Üdv mindenkinek! A segítségeteket kérném. Van egy Cordoba Variom amibe gyári beépített rádió van egyben a fűtés-hűtés vezérléssel. Szép, de a kazettásrádió nem épp modern. Érdekelne van e lehetőség ennek cseréjére valamilyen módon.
Igen, olyan mintha nem érzékelné, hogy kinyitottam bármelyik ajtót. Kipróbáltam már úgy is hogy 1x nyomtam meg a nyitó gombot a kulcson, ugye ilyenkor csak a vezető oldalt nyitja, ha 2x nyomom a nyitót, akkor körbe kinyit mindent. Hova lehetne elvinni ezt? Autóvillamosság?
szia! Felkapcsol az utastér világítás ha kinyitom az ajtót. Beülök, várok egy kicsit majd egy vékonyka sípszó, és villan az elakadás, majd hallom hogy lezár. mi lehet a gond?
- a vízhőfokjeladó: filléres, a csere 10 perc, viszont asszem kettős szenzor (4 eres) és az egyik fele a vezérlőbe megy és a másik a műszerfalhoz - és ha a műszerfalhoz csatlakozó fele jó de a másik fele nem akkor kisebb hőmérséklethez több üzemanyag megy be és ugyan valószínűleg jobban húz (így működnek a "tuningboxok") de többet is eszik
- légtömegmérő: egy tisztítást megérne de ha ez lenne a gond akkor kevesebb levegőt mérne mint ami tényleg átmegy és kormolna szerintem
Ha itt nem születik megoldás akkor itt biztosan segít Mágus2 - vagy Facebook és Szigetvári Attila..
Szia, gondolom BCB motorkód (nekem majdnem ugyanez, csak AZD) - mondjuk mindegy is.. szinte tuti mikrokapcsoló lesz. Próbáld már ki, hogy a bal ajtót kinyitod és világít-e a lámpa az ajtóban? Bekapcsol a beltéri lámpa a visszapillantónál ha kinyitod az ajtót? Meg ha bekapcsolod a fényszórókat (kulcs nincs bent) és kinyitod az ajtót akkor a figyelmeztetőhang megy? Ha a válasz mindre "nem" akkor az ajtónyitás mikrokapcsoló lesz. Ellenszer a csere.. esetleg a tisztítás ha csak a kapcsolófelülethez valami "beragadt" (pl. por vagy a kopó műanyag) vagy a zárszerkezet cseréje vagy csak a mikrokapcsolóé.. vagy kinyitsz egy másik ajtót is amiben a kapcsoló jó (mondjuk a csomagtér vagy tulképp' mindegy melyik).
Köszönöm crok megnézzük, testvérem karosszéria, autószerelő, ma kicserélt mindenfajta relét érzékelőt és ugyan azt csinálja, szétrobban, hogy nem tudja mi a baja :( megnézte a computerét is nem e ázott be,de az is rendben volt. Köszönöm szépen az ötletet továbbítom neki hátha tényleg ez lehet a baja. Szeptemberben még semmi baja nem volt októberben kezdte el csinálni. Jó az alapjárat szépen ketyeg és egyszer csak fogja magát és megáll kicseréltük az AC pumpát is a szűrőt is. Most még fog konzultálni egy seat mágussal :).
A távirányító megnyomása után ha nem nyitod ki az ajtót, 30-60 másodperc után visszazár. Lehet, hogy nem érzékeli az ajtónyitást? Felkapcsol az utastér világítás, ha kinyitod az ajtót? Ha nem, akkor az ajtónyitás érzékelő meghibásodott, és ez okozza a problémát.
A másik "probléma": Seat Toledo 1.6 16V 2003 évj. Kocsi kint a ház előtt lezárva. Megyek ki , kulcs a kezembe, nyomom a nyitó gombot, kinyílik, beülök. Nem indítok még mert keresek valamit, erre lezár villan az elakadásjelző, majd élesedik a riasztó. Gondoltam elindítom, erre megszólal. Miért zár le és élesedik a risztó amikor kinyitottam és nem indítok azonnal?
Nemrégiben vásároltam rohangálós autónak Pest megyén belülre( Budapest széle és M0-s körgyűrű) egy Seat Ibiza 1999-es 1.9 SDI autót.
