Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vé6 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 613

Köszi, hát bizony ennyi hibalehetőségnél a fax tudja, mihez nyúljak, lehet hogy a végén magamhoz...  :-)) na mindegy szóval, egy kicsit befigyelt nekem az AUDI, de nem baj, nem adom fel, azért tudok vele menni, inkább a nyártól félek, hogy 40 fokban, tűző napon hogy lesz ez a kis forralgatás, addigra valahogy dűlőre viszem a dolgot!!

Előzmény: REDDICE (612)
REDDICE Creative Commons License 2016.03.24 0 0 612

Ha bemelegíted és forr benne a víz, tényleg lobog a tartályban akkor a hűtőkör is lehet a gond (bizonyos elemek szétrohadnak idővel, nekem most cseréltek elemeket benne). Ha csak kijelzi akkor meg érzékelő/hőgomba.

 

Kiolvasni amúgy van amelyik szerelő ki tudja, de voltam én is már vele olyannál aki berhelésre hivatkozva nem tudta kiolvasni de azt meg ne hidd el. Ki lehet.

 

Amúgy meg ha nem a pillangó szeleped az akkor még a légtömegmérő esélyes hogy el van szaródva.

De hallottam már olyan verziót is hogy a kartel hozza az olajat vissza és az okozza a hideg indítási gondot.

 

Amúgy ajánlom végignézni a biztosíték táblákat mert azt eszi ha rosszul bántak vele..

Előzmény: vé6 (611)
vé6 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 611

Én sajnos így vettem, tudtam a hibáiról, occsó is vót.. :-) gondoltam megcsinálom ezt is, már 14 kocsi volt alattam, nagyjából mindet én javítottam, de sajna ezek az egyre modernebb, túlelektronizált szarok, lassan kifognak rajtam, eleve nincs itthon diagnosztikai műszerem, így baszhatom, ha valami hibakód van, na mindegy, a kuplungot azért említettem, mert ilyen 2 ezres fordulaton való indulás, azért eléggé lerántja az élettartamát!! Ezzel a forrásos hibával, hát úgy nézem, megint egy szakszervizhez kell forduljak, s egy valag pénzt kell otthagyjak!!

Előzmény: REDDICE (610)
REDDICE Creative Commons License 2016.03.24 0 0 610

De hát ha eleve magas fordulaton indulsz el vele ("magas") akkor nem a kuplungoddal van a gond. Tudom mert én most cseréltem kuplungszerkezetet és ha elhasználódik vagy hibás annak nem ilyen tünetei vannak. Akkor nem tudod benyomni, felkeményedik és nem tudsz váltani. Rosszabb esetben kiszakad..

 

Amit erre mondtak tanácsként a hőgomba csere ( nekem valamivel jobb lett de nem oldotta meg a hidegből fulladást.) Viszont ha nagyon túldúsít, azaz nafta szaga van a kipufogó gáznak akkor azon segít. Nekem minden körülmények közt -24 fokot mért és túl dúsított, hálégnek megoldaotta.)

 

A másik a pillangószelep tisztítása és újra illesztése. Ezt még én is megpróbálom majd.

 

A gázzal meg az a baj hogy nem te szabályzod, van hogy maga a kocsi veszi el talp alól..

 

Amúgy ugyan az a gondod mint nekem. De nem hiszem hogy megoldhatatlan, mikor megvettem nem voltak ilyen gondjaim..

 

 

 

Előzmény: vé6 (609)
vé6 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 609

Sajnos ez nálam is fennáll, de nekem annyi különbséggel, hogy az alapjárat egyenletes, hidegen és üzem melegen is, viszont a kuplungom nem tudom hogyan fogja bírni, hogy minden indulásnál 1500-2000-es fordulat körül kell indulni, mert különben lefullad, szóval van egy nagy "lyuk" a gázadásnál, valami borzalom, azt hiszik tanuló vagyok!!!

Előzmény: REDDICE (607)
vé6 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 608

Szia!

 

Komolyan mondom, most már ott tartok, hogy ha valaki válaszol a kérdéseimre, vagy egyáltalán, csak reagál rá valamit, pezsgőt bontok és konfettit szórok a magasba...! :-))   Nos, hát tudod, ha mindent pénzért kéne csinálni, sem lenne még ennyire sem közlékeny itt a társulat, de ez csak az én véleményem! Az óracsoport hibájára már én is gondoltam, de sajna én püfölhetem a műszerfalat, nekem akkor is makacsul mutatja a 120-at, azt sejtem, hogy csak esetleg a jeladó szarhatott be, mert van, hogy már indítás után is rögtön bekapcsolnak a ventik, csak hogy lehet ezt javítani, most az összes érzékelőt, hőgombákat cseréljem ki??

