Szóval...: Az alvázszám SALLHAME8DA, ami ugye '88-as modellévet jelöl. A többit köszi, ha ez a feltöltős Neked menne, nekem is alkalmas, pillanatok alatt lejött, amit küldtél.
Hm... ha 92-es, akkor nem lehet VM... Akkor már 200TDi volt elméletileg a Range-ben... Vagy ha mégis VM, akkor nem 2.4, hanem 2.5...
De ez most nagyjából lényegtelen.
A gaz.69 kukac freemail.hu -ra átküldök neked két pdf filet, az egyikben a kora 2.4, a másikban a 2.5 VM dízel komplett szerelési leírását találod, nyomatékokkal, minden búbánattal együtt.
RR '92-es 11A motorkódos, 2,4 D motorosomon hengerfejet kell szerelnem, mert az egyik szelep éke kiugrott és a szelep beleesett a hengerbe. Tudnál-e tanácsot adni, vagy valami segítséget a szereléshez ?(pl. meghúzási nyomaték, sorrend, beállítások, stb.) Vagy Walaki? Vagy Walakit esetleg?
Az év első egyesületi gyűlése 2009. január 7-én, azaz most szerdán lesz a Lurdy-Házban, a Renegade Pubban.
Többek között bemutatjuk a decemberi Mikulás-túrán készült videót, és aki akar, kaphat belőle egy példányt DVD-n is, csak hozzatok magatokkal laptopot, hogy legyen nálunk néhány, hogy a helyszínen tudjuk sokszorosítani a lemezeket.
Üdv.Segítségtek szeretném! RR 97 felező elektronika/be ülés alatt kis alu doboz/nekem kiégett. már javítás alatt egy ideje, de kellene hozzá valami kapcsolási rajz vagy fénykép, pár alkatrész nem felismerhető rajta./ami helyette van bontott még rosszabb állapotban van, de működik/ ha van valakinek infó köszönöm.
Mi van itt? Mindenki téli almot alszik? Már két hete senkinek semmi mondanivalója. Vagy nem is olvastok? Írjatok már okosságokat, olyan jó a Bölcs Öregek ,RégiRR tapasztalatokat beinni. "-Ez szép volt."-mondta Lali. "-Olvastam"-így Gaben".
Aku tudja, honnan, ni, az ihat még egy pohárral. És fogja rám. Vagy a nyuszira?
Más: a RR Classicnak valóban alu karosszériája van? És ha igen, hol nem?
December 06-án Mendére, az AdventureLandba érkezik a Land Rover Mikulás.
A program reggel 10 órakor kezdődik. A délelőtt folyamán kb. 2-3 órás vezetett túra a környéken (aki nem akar a túrán részt venni, az maradhat a fűtött sátorban is), majd ebéd. A menü paprikás krumpli lesz bográcsban, friss kenyérrel és savanyúsággal.
A Land Rover Mikulás kb. 14 órakor érkezik, hogy a gyermekeket meglepje a zsákjából az ajándékokkal. (Mindenki hozza el az ajándékot, amit a gyermekének szán. Kérünk mindenkit, hogy jól láthatóan írja a nevet a csomagra, nehogy másnak adja a Mikulás!)
A nap folyamán a szabadfoglalkozás, terepjárózás az AdventureLand területén. A kalandpark megközelítésének információit a www.adventureland.hu oldalon találhatjátok.
A belépő az Egyesület tagjainak, és családtagjainak ingyenes, nem tagoknak 1000,- Ft/fő. Az ebédet az Egyesület állja, de innivalót (sör, bor, pálinka, és egy kis üdítő) - szabadon választottan, kérjük hozzatok.
Az egész napos rendezény egyben az utolsó idei Egyesületi Gyűlés, a rendezvény ideje alatt lesz alkalom a jövő évi tagdíjak befizetésére, illetve az új tagok felvételére is.
