Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2023.09.02 0 0 32789

Persze hogy van. Ezer éve kotelezo

Előzmény: nagylaci80 (32788)
nagylaci80 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 32788

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani nekem, hogy 2005-ös Corolla (4ZZ-FE 1.4 benzinmotorral), illetve 2018-as Auris (1ZR-FAE 1.6 benzimotorral) autókban van-e EGR-szelep?

Bobbin Creative Commons License 2023.08.31 0 0 32787

Onnan jövet kezdett világítani...

 

Köszönöm a segítséget! Megyek vissza.

Előzmény: JAMIE222 (32786)
JAMIE222 Creative Commons License 2023.08.30 0 0 32786

Check Engine, sárgatengeralattjáró, húzzálgyorsanszervizbe, ki hogy hívja. A menetrend hibakódkiolvasása, értelmezése, megfelelő javítómetódus végrehajtása.

Előzmény: Bobbin (32785)
Bobbin Creative Commons License 2023.08.30 0 0 32785

Üdv az Uraknak!

 

Segítséget kérnék, mit jelent a képen látható sárga szimbólum? A műszerfal bal alsó sarkában látható. (Toyota Avensis)

Aki tudja, legyen szíves megmondani.

Köszönöm előre is!

zotya_526 Creative Commons License 2023.08.18 0 0 32784

Sziasztok kedves márkatársak! Érdeklődök! 1ZZ-FE Celica motoron milyen átépítést kell csinálni, ha azt Avensisbe akarom beépíteni? A felfogatással nincs gondom, hanem a hengerfejjel. A Celicában ugyanez a motor 143 LE-t teljesít 6400 fordulaton, míg az Avensisben "csak" 129 LE-t 6000 fordulaton. Úgy tudom hogy a vezérmű tengely mind a kettő kialakítása, a bütyökprofil, és a nyitási, valamint a  zárási idők mások a két motorban. Van ezzel valakinek tapasztalata? Válaszaitokat előre is köszönöm!

candle Creative Commons License 2023.08.16 0 0 32783

turbós motor?

Előzmény: Bobbin (32772)
Frinyi Creative Commons License 2023.08.12 0 0 32782

Őszintén,nem tudom.Sosem tettem ilyenbe utángyártottat,így nincs vele tapasztalatom.Elvileg a Febi-nek jónak kell lennie,de ne a legaljából válogass,ha másikat választasz. :)

Előzmény: harizoli59 (32781)
harizoli59 Creative Commons License 2023.08.12 0 0 32781

Köszönöm válaszod. Láncfeszítő patronból jelenleg Febi tipús van bent. Csere esetén milyen tipúst választanál.

Előzmény: Frinyi (32780)
Frinyi Creative Commons License 2023.08.11 0 0 32780

Szia.

 

Igen,lehet cserélni, a vezérműfedél hátuljába van becsavarozva 2 kis anyával,tőcsavarokon.

Fontos,hogy ami be lesz szerelve,a gumigyűrűje új legyen,mert ott szokta engedni az olajat,és ,,összeakasztott" állapotban legyen becsavarozva a helyére,majd ha megvan,a motor kézi forgatásával (a járásával megegyező irányban) hallani lehet,hogy kienged a feszítő,utána már indítható.
10 perc alatt ki lehet cserélni,nyilván aki már látott ilyet.

Üdv. 

Előzmény: harizoli59 (32779)
harizoli59 Creative Commons License 2023.08.11 0 0 32779

Frinyitől szeretném kérdezni. 2002-s évjáratú Toyota Corolla benzines 97 LE autom van, láncfeszítő patront szeretnénk cserélni, mert indításkor visszaenged. Lehet- e motor megbontás nélkül cserélni?

JAMIE222 Creative Commons License 2023.08.02 0 0 32778

Kormánymű-felújítás 150-180 ezer ft magassága összeg normál hidraulikus-szervós verdáknál. Én most kaptam egy 115eft+áfás árajánlatot, a cégnek raktáron van felújított az enyémből. Futár hozza az újat, a régit le kell adni neki. Mire jön a futár, addigra ki kell szereltetni a régit és becsomagolni. Ilyenkor kell kormányösszekötőket, gumiharangot is cserélni, van cég, ahol ez a csomag része. Végül futómű-állítás.