Előzmény: Márton89 (606)
REDDICE Creative Commons License 2016.03.23 0 0 607

Van tapasztalata valakinek azzal kapcsolatosan, hogy a többek által emlegetett (A3 1998 8l) hideg alapjárati dadogás és belefulladásos problémát, ha nem fals levegőszívás okozza ( nálam nem ) akkor mi okozhatja még? 

 

Nálam most lett hőgomba csere pl..

 

Rettentő idegesítő, hideg indításnál dadorog és belefullad az indulásba, ha meg nem akkor nagyon küzd. Amint elindul 60 fokról a hőmérséklet beáll az alapjárat/fordulat szépen, utána mintha semmi nem okozott volna gondot melegen, üzemel.

 

Ötletek tanácsok?

 

Köszönöm előre is!

Márton89 Creative Commons License 2016.03.22 0 1 606

Sajnos senki nem kap fizetést azért, ha válaszol.

 

Viszont lentebb emlegetett 121 fokos a víz sztorira van ötletem. Egy 1.8t TT-m van. Ugyan ezzel örvendeztet meg. Semmi baja a hűtőrendezernek, sőt, a hiba miatt túl is hűti a vized. A melegedést csak az óracsoport hiszi, valójában pont jó a vized. Óracsoport csere lesz nálam. (Ha megcsapom kicsit a műszerfal tetejét nálam egyből zuhan 20 fokot)

Előzmény: vé6 (605)
vé6 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 605

Rettentő nyögvenyelősen, hosszú heteket kell néha várni, valaki hozzáértő válaszára!! Nem értem..., az AUDI, egy rettentő népszerű modell, mondjuk az A3 épp nem annyira, de viszont a motorikus problémák, sok más német modellnél is ugyanúgy jelentkeznek, hisz többek közt, ezeket a motorokat láthatjuk viszont a VW-kben és a SKODA-kban is!!

Előzmény: REDDICE (604)
REDDICE Creative Commons License 2016.03.22 0 0 604

Sziasztok! Él még a fórum? Lenne egy két kérdésem, ha igen.

vé6 Creative Commons License 2016.03.20 0 0 603

Szia!

 

Megköszönném, ha megkérdenéd!!

Előzmény: Haro123 (601)
ZoliPapp Creative Commons License 2016.03.15 0 0 602

Szia!Próbáld meg az akkumulátor tetején lévő 3 biztosítékot megmozgatni,Klímád jó?

Előzmény: Haro123 (601)
Haro123 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 601

Sajnos a vízforralásra nincs ötletem, de jövő héten beszélek a szerelőmmel, megkérdezem tőle. Az a kis kompresszor szerintem a levegő előmelegítését szolgálja, bár eddig csak a dízelnél tudtam róla. Ha jól tudom, a hivatalos neve "frisslevegő előmelegítő". Persze miután nem vagyok szerelő, ne vedd biztosra, de ezt is meg fogom kérdezni.

Előzmény: vé6 (599)
vé6 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 600

Szia!

 