A jelentkezéseiteket kérjük mihamarább küldjétek el (jelentkezők száma, neve stb.) a berenczei.rezso(kukac)adventureland.hu e-mail címre, hogy tudjuk, mennyi kajával készüljünk.
Segítséget kérek: ha van valakinek RR hátsó ablak zárszerkezete egy pár, és át tudná engedni nekem a tulajdonjogát, nagyon sokat segítene. Ha nem, tanácsot, honnan szerezzek. Az enyémek szétrozsdáztak. Leginkább a balos lenne sürgős, mert az nagyon tré, de a másik is. Remélem, be tudom csatolni a képeket.
1. Alvázszám: Ha gyárilag tekercsrugós, akkor az alvázon jobb elöl, a keréknél, a lengéscsillapító-torony előtt az oldalára beütve. A légrugós, akkor jobb hátul, a hátsó keréknél a kerék előtt az alváz ívén beütve.
2. Km-óra: több mint valószínűleg a váltóból a spirál adta meg magát.
3. Terepváltó visszajelzője elméletileg a középső difizár bekapcsolt voltát jelzi.
4. Állandó 4x4, terepváltóban zárható differenciálművel. Ha a váltókart balra húzod, akkor van bezárva a terepváltó difije (előretolva pedig felezed, és az egész két külön cucc a terepváltón belül, tehát nyitottban is tudsz felezni). Hidakban gyárilag nincs difizár, sima egyszerű nyitott difik vannak bennük.
A gyűrűzést az mondta hogy érdemes lenne akinél járt hengerfej síkoláson, mondta hogy nem muszály, de így 2 év garit vállalt a motorra, természetesen ha szét volt szedve a motor nyilván nem a régi tömítést raktuk vissza, több szemszögből végig van járva a kérdés, és hozzáértő szerelőnél volt. Azért kérdeztem itt hátha volt vkinek vmi hasonló tapasztalata a túlfolyó szeleppel a kiegyenlítőnél. A hűtő is ki lett mosva nyomáspróbázva. Olaj sem fogy kompresszió is megvan.
Gyűrűzni minek kellett, ha forralta a vizét? Úgy értem, a gyűrűnél vagy a kompresszió megy el, vagy az olaj fogy. Víz akkor fog fogyni, ha a hengerfejnél van valami probléma, tömítéseknél. Ezeket is megcsináltátok? Új hengerfejtömítés, esetleg hengerfejsíkolás gépműhelyben, ilyesmik?
Az, hogy nagyon nagy túlnyomás van a vízkörben, arra utal, hogy beledolgozik a motor, tehát hengerfetömítésnél lehet probléma, vagy a túlmelegédstől vetemedett a hengerfej, tehát gépműhely.
Amúgy az is lehet, hogy egyszerűen el van tömődve a hűtő java, és nem hűt eleget, ettől forrni kezd a víz, és ezért lesz benne nagy túlnyomás.
Olyan kérdésem volna, hogy van egy '96-os Range 4.0SE-m, most vagyok túl egy komplett motorfelújításon, mert mióta megvettem egyre jobban fogyott belőle a víz és egyszer csak megforralta, de most minden ki lett cserélve, vízpumpák termosztátok vízcsövek, a motor újra lett gyűrűzve, szóval minden. A baj az az hogy a víz még minddig fogyogat belőle, mert akkora nyomás van a rendszerben, hogy a kiegyenlítő tartály szelepén kinyomja, szerintetek mi lehet a baj?
Érdeklődöm, megvan-e a kezelési utasítása, vagy bármilyen leírása -lehetőleg magyar nyelven? Hanincs, csak angol, az is megtenné, ha tudnánk vele bótolni, merthogy én most jutottam a vaqshoz, de ilyesmi nincs hozzá...
Előre is köszi, hátha más is tud segíteni, akár jó tanáccsal is. :-)
RR classic 1990es vm diesel 2.4TD rendezett papírokkal,másfél év vizsgával,korának megfelelő állapotban eladó. Fényképet küldök. iár.:700000ft mobil:06705151004