Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.01.12 0 1 7652

Nekem is ugyanilyen van. Ha kinyitod az ajtót, akkor egy darabig világít nekem is, majd lekapcsol. Ha gyújtáson van, akkor is világít, függetlenül a világítástól. Szerintem ez nem hiba, tulajdonság. Gondolom, az ECU így van programozva...

Előzmény: Gézga (7651)
Gézga Creative Commons License 2018.01.11 0 0 7651

Üdvözlet a Vitosoknak!

Új vagyok a fórumon,bár már régóta nézelődöm itt, sok ötletet  megoldást találtam már problémáimra és ezért köszönet mindenkinek!!!

Van egy 2000 év 112 cdi vitóm s olyan gondom lett vele hogy műszerfalam tönkre ment,sok keresgélés után találtam egy megfelelőt amivel csak az a problémám hogy állandóan világít a világítás benne meg a kilométer kijelzője.Esetleg valakinek lenne ötlete hogy mi lenne a megoldás.

koqxdioo Creative Commons License 2018.01.11 0 0 7650

Sziasztok!

 

Valaki cserélt már sikeresen műszerfal LCD kijelző szalagkábelt, nekem nem sikerült jól, csak részeredményeim vannak((  Kuva drágának találom az erre szakosodottak 31rugós árát!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.01.08 0 0 7649

Szia!

 

638, vagy 639 ? De mindenképp a V classe irányában nézelődj, a 120 ló már eléggé meggyőzően mozgatja a bódét (pláne, ha kicsit felhúzod). Komfort miatt mindenképp automata, tempomattal. Sokan fanyalognak (leginkább az elméleti automatások, azok akiknek sosem volt), de nincs valóságalapja. Nekem a 638 százötvenezer magasságában kapott új olajat (szűrőt nem), 240-nél tart most, hibátlan. Karosszéria hajlamos a virágzásra, akár az ajtó közepén is.

(egy jó kályha szintén sokat dob az élettartamon)  :-))

Előzmény: balu.maci104 (7647)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2018.01.08 0 0 7648

Sajnos ismert tipushiba... :-(

Előzmény: horacio1967 (7646)
balu.maci104 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 7647

Sziasztok!

 

Kérdésem volna Hozzátok!

Vito-t szeretnék vásárolni,busz kivitelűt(tehát nem teher változatot),long vagy esetleg extralong-t.

Melyik motorral (a leggyengébb és az erősebbik V6-t nem különösebben érdekelne) ajánlanátok,milyen váltóval(kézi vagy automata)? Melyek voltak belőlük az extrább felszereltségűek,esetleg limitált kiadások?

Mit fontos a vételkor mindenképp megnéznem,mik az esetleges rejtett hibái?

Makulátlan állapotú/előéletű érdekelne,max. 200.000Km-ig.

 

Köszönöm előre is a véleményeiteket!

 

balu

horacio1967 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 7646

hello.

Egy kis tanulság.

nem működött a központi zár a vitomon. 99/ 112 cdi.

De sem kulccsal sem anélkül. első körben biztosíték, anyós ülés lábnál lévő biztosíték tábla.

KI volt sülve , ami később ki is derült miért.

a csere után elindult a tanksapka motorja, ez adott némi lökést a további keresgéléshez. a hátsó ajtó zárjában lévő mikrókapcsoló mint kiderült szétszedés után,nem volt a helyén + zárral is volt némi gond amit előző tulaj mókolt meg, rosszul.:)

 

ezután a sofőr ajtó zsanér alatti kábelköteg kisebb mozgatásra a kezembe maradt, 5 szálas köteg egy az egyben ketté volt törve.

javítás után , beindult a vezető oldali ajtó is.:) mik vannak:)

következett a másik oldal, ugyanez bár ott csak 3 vezeték szakadás volt ,de csere mind.

majd a tolóajtó ahol a megint csak mikrókapcsoló volt a ludas. Lerohadt a csatlakozó.

ma délelőtt 11h- 18h ez a program volt, de sikerült s minden ajtó nyit zár,kulccsal is és a távval is.

