Igazából érdekes a dolog mert csak a saját mobilnetemről tudok belépni, hogy ha más forrásból kapom a netet mondjuk wifin megosztva akkor se a számítógépemen sem a telefonomról nem lehet belépni !
Nálam, eddig szerencsére nem igen volt ilyen, hogy néha 1-1 frissítés után, ne töltse be az oldalt.
Hogyan lépsz be? sima névvel, ami a @ előtt van, vagy név@freemail.hu-val? Ez utóbbival belépve, állítólag a régebbi felületet hozza fel. A szimpla-s végű linkkel se jó? Valamelyik kommentemben, korábban, linkeltem azt is.
Hát, pár napja jobban vacakol! Pont, az utálatos karikázási hiba az, amit annyira nem komálok, sokat tököl a mentéssel, meg az elküldéssel is. Akár, 1 percig is tart a mentés, az elküldés jó esetben pár mp, rosszabb esetben, akár fél perc vagy több is van! Ma, már 2*-er is belebotlottam, a 404-es hibába, a webcímet belökve a böngészőnek, ami kicsit aggasztó! (A fiók betöltése előtt jön még elő, az autentikációs fázis közben vagy után.)
Amíg a Telekom volt a tulaja ennek és az Origónak, addig üzleti érdek/presztizs volt a megfelelő működés fenntartása.
Amióta NER tulajdon mindkettő és az Origó szépen megél az állami milliárdokból, azóta a freemail mostohagyerek lett, nincs rá szükség, nem költenek rá.
Persze értem én, hogy ez egy ingyenes platform, de, ha már egyszer jó volt, akkor azt nem értem miért nem maradhatott jónak...
Ebből nekem úgy tűnik, hogy itt az ideje csomagolni innen, amíg lehet, mert attól tartok, ha így haladunk, hogy előbb-utóbb totál beáll a rendszer a földbe.
Ha a felhasználónévhez a xy01@freemail.hu formát használod, akkor fogod az egyik (a régebbi) kinézetet látni, ha a xy01 formát használod, akkor pedig a másikat. Más összeesküvés nincs a dologban.
Nyilván hátrányos helyzetből indulok, de hátha van valami megoldás.
Android telefonról nézem a freemail fiókot gmail appal. Ez a lehetőségem van. Sajnos vissza olvasva nem találtam ilyenre megoldást, vagy át siklottam felette.
Lassan fél éve folyamatosan hibaüzenet van:
"Megfelelő hitelesítési adatokra van szükség"
Aztán egyszer csak nincs ilyen üzenet, néha jönnek levelek is...
Több beállítással is próbálkoztam POP3 klf. portok, biztonsági hitelesítés, stb., de nem sikerült.
Volna esetleg megoldás ezen a platformon, hogy minden rozé legyen?
Ui.: az ügyfélkaput sikerült át raknom az itt olvasottak alapján, köszönöm, jól jött a leírás!
Nekem inaktív volt a fiókom sokáig, nagy nehezen sikerült belépnem, de nem érkezik meg egy levél amiben egy fontos kód szerepelne. Hívtam az ügyfélszolgálatot,aztmondták írjak emailt, írtam emailt, automatikus válaszon kívül többszöri probálkozásra se kaptam mást. Felháborító egy szar fos rendszer.
A régi címekkel van gond az én tapasztalatom szerint. Az újakkal nem jellemző. A réginek a kinézete is más (nálam). Nem nagy a különbség, de észrevehető.
Ma (12.17.) délután óta nem tudok belépni a fiókomba. Úgy reagál a freemail, hogy valaki megváltoztatta a jelszómat. Tapasztalt ilyent ma valaki más is?
Online játékfiókból, csak 2db-om van, mondjuk azokkal kéne ténylegesen kezdenem valamit, átmigrálás végett. . Ilyen termékkulcs-os levelet, én asszem lementettem még akkor, amikor meg jött. Nameg, lemezen is ott figyel a kódsor, a programmal együtt. Nálam is vannak olvashatatlan levelek, az tény. Pár hónapon belüliek is, itt nem az idő függvénye. Valamelyik szerveren csücsülő HDD felé nem ér el időben a kérés és onnan vissza, az adat. A felhasználói felület és az adatok közt, azok elérésével van valami gyíkja, amit jól képzett programozók, hamar ki tudnának javítani. Csak, hát csesznek rá. Nem véletlen, a Trékom csúfnév őket illetően. Az országból kizavarandó banda, a másik 2-vel együtt.
