Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TudatLan Creative Commons License 2023.11.13 0 0 119550

Úgy tűnik,hárman vagyunk az egész Bravo fórumra.....

Nem igazán pörög a kvízjáték :-(

Megfejtés következik:

https://ibb.co/X5rb7fY

 

:-)

Előzmény: TudatLan (119549)
TudatLan Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119549

ez már igen közel jár......   ha downer úr (kamu)válaszát hidegnek minősítem, akkor ez már igencsak meleXik....

 

(c)piece

Előzmény: Adm (119547)
TudatLan Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119548

(ál)amatőr :P

Előzmény: downer (119545)
Adm Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119547

Vagy mégis Stilo, vcsak a roló pücükéje?

Előzmény: Adm (119546)
Adm Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119546

Ez egy elektompos tetőablak, nem Stilo, az is biztos.

És az egyik pücüke el van törve.

Előzmény: TudatLan (119544)
downer Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119545

Ettől tött kérdejelet lehet rakni?
Fogalmam sincs, mi lehet ez. :D

Előzmény: TudatLan (119544)
TudatLan Creative Commons License 2023.11.12 0 0 119544

Ha már Stilo-ról és kettős hibáról van szó....

 

;-)

 

Jó reggelt kívánunk kedves hallgatóinknak.

Itt a Kossuth Rádió, Budapest.

A pontos idő: nyolc óra múlt nyolc perccel.

 

 

 

https://ibb.co/whCpJ1B
https://ibb.co/7bVGRD9

 

???

 

A helyes megfejtést beküldő kedves olvasóink között , értékes, tárgynyereményeket sorsolunk ki.

 

:-D

downer Creative Commons License 2023.11.09 0 0 119543

Megjött a Stilo dél körül. Hát ez kettőshiba, először a relé nem működött, de rövidre zárva az aljzatban a szivattyú elindult. Így fel lehetett tornázni a nyomást 50 bar-ra és ki lehetett venni üresbe, leengedni a trélerről aztán a motort beindítani. 
A relét megoldottam, ajtónyitásra is kapcsol egy időre, ahogy kell. De már nem megy a szivattyú rövidre zárva sem, kábelezést is átmértem. Majd ha lesz kedvem, kicserélem, hogy az úton is kipróbálhassam a motort. Bár ahhoz le kell szedni a robotot a váltóról kompletten és kint megcsinálni. 

downer Creative Commons License 2023.11.08 0 0 119542

Na is mondd...agyfaszt kapok tőle, valaki valamikor átfesti és ezzel értékcsökkentetté teszi. Számora legalábbis, mert el úgysem adom, Mareát fejleszteni vele tökéletes. Természetes színében mennyivel jobb lenne, még ha kicsit ráégett fékporos és rozsdás is.

Előzmény: bojo (119541)
bojo Creative Commons License 2023.11.08 0 0 119541

Meg a piros féknyereg. :)

Előzmény: downer (119540)
downer Creative Commons License 2023.11.08 0 0 119540

Milyen boldogan szurkolta le az ember azt a 45 ezer márkát 2002-ben, aztán mekkora királynak érezte magát ahogy a kormányon váltogatott fel-le. Húsz éve azért ez nem volt szokványos, mint ma.

Előzmény: bojo (119539)
bojo Creative Commons License 2023.11.08 0 0 119539

Jó a színe. :)

Előzmény: downer (119538)
downer Creative Commons License 2023.11.08 0 0 119538

Felvéve. Beszédes a háttérben a targonca, nem? 

downer Creative Commons License 2023.11.06 0 0 119537

Sok, mi? :)

Most, hogy a Braván körbeértem és visszaadtam, miért is ne jönne szembe egy szivattyúhibás Abarth, amit már megint targoncával kell felrakni a trélerre...na de a motorjáért megéri, 107 ekm. Nem kéne felújítani megint egyet. Ami nem rossz móka, csak így ráérne a dolog. Mert csak át kéne építeni a fekete szedánomat is. 

Előzmény: Adm (119536)
Adm Creative Commons License 2023.11.05 0 0 119536

Sok ez a jóból :)

 

Nem tudom, milyen extrák voltak még ezekben, az esőérzékelős ablaktörlőről, navis fejegységről tudok, de ezekre nem izgulok. 