 

Javaslom aki hasonló korú vitot vásárol , kezdje ezzel az előző tulaj trehányságának és nem törődésének köszönhetően egy, szép napos vasárnapon.:):)

 

üdv Laci

 

 

horacio1967 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 7645

hello

segítséget kérek : vito 112 cdi.  hogy kell légteleníteni a hűtőrendszert?

üdv lac

szhidi Creative Commons License 2017.12.31 0 0 7644

Üdv mindenkinek! 2010 109 cdi vitom van. Van egy kicsi-nagy problémám. Motor vészmódba állt. Ráraktuk a műszert, légtömegmérő hibát állapított meg. Pont volt is egy ilyen hibátlan alkatrész nálunk, de azzal is ezt a hibát produkálta. Légszűrőt is kicseréltük, de továbbra is megmaradt a hiba. A hibakód olvasó ezen kívül mindent rendben talált. Van valakinek valami ötlete? Köszönettel! 

Főnixboys Creative Commons License 2017.12.31 0 0 7643

Halihó. Mennyi kell lennie az alapjárati fordulatszámnak? Nekem Vito 2007 109cdi, 950 pörög alapjáraton, hidegen-melegen!!

 

Szepy23 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 7642

Így jelzi, hogy valamelyik gyertya rossz.

Előzmény: okocsiga (7626)
Szepy23 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 7641

Helló! Cserélje izzítógyertyákat, valamelyik/ek már nem az igazi.

Előzmény: nagydurranas (7625)
arc-pista Creative Commons License 2017.12.27 0 0 7640

üdvözlök mindenkit,fellépet egy igen kellemetlen progléma a vito112dci automata váltos./1999.év/dizel automnál.erre szeretnék segitséget kérni.hollandiábol jöttem volna haza futoval+full utasokkal/6fö/indulás után nemsokkal a motortér baloldal felöl megerösödött motor kopogást hallotam,meg mintha szelelne valami.meg álltam megnézni mi a progléma.semi nem eresztet ,nem csöpögöt -folyt.folytatam tovább az utat ,emelkedönek felvelé menve egy kicsit rántott az autó,kivillant az EDC majd le állt az autó.ujrainditottam beindult el aludt minden vissza jelzö a müszerfalon.továbra is halatszott a kopogás.észre vehetöen gyengült az autó teljesitménye/lasabban gyorsult/ezt még egyszer csinálta,és inkább vissza fordultam.mi lehet a hiba.??a kocsi indul,és nincs hiba jezés.

Főnixboys Creative Commons License 2017.12.27 0 0 7639

Sajna nem, de azt hiszem marad acélfelnin egy tartalék kerék, amit majd valahogy megoldok felfogatni. Ma talán már oda jutok az autó aljához de a múltkor néztem nagyvonalakban, nem láttam semilyen keretet alúl amivel fel lehetne huzatni apótkereket. Most is kérdeztem 40.000ft-ért hoznánnak, de azon az áron vettem a 4db gyári alufelnit a Vitóra. Pumi.

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.12.27 0 0 7638

A "létezik", "felrakható", "láttam már olyat" az nem azonos avval, hogy gyári tartozékként csapják az autóhoz. Cikkszámot tudsz mondani?

Előzmény: Főnixboys (7637)
Főnixboys Creative Commons License 2017.12.26 0 0 7637

Sajna létezik horror áron. Értem ez alatt hogy 80-110.000ft a gyári új mankókerék. 60.000ft-ért is árulják no de azért ez is túlzás, legalább is számomra. Szerintetek minden Viton van kialakítva alul pótkeréknek hely? Nem igazán fér el a hátsó kipufogó dob mellett ahogy én néztem.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.12.26 0 0 7636

Szia!

 

Nem tudok róla, hogy ilyen létezne - teljesértékű pótkerék van a segge alá felhúzva. (Ettől még biztosan rá lehet mekkelni valamilyen 112-es osztójú mankót...)

Előzmény: Főnixboys (7635)
Főnixboys Creative Commons License 2017.12.26 0 0 7635

Sziasztok!

Új vagyok Nálatok, 2-hete Vito tulajdonos. 

