Itt, minalunk fele meg tengelyenkent sem kotelezo azonos mintazatu gumi. Csak a meret egyezzen es a mintazat legyen minimum 2mm. Ennyi. Muszakira tokeletes;)
Igy szaladgal mindenfele koru es fajtaju auto 4 kulonbozo gumiabronccsal.
Nehany eve, foleg egy bizonyos kulturkorbol szarmazo emberek jartak foleg B5.5 es E39-ekkel. Az osszes a belet huzta. Manapsag mar ujabb B6-okkal, A6-tal vagy E60-nal kozlekednik ugyanez a tarsasag...termeszetesen 4 kulonbozo gumin (bontobol olcson kapni barmilyen meretben), de malomkereken.
Általában sokan szeretik a gigafelniket amelyekre ugye gigagumi is kell, ezek legtöbbször nem éppen olcsók.
Aztán ilyenkor mikor a gigafelni+ gigagumi költségben rendesen odab.sz a bukszának jön az alternatíva vagyis a kínai filléres gumi ami igaz ugyanolyan fekete színű, mint márkásabb társai, de sokszor fényévekkel rosszabbul viselkedik, mint a drágább gumiabroncsok, ilyenkor viszont az is jó.
Sokszor látni giga SUV-on, sok sok LE-s autón hasonlókat......LE kell, de normál gumira már nem telik.
Ebben teljesen igazad van. Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy kolleganot kellett vol a irnom. ;)
Neki az auto szine es kinezete fontosabb volt, mint a kesobb kovetkezo koltsegek. Most faj egy kicsit neki, de a szepsegert meg kell szenvedni. Mint tudjuk...
Kollega kapott egy arajanlatot 4 gumira. £760 (cc 280ezer)
Egy a1-es Audira! A sok csingilingi figyelo jelzo bizbasz mellett ugyan minek kell 18"-as kerek (gyarilag) egy kis autora? Ekkora meret nehany eve 2-3 kategoriaval nagyobb autokon volt.
Hát igen, és ezekből csak több lesz, csingilingi-bingilingi akármit is csinálsz jön a figyelmeztetés.
Ez akár rendben is lenne ha kikapcsolható lenne, a start-stop is kikacsolható, de nem örökre hanem csak az indítás után, ha leállítod a motort újból ki kell kapcsolni, ugyanez van a távolságtartó automatikával is.
Kolléga nem tudott felállni a trélere ( mielőtt hozta haza ) mert mindig megtorpant az autója....visszagurult majd megint próbálkozott, de ismét satufékkel megállt az autó.
Ment be a kereskedésbe, hogy mi a manó van mire mondták neki a távolságtartó izét kacsolja ki a menüben, és menni fog, így is történt, de ezt is alkalmanként ki kellene kapcsolni.
" Mert, ha egy nyomorult gep nem mondja, hogy "faradt vagy, allj meg!", akkor nem tunik fel? Noormalis?! "
Nem mert elalszik a polgár....menet közben, azzal az izével meg állandóan figyelve van a kormánykezelés, és ha "sokáig" nem történik semmi jön a bimm-bamm+ kávéscsésze......agyrém.
""Modern" felszereltséghez hozzá tatozik manapság már a "fáradtságérzékelő" is"
Az a sok csilingelo bizbasz, amit manalsag belepakolnak meg a feleseg bevasarlokocsijaba is, egy tiszta agyrem.
Engem a kulso visszapillantoba integralt holtter figyelo uldozott az oruletbe a ceges Discoveryben. Es nem lehet kikapcsolni...
Faradtsagerzekelo kell az embereknek, hogy tudjak, ha faradtak? Komolyan? Mert, ha egy nyomorult gep nem mondja, hogy "faradt vagy, allj meg!", akkor nem tunik fel? Noormalis?!
Hál istennek, ilyen nélkül elindulni egyenlő az öngyilkossággal.....nem is tudom évtizedek óta hogyan voltam képes ébren maradni vezetés közben fáradtságérzékelő nélkül....:-)
"Modern" felszereltséghez hozzá tatozik manapság már a "fáradtságérzékelő" is ( müdigkeitswarner )...mikor érzékeli, hogy fáradt a sofőr....megjelenik a kávéscsésze ikon....beledőlök a kardomba, ennél fontosabb extra már nem is hiányzott.
Kollégám mesélte ma...Góóóf VII-ese van, oszt kigyulladt ez az ikon nála tegnap...., persze nem tudta mi is az a kávéscsésze ikon.:-)
2.0cr 140le 2015.06.havi 170e km cup felszereltség nagy navi, vonóhorog, automata parkolás, dsg, tábla felismerés meg mitudom én fejből (ma éjjel ér haza)