Előzmény: Joker___ (32777)
Joker___ Creative Commons License 2023.08.01 0 0 32777

2006-os RAV4 2,2-es elől valami kopog, de lehet ha hátul is. Az ilyen olyan stabilizátorokat jól megfeszegettük, 2-2-t ki is cseréltünk elöl-hátul, mást nem kaptunk. A kormányoszlopnál viszont van egy lötyögés szar úton, a kárpit alá benézve látszik is ahol átmegy a padlólemezen. A kormánymű a hunyó, legalábbis az egyik szinte biztosan. Ezeket szokták felújítani vagy kukázni kell vagy mi a megoldás? Elég nagy melónak tűnik kiszedni s visszarakni vagy az újat vagy a felújítottat.

stefano33 Creative Commons License 2023.08.01 0 0 32776

Sziasztok!

Az egerszegi szervizről van valakinek infója? Rendben vannak? Eddig a kanizsaiba hordtam, de Egerszeg közelebb lenne.

Előre is köszi.

Kisfiatal Creative Commons License 2023.07.27 0 0 32775

Frinyi, írtam mail-t :)

inrock Creative Commons License 2023.07.26 0 0 32774

Köszi, megnézem, megtapizom.

Előzmény: t.lantos (32771)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.26 0 0 32773

Ja, még annyit, hogy korábban is tapasztaltam ezt a jelenséget, de csak szórványosan, ritkán. Most viszont állandósult a helyzet. Valami fokozatosan megy benne tönkre... :)

Előzmény: Bobbin (32772)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.26 0 0 32772

Helló

 

Avensisemnél azt tapasztalom újabban, hogy 2800-as fordulatnál leszabályozza a fordulatot, azaz hiába nyomom a gázt, nem megy jobban. 

Aztán egyszer csak meglódul... Olyan, mintha akadna a szabályozás. 

 

Mi a véleményetek róla? Köszönöm előre is a tanácsot!

t.lantos Creative Commons License 2023.07.26 0 0 32771

Ha nem beázás, akkor klíma.

88539J HOSE, DRAIN COOLER

88539-02260

87-14 HEATING & AIR CONDITIONING - COOLER UNIT diagram, 2018 TOYOTA AURIS (HYBRID) (toyodiy.com)

Nezd meg, hogy ebbe a csobe botlottal e bele. ha igen, helyre kell rakni. Ha nem, akkor viszont meg kell keresni a forrast. Bar amennyire emlekszem, eleg zart az a kornyek, csak a kabelkoteg atvezetese van, de az nagyon zart.

Előzmény: inrock (32770)
inrock Creative Commons License 2023.07.26 0 0 32770

Sziasztok! 2018-as Auris, kint állt a placcon tegnap az esőben, és ma reggel látom, hogy JE lábtérben kicsi víz megállt a gumiszőnyegen. Elindulok, erre elkezd valami csöpögni a kesztyűtartó alól. Megnézem a kesztyűtartó alján a valami elég lazán van felfogatva, abból csöpögött ki, de nem sok, menet közben, ahogy a lábtérbe irányítottam a levegőt, meg is száradt. Ezmiez?

Joker___ Creative Commons License 2023.07.23 0 0 32769

Ha tényleg ez az oka, akkor nekem minden 100 km-en 1.5 literrel égeti ki, ami szerintem irreálisan magas, figyelembe véve, hogy teljesen rendben volt az emissziós szintje a legutóbbi műszakin.

 

Más: gombnyomásra elektromosan be-ki tudja hajtani a tükröket, ami jó, de lehetne jobb is. Lehet valahogy egyszerűen programozni, hogy a kocsi bezárásakor hajtsa vissza a tükröt és hajtsa ki, amikor megint kizárom?

Előzmény: JAMIE222 (32759)
exhighand Creative Commons License 2023.07.21 0 0 32768

A részecskeszűrő be és kimenetén is van szonda. A nyomáskülönbség alapján vezérli a kiégetést eredményező befecskendezőt. szvsz.

Nálam remekül mutatja a működését a pillanatnyi fogyasztásmérő.