16"-os mankókereket keresek, de nem horror áron. Ha valakinek felesleges, megmaradt van jelezze. Pumi.

Bmrenault Creative Commons License 2017.12.20 0 0 7634

Jaja ezzek a hengerfejeségre utalnak

 

Előzmény: horacio1967 (7632)
horcel90 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 7633

hali mindenki!
99' 112 cdi vito honnan veszi a fordulatszámmérő jelét?
nem mér a mutatóm! valaki valami okosságot tud-e? :D

 

horacio1967 Creative Commons License 2017.12.18 0 0 7632

Sziasztok.

3 hónapja vásároltam egy 99' es 112 cdit. Természetesen hibátlan volt a tulaj szerint,de mint kiderült nem.

Tudom hibáztam,hogy nem nézettem át:(

A lényeg ,hogy kinyomja vizet a tartályból mert túlnyomás van benne, a fűtés csap nem működik ezért fűtés sincs. mind ezt azután kezdte el csinálni, hogy után töltöttem fagyállóval mert -2 fokos víz volt benne.Akkor még nem voltak fagyok.

alapjáraton fehér füst van, menet közben nincs ,csak ha rálépek a gázra kicsit jobban akkor fekete lesz:)

Ezek a jelenségek feltétlen hengerfejezéshez vezetnek? hab nincs, víz nem olajos

 

előre is köszi a válaszokat.

 

(vitodoki csak  januárban tud már fogadni)

 

Üdv lac

horacio1967 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 7631

szia.

meg van még a hátsózár takaró?

üdv Laci

Előzmény: kékled (7584)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2017.12.16 0 0 7630

Berohadt az előtétellenállat csatlakozója...

Előzmény: beka67 (7629)
beka67 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 7629

Sziasztok. Tud e valaki tippet hogy a vianonak miért nem megy a fűtöventillátora..

feredli Creative Commons License 2017.12.10 0 0 7628

Üdv Urak.Segítséget szeretnék kérni.108 cdi-ben a régi 38 pines diagnosztikai csatlakozó van amiben az 1,2,3,4,8,13,18 pont van bekötve.Kérdésem az lenne,hogy obd2-re melyiket hová kell kötni?

Stunt62510 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 7627

Sziasztok, maradt a Viano eladása után 4 db Nokian Hakkapeliitta 215/65 R16 C téligumim lemezfelnivel.

A kerekek jól futnak, nem ütnek, nagyjából 4-5 mm minta van rajtuk, egyenletesen kopottak, én még nem éreztem a csere szükségességét. A felni nem ütött, de a gyári fekete festés már kezd rozsdásodni.

 

A 4 db ára 15e Ft, szerintem ez baráti, a kerekek Péteri községben vannak a repülőtértől 20 percre.

 

Telefon: 20 / 42negyvenkettő43egy 

 

okocsiga Creative Commons License 2017.11.27 0 0 7626

Üdv!

Vito 110 D-nél jött elő a következő hiba. A gyújtás ráadása után fél perc telik el, míg az izzítórelé bekapcsol. Tudja valaki mitől kapcsolhat későn? Korróziót nem látok rajta, az akksi erős. 

nagydurranas Creative Commons License 2017.11.21 0 0 7625

udv.99es 638 110d hidegben indul elsore de indulas utan kozvetlenul egyenletlenul kezd el jarni a motor kapkod rangat es brutalul fustol.gazzal tartva osszeszedi magat aztan kicsit melegszik es a jelenseg megszunik.jart mar hasonlokeppen valaki vagy esetleg tipp h mi lehet az oka.

stefan67 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 7624

Valószínű  hogy gyári sw helyreállítás kell neki, hogy összehangolják a kulcsot, immót és az ECU-t. Ettől jó eséllyel helyreáll minden....

Előzmény: Bmrenault (7623)
Bmrenault Creative Commons License 2017.11.18 -1 0 7623

Más típusnál a biztosíték doboz alján elkorrodálódtak a kábelek, diaggal nem komunikált plusz egyéb hibák. Hátha.

Előzmény: Németh79 (7622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!