Ha még időszerű a válasz, akkor próbáld meg, lehúzod valamelyik csatlakozót és kiolvasod, utána kiderül melyik a hibás. Előfordul az egyik zárlata lehúzza a másik jeladó feszültségét. A 990 -t hiba esetén írja ki.
Ez igaz hogy nem olyan nagy az eltérés de egész éjszaka ált az autó és reggel jéghideg állapotban néztem úgy már közel azonos hőmérséklet lenne a jó.Most kicseréltem a katalizátor hőmérséklet jeladót igy már hidegen pár fok eltéréssel azonos a részecske szürő elötti hömérséklet jeladó értékével.Most tesztelem.
Na most reggel megnéztem a Xentry-vel hidegen. igazad lehet a hőmérséklet jeladóval tök hideg motornál a katalizátor hőfoknak 45.8 fok-ot ir a DPF előtti hőmérsékletnek jeladó 25 fok-ot ir. mondjuk ez hitelesnek vehető de a katalizátor 45.8 fok-ja az hibás.A nyomáskülömbség jeladó értéke 990.
Köszi az ötleteket úgy értem hogy állandóan regenerál hogy kb 2 hete bármikor hideg vagy meleg mindegy ahogy beülök és indulok bárhová azonnal kezdi a regenerálást.Egyébként a Xentry koromtartalomnak forditja a gram értéket.A többi dolgot még megnézem amit emlitettél köszi.
Mit jelent az h szinte mindig? 1000km enkent automatikusan inditja a regeneraciot, ha az ellennyomas nagy, akkor hamarabb. A 30% nalad az 300 megtett km az elozo regeneracio ota. A homerseklet szenzorok a katalizatorban es a szuro elott jo erteket mutatnak? A szuro elotti el szokott romlani.
Ellennyomas ertek mekkora?
Amugy regeneracio hidegen is indul azzal nincs gond. Fustolni persze nem szabadna. Amugy az nem koromtartalom hanem hamutartalom sztem.
Sziasztok volna egy problémám hátha tud valaki ötletet a megoldásra van egy 2006-os 320CDI V6 olyat produkál hogy szinte egyfolytában regenerál még hidegen is ilyenkor kéken füstöl és büdös.Gyári diaggal nézve terhelési állapot 30% részecske szürő koromtartalom 0% nincs semmi hibakód.ha van valami ötlet amit meg kéne nézni megköszönném.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2013-as E-osztályos kombi mercim. Olyat csinál a klímája, hogy induláskor tökéletesen működik. (Tökéletes alatt azt értem, hogy megfelelő intenzitással bármilyen melegben is eléggé hideg levegőt fúj.) Egy idő után, viszont eléggé lefolytja a ventilátor intenzitását. Pl. automata 21 fokon van, egyre kevésbé fúj, annak ellenére, hogy az autó visszamelegszik. Hiába rakom alacsonyabb hőfokra, akár 17 fokra, vagy állítom kéziben intenzívebbre a ventilátor fokozatot, búg nagyon, de az utastérbe alíg fúj be levegőt. (A befúvott levegő viszont elég hideg.)
Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hátha találkozott valaki már hasonlóval. Tehát a ventilátor nagyon dolgozik, de mégsem jut be az utastérbe a lehűtött levegő. Olyan, mintha elzárná valami a levegő útját.
Sziasztok - tudnátok ajánlani szervízt Budapesten, ahova vihetném a 2007-es B180 CDI Mercimet? Sajnos a szervíz színvonala ahová évekig hordtam az autót nagyon leromlott. Például tavaly cseréltek légkondi kompresszort (új gyárira), azóta ez az első nyaram vele és mar két alkalommal kellett visszavinnem mert nem működött. Most állt le harmadszorra és oda már nem viszem vissza.
Köszönöm szépen az iránymutatást a váltó kulisszával kapcsolatban. A nyák átforrasztása után tegnap össze szereltem, azóta mentem vele kb 10km-ert, eddig minden normálisan működik. Remélem így is marad, hibakódot töröltem és nem jött vissza eddig. Szóval még egyszer köszönöm.
Van egy 2004-es 270 cdi w209 clk autó a családba. Ma reggel indulás után 4-5km megtétele után, check engine lámpa, ment tovább az autó nme volt semmi más jele. Megálltam és nem lehetett P-be tenni az autót, miután leállítottam már engedte. Viszont mikor pár perc múlva ismét indulta volna el nem indult, és nem mutatta hogy milyen állásban van a váltókar. Gyujtás le-fel, és elindult. Viszont nem akart váltani, megálltam leállítottam, ujra indítottam akkor már ment minden rendben. Hazaértem kiolvastam álltalános(Autocom) műszerrel, ezeket dobja:P2314 Hibás kommunikáció az elektronikus vezérlő egységgel,P2315 CAN kommunikációs hiba a műszeregységgel,P240C CAN jel az elektronikus sebességválasztó vezérlő modul fokozatválasztó kar pozíciójától, valószinűtlenszakadt. Törlés után csak az utolsó hibakód jött vissza. Mit lehetne tenni, lehet javítani? Köszönöm.
Csak picit volt kormos, ennél már láttam sokkal csúnyábbat is, de behozta a 1408-at. Megpucoltam, kitöröltem a hibát, azóta jó. (Kop-kop!):-)
Holnap megrúgom neki, meglátjuk. ;-)
Nem voltam vele mostanában hosszabb úton, csak rövideken, szerintem azért hisztizett. Hosszú utakra a 350CDI-t használom, annak van ideje regenerálni, meg abban új az egr is. (Ez csak 320CDI)
A videóban egy légtömegmérő nélküli sprinterhez szereli be. Neked nem fog működni, mert a te autóban van légtömegmérő. A motorvezérlő tudja mennyi beszívott levegő kell minden fordulatszám tartományban, ha a feltételek adottak, és nyitja az egr szelepet, mivel ez egy megkerülő szelep, azonnal csökken a beszívott levegőtömeg , ha ez nem történik meg, tudja , hogy valószínű nem működik az egr vagy ledugózták, elkoszolódott, gyújtja a check engine-t és tilt. Ez a diódás módszer csak a szívósor szab motorhoz jó a v6 642-be. Fejből nem tudom hány ómos kell oda.