Arra azért kérdezz rá ennél az alapozónál,hogy nem tartalmaz e szemcsét ,illetve pigmenteket,mert pl a Standox alapozójánál van ilyen ,hogy nem víztiszta alapozó,hanem fémpigmentált,hogy erősebb legyen a tapadás. A Novol spray teljesen víztiszta .
Az a gond az 1K anyagokkal,hogy nem igazán bírják a fékpor,és az egyéb maró anyagokat hosszútávon. Tartósság tekintetében mindenképpen a 2K anyagokat preferálnám. Esélyes a felmaródás veszélye ha 1k s anyagokat 2k s anyaggal fényezed felül. Novol705 mehet a teljes felnire, nem csinálsz vele problémát ez egy tapadásközvetítő anyag úgyhogy csak segítesz a tapadás elősegítésében.
Akkor behozom a garázsból a lakásba. Tegnap kitettem a napra, egész jó kézmeleg lett. Attól én is tartok hogy a gumis összecseszi. Elég sokat dolgoztam vele, és ezt nem lehet egyszerüen javítani a sok réteg miatt.
Téli felniket fényeztem újra. A 2K alapozás után 2K fekete, majd Mipa vicrom, Mipa Beispritzlack, és végül Mipa CC8 2K színtelen lakkott fújtam rá.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyi idö alatt keményedik ki teljesen a felsö lakkréteg? HS10 kurz edzövel csináltam. 48 óra elteltével száraz, meg lehet fogni, de a körmömet bele tudom még nyomni. Természetesen amíg nem keményedik ki teljesen, nem szereltethetem fel a gumikat.
Úgy valószínűleg nem vállalják, hogy a maszkolást megcsinálod. Nehéz árat mondani,mert sok minden befolyásolja az árat. Milyen anyaggal dolgozik a fényező,mennyire van jó állapotban a felni ,mennyit kell vele időzni.......
Nincs színtelen wash primer . Epoxiból még létezik ,de az sem teljesen víztiszta. Jó megoldás lehet talán a foszfát kendő a Henkel -től. / Bonderite M-NT 1455-W Wipes/ . Vagy a Novol nak van egy Spectral 705 nevű szinte minden fémre alkalmas alapozó,tapadásközvetítő spray terméke. Spray ból megoldani ,főleg matt lakkozást , hát az kihívás szerintem,
Csiszold meg vizesen 2000-es papírral. Polírozáshoz kellene először durva szivacs hozzávaló pasztával. majd finom szivaccsal átmenni rajta szintén hozzávaló pasztával.Mikroszálas kendővel áttörölni. A 2000-es csiszolás után még lehetne abralonozni, de nem biztos hogy szeretnél annyira belemerülni.
Minden felfújt sor után amikor megszárad,nem árt óvatosan áttörölni mézeskendővel, mivel a felület enyhén poros maradhat, ami ronthatja a metálszemcsék elhelyezkedését. Kérhetsz a festékhez gyorshígítót is úgy hamarabb szárad, haladósabb lesz.
Majd kihívom a garázsba a páromat hogy szórakoztasson a műveletek között. Vagy így, vagy úgy . :)
Egyébként a hetvègén máshonnan tervezek venni festéket, próbálok biztosra menni, mert itt ezen az új helyen a festéket nagyon dícsérték(Quickline márkájú)
Ami pedig a felületet illeti: mivel mattnak kell lennie a felületnek, szerintem ködöléssel könnyű feladat lesz elérni🙂
Pont az a lényeg hogy mattra száradjon,mert a bázis és a metál mattra szárad. Ha nagy dohányos vagy,soronként nyugodtan elszívhatsz egy cigit. Utána mehet rá egy sor lakk cigi, megint lakk.
Jaaa, most olvastam utána, hogy mi az. Szeretném a kocsi színére fújni a csomagtértoldatot.
Illetve amit nem mondtam: Van egy első, teljesen új lökhárítóm is. Azt is alapoztam, vízpapírral ugyanígy megcsiszoltam, majd 2 sorral lefújtam. Az 1 fél fokkal szebb lett, de az is nagyon messze áll a tökéletestől.