Első szerviz megvolt, a kocsi rendben van, indul hidegen melegen tökéletesen, jön megy-fékez, viszont számomra kicsit irreális a fogyasztása.
Az átlaga konstans 6.5l ami nem hangzik soknak valakinek,viszont itt nagyon nem erre számítottam, illetve nem is ezért vettem a kocsit,mivel ezt egy 2.autónak használt bmw dízel is tudja, télen,nyáron,sőt igazából kevesebbet is ilyen üzemben .
Tudom, a szerviz és egyéb díjakat ne nézzük, nem ez a konkrét kérdés, hanem az, hogy miért lehet, hogy egy alig 1000kg-os kisautó normál használat mellett mondjuk vegyes, de inkább országúti üzemben a 4.5-5l körüli hozandó érték felett teljesít minimum 30%-al?!
Több helyen utánaolvastam és valóban soknak mondható ez már , legalább 1-1.5l-el az átlag felett van.
Ötlete valakinek? Adagoló,porlasztó,légtömegmérő,vagy miféle beállítást kell megnézni rajta? Vízhőfok áll mint a cövek a helyén, jól indul, melegszik, ezzel nincs gond. A segítő válaszokat megköszönném a hozzáértőktől.
Ne foglalkozz vele.Biztos azért van ki iktatva???mert nem volt 1 jó találmány.Csak problémák voltak vele.Újkorában rakta bele a kereskedő 1 vagyonért.de sokan szívtak vele.így ki is iktatták.
Nemrég vettem egy 2003 1.6 16V Toledot és van benne ez a kódos számjegyes indító. Úgy vettem az autót, hogy az előző tulaj nem használta így nem tudja a kódot. Valahova ez le van írva? (Szervízfüzet, kezelési könyv) Érdekelne, mert használnám. Jelenleg e nélkül indítom a kocsit. Nem tudom érdemes evvel foglalkozni?
Fojtószelepház talpánál tömítetlenség? Beszökik esetleg plusz levegő, alacsony MAP/MAF értékek mellett elvesz üzemanyagot - pedig a több levegő miatt hozzáadni kellene egyébként. Vagy eleve a MAP/MAF rossz (egy féktisztítós takarítást megérne), esetleg ott nem tömített eléggé. Nekem ennyi ötletem van hozzá. Géppel meg kéne nézni alapjáraton az LTFT-t és az STFT-t, hogy nem-e túl magas (bér erre kellene hibát dobnia ha a MAP/MAF jó). Ha azok normálisak akkor valami más "viszi el" (kopogásérzékelő.. hibás MAP/MAF.. esetleg a felső lambda..).
Nem tudom valakinek volt e már ilyen problémája, nekem van egy seat leon 1,4 signo, olyan problémát generál, hogy beindítom és kb félperc után leáll, utána ugyanúgy eltudom inditani, elindulok vele és félpercenként 1 percenként belerángat, mintha elvenné valami az üzemanyagot és ugyanúgy le áll ha állok a lámpánál. Kicseréltem már az AC pumpát ami ugye elektromos, kicseréltem a gyertyákat, hozzá a kábeleket és ugyan ezt csinálja. Esetleg van-e valakinek ötlete mi okozhatja ezt a problémát?
Ja és semmilyen computer hibát nem jelez. Valaki azt is mondta, az elektromos gázpedál is okozhat ilyet.
Üdv! 2.0 CRTDi motorral szerelt Seatom van! 0 fok alatti hőmérsékletben az autó vízhőfoka alig éri el a 60 fokot még 30 perc autózás után is, piros lámpánál pedig képes visszaesni 50 alá a mutató! Normális dolog ez? Vagy termosztát probléma lehet? Köszönettel! L
feleségem a garázskapú segítségéval sikeresen letörte a SEAT Altea (2005) kocsink tetőantennáját. Szervízben az új alaktrész 90 ezer lenne, úgyhogy ez felejtős.
A tartó műanyag rész tört el, úgy látom az alaplap alatta nem sérült. Végül is csak az a műanyag tok kéne, amit rá kell fogatni a tetetőre, és amibe bele tudom csavarni az "antennapálcát" (az nem tört el).