Előzmény: downer (119535)
downer Creative Commons License 2023.11.05 0 0 119535

Rajtam nem múlik, hogy lesz-e. Jövő héten kiderül. Van xenon is meg tempomat is benne.

Előzmény: Adm (119534)
Adm Creative Commons License 2023.11.05 0 0 119534

Igy belegondolva a 146-os Alfámban is ugyanez a blokk volt, és annak 650k kilóméter után sem volt válla, a hónolás is tisztán látszódott.

 

Az én Stilom is elég jól felszerelt szerencsére (4 elektomos ablak, dupla csomagtartó ajtó, bőr, digit klíma), tényleg egyedül a xenon illetve jut még eszembe a termpomat hiányzik, csak az utóbbit folyton halogatom. Szóval ha lesz egy jól felszerelt Stilod, amit szét szeretnél szedni, szólj nyugodtan :) Bár most a héten éppen felmondtak a munkahelyemen, de nem hiszem, hogy különösebben gond lenne a jövőmmel.

Előzmény: downer (119533)
downer Creative Commons License 2023.11.04 0 0 119533

Huhh, hát én még ezekből nem találkoztam olyannal, aminek egyáltalán válla lett volna. Az roppant érdekes!

Amúgy azért kérdezem, mert mi van ha lesz még egy Stilo-m és hát elég fullos felszereltséggel... :D

Előzmény: Adm (119532)
Adm Creative Commons License 2023.11.04 0 0 119532

Első körben normálisan életben tartani, bátr eddig nem volt vele különösebb baj, azért ez sem feltétlen egyszerű.

Ha ötösöm lesz a lotton, akkor papirosan kap egy 5 hengeres motort :)

Reálisan, egy xenon lámpa jó lenne előlre, de eddig egyszer találtam, az is gatya állapotban volt. A motor megvan még, egyelőre ott tartok, hogy bepolcoztam a pince felét, illetve nagy rendrakás van, aztán szép lassan indulhat a menet. Mindenesetre a hengerfejet már levettem a vett motorról, és sajna elég nagy vála van, szóval abban a formában biztosan nem fogom beépíteni. Jó lenne tudni, hogy a jelenlegi motorom hengerei milyen állapotban vannak, hogy merre induljak el, az is lehet, hogy a hengerfal tökéletes, tényleg csak a gyűrük tapadtak le.

Előzmény: downer (119531)
downer Creative Commons License 2023.11.02 0 0 119531

Neked egyébként a Stilo esetében van valami fejlesztési terved? Felszereltség szempontjából.
És mi a helyzet a motorral, amit vettél?

Előzmény: Adm (119530)
Adm Creative Commons License 2023.10.29 0 0 119530

Ha kipufogót szerelek, akkor eleve azzal kezdem, hogy előre beszerzem majd cserélem az összes csavart, réz anya és társai.

 

 

Előzmény: downer (119529)
downer Creative Commons License 2023.10.28 0 0 119529

Én ha fél óráig tart, akkor is keresek 2-3-4 db teljesen egyforma csavart vagy anyát, mert még annyi sem fér bele, hogy különbözők legyenek, nemhogy 8-as helyett 6-os...otromba alátéttel, hát ez egy tipikus paraszt megoldás!

Pont most jövök be, megcsináltam az utolsó simításokat, szilikonnal visszaragasztott hűtőmaszk ugyanez...törött műanyagok, gázbowden, raktam a szivargyújtó helyére USB töltőt. Még holnap megint állítanom kell a futóművön, mert az első lengéscsillapító cserék totál elállították. De amúgy bármilyen futómű elemet cserél az ember, akkor is ez van, sőt ha csak szét van bontva más miatt és vissza minden ugyanaz, még akkor is elállítódik.

Előzmény: Adm (119528)
Adm Creative Commons License 2023.10.28 0 0 119528

Az a baj, hogy számomra sokkal bonyolultabb kint nézni, vásárolni, hazahozni, papírmunkázni egy autót. Persze ha már végigcsináltam volna párszor, biztosan egyszerübb lenne, de azért most már nem kezdek bele. Pedig valószínűleg igazad van, a tegnapi kipufogó középső dob cserém is példa erre. Elöl a leömlő és a flexi cső között nem volt tönités, csak valami tömitő paszta, a 8-as csavarok helyett M6-osok, fakötésű alátéttel.

