Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2018.04.11 0 0 427

beázott az ülés alatti csatid, és/vagy a csomagtartó átvezető kábelek szakadtak el

Előzmény: pajero85 (426)
pajero85 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 426

Sziasztok.

abban kérném a segítségeteket, hogy az 1,5dc 2008-as meganem azt csinálja, hogy indításnál megindul a hátsó ablaktörlő egy 10cm-t majd megáll és egy kicsivel később kinyitja a csomagtér ajtót. Volt már valakinek ilyen jelensége?

Phd vezér Creative Commons License 2018.04.11 0 0 425

Én is..

Előzmény: kopacsi68 (424)
kopacsi68 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 424

Köszi.. Majd erre is rákérdezek..

Előzmény: WebNeo (423)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.04 0 0 423

Lehet sokféle baja, akár pedál, akár vezérlő, vagy kéttömegű én nem tudom pontosan.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

Itt kérdezz.

Előzmény: kopacsi68 (422)
kopacsi68 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 422

Sziasztok!

Szeretném ha tudnátok segíteni nekem érdemben.. Van egy olyan hiba a Megane 1.5 DCi 2008 as autómon (És hogy valaki tapasztalt e már ilyet!!) Azt csinálja az autó hogy mikor váltok 2-3 mp re felpörög a motor. illetve nem tudok lassan menni vele alacsony sebességnél mert elindul az autó....Igy folyamatosan kuplungoznom kell.. Ha valaki tapasztalt ilyet akkor kérem irja meg nekem.. 

WebNeo Creative Commons License 2018.03.27 0 0 421

Az a lenyeg te orulsz :)

Előzmény: Sztruhár László (420)
Sztruhár László Creative Commons License 2018.03.27 0 0 420

Szerelő elmondása szerint csak a csavarokat cserélte a sarukon és jól meghúzta őket...elhiszem neki, mert ő a szaki! Úgyhogy pöccre megy, bár kicsit rángat alapjáraton, de egyelőre már ennek is örülök! :)

Előzmény: WebNeo (419)
WebNeo Creative Commons License 2018.03.24 0 0 419

Biztisítékok és kis kábelek is rendeben voltak, mert ha minden igen akkor nem értem minek kellett mozgatni, hogy elinduljon, de végül is mindegy, gondolom messze van az autó, hogy méricskélj azon a tájékon

 

Előzmény: Sztruhár László (418)
Sztruhár László Creative Commons License 2018.03.24 0 0 418

Meghúztam tisztességesen, megmozgattam az aksit és együtt mozogtak.

Előzmény: WebNeo (417)
WebNeo Creative Commons License 2018.03.24 0 0 417

Ha minden más rendben volt vizsgán akkor nem mindegy hogy ment át, engem jobban izgatna a nem indulás.

Hiba lámpa nem világít egy indítással átmegy, hiszen akár bikázva de beindult és ment amíg vége nincs a vizsgának.

 

Mozgó saru indításkor sosem jó, azt írtad megcsináltad, ezek szerint nem.

Előzmény: Sztruhár László (416)
Sztruhár László Creative Commons License 2018.03.24 0 0 416

Benzines. Úgy indult el, hogy mozgattam az aksin a kábeleket. Na, de ha ilyen szar akkor hogy ment át, vagy ilyeneket nem néznek? :)

Előzmény: WebNeo (415)
WebNeo Creative Commons License 2018.03.24 0 0 415

Benzin, diesel?

 

Azt megcsináltam mégse történik semmi, megmozgattam sípol, kattog valami...

Hol, mennyit, mikor?

 

Nagy nehezen valahogy beindult, de útközben is vibrált a világítás, belső fények, kattogás...

Hogy indult el? belső világítás is folyamatosan ment?

 

 

Komoly lehet a baj?

Ki tudja így, ha nálad lenne az autó, mondanám mérj indítás előtt alatt és után feszültséget az akksin, sokat elárul.

Új akksi is lehet rossz. Akár behúzó tekercs is lehet, ha megmozgatnád kicsit előre-hátra, majd álló helyben indítanád, látnánk mit tesz. Igy azonban várhatod a hétfőt,

Előzmény: Sztruhár László (414)
Sztruhár László Creative Commons License 2018.03.24 0 0 414

Tiszteletem!

Megane II, 2004-es évjárat.
Előzmények: banki huzavona miatt állt az autó majd 1 évet (kivonták a forgalomból), mielőtt "leraktam" az udvarba, meghalt a klímakompresszor benne, közben a műszaki is lejárt. Rendeződött a bank újra forgalomba szerettem volna helyezni.
Autószerelő átnézte, hibás klímakompresszor csere, olaj és minden féle szűrők csere, kézifék bowden csere, hátsó fékbetétek csere, új gumik rá.
Szépen átment a vizsgán, papírok intézése is meglett. A régi aksival vitték vizsgára miután feltöltötték, majd rendszám hiányában ottmaradt ahol vizsgázott. Elmentem érte az új akkumulátorral együtt (tanácsolták, hogy vigyek egy újat), meg a rendszámtáblákkal.
Indításkor a régi aksi egy próbálkozás után kihúnyt... Új aksi berak, elsőre pöccre indul a gépjármű. Valamiért leállítottam, aztán következő indításkor már csak egyet kattant. Nem lett jól rögzítve a saru. Azt megcsináltam mégse történik semmi, megmozgattam sípol, kattog valami... Nagy nehezen valahogy beindult, de útközben is vibrált a világítás, belső fények, kattogás...
Úgy döntöttem nem viszem így haza, az autószerelőig jutottam vele, aztán leparkoltam a műhely elé és most várom a hétfőt, mert hétvégén nem dolgoznak, de telefonon sem lehet őt ilyenkor elérni. Ki van kapcsolva.
Komoly lehet a baj? Állítólag gond nélkül ment át a vizsgán az átnézés és a javítások után. Az új aksit unixba úgy adták, hogy biztosan jó bele. Minden adatot elkértek az autóról.

