Mini Cabrio vasarlasan gondolkodom, benzines 2005-os lenne az auto
szep allapotban (amennyire ertek hozza) elektromos tetovel.
Napi 5-10 km-ert tennek Meg vele, ovoda, iskola mhely utvonalon.
Lehet butasag a kerdes, de tell idoszakban mennyire hasznalhato a vaszonteto? Ha kinn marad napkozben utcan es egesz nap esik a ho/eso nem azik be ugye?
Mennyivel hidegebb lehet mint egy rendes tetovel biro auto?
Mennyire lopjak a miniket? Belvarosban allna napkozben munkaidoben.
Ha van Meg barmi mas, amire figyelnem kellene irjatok kerlek.
Akkor marad a gyári diagnosztika!!! Talán abból kiderül a hiba.
Elképzelhető hogy valamelyik hőmérséklet jeladó fals adatokat ad és a vezérlő túl dúsítja a keveréket...de ezeket igazából csak mérni lehet. Híbakódot nem ad ki minden esetben...
Nincs felcserélve a katalizátor előtti és utáni lambda szonda? Ha a kat utáni alapján próbál szabályozni erősen túldúsíthat. (Nekem is fel volt cserélve amikor vettem a kocsit, csak nem volt a katalizátorban semmi így nem okozott gondot. De hogy miért cserélték fel azt nem tudom.)
Azt elfelejtettem, hogy ilyenkor a szelepszár szimmering nagy eséllyel kuka...
Ha van egy mobil telefonhoz kapcsolható endoszkópos kamerád (3-4000 Ft.-ért már kapható) akkor a lambdaszonda helyén le tudod engedi és vélhetően láthatod ha a katalizátor a hibás..
Nekem is ugyanilyen évjáratú és motorú autóm van, de ilyen problémával nem találkoztam. A kipufogó csonk izzása normál esetben csak komoly terhelésnél jelentkezik. Érdemes lenne megbontani a kipufogót,hogy nincs-e lerakódás a csonkban, valamint a katalizátor nincs-e eldugulva vagy rosszabb esetben eltörve (törésnél elfordulhat a betét és hasonló képpen dugulást okozhat).
Segitségre lenne szükségem. Mini one 2004-es 1.6 benzin 90le. Alapjáraton és menetközben is iszonyatosan melegszik a kipufogocsonk" vörösen izzik". Amúgy hibakódmentes az autó!!! Vezérlés helyen van,injektor már cserélve. Találkozott már valaki hasonló problémával???
Mini cooper szervószívattyúkat javítok. Azért porbálom magam itt hirdetni mert már jó néhányan jöttek hozzám hogy el vitték valahova javítani a szivattyút és nem lett jó. Google elsőnek kidobott hirdetője által javított szivattyút hoztak ma. Csapágyat cseréltek benne a srácnak 25000ft-ér. Csapágylehúzójuk nincs mert szét verték a tengelyt. Hangosabb lett mind volt. Honlap promójuk nagyon jó de szakember ezek szerint nincs :-) Pedig húsz év tapasztalattal hirdetik magukat............
" Köszönjük, hogy a MINI weboldalán való regisztrálást követően jelezted igényed magyar nyelvű eredeti MINI kezelési kézikönyv iránt. Sajnálattal közöljük azonban, hogy a 2004. január 1-je előtt gyártott MINI modellekhez tartozó kezelési kézikönyvvel nem rendelkezünk, ugyanis a BMW Magyarország Kft. az importőri tevékenységet csupán ezt követően kezdte meg.
Azok közvetlen befecskendezéses betegágyak.Ha sok pénzed van szervizre és egy másik autód (amivel jársz) akkor vegyél olyat.Szépek meg modernek,de motorjuk problémás.
Igen.Váltòra kell figyelni.2004.08-tòl volt egy ráncfelvarrás azok jobbak ès szebbek is (szerintem) one vagy cooper benzin,de az1.4-es disel sem lehet rossz.az toyota
A prince motor inkább bmw fejlesztés mint peugeot.A tritec motor viszont nagyon jó,kellemes csalódás volt.236000km van a kocsimba és gyönyörű a hangja.A motor csont száraz.
Amikor vettem az én Mini-met, körülnéztem ugyan így ahogy te is most írod.
Végül a régebbi fajtát vettem, mert a PSA motorosról nagyon sok horror dolgot meséltek/hallottam/ismerősnek is az volt... zabálta az olajat(szelepszár szimering),
vezerlés nyűgök..
Ami az előtte lévő kiadásokban van Tritec motor (1,6 benzinekről beszélünk most végig) állítólag kevésbé nyűgös jószág.
Az elmúlt időszakban költöttem rá már, de nem azért mert a motornak nyűgjei lennének. Szóval mikor választás előtt voltam hogy újabb Mini legyen vagy a "régi" én inkább a régit vettem. Eddig meg nem bántam. A kormány szervó típushiba.