Előzmény: kisfo (32764)
Frinyi Creative Commons License 2023.07.21 0 0 32767

A kettő közül nem tudom melyik,akarták,vagy nem tudták,fogalmam sincsen,mindenesetre anno a gyári továbbképzésen ezt mondták,hogy a fogyasztásra ez a válasz,ha az ügyfél kérdezi. :)

Előzmény: kisfo (32766)
kisfo Creative Commons License 2023.07.21 0 0 32766

köszönöm (akkor csak a megfogalmazas a bibi:  nem akarták vs. nem tudták belevenni)

Előzmény: Frinyi (32765)
Frinyi Creative Commons License 2023.07.20 0 0 32765

Nyilván nézi azt is az ECU,de a fogyasztásmérésbe nem kalkulálja bele.Amúgy az csak ON/OFF kapcsolással működik,és fix nyomáson,ellentétben a porlasztókkal.
Hogy miért nem tudták ezt belekalkulálni,azt a gyártótól kellene megkérdezni.

Előzmény: kisfo (32764)
kisfo Creative Commons License 2023.07.20 0 0 32764

köszi

 

az o.k., hogy külön befi, nem a hengerbe, másik elem, de annak nem lenne ismert a jelleggörbeje az ECU számára ?  akkor mi alapjan vezérli ki / szabályozza az idötartamot es az avval ~ arányos mennyiseget (mert a höfejlödeshez az egy eleg jo es kontrollalhato dolog [csak lenne ??]) ?   csak "úgy", aztan meg delta_T alapján ??

 

 

Előzmény: Frinyi (32763)
Frinyi Creative Commons License 2023.07.19 0 0 32763

Mivel ezek nem utóbefecskendezéssel végzik el a kipufogógáz hőmérsékletének emelését,hanem egy külön kipufogóinjektorral,így a normál befecskendezőfúvókákkal csak a motor működéséhez megfelelő fúvókanyitást figyelik/vezérlik-legyen az akár többszörös pilot befecskendezés-ezért nem tudja figyelembevenni a fogyasztás kiszámolásához a DPF utánégetéshez elhasznált többlet üzemanyagot.Amit lát,és kalkulálhat,az a tankban lévő visszamaradt üzemanyagmennyiség.De az sosem lesz decire pontos.

Ha az ECU-ban nem lenne beleírva a bizonyos üzemállapotokhoz,és terheléshez megfelelő befecskendezési mennyiség,akkor nyilván nem is működne a motor,de én nem igen ezt mondtam. :)

 

Előzmény: kisfo (32760)
Frinyi Creative Commons License 2023.07.19 0 0 32762

Ez függ attól,mikori évjárat is,és esetleg külföldről behozott.Nálunk nem voltak DPF-el ellátva még,de ami külföldről érkezett,azokban benne volt,gondolom ott más volt a környezetvédelmi előírás,vagy nem tudom.Amit németből hozogattak,azokban benne volt,a magyarban pedig nem,ez a lényeg.

Egy chip tuningos ki tudja írni,de akkor viszont a szűrőt is ki kell ütni belőle.Ezt csak a legvégső esetben csinálnám,amíg nincs hiba vele,nem piszkálnám.Hivatalosan nem is volna szabad kiiktatni,de mindent lehet már.Hamarosan műszakin is nézik elvileg,hogy benne van e,ki van e írva,stb.Eddig is nézték,de most diaggal is fogják,úgy tudom.

Előzmény: Joker___ (32758)
Frinyi Creative Commons License 2023.07.19 0 0 32761

Ezt egy akkuteszter kimutatja,ha nem az igazi már.

Előzmény: zsoooc2 (32757)
kisfo Creative Commons License 2023.07.19 0 0 32760

"Abban van részecskeszűrő,a regenerálásához többlet gázolaj szükséges,amit a fed.comp. nem tud beleszámolni"

 

-> szerinted tenyleg nem tud ?  (pl. mert az erre hasznalt injektor "fingerprint"-je, "injector map"-je nincs benne az ECU-ban ? ...kicsit gyanus pl. ekkor csak a delta_T alapjan adná a tüzelöanyagot, de "fogalma sem lenne mennyit")

 

-> vagy tudhatná, de nincs beleszámítva ?  

 

-> esetleg benne is van ;-)

Előzmény: Frinyi (32746)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!