Szép autó, jó autó, de vannak gyengéi, jómagam 4. hónapja birtoklok, egy éjfekete 1,6 os benzines CARAT-ot, ez full extrás, bár néhány cucc, már nem hozza a gyári állapotot, illetve én nem értek hozzá, hogyan keltsek életre, egy két dolgot, de azért szép lassan, ahogy tudok foglalkozni a vassal, úgy jövök rá az egyes kütyük beüzemelésére, no meg azért legyen köszönet, annak az eddigi két emberkének, akik a hibák listáját segítettek csökkenteni! Egy nagy gondom van, így pl, minden bizonnyal, csak nekem jutott ez a hiba, hogy a vizem, állandóan 120c°-on kiakasztva a műszert forr, s csak néha néha megy vissza alaphelyzetbe, igaz gőz sehol nem jön, de gondolom a zárt rendszer miatt, de feltételezem ez nem normális, üzemszerű jelenség, okát mind a mai napig nem tudom és itt sem kaptam rá még választ sem! Már minden létező kütyüt kicseréltem ami a hűtőrendszerhez tartozik, légtelenítés, meg minden, de semmi, várom az esetleges hozzáértők hozzászólásait ez ügyben!! Sokan fikázzák egyébként ezt a típust, mármint az A3-ast, ez legalább annyira fekete báránya az Audi-nak, mint a Mercedes-nek az "A" sorozata! A főbb és alapvető gondja az konstrukciós, pl hely ebben sem elől, sem hátul nincs, amennyiben 4-en óhajtanak utazni, jómagam 184 centisen, ha mögöttem ülnek, hát a beszállás még csak-csak, de kiszállni ,csak utolsónak tudok az üléspozíció helytelen megválasztása miatt!! Amúgy, szépen megy, nem igazak azok a rágalmak miszerint, kemény felkoppanások tapasztalhatók egyenetlen úton, sőt az én példányom nagyon kellemesen nyeli el a moszkvai minőségű hazai utakat! A komfortról a digit klíma gondoskodik, mely szépen teszi így 15 év után is a dolgát, kellemes a gyári audió rendszer is, mindenhol kislámpák, tükrök fogantyúk és egyéb tárolórekeszek, az üléspozíció mondhatni 4D-ben szabályozható elektromosan, fűthetőek a tükrök az ülések, szóval minden benne van amitől, egy mondjuk 4*-os szállodában érezheti magát az ember a kormány is állítható le-fel. előrébb, hátrébb.. stb!! A motor dinamikája, hát az már inkább a kompromisszum témaköre, szóval 101 LE ide, meg forgatónyomaték oda, azért ez nem versenyautó, hosszútávon mondjuk takarékos, de erőtlen szegényke, illetve relatív, mondjuk, ha épp egyedül ücsörgök a kasztniban, azért egy két hasonló kategóriát meg tudok szorongatni, de aztán kész!! A fékek nagyon jók, legalábbis az enyémben! Összességében, azt írhatnám, így  a 14. autómnál, hogy eddig ez viszonylag bejött, igaz kompromisszumokat kellett kötnöm vele kapcsolatban, no de mégis csak egy AUDI!!!

Előzmény: Vatoloco30 (596)
vé6 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 599

Óóó... végre valaki...!!

 

Ezer köszönet, majd kipróbálom a módszert, de most olyan szemét időjárás van, hogy a kocsi közelébe sem megyek!! A vízforrásra nincs valami ötleted? Már mindent kicseréltem és még mindig..., ja és most még nincs nyár!!! Valamint ennél a CARAT-nál, van egy levegőkompresszor a légszűrőház előtt, ami indításkor kb 1 percig folyamatosan fúj be valami levegőt a légszűrőházba, netán ez előmelegít??? Volt már sok szutykom, de egyikben sem volt ilyen cucc!!

Előzmény: Haro123 (597)
Bgy3 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 598

Hello

 

a3 sportback lampajat(hatso) kilehet cserelni a faceliftes ledre? Kell vmit atalakitani?

Haro123 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 597

Szia!

Az ablak automatikus lehúzását be tudod tanítani.

1. Húzd le teljesen az ablakot, majd tartsd húzva gombot kb 10 másodpercig.

2. Húz fel az ablakot és szintén tartsd húzva gombot 10mp-ig.

3. Gyújtás le-fel.

 

Elméletileg /illetve nálam gyakorlatilag is megszűnt a 2 cm-es szakaszolás/ simán jön fel és le az ablak.

Előzmény: vé6 (595)
Vatoloco30 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 596

Sziasztok

 

audi a3 1.6(101 le) vásárlása előtt àllok

 

tapasztalatokat szeretnék megtudni tőletek,tipushiba,fogyasztas??

 

köszönöm válaszokat!

 

/

szép hétvégét

vé6 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 595

Hali!

 

Egy újabb sikertörténet..., sikerült az ablakemelőt is megjavítanom, igaz nem annyira gyári az állapot, mert lefelé szakaszosan, impulzusszerűen megy, mindig kb 2 centit minden megnyomásra, de felfelé folyamatos, emiatt nem cserélek elektronikát!!  Még egy történet letudva! Ha így haladok lassan minden hibát feltárok, mondjuk a vízforrásra, még nem jöttem rá, még esetleg a jeladó hőgomba szarakodhat, a termosztátnak köze nem volt a dologhoz, így kib@sztam az ablakon 16 lepedőt, ( tanulópénz ) :-(

 

Na, további minden jót!!  :-))

Előzmény: Haro123 (594)
Haro123 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 594

Szívesen! Ha bármiben tudok segíteni, szólj!

Szép hétvégét!

Előzmény: vé6 (593)
vé6 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 593

Szia!

 

Nagyon köszi, kicsit nyögve nyelősen, de azért összejött, épp ma jöttem rá az óra-dátum beállításra, véletlenül meghúztam a kis kart és elkezdett villogni az óra, na gondoltam most, vagy soha ez a beállításról szól, úgy is lett, tehát ez a hiba kipipálva!! A többit, majd talán ugyan ezzel a véletlen játékkal tudom orvosolni!!