Köszönöm a segítséget!

WebNeo Creative Commons License 2018.02.13 0 0 413

Nem igen foglalkozik a témával, 1x írt, ezért ha gondolod, nézd meg a vezető ülés előtti dobozt ha áll benne a víz, vagy nedves beáztál, ha nem akkor a csomagtérajtó kábeleit kellene ellenőrizni,. Esetleg a z akksid haldoklik, bár ez nem gyakran okoz ilyet.

 

Sajnos általánosságban igaz, ha valaki kérdez és kap x tanácsot nem nagyon írja vissza a megoldást :(

Előzmény: gyoriaki (412)
gyoriaki Creative Commons License 2018.02.12 0 0 412

Szia!

 

Érdeklődnék, hogy megoldódott e a problémád? Nekem ma reggel ugyan ez a jelenség játszódott le, és egyelőre nem tudom, hogy hol kezdjek neki a hibafeltárásnak. Ha te már tudod mi volt a ludas kérlek segíts, hogy felesleges részeket ne kelljen bolygatnom. Köszönöm.

Előzmény: 7zso3 (386)
János Schervenka Creative Commons License 2018.01.27 0 0 411

Jó napot.Segitséget szeretnék kérni.2002-es megan classic 1.4 16v alapjárat ugrál álló helyzetben és főleg ha üresben gurul.Alapjárati motor cserélve és semmi változás.Köszönöm a segitséget

vassg30 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 410

nekem ugyan ez volt sokszor csinálta rángatott,akadozott és a végén leállt nagy nehezen jöttek rá hogy az ütközés kapcsoló rossz volt kontakt hibás volt és mindig csak olyan minimálisan kapcsolta le az ac-t hogy nem állt le a kocsi csak hol kapott üzem anyagot hol nem! 

Előzmény: hujózsi (385)
vassg30 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 409

segitséget szeretnék kérni mi lehet a hiba?renault megane coupe 97es,még soha nem csinált ilyet,mindig garázsban van de most hogy hideg volt kb 3 napig kint volt simán indult ,ment.de a mai napon kb 3 kilométer után kivillant az összes lámpa és lelát az autó,inditásnál indult dekb 2 másodperc kivillant minden leált,olyan volt mindha nem kapott volna benzint de gyujtást ráadva lehetett hallani az ac-t hogy megy,szemvettem vele 3 órát hazahuztuk ,betoltuk a garázsba kb 1 or után lementem és mindha semmi sem történt volna hibátlanul indult ment!!azt mondták lehetett jégdugó miadt hogy a benzin vizes,vagy immobiliser miadt de az imo lámpa nem világitott !mi lehetett a hiba nem szeretném ha még 1 szer ilyen történne!segitséget elörre is köszönöm!

WebNeo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 408

Nm

Előzmény: zogobacsi (407)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 407

Ok. De azért köszönöm hogy eddig fáraszthattalak.

Előzmény: WebNeo (406)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 406

Akkun 3 db bizti van......irtam mar ki kell merni.

En feladom, majd jon nalam okosabb, turelmesebb.

Előzmény: zogobacsi (405)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 405

Szia!  Szerintem csak kiszedve próbálták le, azt egy villamossági szerelő csináltra.  Az akkun van egy tucat biztosíték. Ránézésre lehet látni ha valamelyik kipurcan? jelzem a behózótekercs nem húz be, vagy is a kis erősségű körön nincs áram.

Előzmény: WebNeo (404)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 404

Helyén taplalta meg, vagy kiszedve.

Talan 3x irtam, hogy az akkumlatoron van a bizti.

Előzmény: zogobacsi (403)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 403

Külön betáp megtörtént, úgy működik.  Ezek a  biztosítékok hol vannak?

Előzmény: WebNeo (402)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 402

Az önindítót lehet vezetékkel is megtáplálni szerintem, célszerű üresben.

Biztiket kell még megnézni 30 és 350 A

Előzmény: zogobacsi (401)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 401

Kormányzár kiold. Tolásra az autó tökéletesen vezethető, semmilyen ellenőrzőlámpa nem világít aminek nem kell. Az indításon kívül az ég adta világon semmi baja. Hibakód olvasóra felrakva és semmi hibakódot nem ír. Tehát az autó attól eltekintve, hogy indításkor az indítómotor meg se mozdul (még csak nem is kattan annak ellenére hogy hibátlan) , tökéletesen működik, semmi jele annak hogy bármi hibája volna. De ha leállítom, már csak tolásra indul. Egyéb tekintetben minden elektromos része hibátlan. Az akku, az indítómotor és minden. De az indítómotor behúzója nem kap áramot. 

Előzmény: WebNeo (397)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 400

Az indítómotor le lett szerelve, átvizsgálva, lepróbálva villamossági szerelőnél. Azzal nincs baj.

Előzmény: WebNeo (399)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.04 0 0 399

Kerdezd meg esetleg megkocogtatta e az oninditot.

Előzmény: WebNeo (397)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.04 0 0 398

Odaát mindig jot kuncogok a buhera mesteren 😂

Előzmény: Airbag. (395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!