Előzmény: downer (119518)
downer Creative Commons License 2023.10.26 0 0 119527

Sajnálom... :(

Előzmény: TudatLan (119526)
TudatLan Creative Commons License 2023.10.26 0 0 119526

OFF

 

szia

kappás topikban válaszoltam (kvázi ámokfutottam)

 

    ...   eü okok , van gond , nem dicsekszem  ...

 

ON

 

 

 

Előzmény: downer (119523)
downer Creative Commons License 2023.10.25 0 0 119525

Az anyját, ott se sok minden maradt...

Ez a két ponton felfüggesztett motor-váltó egység előnye, hogy ki lehet alóla szedni a bölcsőt lazán.

Előzmény: bojo (119520)
downer Creative Commons License 2023.10.25 0 0 119524

Hányszor kell villogtatni az istenbarmának ahhoz, hogy ez a közdarab így elkopjon?

 

downer Creative Commons License 2023.10.24 0 0 119523

Hát már gondoltam is rád, hogy hová lettél! Hová?

 

Az utóbbi 1 évben csináltam 4 kuplungcserét, szerinted vágyom rá? :)

Igazából arra vágyom, hogy már legyen vége a terheknek a vállamon, csak akkor meg miért vállalok újakat? Jó kérdés...

A váltóm se készül semennyire, pedig már néztem, hogy lassan 3 év eltelt, hogy kipattant a terv az agyamból. És már tényleg mnden megvan hozzá, az utolsó csavarig.

Előzmény: TudatLan (119521)
TudatLan Creative Commons License 2023.10.24 0 0 119522

Szia Robin,

 

a Giuliát nyugodtan próbáld ki, ha teheted. Azt javasolnám, hogy a Quadrifoglio-t, inkább valami , trackday / drivers weekend szerű hétvégén tedd, pár óra , esetleg egy-két nap, egy szép nyári napos időben bőven elég.  Magánszemélyként, nem biztos, hogy akarsz ilyet birtokolni, még uniós polgárként sem.....

Bármely másik verzió (mind1 hogy benzin vagy gázolaj hajtja) , bőven jó a mindennapokra.

Ha neked fáj az értékvesztés, esetleg elriaszt az újkori vételára ,akkor inkább ne vásárolj ilyet.

Alapos mérnöki (tervezői) munka , a szokásos olasz slendriánsággal.....akarom mondani , mediterrán temperamentummal összerakva - legyártva.

Első 100 - 120e km-en , nagyjából költségmentes tud lenni..... Ha használtat vennél, akkor alaposan nézzétek át, lehetnek meglepetések , illetve egy-egy húzósabb szerviz kiadás nincs kizárva.

Maga a gépkocsi , szerintem, egy kimondottan jól sikerült darab, mechanikailag szemlélve.... Az elektronika olyan,amilyen  .  Nem rosszabb, mint kategóriatársai. 

Nekem a dizájn nem jön be, de ez ízlés függő.  A benne lévő sok kütyü- ketyere, pedig , kimondottan idegesít...de ez kb. az összes , euro2 feletti gk-ra igaz, kis túlzással....

Előzmény: R. Scherbotsky (119220)
TudatLan Creative Commons License 2023.10.24 0 0 119521

:-)

 

 

"...downer 2022.11.25 119214

 Ha még elolvassa valaki, ......"

 

Most pótolom, 1ben, az elmúlt 13 hónapnyi elmaradásomat , az index-es fórumokon. Sajnos, nincs nehéz dolgom, kb. 500 hozzászólás, egy év alatt....itt.  Más topikokban sem jobb a helyzet.

 

Én mindig szívesen olvaslak. Ha tudok valamiben ,esetleg segíteni... jelezd.

Kimondottan örülök, hogy életben tartod az autóidat és megosztod az evvel kapcsolatosakat....

 

 

Előzmény: downer (119214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!