 

Köszi, további balesetmentes közlekedést!!

Előzmény: Haro123 (592)
Haro123 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 592

Szia! A műszerfali óra/dátum engem is megtréfált, nem nyomni kell a bal oldali gombot, hanem magad felé húzni és úgy tekergetni. Nekem így sikerült beállítani. Az ablakemelő talán menthető, ha szilikon sprayvel megfújod az ablaktömítés rését fentről lefelé. Nekem a mosós srácok mondták, bevált. Sajnos a többi problémádra nincs ötletem, de remélem valamennyit segítettem.

Előzmény: vé6 (585)
vé6 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 591

Egy pár évvel ez előtti hozzászólónak teljesen igaza van, mi a büdös faxnak van itt ez a tetves kib@szott topik, ha nincs egy értelmes, szakember sem, egy ilyen gyakori modellben járatos, bezzeg a SMART-nál, ami igen csak rétegautó, naprakészek a válaszok!!! FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vé6 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 590

Nincs válasz a gondjaimra??? Hallóóóóóóó!!!!

Helgert András Creative Commons License 2016.03.02 0 0 589

Sziasztok!

 

Elég összetett a problémám.. hátha valaki találkozott már ilyen jellegű problémával. Nemrégiben kettőstömegű lendkerék és kuplung lett cserélve az autómban, ugyanis indításnál és leállításnál egy zörrenő hangja volt neki. Miután kicseréltük hasonló hang hallatszódik ugyanígy indításnál és leállításnál de leginkább akkor amikor megmelegszik a motor. Többszöri vizsgálat után arra gyanakodtunk, hogy a katalizátorban a porcelán el lehet repedve és az zörög. Levettük a katalizátort, hidegen természetesen és sem ütögetésre sem rángatásra semmilyen hangot nem adott. Az első kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e esetleg, hogy hőtágulásra a katalizátorban másképp viselkedik a porcelán? és az esetleges szétrepedésnek akkor van hangja miután megmelegszik? Ha nem .. akkor minek lehet még hasonlóan zörrenő hangja ha jó a kettőstömegű lendkerék is?

 

Köszönöm a válaszokat!

bambi942 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 588

És bentről nyílik???Ha nem ?Abból zárcsere lesz!!

Előzmény: Fazer GT (587)
Fazer GT Creative Commons License 2016.02.28 0 0 587

Sziasztok!

 

A3 8P pár napja KÍVÜLRŐL nem nyitható a jobbos hátsóajtó. Vezeték-szakadásra gondolok.

Melyiken, milyen színűn jöhet a nyitójel?

vé6 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 586

Na mi van..., döglött lett ez a topik????

vé6 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 585

Hi, mindenki!! Pls, help!!!

 

Vettem, egy A3 1,6 CARAT-ot, ezer sebből vérzik szegény, mit lehet az alábbi hibákkal kezdeni?

 

-műszerfalon óra, dátum állíthatatlan, fixen mutatja a 2001-es évet, amikor is legördült az Ingolstadt-i futószalagról :)

-apróság, bal első ablakemelő halott, csak erőlködik, mondjuk ezt az ajtókárpit leszerelése után orvosolhatom..

-vízhőfokmérő rendszeresen kiakad, sípol ,fütyül, 120C°-on megáll és csak percek múlva tér vissza 90C° ra, oka ismeretlen, gyanakszom a termosztátra, de vlkitől hallottam, hogy nem biztos hogy az, rendszer légtelenítésén túl vok....!!

-rádióján a minap a bekapcsolást követően makacsul, egy "SAFE" felirat mutatkozik, életet lehelnem beléje nem sikerül sehogyan sem, pedig eddig szólt, kódra sem reagál..!!

-kartergáz qrva nagy, de olajat nem eszi és füstölés sem tapasztalható, viszonylag erőteljes a motor, már amit egy 1,6-ostól el lehet várni!

-Lambda szonda halott, első és a hátsó is, okozhatja ez az egyenetlen alapjáratot és az indulásnál való makacs lefulladást is???

 

 

Durván ennyi lenne!! Ha tudjátok ezek orvoslásának mikéntjét, megköszönném!!!

TDIgirl Creative Commons License 2016.02.19 0 0 584

Hello,
Egy 2000-es a3, 1,9 TDI-vel kapcsolatban kérnék segítséget:

 

Ma egy előzésnél letiltott, 120-nál nem ment többet, majd leállítás-újraindítás után újra rendben volt. Mi lehet az oka?

Köszi előre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!