Az eplényinek Eplényben van a vége :) a vasúti átjáró előtti kocsmakomplexumnál éri el a falut. Nyilván nincs különösebben mit elégedetlenkedni egy félkész bicikliúttal kapcsolatban, hogy hol végződik, mivel félkész :) Valószinűleg akkor készül el, ha megoldódik a felüljáró szélesitése, vagy egy út melletti nyomvonalon alakitanak ki sávot. Amúgy 200m-t kell menni a főúton, nem nagy ügy.
Híd: minden cimborám, ismerősöm érzi, látja, tudja. Most én nem értelek :) Ma is rázattuk magunkat rajta :) Egyszerűen hepehupás, nem egyenes. Hogy mitől, illesztések v. más, azt elpasszolom. Bármilyen sebesség mellett.
Az érdekes, akkor Rátóton ki kell menni a 82-esre mindenképpen, át a hadiút felüljáró felső oldalára, ha rá akarsz menni a bringaútra? Hol van most a vége, Eplényben?
Én nem tapasztaltam rossznak a hidi betont, se országútival, se montival. Ezt a problémádat konkrétan nem értem.
Eplényi bringaúton jöttem már haza, lefelé, kurva jól lehet rajta gurulni, a hadiúti felüljáróig. Ott vége :) Országútival nem jó, de montival király. Mondjuk, felfelében azért kell küzdeni, végig...
Ne viccelj már, a hídon a beton színű kb. 50 méteres szakasz botrányosan hullámos, MTBvel is érezhető rendesen. Nem csak én mondom, nem úgy találtam ki. A szabadi út valóban tönkrement, na de ha nincs rendesen alapozva, akkor ez van minden úttal, látjuk. Nem mostanában fogják azt helyrehozni.
Nekem gyönge pontom a Zirc felé menő bringaút, azt miért nem lehetett aszfaltozni?! Valaki ment már rajta? Murvásnak látom kocsiból. Menni bringát én még nem láttam rajta, sőt ismerősök sem mentek rajta eddig, még rátóti sem!Zircről csináltak 1.5 km-t Kardosrétig. Az odébb van.
Én nem tapasztaltam kükönösebb hepe-hupát a hídon, azt viszont igen, h a szentkirályig tartó szakasz szinte teljesen tönkrement már. A gödrök mellett növények gyökerei alulról szétnyomták végig. Gyakorlatilag lehetne újraaszfaltozni (vagy alapozni is).
A felsőörsi bringaút kijavítása úgy tűnik sikerült, kb. 90%-ban kivették a rázást a legutolsó próbálkozással. Jöhet az almádi híd hepehupáinak elsimítása (szerintem az úgy marad).
Te is tudod, hogy ez nem így van. A mentőállomás köpésre van tőlünk, látom mit csinálnak. Este és éjjel bizony csak fénnyel mennek ki, kivétel nem tudom milyen okokból amit írtam. Mi megszoktuk a napi 10-20 szirénázást, nyáron több is van. De van már amikor zavar.
Este későn és hajnalban is borzalmas szirénázás, tűzoltók lehettek. Csak azt nem értem, sötétben minek kell a sziréna, nem elég a fény? Vakok nem vezethetnek. Amúgy is borzalmas sok a szirénázás a városban, tűzoltók, mentők és rendőrség is csutkán nyomja mindig, sokszor feleslegesen, mert nincs senki az úton, éjjel egy-kettőkor pl. volt rá több példa is.
Na, ma megtörtént a lezárás, horror dugók állnak. Füred felől jőve a dugó a Füredi úti kereszteződésig áll, onnan kell araszolni fel az Almádi úti ideiglenes lámpáig. A város felől kifelé szintén a Shell körforgótól beljebbig tart a dugó.
Jelenthet bármit. Az Almádi úti lezárásánál június végét mondtak, de asszem július 11 lett belőle. Most inkább nem is mondanak semmit.
Az biztos, hogy jobb lesz a helyzet, mert az almádi csomópont már át van építve és könnyebben halad át rajta a forgalom. A szűk keresztmetszet a szabadságpusztai lámpás lesz, és az iparterületen a körforgalom.
Írtam már, hogy az Almádi felé menő hídon a bringasáv betonnal "besimított" kb. 50 métere hepehupásra sikerült, ráz. Erre mondom én, ha ölesléccel elhúzom, egyenes lesz. Kérdés: javítják-e.
A Felsőörsre menő bringaúton mikor friss volt az aszfalt, egy gumitalpas markoló elkezdett RAJTA dolgozni, a szélét igazgatta. Na, ez azonnal berecézte a friss aszfaltot, mikor megy az ember, rendesen rázza a kormányt. Kb. jó egy hete a "hideg" aszfaltot hengerelték, eredmény nulla, azonnal teszteltük, a henger után bringáztunk. Minap mondja comborám, ment egy valamiféle hengerlő gép és a henger előtt valami lángszóróval melegítették az aszfaltot. Az eredményt majd megvizslatom leközelebb.