Nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.Ezeknél a motoroknál elsőként a hidrotőke szokott beállni.Vagy hidraulikus szelepemelőnek is hívhatjuk..Kevés használéat mellett leragad a régi olaj vagy sok az olajkoksz,ezért beáll,és a szelep nyitva marad.Én jártam így régebben.Mikor megvettem a kocsit utána nem sokkal jött ki a hiba.Nem tudom milyen olajjal használták elötte,de sajnos nálam jött ki a hiba.Kiszedtem ,kicseréltem az összeset és gond nélkül ment tovább.Első körben ezt nézetném meg,mielőtt teljesen szétszednék a motort.Ha indításkor és utána is erős kattogó hangja van ,akkor leginkább erre lehet gyanakodni.
Édesapámnak igazi bácsiautója van (a szerelő szerint is..) (1,3 kombi, 102ekm, csak garázsban állt. 32 éves (mármint a kocsi))
Elkezdett rángatni, gyertyát, gyertyakábeleket, AC pumpát cseréltek rajta. Majd megnézték a kompressziókat, az egyik henger végnyomása 5 bar körül van.
Mi a tapasztalat: szelep szokott elfáradni, vagy gyűrűtörés lehet? Minden tapasztalat érdekel. Avagy bármi lehet?
Ugy fogalmaznek, volt egy ures ablak, amikor eppen nem volt mit csinalnija. Ket hete ugy es ott all, ahogy a kapen lathato. Tele a hocipom ezekkel. Pedig nem sok van hatra. November 10-ig ervenyes a forgalmim... ott van majus eleje ota.
Csak ebben a nyomorult eletben tobbet ne szoruljak karosszeria lakatosra.
Ezt csak viccből írtam.Magam is dolgozom a szakmában,de nem így.Viszont ismerem a karosszériások világát,nem kell bemutatni.Van jóra és rosszra is példa.Tisztelet a kivételeknek.Sajnos anyagias lett nagyon az élet és azt veszik előre amin nagyot lehet szakítani,minél kevesebb melóval.De ez nem csak itt érvényes hanem sok más területen is.
Lényeg hogy valami ok folytán rávette magát hogy kijavítsa a kocsit.
Te valami sajtbúra alatt élhetsz :-) A lakatos arról híres, hogy fórum olvasással keresi a mindennapi kenyerét nem pedig a lemezek zörgetésével. Dehogy is ! Amikor elütött a szarvas, 1 hónap múlva lett kész a kocsim, úgy, hogy azonnal neki álltam. Ha a lakatosra várnék, 2031 karácsonyára sem lenne kész...
Találtam vagy több száz rajzot, alkatrészt, stb a Weber 34 TLA 50 porlasztóról, porlasztóhoz, de az üzemanyagszint beállítására sehol nem találtam meg a választ. HELP PLEASE! 😎👍
Harom vetkes van, harom kulonbozo biztosito. A sajat biztositom javasolta, mind a haromnal jelentsem be a karigenyemet. Egy nap szabit ki kell vennem... netto szivas.
Az ilyet el kell küldeni a k. anyjába és kell keresni valami normális embert. Már tényleg az ilyen utolsó senkiházi mekk"mesterek", akik még 80% eséllyel szarul is fogják megcsinálni, is azt várják hogy udvaroljanak nekik hónapokig... Az adott szó meg a becsület már semmit nem számít.
Az elég szép hogy ennyit kell várni a lakatosra.Tipikus,azt veszi előre ami drágább és nagyobbat lehet szakítani rajta.Sajnos ez elég sok esetben igaz.Lehet érdemesebb lenne egy másik helyet keresni,ahol jobban preferálják ezeket a típusokat.
Meg aprilis 30-an belem jottek hatulrol tomegkarambolban. Most jott meg a rendorseg hatarozata. Ahogy vartam, vetlen vagyok, de meg a mogottem jovo is az lett. A tobbieknek 50...70 ezer penz helyszini birsag es 5 pont levonas per kapita..
Mar csa az a problemam, hogy a Warti azota is varja, hogy a lakatos vegre foglalkozzon vele. :-(
Az az erzesem, megnezi a mester a forgalmi lejaratat, es berakja az idorendi sorba. Ilyen alapon ha peches az ember, meg akar masfel evet is varhat, hogy kilakaroljak a vasat.
Neha szolok neki, hogy letezem, es hogy heteken belul lejar a forgalmi. Amugy a potkulccsal latogatom a kocsit, taposgatom a feket, inditozom es jaratom egy kicsit, takaritom kivulrol, kiszedem a falaveleket a resekbol, eso utan cserelem az itatos ujsagokat elol a padlolemez erdekeben :-) Legkozelebb megmerem az akksit. Azert eleg kilatastalan helyzet ez igy. :-(