Nekem most telt be a pohár, nálam is előjöttek a Freemail hülyeségei, mint hogy a pár évnél régebbi levelek tartalma nem érhető el, meg túl sokat töltöget be. A második Freemail fiókomra regisztráltam valamennyi online játékfiókot és egy megbízható Youtube videóletöltő program termékkulcsát is ott kaptam meg. De amilyen idióták a Freemail karbantartói, nem képesek azon dolgozni, hogy az adott Youtube letöltő program termékkulcsát megjelenítse a szar email kezelő. Ettől a naptól teljesen áttérek a Google jobban működő email kezelőjére, ott nem fordult elő olyan, hogy a több mint 4 éve elküldött levelek tartalma üres legyen. Baszódjanak meg a Telekom által felkarolt bagázs tagjai.
A Gmail-t, alap html nézetben használom, hogy ne tökörésszen annyit, mind a régi gép, mind a net csigalassúsága végett. (~1-2 vs. ~10 mp) Ezen a felületen, meg az alapértelmezetten, nincsenek azok a funkciók nálam, mint amiket felsoroltál, mint betűformázás, több levél külön füleken, stb.. Lehet, a régi OS és Chrome böngésző miatt.
A Freemail-re visszatérve, asszem nekem is 2006-os vagy 2007-es évből van, a regisztrációm. (A legrégebbi levél, amit találok, az 2007 nov-eiek.) Amiket mostanában tapasztalok hibákat, azok nem voltak annyira jellemzőek, 2018 előtt, nem hogy 2008-ban és utána. Bár, én sokáig eléggé ritkán, hetente vagy ritkábban használtam a fiókot, kb. 2015-16-ig. Azóta, napjában többször rálesek. A felülete, a mostani is, de a régi is eléggé letisztult, ahogy írod, a lényegre fókuszál. Karbantartásokba belefutottam, az utóbbi években, de nem volt ez annyira általános. Vacakol nálam is, de nem annyira, mint pár sorral lentebb, másoknak. A regisztrációkat illetően, pár helyen ténylegesen a Freemail van vagy volt használatban és annyira nem is jártam utána, hogy átvihető-e máshová. Asszem, 2 közüzemi szolgáltató-é van nálam, amikor anyám nevén vannak azok nyilvántartva és számlázva. Ezeken kívül, máshol, talán nem nagyon volna vele gond. Valahol xyz@fr... címmel+jelszóval lehet belépni, de az email címet le lehet ott cserélni. Amúgy, nem sok regem van, így nem olyannyira problémás, mint sokaknál.
Valóban jobb, praktikusabb a freemail felület, mint az agyonokosított, bonyolított gmail. Csakis ezért használom, no meg a rengeteg regisztráció miatt. De ettől függetlenül lutri minden egyes nap, hogy éppen működik-e. Nagyon meg kellene rugdosni a céget valami gazdasági versenyhivatali eljárásban. Nyilvánvaló, hogy a minimálisnál is kevesebb ráfordítással - adatátviteli kapacitás, szerverer száma - működtetik, szedik ki belőle a pénzt.
A kezelőfelületet illetően ezt osztom!! Valóban jobb a felülete, mint a gmail-nek. Az olyan apróságokról nem is szólva, mint a dőlt, félkövér, aláhúzott stílusban formázni, az írt szöveget. Ha, netán valakinek a levelére úgy válaszolunk, hogy idézünk tőle, netán mástól, azt így-úgy kieemelhetjük. Nameg, az eltérő font-méret lehetősége is ott van, az egyszerűen átlátható felületről nem is szólva. Hiába, a HTML-es nézetet használom, a gmail-en. Továbbá, több fület is nyitva tarthatunk, akár több levelet is egyszerre írván, olvasva egyet közülük. Ezt, nagyon sokan, szerintem hiányolják is a gmailről. E téren, az nagyon fapados.
Uraim,ujabb tapasztalat.ket frimeles fiokom van.eszembe jutott hogy amit ritkabban hasznalok hat benezek.es mit latok?rendesen jonnek a levelek.semmi gond.csinaltam proba kuldest,fel perc es ott volt a level.akkor most ez hogy?itt ott mukodik...?mashol nem?
Hát erre kíváncsi leszek. (mikor és mennyi levél érkezik meg) De legalább végül mégis nálad landoltak a levelek. Én attól tartok, hogy ezek már elvesztek....
Kedd óta, 5. napja, egyáltalán nem tudok belépni a freemail fiókomba. Csak próbál tölteni, tölteni, tölteni... futkos a kék vonal, és villog a piros töltés felirat, mint a mérgezett egér.
Írtam a gépháznak, amire azonnal jött egy automatikus üzenet, hogy ha elfelejtettem a jelszavamat mit tegyek. De nem felejtettem el a jelszavamat! Ez 3 napja volt, azóta se válasz, se freemail.