A cikázás engem sosem zavart én sem arról beszéltem, csak hogy mindkét versenyző a pit vonal alá ment, nem látok különbséget, csak a mértékében.
Új festések közül ez elég jól sikerült, egyelőre St. Pete és Thermal lesz ilyen aztán Bon Jovi eltűnik, bár gondolom a színek maradnak.
Ki fog nyerni? Haha, nem látom a jövőt, jósolni nem tudok, de az összes McLaren versenyzőt kedvelem ezért bármelyiküket szívesen látnám, Illot különösen nagyot szólna, fricskát mutathatna az őt elzavaró argentin bagázsnak...
Hertának is szorítok végre egy eredményes szezonért és az eddig látottak alapján Andrettiéknek sikerült előrelépniük, ezért ez a hármas is erős lehet.
Szóval én sok embernek szurkolok :) Pl. még Rahaléknak és Ferruccinak, vagy Powernek és Veekay-nek. :)
Persze tudjuk, ha kukázott F1-es csinálja akkor szabályos meg jujdedzupi manőver, ha meg IndyCaros akkor fujj csaló. Mindkettő szabàlytalan volt, mindkettőt büntetni kellett volna.
Én nem akarok vitatkozni abszolút csak máshogy látjuk.
Erre azt mondani hogy ugyanaz kicsit olyan mintha azt mondanád a csimpánz és az orangután ugyanaz mert mindegyik majom közben meg eléggé mások.
A képeden is látszik hogy Ericsson csak fehér vonalig jött le és ott tudott lenni mögötte a McLaren míg Newgarden teljen a pitbe vette az irányt ami balesetveszélyes és ezt az IndyCar is belátta. Ennyi. Nem a cikàzàsról beszéltünk már korábban is leírtam.
Most komoly ezen vitatkozunk, melyik volt "szabálytalanabb"?
Egészen kb. tegnapig egyik sem, tényszerűen.
Az utolsó kör meg hogy is jön ide?
2022-ben sárga alatt ért vége, tavaly meg zöld alatt. Mi olyan furcsa ebben? A Nascarban meg gyakran az előre meghirdetett versenytáv után 10-20 körrel ér véget a verseny, ott meg az a szabály. Az jobb?
Én azon döbbentem le tavaly, hogy a NASCAR-ban egy kétszeres Cup bajnok (Busch) is elbukja az állását, ha nincs saját szponzora, amennyiben az autó szponzora(i) nem hosszabbítanak. De ugye Truex esetében is volt valami hasonló pár éve, ott a címvédő csapat dőlt be ha jól emlékszem.
Mondjuk Kyle esetében olvastam valahol, hogy egy nyalókát nem lehet a nevével eladni, "annyira szimpatikus" ember amúgy. :DDDD
Kicsit értetlenül állok a jelenség előtt, mert fizetős versenyzőből lenne választék, mégse azok után nyúl, hanem úgy tűnik Braun és Harvey ülnek be a nyitóversenyre.
Pontosan ugyanaz történt mindkét évben, vonal alá legyeztek a célegyenesben, Józsi egy kicsit beljebb ment, a lényegen nem változtat, eddig legális volt, mostantól nem lesz az.
Nem példa nélküli, hogy egy-egy manőver betiltásra kerül a precedens után, itt is ez történt.
Ericsson és Józsi teljesen legális módon kivívott győzelmet szerzett. Az előtt is értetlenül állok, hogy miért volt gond, hogy egy körrel a vége előtt elengedték a mezőnyt, ott volt a lehetőség a zöld zászlós befejezésre, éltek vele.. ráadásul még előzés is volt, ennél jobb befejezés ritkán van. :)
Az hagyján, de a hét eleji teszteken sem villogtak...Nem tudom mi tartja ezt a Harvey gyereket még mindig a pilótapiacon, mert az biztos, hogy nem a tehetsége :D
Nem a Pagenoud által elkezdett kacsazas betiltásáról van szó.
Hanem hogy jó hogy nem hajtott be a pitbe...ha marad a fehér vonalig akkor lehet a szelarnyek segített volna a svédnek nem beszélve a plusz 1 körröl...
Itt a topicban nagyon örült valaki Newgarden győzelmènek de szerintem Ericssontól elloptàk a duplàzàs tényét és ezáltal történelmi dolog beàllítàsàt is mivel ez abszolút nonszensz megmozdulás volt, sőt az is kritikán aluli volt hogy csak 1 körre engedték el a versenyt...
The possibility of the IndyCar Series running a non-points exhibition race in Argentina in 2024 is no longer on the table, says Penske Entertainment President and CEO Mark Miles.