kapcsolatbn. Megerositesre varok.elore is koszonom a valaszokat. Amint megoldom a problemat megirom a tortenetet mi okozta es hogy lett orvosolva a problema. A masik amit kicsit furcsalok hogy hidegen a kelletenel jobban fustol a kipuff.volt mar ezelott is hdi s 206osom az nem csinalta hidegen pedig 8szazezret mentem vele.lehet a ket tunet kapcsolodik egymashoz.szivesen felveszem a kapcsolatot igazi hozzaertove messengeren is.szasztok.
A Hdi egy nagyon jó motor. Kevesebbet fogyasztó motort nem találsz azonos teljesítményben. A fogyi 5 és 9 liter között tud változni. Alapvetően a cipelendő súlytól és a jobb lábadtól függően. De ez mindennel így van.
Az 1.9 td egy sokkal-sokkal egyszerűbb motor. De sokféle is, sokáig gyártották.
A Hdi már korszerűbb sokkal minden előnyével és hátrányával. Meg abban vannak jobb környezetvédelmi besorolásúak is, ha valaki nagyobb városokban is gyakran jár. Viszont jóval drágább minden alkatrésze. Lehet kettőstömegű is benne. Drágább befecskendező rendszer, drágább olaj. De csendesebb, rugalmasabb, erősebb. Picivel kevesebbet is kajál azonos körülményeknél.
Minden azon múlik, melyikből tudsz teljesen megbízható forrásút találni. Az előző gazdái hogyan bántak vele.
Jó olajat tettek bele? Lecserélték valóban időben? Vagy csak nyomták neki eszetlenül?
Munkás autónak szeretnék venni egy Citroen Evasion-t. Két motor között vacillálok, 1.9TD (90Le) és 2.0HDi (109Le). Ez az 1.9-es a VW féle örök életű motor? Mert ha az, akkor az elég jó választásnak tűnik! Ami miatt mégis a 2.0-ás lenne talán a jobb, ha 5 személy, plusz még utánfutó is rajta lesz, akkor inkább már a combosabb verzió lenne szerintem az ideális.
Ötletek, tanácsok, melyiket érdemesebb?
Tisztában vagyok vele, hogy nem új autó, mindben van már minimum 3-4-500.000Km, de ezek a motorok, ha normálisan van benne olaj cserélve, akkor talán még egyszer ennyit elmennek.
A 2.0HDi-vel nincs egyébként semmi tapasztalatom. Milyenek ezek a motorok? Mire kell figyelni, melyiket kell elkerülni, mi az, amit ha látok vagy hallok a motortérből, akkor felejtsem el a vásárlást? Mennyire megbízható ha rendben van tartva, és mennyit fogyaszt átlagosan?
Spritmonitor 5-6L-t ír, de ezt fenntartásokkal kezelem.
Szia igen fel lehet tenni, az adagoló tartókonzolján van 3 üres menet, azokba kell a 3 adagoló tartó tőcsavart betekerni és mehet is fel a másik adagoló, természetesen a hozzá tartozó nyomócsövekkel és porlasztókkal. Az 1,9 es hez való B. adagolóba belemegy a 2,1 eshez való adagolónak a belseje onnantól ugyan gázadáskor nyomja a koromfelhőt de nagyon megy.
Autóvásárlás elött állok és a két szimpatikus jelölt a PUG 2008 és a Citroen C3 Aircross lenne. Mindkettő Puretech 110 EAt6-al.
Csakhogy mig a Peugeot enged bele 95-öst tankolni addig más márka alatt futó , ugyanezzel(?) a motorral szerelt autókba nem engednek csak 98-ast... (HNZ motorkóddal szereltek és csak nálunk, Romániában, Csehországban Szlovákiában stb) Lásdt itt: első oldal táblázat alatt :
Szükségem lenne egy 2008-as Puretech 110-es motorkódra hogy utánanézzek ennek az anomáliának. Előre is köszönöm a választ, vagy egy linknek is örülnék, hogy mere tapogatózzak ebben az ügyben..
Vákuum keletkezik az üzemanyag tankban, és rendesen ropog/kattog tőle az egész kocsi, ahogy fogy ki a benzin, a tanksapka kinyitásakor hosszú ideig szívja be a levegőt a tankba, rendesen sziszeg.....
Egyesek szerint pucoljam meg a tanksapka fedelet, mert lehet hogy szutykos, de találtam olyat hogy "üzemanyagtank levegőztető szelep"
A problémám az hogy a kiegyenlítő tartály fekete belülről,mint ha olajos lenne. Az érdekes az hogy a folyadékok nem fogynak, a kocsi jól indul hidegen- melegen, erős és nem is füstöl. Ha a kiegyenlítő tartály sapkáját leveszem, nagy gázon se látok buborékokat.
2.2-es hdi , fapos motor mindenelőjel nélkül felforralta a vizet.A hűtője jés az utastér hideg maradt. A víz nem olajos, nem füst szagú, az olaj nem vizes, a kipufogoból nem jön gőz. Könnyen indúl jól megy, míg le nem kell vele állni. A termosztátot kiszedtem, felraktam a gázra megfőzni, szépen nyitott. Mi a frász lehet vele?
Ūdv mindenkinek! Új tag vagyok! Lemerült az aksi a generátortól c4 grand picasson,szervíz állapottba került!Nem tudjuk kiütni a hibàkat mert nics kommunikáció az abs rendszerrel!Valaki már járt hasonlóan?