Adott egy Seat Ibiza 2001-es évjáratú, 1.4 16V Stella. A fedélzeti komputer elméletileg kiírna egyéb dolgokat is a kinti hőmérsékleten kivűl, pl.: fogyasztás, hány km tudok még menni stb... De nekem csak az "Ext -.--" írja.. már a hőfokot se írja mert bekrepált a hőmérő, még az nem is ház mert nem nagyon érdekel, de az viszont jó lenne, ha kiírná a fogyasztást stb.. Ha felülről nézem a kijelzőt, látszik is, hogy írnia kéne neki, de sehogy se tudom átváltani, már mindent nyomkodtam. Az ablaktörlő "karon" nincs olyan kis kapcsoló, amivel tudnám váltani. Akkor ezt nem is lehet váltogatni?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy 1.3I seat ibizán (1994) hol találom a tolatólámpa kapcsolóját? Ma sikeresen szétszedtem a kilóméteróra meghajtóját, mást meg nem látok sehol sem. Előre is köszönöm!
2005-ös Seat Ibizam (1.4 16v) akkumulátora úgy lemerült, hogy mind a napi km számláló mind az óra elszállt az indításról nem is beszélve. Károsíthatta-e a gyári riasztót ez a kihagyás? Hol tudom beállítani az órát, ugyanis nem találtam sehol gombokat.
Az eset óta csak akkor indul az autó, ha kinyitok majd becsukok egy másik ajtót. Ez miért történik?
Van egy 1.2es Porsche system ibizám és olyan probléma jött rajt elő hogy üzemi hőmérsékleten nincs alapjárat. egyszerüen leáll a motor. nagyobb fordulaton vizont tudom használni és ugy megy is meg hidegen sincs vele probléma. vmi megoldás vagy esetleg a hiba valószínű oka érdekelne. Választ előre is köszönöm Üdv mindenkinek!
Ezek szerint nem csak sima testet kapcsol ha jól működik hanem ellenállást változtat? Kicserélni csak holnap tudom amikor lesz autósbólt! Szerencsére az itthon lévő 2 hengerfejből már elajándékoztam az összes olajgombát! :)
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz! Tapasztalat alapján! Vettem egy Seat Inca-t amiben 91ezer km van jelenleg.10 évet állt törötten egy sufniban. Én most kilakatoltattam,lefújtam, összeraktam .Szépen indul gyönyörű hangja van de villog az olajvisszajelző lámpa folyamatosan.Van ennek a tipusnak valami széria hibálya? Ha letestelem az olakgombákat akkor is villog.A hengerfejnél van olajnyomás, azt is ellenőríztem és az olaj szint is a max-on van. egyébként 1.9D 99-es a paripa.
Ja, még valami, a benzin mérő szinte semelyik kocsinál nem mér lineárisan, ez azt jelenti, hogy pl teletankolod, jó sokáig meg se mozdul, aztán rövid távolság megtétele után gyorsabban esni kezd egészen félig, majd onnan is viszonylag gyorsan esik negyed környékére, esetleg a fölé, itt viszonylag megint sokat elmész vele és lassabban esik, ez azért lehet, hogy ha kevés van benne, azt pontosabban mérje, érdekes egyébként, de pl nálam egyik kocsimba se annyit mutatott amennyi volt benne, közép tájon mindegyik gyorsabban esik, mint tele vagy ha üresebb.
A váltóban a nyeles tengely csapágy szokott még tönkre menni, annak lehet hangja, de amit te mondasz, az kinyomó lesz. Minél jobban elkopok, annál hangosabb lesz, ha nem nyomod a kuplungot, ha kinyomod elhallgat.
A másik dolog, amiket írsz, az nálam is hülyélkedik, kicsit más a tünet, de a lényege ez. Nálam a hőfokmérő azt csinálja, hogy szépen felmegy középre, aztán ahogy autózok autózok, egyszer csak leesik fehérbe, egy két percre, majd hirtelen vissza, az üzemanyag mérő egyszer csinálta, hogy félig tankoltam, fel is ment normálisan, majd pár kilométer után leesett és világított is a sárga, aztán kis idő múlva szépen visszakúszott, nagyjából ennyi, azóta semmi. Amit tehetsz, hogy széthúzod a csatlakozásokat, befujkálod KONTAKT60 érintkező tisztítóval, ami egyébként sem árt néha megtenni, aztán vársz megjavul e. Ha nem akkor hőfok jeladó csere. Szintmérő jeladó csere. A hőfok jeladó csere nem nagy mutatvány, ott van az elosztó fedél alatt, zöld színű, négy vezetékes, egy lemezke rögzíti, lemezkét kihúzod, kijön a gomba is. De folyni fog a hűtővíz, úgyhogy egyből tedd is bele az újat. Valószínű ez lesz a probléma egyébként nálad is. Nekem ez a rossz.
Hangra a váltófelől megpróbálom amit mondtál a kinyomócsapágyat kicserélni!
Remélem ez lesz a probléma egyébként a váltóba melyik csapágy szokott meghibásodni?
Meg még olyan problémám van hogy a vizhőfokmutató ugye üzemmeleg motornál függölegesen állni nos az enyém mikor már meleg akkor is a fehérben van pedig fűt normálisan a benzinszintmérőről ne is beszéljünk mert az is mindig hülyeségeket mutat!!Van hogy tankolok 3/4 40km mulva meg már sokkal lejjebb van jah és ha megközelíti a negyedet akkor meg már világít a lámpa!!Mondjatok valamit akinek már volt ilyen!
Na urak, kiderült, hogy mi volt a baja az INCA-nak, ugye a képek alapján 3 foggal volt eltéve a vezérlés, na visszatettem 1 foggal, roszabb lett, majd mégegy foggal, még rosszabb, majd eltettem 3 helyett 4 foggal, és megjött az erő, szépen jár, kettesbe nyikorog a kerék, na most a jó. Ezek szerint nem jó a dekni, lehet nem az övé , vagy nem tudom, de a nyíl alakú jelhez képest még egy foggal tovább tettem, és most a tuti. Köszi mindenkinek a segedelmet. :)
Nem úgy kell, én most ütöttem ki, tartsd nyomva, majd add rá a gyujtást majd vedd le, majd engedd el, kiirja, hogy OEL, nyomsz mégegyet, akko 01, nyomsz mégegyet akkor 02, az óra beállító hossz nyomásával nullázod.
Elérte a szervízintervallumot, de nem kicsit. Gyújtást kell ráadni, motor ne járjon, közben benyomod az napi kilométer számláló nullázóját.
Valamelyik VWre olvastam, hogy ha nyomva tartos és jobbra tekered, akkor léptetni lehet a kilométert, balra tekeréssel meg az adott funkciót, de én ezt a figyelmeztetést sem láttam soha, no meg minek elkofigni?
Oké, köszönöm urak a segítséget. Most egy pár napra elmélyülök a munkába, de utánna nekiállok és átteszem. Addig is minden jót nektek, és köszi mégegyszer. Írok majd mi a fejlemény.
Ezaz. Akkor ez bezony el van téve kettő foggal. Köszönöm a megerősítést. Akkor hétvégén átmojolom. De egyébként létezik, hogy el van téve, de ettől függeltenül szépen jár, jó az alapjárat is, minden szuper, csak 100 a vége? Ilyen van?