Igen, neked olyan. 90 előtt volt a belpiacos (elvileg belpiacos) 1977 ccm-es 118lovas verzió. Azokban mindben ez a rendszer van. 1997cm-esekben a csonkban van.
Ha rosszul tudom, elnézést! Egy időben én is kerestem hasonló dolgokra választ.
Pl. A karosszéria sem egyforma. A hátsó ívek belső profilja sem. Nem mindegy, hol gyártották.
van valakinek konkrét infója, hogy egy 88-as, 2.0 KE jetes Mercinek milyen a gyári kipufogó rendszere? Az enyémen gányolták és hamarosan műszakira megy, rendbe szeretném hozni.
olajcsere előtt vagyok. Jászplasztikba megkérdeztem meg gyári olaj is bele 5w40-es amit találtam, erősítsetek meg benne hogy jól tájékozódtam. (vagy nem) Viszont milyen márkájú olajat tegyek bele illetve olajszűrőt is ha mondanátok megköszönném.
A leszedéssel azt hiszem nem nagyon lesz már gondom, a nagyrészét már ledobta. Eredetileg homokszórás + szinter lett volna a terv, mint korábban több alkatrésznél (pl. akksitálca), csak az az egy műhely, ami a közelünkben van és megbízható is, jelenleg nem fogad megrendelést. Most bőven van szabadidőm, szeretnék az évek óta halogatott dolgok közül pár apróságot megcsinálni végre és szeretek is ilyesmikkel molyolni.
Nekem is ez volt az első gondolatom, mint tartós megoldás. Viszont a közelemben lévő megbízható szinteres most nem dolgozik, ezért gondoltam a házilagos (flakon) megoldásra.
Pattog le a szelepfedélről a festék és mivel most nagyon ráérek, gondoltam olajcsere előtt megcsinálom. Visszakeresve láttam, hogy ezen többen túlestetek már.
Arra lennék kíváncsi, hogy milyen festéket használtatok? A cél a gyárias állapot helyreállítása lenne, bár állítólag a piros szelepfedél +10paci ;) (Külföldi fórumokon azt írják, hogy erre a magnézium-ötvözet szelepfedélre csak a gyanta alapú festékek tapadnak.)