abban kérném a segítségeteket, hogy az 1,5dc 2008-as meganem azt csinálja, hogy indításnál megindul a hátsó ablaktörlő egy 10cm-t majd megáll és egy kicsivel később kinyitja a csomagtér ajtót. Volt már valakinek ilyen jelensége?
Szeretném ha tudnátok segíteni nekem érdemben.. Van egy olyan hiba a Megane 1.5 DCi 2008 as autómon (És hogy valaki tapasztalt e már ilyet!!) Azt csinálja az autó hogy mikor váltok 2-3 mp re felpörög a motor. illetve nem tudok lassan menni vele alacsony sebességnél mert elindul az autó....Igy folyamatosan kuplungoznom kell.. Ha valaki tapasztalt ilyet akkor kérem irja meg nekem..
Szerelő elmondása szerint csak a csavarokat cserélte a sarukon és jól meghúzta őket...elhiszem neki, mert ő a szaki! Úgyhogy pöccre megy, bár kicsit rángat alapjáraton, de egyelőre már ennek is örülök! :)
Biztisítékok és kis kábelek is rendeben voltak, mert ha minden igen akkor nem értem minek kellett mozgatni, hogy elinduljon, de végül is mindegy, gondolom messze van az autó, hogy méricskélj azon a tájékon
Azt megcsináltam mégse történik semmi, megmozgattam sípol, kattog valami...
Hol, mennyit, mikor?
Nagy nehezen valahogy beindult, de útközben is vibrált a világítás, belső fények, kattogás...
Hogy indult el? belső világítás is folyamatosan ment?
Komoly lehet a baj?
Ki tudja így, ha nálad lenne az autó, mondanám mérj indítás előtt alatt és után feszültséget az akksin, sokat elárul.
Új akksi is lehet rossz. Akár behúzó tekercs is lehet, ha megmozgatnád kicsit előre-hátra, majd álló helyben indítanád, látnánk mit tesz. Igy azonban várhatod a hétfőt,
Megane II, 2004-es évjárat. Előzmények: banki huzavona miatt állt az autó majd 1 évet (kivonták a forgalomból), mielőtt "leraktam" az udvarba, meghalt a klímakompresszor benne, közben a műszaki is lejárt. Rendeződött a bank újra forgalomba szerettem volna helyezni. Autószerelő átnézte, hibás klímakompresszor csere, olaj és minden féle szűrők csere, kézifék bowden csere, hátsó fékbetétek csere, új gumik rá. Szépen átment a vizsgán, papírok intézése is meglett. A régi aksival vitték vizsgára miután feltöltötték, majd rendszám hiányában ottmaradt ahol vizsgázott. Elmentem érte az új akkumulátorral együtt (tanácsolták, hogy vigyek egy újat), meg a rendszámtáblákkal. Indításkor a régi aksi egy próbálkozás után kihúnyt... Új aksi berak, elsőre pöccre indul a gépjármű. Valamiért leállítottam, aztán következő indításkor már csak egyet kattant. Nem lett jól rögzítve a saru. Azt megcsináltam mégse történik semmi, megmozgattam sípol, kattog valami... Nagy nehezen valahogy beindult, de útközben is vibrált a világítás, belső fények, kattogás... Úgy döntöttem nem viszem így haza, az autószerelőig jutottam vele, aztán leparkoltam a műhely elé és most várom a hétfőt, mert hétvégén nem dolgoznak, de telefonon sem lehet őt ilyenkor elérni. Ki van kapcsolva. Komoly lehet a baj? Állítólag gond nélkül ment át a vizsgán az átnézés és a javítások után. Az új aksit unixba úgy adták, hogy biztosan jó bele. Minden adatot elkértek az autóról.
Nem igen foglalkozik a témával, 1x írt, ezért ha gondolod, nézd meg a vezető ülés előtti dobozt ha áll benne a víz, vagy nedves beáztál, ha nem akkor a csomagtérajtó kábeleit kellene ellenőrizni,. Esetleg a z akksid haldoklik, bár ez nem gyakran okoz ilyet.
Sajnos általánosságban igaz, ha valaki kérdez és kap x tanácsot nem nagyon írja vissza a megoldást :(
Érdeklődnék, hogy megoldódott e a problémád? Nekem ma reggel ugyan ez a jelenség játszódott le, és egyelőre nem tudom, hogy hol kezdjek neki a hibafeltárásnak. Ha te már tudod mi volt a ludas kérlek segíts, hogy felesleges részeket ne kelljen bolygatnom. Köszönöm.
Jó napot.Segitséget szeretnék kérni.2002-es megan classic 1.4 16v alapjárat ugrál álló helyzetben és főleg ha üresben gurul.Alapjárati motor cserélve és semmi változás.Köszönöm a segitséget
nekem ugyan ez volt sokszor csinálta rángatott,akadozott és a végén leállt nagy nehezen jöttek rá hogy az ütközés kapcsoló rossz volt kontakt hibás volt és mindig csak olyan minimálisan kapcsolta le az ac-t hogy nem állt le a kocsi csak hol kapott üzem anyagot hol nem!
segitséget szeretnék kérni mi lehet a hiba?renault megane coupe 97es,még soha nem csinált ilyet,mindig garázsban van de most hogy hideg volt kb 3 napig kint volt simán indult ,ment.de a mai napon kb 3 kilométer után kivillant az összes lámpa és lelát az autó,inditásnál indult dekb 2 másodperc kivillant minden leált,olyan volt mindha nem kapott volna benzint de gyujtást ráadva lehetett hallani az ac-t hogy megy,szemvettem vele 3 órát hazahuztuk ,betoltuk a garázsba kb 1 or után lementem és mindha semmi sem történt volna hibátlanul indult ment!!azt mondták lehetett jégdugó miadt hogy a benzin vizes,vagy immobiliser miadt de az imo lámpa nem világitott !mi lehetett a hiba nem szeretném ha még 1 szer ilyen történne!segitséget elörre is köszönöm!
Szia! Szerintem csak kiszedve próbálták le, azt egy villamossági szerelő csináltra. Az akkun van egy tucat biztosíték. Ránézésre lehet látni ha valamelyik kipurcan? jelzem a behózótekercs nem húz be, vagy is a kis erősségű körön nincs áram.
Kormányzár kiold. Tolásra az autó tökéletesen vezethető, semmilyen ellenőrzőlámpa nem világít aminek nem kell. Az indításon kívül az ég adta világon semmi baja. Hibakód olvasóra felrakva és semmi hibakódot nem ír. Tehát az autó attól eltekintve, hogy indításkor az indítómotor meg se mozdul (még csak nem is kattan annak ellenére hogy hibátlan) , tökéletesen működik, semmi jele annak hogy bármi hibája volna. De ha leállítom, már csak tolásra indul. Egyéb tekintetben minden elektromos része hibátlan. Az akku, az indítómotor és minden. De az indítómotor behúzója nem kap áramot.